Xavier Hernandez Creus

Trænere og klubbens ledelse

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 915
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 173 gange
Blevet takket: 150 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af !Option »

Kvoller skrev:
Lopezzz skrev:
Gnomitz skrev:Et land hvis retssystem har en religiøs morale fremfor en sekulær morale, syntes jeg ikke man skal drage inspiration ud fra. Det er da meget nemt at sige at meget af det der står omkring Qatar er løgn (det er jeg da bestemt ikke afvisende overfor), men så er jeg da interesseret i at høre, hvor man så mener at man bør få sin info fra. Jeg håber at Xavi og hans familie fortsat lever lykkeligt i Qatar, dette bliver dog meget vanskeligt hvis en af hans børn skulle gå hen og blive homoseksuel.
Jeg og Xavi håber at hans børn ikke bliver homoseksuelle så han kan blive bedstefar
Ej seriøst, luk nu røven. Du er simpelthen så dum at høre på til tider. Hvorfor fanden skulle han ikke kunne blive bedstefar? Har du hørt om adoption? Eller er du så indskrænket i dit menneskesyn, at du mener homoseksuelle ikke må blive forældre?
Jeg er så træt af at du skal trække offerkortet med det samme, så snart noget bare er lidt kritisk om lande fra Mellemøsten, men du smider om dig med racistiske bemærkninger om hvide og den vestlige verden. Du siger til folk at hash og CBD er løsningen på deres fysiske og psykiske helbredsproblemer. Du laver konspirationsteorier om stort set alt, tror alle medier lyver og så snart man er uenig er man racist.

Jeg har venner der er homoseksuelle og jeg er ikke et sekund i tvivl om, at de vil blive fantastiske forældre. Jeg har slet ikke noget i mod muslimer, buddhister, hindiuister eller hvad folk vælger at tro på. Jeg kunne ikke være mere ligeglad, så længe man bidrager positivt på den ene eller den anden måde. Men Lopezzz, luk nu røven. Du er så mega dum at høre på i virkelig mange indlæg.

Admins, ved godt at det her indlæg er over stregen, hvis jeg skal bannes so be it, men jeg har simpelthen nået grænsen for, hvad jeg efterhånden føler er rimelige indlæg, fra Lopezzz side.
Preach!
Rey Abi!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Lopezzz »

MDCCCXCIX

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Lopezzz »

Kvoller skrev:
Lopezzz skrev:
Gnomitz skrev:Et land hvis retssystem har en religiøs morale fremfor en sekulær morale, syntes jeg ikke man skal drage inspiration ud fra. Det er da meget nemt at sige at meget af det der står omkring Qatar er løgn (det er jeg da bestemt ikke afvisende overfor), men så er jeg da interesseret i at høre, hvor man så mener at man bør få sin info fra. Jeg håber at Xavi og hans familie fortsat lever lykkeligt i Qatar, dette bliver dog meget vanskeligt hvis en af hans børn skulle gå hen og blive homoseksuel.
Jeg og Xavi håber at hans børn ikke bliver homoseksuelle så han kan blive bedstefar
Ej seriøst, luk nu røven. Du er simpelthen så dum at høre på til tider. Hvorfor fanden skulle han ikke kunne blive bedstefar? Har du hørt om adoption? Eller er du så indskrænket i dit menneskesyn, at du mener homoseksuelle ikke må blive forældre?
Jeg er så træt af at du skal trække offerkortet med det samme, så snart noget bare er lidt kritisk om lande fra Mellemøsten, men du smider om dig med racistiske bemærkninger om hvide og den vestlige verden. Du siger til folk at hash og CBD er løsningen på deres fysiske og psykiske helbredsproblemer. Du laver konspirationsteorier om stort set alt, tror alle medier lyver og så snart man er uenig er man racist.

Jeg har venner der er homoseksuelle og jeg er ikke et sekund i tvivl om, at de vil blive fantastiske forældre. Jeg har slet ikke noget i mod muslimer, buddhister, hindiuister eller hvad folk vælger at tro på. Jeg kunne ikke være mere ligeglad, så længe man bidrager positivt på den ene eller den anden måde. Men Lopezzz, luk nu røven. Du er så mega dum at høre på i virkelig mange indlæg.

Admins, ved godt at det her indlæg er over stregen, hvis jeg skal bannes so be it, men jeg har simpelthen nået grænsen for, hvad jeg efterhånden føler er rimelige indlæg, fra Lopezzz side.
Det var ikke nødvendigt. Du kunne have skrevet privat besked i stedet for hvis du føler dig krænket. Lige som dig jeg har ret til mine holdninger. Og jeg har en meget nær ven som er til begge køn. Han ved hvad min holdning er og han accepterer det lige som jeg accepterer ham så stop med dine angreb.
For Xavis skyld, hvis han skal blive i Qatar så håber jeg at hans børn ikke bliver homoseksuelle.
MDCCCXCIX

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Tello »

Lopezzz skrev:
Tello skrev:Jeg har været i Qatar, og jeg skal ikke til Qatar igen.
Hvorfor?
Er det fordi alt er anderledes end her?
Nah, fordi det er et land der er styret af radikale teokrater, vanvittige arabiske prinser og emirer, hvor ekstravagance og stor, større, størst fylder mere end noget andet. Et land hvor arbejdere fra østen (slaver i Qatars øjne) bliver udnyttet, hvor folk med anden seksualitet end hetero bliver straffet, hvor arbejdere fra fattige lande bliver udnyttet - og i flere tilfælde dør de på arbejdspladsen. Qatar, hvor dusinvis af mænd fra bl.a. Bangladesh deler en maksimalt 50 kvadratmeter lejlighed i fattige bydele - mens de dør under elendige forhold når der skal bygges stadions, hvor kvinder ingen rettigheder har, hvor staten sponsorerer ISIS, Hamas og Al Qaeda, hvor man skal passe på hvad man siger og gør, hvor befolkningen ikke må komme i nærheden af eksempelvis sprut - mens emirerne og prinserne vælter sig i prostituerede - og jeg kunne blive ved. Jeg, arabisk talende turist, blev udsat for racisme i lufthavnen pga. min irakiske baggrund.

Desuden ikke en fed kommentar med Xavi's børn. Homoseksuel er ikke noget man bliver, men noget man er, og der findes noget der hedder adoption og rugemødre - bl.a. Jeg har flere venner indenfor LGBT miljøet, og en enkelt muslimsk kammerat derfra. Hans liv er et mareridt, og tror du selv man vælger sådan et liv? Lopez, m8, come on.

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af whidgee »

Jeg har været i Qatar og jeg skal helt sikkert tilbage igen. Virkelig flot sted og de er meget gæstfrie. Meget venlige og smilende alle steder jeg var.

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af emo »

Man har særstatus som turist der, ligesom i Dubai eller i Tanzania. Så det er ikke underligt at du har det sådan.

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
Allez...

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Antimadridista »

whidgee skrev:Jeg har været i Qatar og jeg skal helt sikkert tilbage igen. Virkelig flot sted og de er meget gæstfrie. Meget venlige og smilende alle steder jeg var.

Hvad er det du vil sige med det? Jeg rejste gennem Kina for 15 år siden. Mødte mange flinke og nysgerrige folk, men derfor er jeg da stadig overbevist om, at Kina gennem mange år har besudlet og trynet Tibet og lige nu har et ekstrem overvågningsprojekt kørende vedr uighurerne.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af A$AP »

Og om 3 år tager folk fra hele verden til Qatar for at se fodbold på de samme stadions, som er bygget af underbetalte, arbejdere under elendige forhold, der jo helt grundlæggende stort set ingen rettigheder har. Flere tusinder er døde under arbejdet. Folk vil komme til at give penge til Qatar, købe i deres butikker, fans og landshold vil overnatte på nye hoteller, som er bygget af de samme mennesker, under samme forhold. Gør det så os et hak bedre? Nej, næsten værre end dem der står for det. De har deres poster boys i Neymar m.fl klar til 2022, og de store Fifa mænd får med garanti også de helt store overførsler. Det er et VM, som vil blive det nye totale lavpunkt i fodbold. En turnering som er bygget på døde lig, krænkelse af rettigheder og korruption. Det hele handler om penge. Også for Xavi.

Og det er absurde kommentare fra Xavi, men også i virkeligheden hvad man forventer af fodboldspillere/trænere, som ikke ser længere end egen næsetip. Han fremstår afstumpet og fjern fra virkeligheden, alt han ikke stod for på fodboldbanen. Det skulle heller ikke undre mig, at han også vil få en stor rolle til det næste VM.

Starnils
Indlæg: 447
Tilmeldt: man jun 20, 2016 11:02 pm
Har takket: 165 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Starnils »

Lopezzz skrev:Xavi bor der, han har oplevet Qatar, han ved hvad der foregår så jeg tror at han ved hvad han snakker om. Os der ved ikke ret meget om Qatar og har aldrig været der, men kun hørt historier (95% løgnhistorier) fra internettet, TV2/DR1 og radio, vi skulle rejse der og se det med vores øjne og ikke undre sig at hvorfor er alt ikke ligesom herhjemme.
Xavi har ret.
I skal ikke hoppe på Lopezz bait!

Met et indlæg så dumt som ovenstående, så bør det vel være klart at han troller.
Socio. no. 54.257

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Lopezzz »

Starnils skrev:
Lopezzz skrev:Xavi bor der, han har oplevet Qatar, han ved hvad der foregår så jeg tror at han ved hvad han snakker om. Os der ved ikke ret meget om Qatar og har aldrig været der, men kun hørt historier (95% løgnhistorier) fra internettet, TV2/DR1 og radio, vi skulle rejse der og se det med vores øjne og ikke undre sig at hvorfor er alt ikke ligesom herhjemme.
Xavi har ret.
I skal ikke hoppe på Lopezz bait!

Met et indlæg så dumt som ovenstående, så bør det vel være klart at han troller.
Ja ok professor. Er der andre ting jeg kan hjælpe dig med?
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Lopezzz »

Tello skrev:
Lopezzz skrev:
Tello skrev:Jeg har været i Qatar, og jeg skal ikke til Qatar igen.
Hvorfor?
Er det fordi alt er anderledes end her?
Nah, fordi det er et land der er styret af radikale teokrater, vanvittige arabiske prinser og emirer, hvor ekstravagance og stor, større, størst fylder mere end noget andet. Et land hvor arbejdere fra østen (slaver i Qatars øjne) bliver udnyttet, hvor folk med anden seksualitet end hetero bliver straffet, hvor arbejdere fra fattige lande bliver udnyttet - og i flere tilfælde dør de på arbejdspladsen. Qatar, hvor dusinvis af mænd fra bl.a. Bangladesh deler en maksimalt 50 kvadratmeter lejlighed i fattige bydele - mens de dør under elendige forhold når der skal bygges stadions, hvor kvinder ingen rettigheder har, hvor staten sponsorerer ISIS, Hamas og Al Qaeda, hvor man skal passe på hvad man siger og gør, hvor befolkningen ikke må komme i nærheden af eksempelvis sprut - mens emirerne og prinserne vælter sig i prostituerede - og jeg kunne blive ved. Jeg, arabisk talende turist, blev udsat for racisme i lufthavnen pga. min irakiske baggrund.

Desuden ikke en fed kommentar med Xavi's børn. Homoseksuel er ikke noget man bliver, men noget man er, og der findes noget der hedder adoption og rugemødre - bl.a. Jeg har flere venner indenfor LGBT miljøet, og en enkelt muslimsk kammerat derfra. Hans liv er et mareridt, og tror du selv man vælger sådan et liv? Lopez, m8, come on.
Respekt for dit indlæg.

Så alt er anderledes end her og derfor synes folk at Qatar er et dårligt land.
Men hvis Xavi og hans familie kan godt lide at bo der så er jeg glad. Jeg kan ikke se nogen steder at han snakker negativt om landet. Hvis alt er sådan som i beskriver det så burde Qatar være opløst for længe siden og ingen burde rejse der.
MDCCCXCIX

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Antimadridista »

Lopezzz skrev:
Tello skrev:
Lopezzz skrev:
Tello skrev:Jeg har været i Qatar, og jeg skal ikke til Qatar igen.
Hvorfor?
Er det fordi alt er anderledes end her?
Nah, fordi det er et land der er styret af radikale teokrater, vanvittige arabiske prinser og emirer, hvor ekstravagance og stor, større, størst fylder mere end noget andet. Et land hvor arbejdere fra østen (slaver i Qatars øjne) bliver udnyttet, hvor folk med anden seksualitet end hetero bliver straffet, hvor arbejdere fra fattige lande bliver udnyttet - og i flere tilfælde dør de på arbejdspladsen. Qatar, hvor dusinvis af mænd fra bl.a. Bangladesh deler en maksimalt 50 kvadratmeter lejlighed i fattige bydele - mens de dør under elendige forhold når der skal bygges stadions, hvor kvinder ingen rettigheder har, hvor staten sponsorerer ISIS, Hamas og Al Qaeda, hvor man skal passe på hvad man siger og gør, hvor befolkningen ikke må komme i nærheden af eksempelvis sprut - mens emirerne og prinserne vælter sig i prostituerede - og jeg kunne blive ved. Jeg, arabisk talende turist, blev udsat for racisme i lufthavnen pga. min irakiske baggrund.

Desuden ikke en fed kommentar med Xavi's børn. Homoseksuel er ikke noget man bliver, men noget man er, og der findes noget der hedder adoption og rugemødre - bl.a. Jeg har flere venner indenfor LGBT miljøet, og en enkelt muslimsk kammerat derfra. Hans liv er et mareridt, og tror du selv man vælger sådan et liv? Lopez, m8, come on.
Respekt for dit indlæg.

Så alt er anderledes end her og derfor synes folk at Qatar er et dårligt land.
Men hvis Xavi og hans familie kan godt lide at bo der så er jeg glad. Jeg kan ikke se nogen steder at han snakker negativt om landet. Hvis alt er sådan som i beskriver det så burde Qatar være opløst for længe siden og ingen burde rejse der.
Hold dog helt magle mand!!!! Du lever godt nok i din helt egen verden. Undskyld, men du læser jo slet ikke en brøkdel af hvad folk fortæller dig! Har du generelt bare din helt egen urokkelige holdning til alt, lige meget hvad omgivelserne fortæller dig??

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Lopezzz »

Antimadridista skrev:
Lopezzz skrev:
Tello skrev:
Lopezzz skrev:
Tello skrev:Jeg har været i Qatar, og jeg skal ikke til Qatar igen.
Hvorfor?
Er det fordi alt er anderledes end her?
Nah, fordi det er et land der er styret af radikale teokrater, vanvittige arabiske prinser og emirer, hvor ekstravagance og stor, større, størst fylder mere end noget andet. Et land hvor arbejdere fra østen (slaver i Qatars øjne) bliver udnyttet, hvor folk med anden seksualitet end hetero bliver straffet, hvor arbejdere fra fattige lande bliver udnyttet - og i flere tilfælde dør de på arbejdspladsen. Qatar, hvor dusinvis af mænd fra bl.a. Bangladesh deler en maksimalt 50 kvadratmeter lejlighed i fattige bydele - mens de dør under elendige forhold når der skal bygges stadions, hvor kvinder ingen rettigheder har, hvor staten sponsorerer ISIS, Hamas og Al Qaeda, hvor man skal passe på hvad man siger og gør, hvor befolkningen ikke må komme i nærheden af eksempelvis sprut - mens emirerne og prinserne vælter sig i prostituerede - og jeg kunne blive ved. Jeg, arabisk talende turist, blev udsat for racisme i lufthavnen pga. min irakiske baggrund.

Desuden ikke en fed kommentar med Xavi's børn. Homoseksuel er ikke noget man bliver, men noget man er, og der findes noget der hedder adoption og rugemødre - bl.a. Jeg har flere venner indenfor LGBT miljøet, og en enkelt muslimsk kammerat derfra. Hans liv er et mareridt, og tror du selv man vælger sådan et liv? Lopez, m8, come on.
Respekt for dit indlæg.

Så alt er anderledes end her og derfor synes folk at Qatar er et dårligt land.
Men hvis Xavi og hans familie kan godt lide at bo der så er jeg glad. Jeg kan ikke se nogen steder at han snakker negativt om landet. Hvis alt er sådan som i beskriver det så burde Qatar være opløst for længe siden og ingen burde rejse der.
Hold dog helt magle mand!!!! Du lever godt nok i din helt egen verden. Undskyld, men du læser jo slet ikke en brøkdel af hvad folk fortæller dig! Har du generelt bare din helt egen urokkelige holdning til alt, lige meget hvad omgivelserne fortæller dig??
Man skal står fast ved sine holdninger og ikke lade sig påvirke af andre hvis man er uenig.
Og ja, jeg er træt af at folk konstant hakker på muslimske lande eller de lande som ikke har samme levestandard som i Europa. Der snakkes ikke om andet end kun indvandrere og udladninger i dansk TV og Radio.
Lad dem og deres politik og kultur være i fred.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Rb88 »

Er du sindssyg nogle overdrivelse du konstant kommer med.

Der snakkes ikke om andet. KUN nedgøring af muslimske lande

Ansu Fati skifter 100 PROCENT SIKKER!


Måske det er disse bombastiske udmeldinger folk finder trættende Lopezz

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Xavier Hernandez Creus

Indlæg af Antimadridista »

Lopezzz skrev:
Antimadridista skrev:
Lopezzz skrev:
Tello skrev:
Lopezzz skrev:
Tello skrev:Jeg har været i Qatar, og jeg skal ikke til Qatar igen.
Hvorfor?
Er det fordi alt er anderledes end her?
Nah, fordi det er et land der er styret af radikale teokrater, vanvittige arabiske prinser og emirer, hvor ekstravagance og stor, større, størst fylder mere end noget andet. Et land hvor arbejdere fra østen (slaver i Qatars øjne) bliver udnyttet, hvor folk med anden seksualitet end hetero bliver straffet, hvor arbejdere fra fattige lande bliver udnyttet - og i flere tilfælde dør de på arbejdspladsen. Qatar, hvor dusinvis af mænd fra bl.a. Bangladesh deler en maksimalt 50 kvadratmeter lejlighed i fattige bydele - mens de dør under elendige forhold når der skal bygges stadions, hvor kvinder ingen rettigheder har, hvor staten sponsorerer ISIS, Hamas og Al Qaeda, hvor man skal passe på hvad man siger og gør, hvor befolkningen ikke må komme i nærheden af eksempelvis sprut - mens emirerne og prinserne vælter sig i prostituerede - og jeg kunne blive ved. Jeg, arabisk talende turist, blev udsat for racisme i lufthavnen pga. min irakiske baggrund.

Desuden ikke en fed kommentar med Xavi's børn. Homoseksuel er ikke noget man bliver, men noget man er, og der findes noget der hedder adoption og rugemødre - bl.a. Jeg har flere venner indenfor LGBT miljøet, og en enkelt muslimsk kammerat derfra. Hans liv er et mareridt, og tror du selv man vælger sådan et liv? Lopez, m8, come on.
Respekt for dit indlæg.

Så alt er anderledes end her og derfor synes folk at Qatar er et dårligt land.
Men hvis Xavi og hans familie kan godt lide at bo der så er jeg glad. Jeg kan ikke se nogen steder at han snakker negativt om landet. Hvis alt er sådan som i beskriver det så burde Qatar være opløst for længe siden og ingen burde rejse der.
Hold dog helt magle mand!!!! Du lever godt nok i din helt egen verden. Undskyld, men du læser jo slet ikke en brøkdel af hvad folk fortæller dig! Har du generelt bare din helt egen urokkelige holdning til alt, lige meget hvad omgivelserne fortæller dig??
Man skal står fast ved sine holdninger og ikke lade sig påvirke af andre hvis man er uenig.
Og ja, jeg er træt af at folk konstant hakker på muslimske lande eller de lande som ikke har samme levestandard som i Europa. Der snakkes ikke om andet end kun indvandrere og udladninger i dansk TV og Radio.
Lad dem og deres politik og kultur være i fred.
Igen viser dit indlæg, at du slet ikke forholder dig til det der bliver skrevet. Det har jo intet at gøre med at Qatar er muslimsk eller har en anden levestandard. Altså enten vælger du ikke at forstå eller også har du et enormt besvær med det.

Det har heller ikke noget at gøre med, at du ikke må have dine holdninger. Du forholder dig bare til helt andre ting, end det der er kernen.

Edit: med mindre du med "deres politik" vitterligt mener at et land som Qatar opfører sig politisk og samfundsmæssigt som et godt eksempel. Hvilket bestemt vil sige at du går ind for undertrykkelse mm. Altså stik imod beskyttelse af dårligere bemidlede folk.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster