Ivan Rakitić

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 4 - Ivan Rakitić

Indlæg af emo »

Busquets fik hellere ikke spilletid i den kamp, skal vi tolke på det også? Håber Ivan kan indgå som en del af en Neymar handel, men tror ellers ikke at vi skal ligge mere i det end der er.

Sendt fra min ONEPLUS A6003 med Tapatalk
Allez...

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 4 - Ivan Rakitić

Indlæg af B-Freak »

Fatter ikke hvorfor konerne ikke bare kan blande sig lidt udenom, det er altid så ulideligt når de går på de sociale medier på den måde...
Rakitić' wife Raquel has posted an article on Instagram that claims that the Croatian is treated badly by the club. In addition, she wrote the following: 'Ivan doesn't give up. He's an example of consistency, hard work and professionalism. That's why I love you.' [md]
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: 4 - Ivan Rakitić

Indlæg af PuyolErGud »

Og uden vi ved præcis hvad der foregår, så tænker jeg at Rakitic havde alle muligheder for at skifte i løbet af sommeren, hvis det var det han ønskede. Lige pt. er det vel svært at argumentere for at han skal spille meget mere end han gør. Forhåbentlig kan han holde sig skarp, så man kan gøre brug af ham i løbet af sæsonen.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 4 - Ivan Rakitić

Indlæg af A$AP »

Jeg ville forstå det mere, hvis det kom fra Alena lejren. Rakitic vidste udemærket godt hvad der ventede efter sommeren, da De Jong blev hentet.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 4 - Ivan Rakitić

Indlæg af Michman »

Jeg har ondt af manden.. Han har tjent os så godt, nu får han ingen spille tid. Forståeligt med Artur og De Jong men fuck me it hurts..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: 4 - Ivan Rakitić

Indlæg af Rb88 »

Jeg var længe fan af Rak, specielt i Sevilla tiden, men ovenpå hans homofobiske udtalelser jeg først fandt ud af for et år siden, så har jeg lidt svært ved at have sympati for manden

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 4 - Ivan Rakitić

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Rb88 skrev:Jeg var længe fan af Rak, specielt i Sevilla tiden, men ovenpå hans homofobiske udtalelser jeg først fandt ud af for et år siden, så har jeg lidt svært ved at have sympati for manden

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk
Jeg er komplet ligeglad med hvad han mener om homoseksuelle og andet... han er en god fodboldspiller!

Jeg holder sådan noget adskilt.

Jeg kan også li’ mange mennesker der er imod homoseksuelle privat, det skal der være plads til ligesom det omvendte.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 4 - Ivan Rakitić

Indlæg af Antimadridista »

SpillerSomMESSI skrev:
Rb88 skrev:Jeg var længe fan af Rak, specielt i Sevilla tiden, men ovenpå hans homofobiske udtalelser jeg først fandt ud af for et år siden, så har jeg lidt svært ved at have sympati for manden

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk
Jeg er komplet ligeglad med hvad han mener om homoseksuelle og andet... han er en god fodboldspiller!

Jeg holder sådan noget adskilt.

Jeg kan også li’ mange mennesker der er imod homoseksuelle privat, det skal der være plads til ligesom det omvendte.

Det der syntes jeg sådan set du skulle have holdt for dig selv. :?

"Det skal der være plads til"......hmmmmmn??

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 4 - Ivan Rakitić

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Det har du ret til at mene, ligesom dem der ikke er enige i det ene eller det andet.

Jeg adskiller blot Rakitic, the player, fra Rakitics udtalelser om det ene eller det andet.

Der er sikkert mange gode fodboldsspillere som vi kan li’ at se spille fodbold som sikkert har nogle rabiate politiske eller seksuelle holdninger... men gør det dem til dårlige fodboldspillere?

Jeg lever jo ikke mit liv som om jeg bør være enige i alle de holdninger som de fodboldspillere jeg kan li’ at se spille fodbold har... dem om det, jo.

Men nok om det.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: 4 - Ivan Rakitić

Indlæg af Rb88 »

Det gør dem ikke dårlige, nej. Og rak har været god for os. Men derfor behøver jeg ikke have sympati for ham af den grund

Mennesker er mere end deres profession, så ligegyldigt hvad du er af erhverv tillægger jeg stadig det personlige værdi hvis den person er homofob, kriminel, racist etc.

Jeg hylder ikke "halvdelen" af en person hvis den anden "halvdel" går stik imod mine egne personlige holdninger og værdier

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 4 - Ivan Rakitić

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Dig om det, mig om det, etc... videre.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 4 - Ivan Rakitić

Indlæg af Antimadridista »

SpillerSomMESSI skrev:Det har du ret til at mene, ligesom dem der ikke er enige i det ene eller det andet.

Jeg adskiller blot Rakitic, the player, fra Rakitics udtalelser om det ene eller det andet.

Der er sikkert mange gode fodboldsspillere som vi kan li’ at se spille fodbold som sikkert har nogle rabiate politiske eller seksuelle holdninger... men gør det dem til dårlige fodboldspillere?

Jeg lever jo ikke mit liv som om jeg bør være enige i alle de holdninger som de fodboldspillere jeg kan li’ at se spille fodbold har... dem om det, jo.

Men nok om det.
Ved du hvad. Jeg skal.ikke.gøre mig hellig, men at ligegyldiggøre homofobiske holdninger er en rigid, ødelæggende og ekskluderende tilgang. Hvad hvis dine evt børn er/viser sig at være homoseksuelle.

Jeg har i hvert fald svært ved at adskille det sportslige fra det private, hvis jeg er bevidst om visse tilstande. Ronnie var vist fortaler for Bolsonaro, hvilket har ændret mit syn på manden.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 4 - Ivan Rakitić

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Jeg er ikke helt med på hvad du snakker om.. hvad har det med mig at gøre (og mine holdinger til dit og dat) hvad jeg synes om Rakitic som fodboldspiller?

Det er hele min pointe... og hvordan i alverden får du draget mig og mine børn og hele mit livssyn etc ind i det simple statement: Rakitic er en god fodboldspiller uanset hvad han mener om sex, religion, racer, motorcykler, månelandingen eller pizzaer for den sags skyld.

Stop nu det der.

Det var blot en simpel bemærkning om jeg synes Rak er en god fodboldspiller uanset hans holdninger.

Som sagt, nok om det!
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 4 - Ivan Rakitić

Indlæg af Antimadridista »

SpillerSomMESSI skrev:Jeg er ikke helt med på hvad du snakker om.. hvad har det med mig at gøre (og mine holdinger til dit og dat) hvad jeg synes om Rakitic som fodboldspiller?

Det er hele min pointe... og hvordan i alverden får du draget mig og mine børn og hele mit livssyn etc ind i det simple statement: Rakitic er en god fodboldspiller uanset hvad han mener om sex, religion, racer, motorcykler, månelandingen eller pizzaer for den sags skyld.

Stop nu det der.

Det var blot en simpel bemærkning om jeg synes Rak er en god fodboldspiller uanset hans holdninger.

Som sagt, nok om det!


"Det skal der være plads til" Så er den vist ikke længere. Hvis man fuldstændig negligerer kendt viden om en person, en kendis eller ej (rak eller dine venner)j, og man vælger at ligegyldiggøre det, så har man vist sit ståsted. Hvilket du selvfølgelig har ret til.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 4 - Ivan Rakitić

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Hold.nu.op.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 7 gæster