6/10 FC Barcelona - Sevilla

Alle kamptråde fra sæsonen 2019/2020

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Wennerberg
Forum Admin
Indlæg: 911
Tilmeldt: man apr 25, 2005 8:38 pm
Har takket: 63 gange
Blevet takket: 224 gange

6/10 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af Wennerberg »

FC Barcelona - Sevilla
La Liga
6. oktober - kl. 21.00
Stream: Strive Sport
Wennerberg
Forum Admin

Brugeravatar
Muddi12345
Indlæg: 1466
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:47 pm
Geografisk sted: Camp Nou
Har takket: 40 gange
Blevet takket: 74 gange

Re: 6/10 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af Muddi12345 »

3 point, tak! Vi skal bygge videre på stimen og fortsætte med at opbygge selvtillid.

3-1 sejr - vi kommer bagud efter 10 min, hvorefter Griezmann scorer til 1-1 og Suarez til 2-1 inden halvlegen. Herefter kommer Messi og Dembele ind til anden halvleg, hvor Messi gør det til 3-1.

Selv tak.
"Carrick was faced with Xavi and Iniesta coming past him, and Messi in behind him. That’s 3rd, 2nd and 1st in the 2010 World Footballer of the Year award forming a triangle around him. He desperately needed help".

FCBSOCI
Indlæg: 2448
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 508 gange

Re: 6/10 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af FCBSOCI »

Vi vinder 3-1. Messi scorer. Vi kan heldigvis ikke tabe, når jeg er på Campen.

Vores forsvar sejler, derfor holder vi ikke målet rent, selvom Ter Stegen ofte redder os, som fx mod Dortmund.
Vi savner Alba. Roberto dur ikke på backen, selvom jeg næsten tilgiver ham alt for hans scoring til 6-1 mod PSG. Mon Umtiti vender tibage i midterforsvaret? Han har tidligere været i verdensklasse. Firpo og Wague ved jeg ikke rigtigt, hvad vi skal forvente bidrager med.

På den centrale del af banen er fremtiden sikret med Arthur og De Jong. De Jong bliver et bæst. Busquets er stadig høj klasse. Vidal er jeg hooked på. Han minder i attitude om Puyol. Ekstremt vinder instinkt. Går altid forrest. En no-nonsens spiller, så at sige. Rakitic bliver nok solgt eller “udfaset”. Synes, at Alena er spændende, men han ser ud til ikke for alvor at tiltænkes en rolle af Valverde?

I offensiven har vi mange strenge at spille på. Selv ude af kampform er Messi uhyggelig. Suarez har mange dårlige første berøringer og misser simple afleveringer. Det må vi måske bare leve med (?), for han krydrer det stadig med vanvittige mål som mod Inter. Dembele har et enormt potentiale, som vi imidlertid kun ser i glimt. Han er desværre også ofte skadet. Griezmann har skuffet mig. Han arbejder for sagen, men bidrager ikke med meget. Er det mon fordi Valverde ikke bruger ham “rigtigt”? Ansu Fati og Carles Perez ser voldsomt spændende ud, men de er unge, og det er alt for tidligt at forvente, at de kan gøre en forskel.

Kort sagt: vi har et enormt potentiale, som Valverde desværre ikke får det bedste ud af. Det er skræmmende, at vi har købt tre af verdens dyreste spillere de senere år, uden at få det store afkast. Coutinho slog ikke til, men gør det nu godt i Bayern. Dembele er konstant skadet og mangler stadig at bevise, at han er pengene værd. Griezmann er en stor skuffelse, han var langt, langt bedre i Atl. Madrid.

Det falder tilbage på Valverde, som desværre nok fortsætter sålænge Barca stadig er med i CL og/eller kan genvinde La Liga.

Beklager den lange smøre. Som professor er man desværre tit lang i spyttet... ;-)

God weekend til alle jer Barca fans.

¡Visca el Barça!

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 6/10 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af Kubala »

Griez fungerer ikke, fordi han bliver spillet forkert. 6 gange er han startet som venstrekant i Barca, hvor det er blevet til 1 mål og dårlige ratings. Tre gange er han startet som CF i Barca, hvor det er blevet til 2 mål og 2 assist samt gode ratings.

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 6/10 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af emo »

Så skal Greiz bænkes og være ham der erstatter Lui hvis det er sådan. For Lui har fortrinsret lige pt..

Håber også at se Demb Lui Messi fra start.

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
Allez...

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 6/10 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af Kubala »

Jeg ved ikke, hvad man skal gøre(om Suarez skal ud og Griez skal spille frontangriber eller ej), men sådan som det ser ud og hvis det fortsætter, så vil Griez bare være fylde på holdet som venstrekant med glimt af nogle få gode kampe. Det er selvfølgelig forudsat, at han ikke tilpasser sig rollen som venstrekant.

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 6/10 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af B-Freak »

Truppen! Billede
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: 6/10 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af Kvoller »

Gad vide hvornår Alena får lov at spille igen. Vi kunne snart lige så godt have lejet ham ud.

Hristo
Indlæg: 361
Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
Har takket: 123 gange
Blevet takket: 155 gange

Re: 6/10 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af Hristo »

Jeg ville gerne se samme midtbane, som vi sluttede mod Inter. Dvs De jong og arthur bagerst og Vidal som en dynamisk forreste midtbane. Dermed droppe positionen ml forsvar og midtbane, som busquets normalt spiller, og i stedet trække de jong og arthur en lille smule tilbage.
Jeg synes vi har været svage med busquets bag de jong og arthur. Der bliver ikke skabt nok med denne konstellation. Vi har ikke lige nu et trekløver forrest der skaber alverden - primært fordi Griezmann spiller markant anderledes på kanten end fx neymar gjorde. Og selvom arthur/de jong allerede nu er dygtige, så skaber de ikke lige så meget offensivt tæt på modstandernes mål, som Xavi/iniesta i deres superdage.

Dernæst gad jeg god se Messi og suarez fra start sammen med en venstre fløj, som kan skabe mere på egen hånd end Griezmann - dvs. Dembele eller fati.

Så har vi både busquets og Griezmann på bænken. Hvis vi har brug for at spille mede defensivt kan vi sætte vidal længere tilbage på banen eller tage ham ud for busquets, som kan ryge ned på sin vante plads ml forsvar og midtbane. Og hvis vi omvendt har brug for gå mere offensivt til værks kan vi skifte Griezmann ind på vidal-positionen, så han ligger centralt bag suarez. Og sidst hvis alt kører kan vi smide Griezmann ind i stedet for suarez når han har givet alt han har.

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: 6/10 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af PuyolErGud »

Umiddelbart virker det til at bliver Ter Stegen, Semedo, Piqué, Todibo, Alba, De Jong, Roberto, Arthur, Messi, Suárez og Griezmann.

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 6/10 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af SpillerSomMESSI »

PuyolErGud skrev:Umiddelbart virker det til at bliver Ter Stegen, Semedo, Piqué, Todibo, Alba, De Jong, Roberto, Arthur, Messi, Suárez og Griezmann.

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk

Det er underligt når man så hvor meget det betød med Vidal, at han ikke skal starte inde som belønning for det fine indhop han gjorde mod Intet
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: 6/10 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af PuyolErGud »

SpillerSomMESSI skrev:
PuyolErGud skrev:Umiddelbart virker det til at bliver Ter Stegen, Semedo, Piqué, Todibo, Alba, De Jong, Roberto, Arthur, Messi, Suárez og Griezmann.

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk

Det er underligt når man så hvor meget det betød med Vidal, at han ikke skal starte inde som belønning for det fine indhop han gjorde mod Intet
Ja, pt kan jeg ikke se hvad Roberto skulle tilbyde som Vidal ikke kunne. Men vi må se hvad det ender med.

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 6/10 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af Tello »

Indrømmelse; det bliver den første Barca kamp jeg ser i flere uger. Ikke engang Inter kampen fik jeg set. Er så hamrende træt af Ernesto.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

blunderbaws
Indlæg: 294
Tilmeldt: lør aug 11, 2018 8:36 pm
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 26 gange

Re: 6/10 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af blunderbaws »

Tello skrev:Indrømmelse; det bliver den første Barca kamp jeg ser i flere uger. Ikke engang Inter kampen fik jeg set. Er så hamrende træt af Ernesto.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Er i præcis samme situation.

Sendt fra min ONEPLUS A6003 med Tapatalk

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 6/10 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af Tello »

blunderbaws skrev:
Tello skrev:Indrømmelse; det bliver den første Barca kamp jeg ser i flere uger. Ikke engang Inter kampen fik jeg set. Er så hamrende træt af Ernesto.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Er i præcis samme situation.

Sendt fra min ONEPLUS A6003 med Tapatalk
Er glad for, at jeg ikke er den eneste.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster