24/9 FC Barcelona - Villarreal

Alle kamptråde fra sæsonen 2019/2020

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 24/9 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af emo »

Wtf? Lui ude og pludselig et dynamisk opspil.

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
Allez...

DeanCassady
Indlæg: 1574
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: 24/9 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af DeanCassady »

PuyolErGud skrev:
DeanCassady skrev:
PuyolErGud skrev:
DeanCassady skrev:Jeg håber forresten, at Villarreal udligner, så Valverdes sæde bliver endnu varmere.
Den tankegang kommer jeg aldrig til at forstå. At man ikke ønsker holdet vinder. Valverde bliver ikke fyret i dag alligevel.

Men det sagt, så er der alt for lidt bevægelse. Ikke engang korte eksplosive ryk.

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk
Det er vel noget med at erkende, hvad der vil være bedst for klubben på sigt. Måske man netop skal tabe slaget for at vinde krigen. Alt der bringer Valverde tættere på en fyring er - for mig at se - en god ting. Og det må jo ske før eller siden.
Jeg er sikker på at Valverde nok skal blive afskediget efter sæsonen, hvis der ingen fremgang ses, men derfor kan vi jo vinde samtidig. Jeg vil aldrig håbe på at vi ikke vinder.

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk
Pointen er, at det gerne skulle ske før. Umiddelbart tænker jeg, at der er gode chancer for det, såfremt dette holder til november.
Robert Zimmerman

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: 24/9 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af Kvoller »

2 skud allerede af Ansu. Det er jo vildt, at en 16 årig kan komme ind og skabe så meget, på så kort tid. Det siger lidt om den manglende bevægelse der er, på holdet. Tak Valverde, bevægelsen og genpresset fik du også ødelagt.
Hvis Liverpool og Citys spillere ikke løber og presser, så ser man trænerne stå og råbe og skrige og piske spillerne i gang. Vores træner sidder i squat i stedet.
Senest rettet af Kvoller tirs sep 24, 2019 10:40 pm, rettet i alt 1 gang.

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: 24/9 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af PuyolErGud »

DeanCassady skrev:
PuyolErGud skrev:
DeanCassady skrev:
PuyolErGud skrev:
DeanCassady skrev:Jeg håber forresten, at Villarreal udligner, så Valverdes sæde bliver endnu varmere.
Den tankegang kommer jeg aldrig til at forstå. At man ikke ønsker holdet vinder. Valverde bliver ikke fyret i dag alligevel.

Men det sagt, så er der alt for lidt bevægelse. Ikke engang korte eksplosive ryk.

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk
Det er vel noget med at erkende, hvad der vil være bedst for klubben på sigt. Måske man netop skal tabe slaget for at vinde krigen. Alt der bringer Valverde tættere på en fyring er - for mig at se - en god ting. Og det må jo ske før eller siden.
Jeg er sikker på at Valverde nok skal blive afskediget efter sæsonen, hvis der ingen fremgang ses, men derfor kan vi jo vinde samtidig. Jeg vil aldrig håbe på at vi ikke vinder.

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk
Pointen er, at det gerne skulle ske før. Umiddelbart tænker jeg, at der er gode chancer for det, såfremt dette holder til november.
Det er svært at spå om, men jeg tror ikke Valverdes job er i fare i dette år (2019), medmindre vi slet ikke vinder nogle kampe.

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk

DeanCassady
Indlæg: 1574
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: 24/9 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af DeanCassady »

Al negativiteten sat til side, så er Ansu en dejlig, dejlig spiller.
Robert Zimmerman

Brugeravatar
SIOUX
Indlæg: 1457
Tilmeldt: søn mar 11, 2018 5:33 pm
Har takket: 389 gange
Blevet takket: 195 gange

Re: 24/9 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af SIOUX »

Pique sparker frispark :grin:

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 24/9 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af emo »

Føj en kamp. Efter Lui gik ud skete der mere, mere flydende og dynamisk. Ansu spiller jo satme godt. Han skal have de her hjemmekampe. Andre burde skamme sig. Alt for sløset en omgang.

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
Allez...

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 24/9 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af A$AP »

Getafe ude i weekenden :glad:

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: 24/9 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af Norbit »

Håber Messi er med mod Inter når jeg skal på Campen og se dem brillere med flot genpres, boldbesidende, målsøgende og bevægeligt fodbold.. Ellers håber jeg at det bliver Valverdes sidste hjemmekamp.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 24/9 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af Skydefinten »

Walkover ude mod Getafe.

Flot mål af Arthur.

Hvor sker der meget, når den fede kanin er væk.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 24/9 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af Daluigi »

Et par pointer, som er en stærk faktor til at vi ligger i ruiner:

- Valverdes spillestil og mangel på samme, har siden dag 1 været alarmerende, hvorfor vi også har været mange, som har ønsket ham væk siden første sæsons. Messis skader har endegyldigt udstillet, at Valverde ikke har en vision og et koncept, som spillerne kan føle sig trykke i. Vi taber med andre ord allerede inden vi går på banen.

- Der er absolut INGEN bevægelse uden bold. Det er decideret grotesk at se på. Jeg tog mig tiden denne kamp, og observerede på diverse løb uden bold. Men de er ikke-eksisterende. Villarreal sidder på os uden problemer, da særligt angrebet (Suarez) intet laver. Griezmann gør det godkendt med nogle returløb.

- Suarez er fast starter. Se bare da han blev taget ud. Der kom liv og vilje på banen i en 16-årig... Det er grotesk at man får lov at spille på sine meritter og ikke sit niveau for Barca. Magen til uduelig ledelse af træneren, skal man lede længe efter. Føj!

- Vi bliver tilfredse allerede ved 2-0, som faktisk har været et problem siden dag 1 vores pragmatiske træner trådte til.

- Vi kan ikke holde rent bur. Mod nogen som helst. Og her vil nogen måske påpege Dortmundkampen.... Ja, det var et “flot” cleansheet... Ikke fordi vi burde have inkasseret 3 mål af Reus alene.

- De bærende spillere på holdet er mætte (Pique, Bussi og Suarez).

- Messi skadet. Det her hold burde have heddet F.C. Messi i år 2016-2019.

- Ledelsen virker handlingslammet og uprofessionel. I virkelig mange aspekter desværre.

Alle disse punkter ser jeg som afgørende faktorer krydret med en hel masse mindre issues i blandt også. Jeg hæfter mig ved, at vi altså har nogle lækre spillere. Der er skader, jovist. Men Valverde har ingen undskyldninger med den her trup!

Det er hårdt at være vidne til disse år... Min klub har ingen identitet og udtryk udover historiens bedste spiller. Det må vi nyde så længe det varer. Jeg under ham sQ gerne en tur til City snart. Selv om han aldrig ville gøre det selvfølgelig.
Forumlegende

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 24/9 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af A$AP »

Og lad nu Messi sidde ude. Han var ikke klar i dag, og det var han heller ikke imod Dortmund. Det kunne også ses på spillet.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 24/9 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af SpillerSomMESSI »

A$AP skrev:Og lad nu Messi sidde ude. Han var ikke klar i dag, og det var han heller ikke imod Dortmund. Det kunne også ses på spillet.

Det er jo længste skade han har haft så... hmmm
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 24/9 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af A$AP »

Han havde stort set ingen pre-season, hvilket jo bare er dumt med en mand på 32. Og samtidig forcerer man ham totalt, alt sammen fordi at vi ellers stort set mister point uge efter uge. På trods af at vi har et af verdens bedste hold.

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 24/9 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af Tello »

Imagine;

Mats.
Alba. Piqué. Lenglet. Semedo.
Arthur. De Jong.
Dembouz. Griezmann. Coutinho (retur?).
Messi som falsk 9'er.

Under en kompetent træner.
Jesus fucking christ.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster