6/10 FC Barcelona - Sevilla

Alle kamptråde fra sæsonen 2019/2020

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 6/10 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af Lopezzz »

Dembele: Yo, Clasico?
Lahoz: No!
MDCCCXCIX

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 6/10 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af kklaus »

A$AP skrev:
Movistar say Dembele told referee Mateu Lahoz "you're very bad", which earned him a straight red. Valverde said: "It's hard to get words out of Dembele in Spanish so it can't have been a long phrase!"
Tvivler på, at det bare var ''you're very bad'' :lol:
Det var det:
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 6/10 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af Michman »

B-Freak skrev:Ansu Fati skal nok smadre Real Madrid!
For meget pres på så ung en spiller
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 6/10 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af B-Freak »

Hvis han bare har sagt "virkelig dårligt" så skal den altså omstødes ASAP!
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 6/10 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af A$AP »

kklaus skrev:
A$AP skrev:
Movistar say Dembele told referee Mateu Lahoz "you're very bad", which earned him a straight red. Valverde said: "It's hard to get words out of Dembele in Spanish so it can't have been a long phrase!"
Tvivler på, at det bare var ''you're very bad'' :lol:
Det var det:
Lol. Det er tilsyneladende ikke alle der har samme snor som Messi og Suarez, hos dommerne. Lur mig ikke også, om der er blevet sagt noget værre til Lahoz af en anden spiller i løbet af kampen. Den skal klubben have omstødt.

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: 6/10 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af FCBSOCI »

En kat har ni liv, mon det samme gælder Valverde? Gad vide om han havde overlevet, hvis vi havde tabt til Inter og Sevilla? Vi kunne sagtens have været bagud med både 2-0 og 3-0 i de to kampe, inden vi fik scoret.

Vi kommer flot tilbage og ros til Valverde for at ændre kampen mod Inter ved at sætte Vidal på banen. Og for at turde starte mod Sevilla uden Busquet og Griezmann på banen.

Vores midtbane og angreb har mange strenge at spille på. Synes dog fortsat at vores forsvar er noget shaky. Det kan komme til at koste dyrt senere hen. I CL har vi det meget svært på udebane, det har Valverde ikke kunnet ændre på.

Selvom Valverde har truffet nogen gode valg på det sidste ser jeg gerne, at han får sparket. Trods opløftende spil tror jeg ikke på, at det er nok, når det hele skal afgøres i slutningen af sæsonen, her tænker jeg først og fremmest på CL.
Senest rettet af FCBSOCI man okt 07, 2019 3:47 pm, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: 6/10 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af Norbit »

FCBSOCI skrev:En kat har ni liv, mon det samme gælder Valverde? Gad vide om han havde overlevet, hvis vi havde tabt til Inter og Sevilla? Vi kunne sagtens have været bagud med både 2-0 og 3-0 i de to kampe, inden vi fik scoret.

Vi kommer flot tilbage og ros til Valverde for at ændre kampen mod Inter ved at sætte Vidal på banen. Og for at turde starte mod Sevilla uden Busquet og Griezmann på banen.

Vores midtbane og angreb har mange strenge at spille på. Synes dog fortsat at vores forsvar er noget shaky. Det kan komme til at koste dyrt senere hen. I CL har vi det meget svært på udebane, det har Valverde ikke kunnet ændre på.

Selvom Valverde har truffet nogen gode valg på det sidste ser jeg gerne, at han får sparket. Trods opløftende spil tror jeg ikke på, at det er nok, når det hele skal afgøres i slutningen af sæsonen, her tænker jeg først og fremmest på VL.
Jeg er enig med dig, at Valverde bliver reddet af disse sejre. Selvom det nemt kunne være gået den anden vej. Hvis det var gået den anden vej, så tror jeg at han havde fået sparket. På den anden side, så virker ledelsen ikke som nogle der bare fyre træneren efter 10 kampe. Tror de ville vente lidt endnu, og eventuelt til efter kampene mod hhv. Real og Atl. Madrid.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 6/10 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af Lopezzz »

Michman skrev:
B-Freak skrev:Ansu Fati skal nok smadre Real Madrid!
For meget pres på så ung en spiller
Ja jeg er også bange for at de hvide flækker ham fuldstændig. Vi skal tænke godt over før vi kaster ham ud til hajerne
MDCCCXCIX

Brugeravatar
SparetireDad
Indlæg: 397
Tilmeldt: man jul 14, 2014 9:04 am
Har takket: 28 gange
Blevet takket: 59 gange

Re: 6/10 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af SparetireDad »

Dembele havde vel travlt med at komme hjem og spille Fifa 20.

Men uanset hvad, så er det så langt ude lamt, at han ikke bare holder sig på afstand af dommeren, når han havde gult i forvejen. Det kræver altså ikke hverken særlig meget modenhed, hjerne eller situationsfornemmelse.

Der har kun været bøvl med ham fra dag 1. Så viser Valverde ham den store tillid af lade ham starte inde i går - og så kvitterer han igen-igen med fuldstændig tåbelig opførsel. Han er på INGEN måder sine løn værd. Det beviser han gang på gang. Hvis man ikke kan agere professionelt, så skal man altså ikke være med i dét miljø der.

Han er den mest opreklamerede, fejl-hypede og ubegavede spiller i nyere tid. Om jeg fatter noget som helst af det. Selv Casemiro fremstår jo nærmest intelligent til sammenligning - og det siger dæleme ikke så lidt.

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: 6/10 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af PuyolErGud »

Præcis. Man kan sige meget om situationen, og at direkte rødt, ud fra hvad han angiveligt har sagt, virker en kende ude af proportioner, men fægten med armene kunne i sig selv godt give gult, og dermed også rødt for Dembele, så det er jo bare snotdumt, når vi er oppe 4-0 og der er to minutter tilbage.

Det andet røde kort handler mest af alt bare om man synes der er frispark eller ej. Hvis han først dømmer frispark, så skal han hive det røde kort op, selvom det stadig er et tyndt frispark. I den perfekte situation havde man lade Chicharito køre afsted og fået afslutningen.

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: 6/10 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af Norbit »

Jeg synes, at i er MEGET hårde mod Dembele.
Samtlige spillere brokker sig til dommeren og skælder ud i løbet af kampen. Suarez får gult for at miste fodfæste. Det er helt håbløst, værre er det dog efterfølgende når Suarez brokker sig og dommeren bare kigger på ham arrogant og tænker "Sig et ord mere, så jeg kan smide dig ud".

Dembele gør det samme som Bussi, Pique, Semedo, Roberto, Ter Stegen, De Jong og Rakitic i sekvensen. Han er med til at forsvare en holdkammerat som får rødt kort 13. minutter inde i sin debut. Alt andet ville fandme være mærkeligt. Hvis han ikke deltog i det orgie mod dommeren, ville man sikkert se videoer der viser at han er "fuldkommen ligeglad" med sin holdkammerat.

At vi hænger hele Dembeles performance op på det latterlige, klamme gule kort givet af en klam og egocentreret dommer, viser også lidt om os. Jeg har givet meget kritik til Dembele fordi jeg forventer en masse fra ham, men taget i betragtning at han har været skadet i en længere periode og holder til 88 minutter mod Sevilla med nogle fine aktioner samt et flot mål, så var det overordnet set en fin kamp fra hans side. Man kan kun forvente at han ikke er på 100% efter så mange skader, han skal lige have nogle kampe i benene. Måske er det en fordel at han sidder ude mod Eibar. Nu kan han fokusere på sin form og pleje i den kommende tid. Messi var altså heller ikke prangende, han havde mange boldtab i går, var ikke helt skarp i sine afleveringer og overordnet set mangler han nogle % for at være tilbage hvor vi plejer at have ham.

Det er i bund og grund lige så dumt at Pique får gult med vilje. Sæsonen er nærmest lige startet og han har allerede modtaget 5 gule. Næste kamp står den på Todibo og Lenglet. Det kan vise sig at være mere bekosteligt end Dembeles udvisning.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: 6/10 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af FCBSOCI »

Havde Lahoz dømt i Premier League var de fleste kampe endt som 5 a side, men det er nu også ret underholdende...

Spanske dommere har små øjne, men store ører. Det gælder også Lahoz, som herudover er aldeles utilregnelig og elsker at sætte sig selv i scene. Kampen mod Sevilla var ikke særligt hårdt spillet, men der blev uddelt otte gule kort og to røde! Seks af dem tilsyneladende for brok.

Dembele havde fået gult og fik efterfølgende direkte rødt. Det betyder ifølge den katalanske sportspresse 2-3 dages karantæne, så Dembele kommer ikke med mod Real Madrid.

Synes dog også, at Barca skal se lidt indad. Må ærligt sige, at jeg nogen gange får nok af, at de omringer dommeren. Og når vi nu ved, at dommerne har store ører, så bør spillerne være rutinerede nok til at få pulsen ned ved at tælle langsomt til 10, inden de konfronterer dommeren.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 6/10 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af SpillerSomMESSI »

FCBSOCI skrev: Synes dog også, at Barca skal se lidt indad. Må ærligt sige, at jeg nogen gange får nok af, at de omringer dommeren. Og når vi nu ved, at dommerne har store ører, så bør spillerne være rutinerede nok til at få pulsen ned ved at tælle langsomt til 10, inden de konfronterer dommeren.
Kan du nævne bare et eksempel på hvilken som helst kamp hvor hvilken som helst spiller får rødt, hvor spillerne ikke samler sig om dommeren og beklager sig?

Bare eet eksempel?
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
SparetireDad
Indlæg: 397
Tilmeldt: man jul 14, 2014 9:04 am
Har takket: 28 gange
Blevet takket: 59 gange

Re: 6/10 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af SparetireDad »

Norbit skrev:Jeg synes, at i er MEGET hårde mod Dembele....
Forskellen er, at Dembele har mere at bevise - og at han ikke har en skidesmart historik ifht seriøsitet eller professionalitet. At han så laver sådan en hjerneblødning på toppen af dét samlede billede...to minutter før tid, hvor vi fører med fire mål - det er bare for dumt (og det er endda ikke ord nok).

Der er bare altid et eller andet med ham, hvor han gør sig uheldigt bemærket. Altid - og det har der været fra dag 1. Hvis vi andre begik os så konsistent usmart på vores arbejdsplads, så ville det få konsekvenser. I øvrigt langt tidligere i forløbet.

Jeg mener det helt oprigtigt. Der er efterhånden ikke noget godt at sige om Dembele. Tværtimod.

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: 6/10 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af Norbit »

SparetireDad skrev:
Norbit skrev:Jeg synes, at i er MEGET hårde mod Dembele....
Forskellen er, at Dembele har mere at bevise - og at han ikke har en skidesmart historik ifht seriøsitet eller professionalitet. At han så laver sådan en hjerneblødning på toppen af dét samlede billede...to minutter før tid, hvor vi fører med fire mål - det er bare for dumt (og det er endda ikke ord nok).

Der er bare altid et eller andet med ham, hvor han gør sig uheldigt bemærket. Altid - og det har der været fra dag 1. Hvis vi andre begik os så konsistent usmart på vores arbejdsplads, så ville det få konsekvenser. I øvrigt langt tidligere i forløbet.

Jeg mener det helt oprigtigt. Der er efterhånden ikke noget godt at sige om Dembele. Tværtimod.
Jeg mener også, at når din arbejdsplads hyrer dig så får du chancen for at bevise hvad du kan. Når din arbejdsplads samtidigt betaler 140 mio. euro for dig, så får du en meget længere snor for at bevise hvad du kan. Det gælder både min, din og Dembeles arbejdsplads. Din og Min arbejdsplads blander sig derimod ikke i ALT og flueknepper hver eneste bevægelse vi laver. Vi må, når det går skidt, prøve at se nogle positive ting i knægten. Det hjælper ikke på sagen, at vi bliver ved med at være negative omkring alt hvad han foretager sig.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster