21/9 Granada - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2019/2020

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
SIOUX
Indlæg: 1457
Tilmeldt: søn mar 11, 2018 5:33 pm
Har takket: 389 gange
Blevet takket: 195 gange

Re: 21/9 Granada - FC Barcelona

Indlæg af SIOUX »

Ser man vores kampe igennem, synes jeg ofte at der mangler bevægelse fra spillerene på banen. Alt for ofte opstår der situationer, hvor en spiller er totalt isoleret, og er nødsaget til at drible en mod en. Dette skete ofte på kanterne i aftes, og især for Semedo. Ingen tilbyder sig, og ingen bevæger sig når de ikke har bolden (med undtagelse af De Jong). Det samme i sidste sæson. Der skal løbes mere for hinanden, for at få spillet til at flyde.

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: 21/9 Granada - FC Barcelona

Indlæg af Rb88 »

Fy for pokker! derouten fortsætter.

Jeg skrev følgende inden Betis kampen
"Men at Messi ikke engang er i truppen er bekymrende. Så går der stadig noget tid før han kan spille en hel kamp. Og med vores angreb in mente, kan vi godt ende med at smide sæsonen hvis vi står med 5-7 point efter 5 kampe fx. Det er ikke godt det her"
Mine bange anelser er desværre blevet en realitet. Vi skal være lykkelige for at Real og Atletico er ligeså ringe i år. Der er meget lang vej igen. Valverde har udtalt det er hans ansvar etc. Hvilket det også er, foruden spillernes selvfølgelig. Der er bare flere beslutninger han tager jeg ikke fatter en pind af.

1) Vi har lige spillet 2 kampe med den samme midtbane af De Jong, Arthur og Busquets hvor man kan se der var tegn på noget større. En mulig stærke midtbane trekløver. Så vælger han i en udebanekamp, hvor vi er notorisk udfordret at lave en komplet ny konstellation, hvor Rakitic der er uden for kampform indgår, og Roberto som det ligegyldige tynde øl. Få dog fastsat en stærk trekløver, og så ekspirementer og spar spillere derefter.

2) Semedo bliver ved at sejle, og pique og lenglet ser rystense usikre ud. Med Umtiti ude, var det måske en ide at prøve Todibo af snarest, for ligenu har vi 2 CB der spiller kampe og de gør det ikke specielt godt, og hvis en bliver skadet så har vi en 20 årig der ikke har spillet til at tage over. Lad Todibo få minutter i nogle hjemmekampe mod nederste halvdel af tabellen, og så giv ham 20-30 min hist og her. Der skal ske noget i det centerforsvar. Og forsvar generelt

3) Griezman kommer ALDRIG til at fungere som VW. Og Suarez var pivelendig igår, og alligevel fortsætter han med dem. Lad Griez spille 9'er og selvom han ikke kommer til at score ligeså mange mål som da Suarez var bedst, så kan han bedre linke op i spillet og arbejde defensivt. Gøre medspillerne bedre. Lidt ala Firmino i Pool.

4) Valverde selv. INTET fungere for ham. Vi er hullet som en si, og vi har ingen offensive visioner. vi er så nemme at holde fra fadet. Udviklingen er kun negativ. Samtidig ser han voldsom bekymret og magtesløs ud på sidelinjen. Han oplever konstant at vælge start 11'er forkert, for derefter at reagere meget tidligt, men på trods af dette lærer han intet fra kamp til kamp.

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: 21/9 Granada - FC Barcelona

Indlæg af Rb88 »

City - Watford
XG 6.83 - 0.34

Barca vs ath, Betis, osasuna, valencia, granada
XG 7.44 - 5.6

City formår næsten at skabe flere chancer end vores første 5 kampe tilsammen, til trods for vi allerede 2 gange har lavet 5 mål i en kamp.

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 21/9 Granada - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Rb88 skrev:City - Watford
XG 6.83 - 0.34

Barca vs ath, Betis, osasuna, valencia, granada
XG 7.44 - 5.6

City formår næsten at skabe flere chancer end vores første 5 kampe tilsammen, til trods for vi allerede 2 gange har lavet 5 mål i en kamp.

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk
Forstår din pointe her, men lige den kamp city-watford, er lige lidt for selektiv at vælge ud. Efter mindre end et kvarter, var watford komplet demoraliseret og ønskede sig blot langt væk.

Ift Griez. 100% enig. Griez og Messi kunne arbejde forrygende inde i midten. Lad Alba storme venstrekanten (med skæv midtbane backup for ham) og så fati/demb til højre. Suarez kunne også placeres derude. Så har han mindre at gøre med småspillet, som han konsekvent fucker up :|

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 21/9 Granada - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Fra Viva Barca på FB:
Part of Barça dressing room has lost confidence in Valverde. Bartomeu will not take decisions immediately. [ESPN]
Jeg tvivler på, at Barto smider en fyreseddel på bordet og sender Valverde på jobcenteret. Men man har da lov at håbe, for som det ser ud lige nu, upåagtet skader, tid på sæson og alt andet, kan det ikke forsvares, at manden er vores træner. Han må have opbrugt chancerne nu.

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 21/9 Granada - FC Barcelona

Indlæg af B-Freak »

Dytrax skrev:Fra Viva Barca på FB:
Part of Barça dressing room has lost confidence in Valverde. Bartomeu will not take decisions immediately. [ESPN]
Jeg tvivler på, at Barto smider en fyreseddel på bordet og sender Valverde på jobcenteret. Men man har da lov at håbe, for som det ser ud lige nu, upåagtet skader, tid på sæson og alt andet, kan det ikke forsvares, at manden er vores træner. Han må have opbrugt chancerne nu.
Det citat og diskussionen fortsætter under Valverde tråden [emoji846]
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 21/9 Granada - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

B-Freak skrev:
Dytrax skrev:Fra Viva Barca på FB:
Part of Barça dressing room has lost confidence in Valverde. Bartomeu will not take decisions immediately. [ESPN]
Jeg tvivler på, at Barto smider en fyreseddel på bordet og sender Valverde på jobcenteret. Men man har da lov at håbe, for som det ser ud lige nu, upåagtet skader, tid på sæson og alt andet, kan det ikke forsvares, at manden er vores træner. Han må have opbrugt chancerne nu.
Det citat og diskussionen fortsætter under Valverde tråden [emoji846]
Modtaget :glad:

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 21/9 Granada - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

De Jong not only Barça's best player tonight (not hard) but also their most responsible. Per @IgnasiOliva, only player to go & apologise to travelling fans & first to talk in the mixed zone.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 21/9 Granada - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Vi kan ikke blive ved med at spille på samme måde som vi har gjort sidste mange år. Alle har læst vores spil plus vi mangler hurtighed.
Ansu Fati viser hvad der skal gøres. At udfordre lige så snart man får bolden er vejen frem og drop den ligegyldige spil foran vores eget mål. Spild af fucking tid!
MDCCCXCIX

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 21/9 Granada - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 21/9 Granada - FC Barcelona

Indlæg af B-Freak »

Kan vi få en ny kamptråd?
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 21/9 Granada - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

B-Freak skrev:Kan vi få en ny kamptråd?
Han gider ikke flere kamptråde når det ikke kører for os :lolno:
MDCCCXCIX

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 21/9 Granada - FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

B-Freak skrev:Kan vi få en ny kamptråd?
Kan vi få en ny kampånd?
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 21/9 Granada - FC Barcelona

Indlæg af Tello »

Kan vi få en ny træner?

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 21/9 Granada - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

Tello skrev:Kan vi få en ny træner?

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Tænker heller ikke vi behøver en ny kamptråd, før vi står med en ny træner.
Forumlegende

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 2 gæster