21/9 Granada - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2019/2020

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 21/9 Granada - FC Barcelona

Indlæg af B-Freak »

Betryggende at Messi kan smutte efter hver sæson når vi spiller så dårligt....

Når det er sagt så går der ikke længe før Laudrup bliver rygtet som træner, som altid..
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 21/9 Granada - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

B-Freak skrev:Betryggende at Messi kan smutte efter hver sæson når vi spiller så dårligt....

Når det er sagt så går der ikke længe før Laudrup bliver rygtet som træner, som altid..
Synes allerede der er gået alt for længe!...
Forumlegende

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5422
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 21/9 Granada - FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

FCBSOCI skrev:Gad godt se Klopp i Barca. Enig i at der mangler udstråling, karisma - kald det hvad I vil - fra bænken/træneren/Valverde.

Jeg ved godt, at trænere har forskellige tilgange. Umiddelbart er Valverde sympatisk og fremtræder roligt under kampene. Det ændrer ikke på, at jeg godt kunne tænke mig at se lidt vildskab og engagement fra vores træner. Tænk på typer som Klopp, Simeone m.fl.

Jeg tror, at Valverde kommer under et stort pres, men sikkert ikke nok til, at han fratræder, desværre.

De nævnte trænere har også et klart spil koncept, hvor kampene foregår på deres præmisser, selv på svære udebaner. Det er fordi de ved hvordan de vil spille og træner spillerne i det koncept.

Valverde har tilsyneladende ikke noget koncept. Derfor spiller vi på modstanderens præmisser stort set alle kampe.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 21/9 Granada - FC Barcelona

Indlæg af Drake »

Jeg håber altså snart dette sker, og han tager Valverde med sig!!!!!

[video][/video]
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 21/9 Granada - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Daluigi skrev:@antimadridista - Du forsøger at starte en diskussion som ikke eksisterer og som er irrelevant i forhold til de skrevne indlæg. Folk vil bare have Valverde ud, da tingene ikke kan blive værre med en anden ved roret. Længere er den bare ikke. 3 år må være rigelig med tid i verdens største klub - nu falder hammeren altså. Lad fucking Valdes overtage roret, så ligeglad er vi! Valverde skal bare væk nu, så der i det mindste kan bibringes noget håb hos os fans igen.
Forsøger overhovedet ik starte en disk. Ja jeg kan lige netop fornemme at folk vil have EV ud, som jeg i.øvrigt.

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 21/9 Granada - FC Barcelona

Indlæg af B-Freak »

[emoji2788] — BeIN sports analyst: "Valverde chooses his team randomly and leaves his tactics to the gods of football. And in the end, Messi decides and tries to save the team. It's unbelievable that they depend on a single player to win games."
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 21/9 Granada - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

SpillerSomMESSI skrev:
Antimadridista skrev:
SpillerSomMESSI skrev:
Antimadridista skrev:
blunderbaws skrev:
Antimadridista skrev:
Daluigi skrev:
Antimadridista skrev:Vi er ik bedre. Ik når start elveren ikke er klar. Tror folk vil blive overraskede over hvor lidt en ny træner vil kunne gøre.
Jeg tror du vil blive overrasket over, at INGEN kunne gøre det ringere end det her. Så vi har intet at miste.
Nej nej, jeg ville da bestemt heller ikke græde snot hvis han røg, men for det første tror jeg ikke det sker og for det andet, så er vi bare ikke top dollar pt! Slet ikke uden Messi :|
Hvor er vi ikke top dollar? Spiller for spiller har vi da, på papiret, et af de bedste hold i verden?

Sendt fra min ONEPLUS A6003 med Tapatalk
Idag mangler vi alba, bussi, arthur og messi i starter.

Ift bedste starter: pique og bussi er stadig kvalitet, men har været bedre (imo). Semedo, det funger ikke. Lenglet, syntes jeg viser et lavt bundniveau. Arthur og Jong er top, men stadig begge unge og begge ret nye, i hvert fald sammen. Suarez kan intet for et hold der vil spille teknisk og dominerende bold. Demb, Fati og Perez, unge, ustabile mm i
Det er knagme det bedste forsøg på at tale vores spillere ned.
Så kom dog lidt mand. Hvor er du uenig?
I det du skrev..

De Jong og Arthur er unge.. ja og så? De er stadig top dollar i forhold til modstander holdene vi har mødt på udebane indtil nu i la liga.

Hvilken af de spillere de nævner som unge og ustabile ville de modstanderhold vi har mødt på udebane ikke hellere have end deres egne rutinerede b klasse spillere?

Proportioner, ik?

Nu har vi overhovedet ikke stillet med bedste 11 ude i år hver gang. Men jeg mente generelt. Altså at vi generelt ikke nødvendigvis har det bedste eller næst bedste hold pt. Men nu skal jeg sku putte, må tage den i morgen.

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 21/9 Granada - FC Barcelona

Indlæg af B-Freak »

Håber ledelsen vågner op! Billede
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 21/9 Granada - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Imod Granada burde vi vinde med hvilket som helst hold. Det her er et kæmpe slag, og det er pinligt. 8 kamp ude uden sejr, det går ikke. Taktisk er vi helt væk. Det siger også noget når man smider Ansu Imind for st ændre kampen, en 16 årig gut! Hvor er Lui? Hvor er de 120milm Griez?

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
Allez...

blunderbaws
Indlæg: 294
Tilmeldt: lør aug 11, 2018 8:36 pm
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 26 gange

Re: 21/9 Granada - FC Barcelona

Indlæg af blunderbaws »

Jeg er lige stået op. Hvor er nyheden om, at valverde er fyret?

Sendt fra min ONEPLUS A6003 med Tapatalk

Ba sai luo na
Indlæg: 287
Tilmeldt: søn jan 14, 2018 2:26 am
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 45 gange

Re: 21/9 Granada - FC Barcelona

Indlæg af Ba sai luo na »

Man høre ofte om at de andre hold spiller med stor intensitet.
Hvorfor kan Barca så ikke gøre det ? De er nok lige an anelse for selvsikre i Barca , en anelse for arrogante hvor man tror det hele nok skal gå fordi man er bedre og rigere .

Noget skal der snart ske.
Dortmund kampen var et kæmpe wakeup Call men Barca var desværre så heldige at få 0-0 som gjorde alle var tilfredse . Det var jo Dortmund osv ... ingen attitude ændring til næste kamp som helt fortjent blev tabt.
Nu er man så her
Man kan vælge at tro på Valverde kan få det vendt og at det bare er en frisk Messi der mangler for at kabalen går op.
Det vil også være den løsning der lugter mindst af panik handling - men hold op hvor er nogle snart nød til at tage noget ansvar . Tror seriøst ikke fans gider at høre flere sætninger som vi må tilbage på trænings banen , de ville de mere end os! , vi mangler lige det sidste , vi er kede af det .....det jo ikke det at der bliver tabt - det er måden det sker på.

Ellers må vores, efter min mening svage ledelse , vise noget handlekraft og få fyret Valverde og tage en snak med truppen. Ved bare ikke den nuværende præsident er en som truppen sådan rigtig tager alvorligt .
Derudover ved jeg heller ikke hvem der skulle erstatte Valverde . Nogle vil nok mene at alle andre ville kunne gøre det bedre - hvilket nemt kan være konklusionen med sådan en start .
Jeg er overrasket over Barca har kunne starte så skidt .... den havde jeg ikke set komme.

Blaugrana al vent
Indlæg: 520
Tilmeldt: ons maj 10, 2017 5:45 pm
Geografisk sted: Esé
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 38 gange
Kontakt:

Re: 21/9 Granada - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana al vent »

I Valverdes første sæson havde vi en af de bedste defensiver overhovedet rent statistisk. Hvad er der lige sket siden...
Jeg bløder Blaugrana

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 21/9 Granada - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Sidste udebane - kampe:)

Celta 2-0 Barça
Liverpool 4-0 Barça
Eibar 2-2 Barça
Valencia 2-1 Barça (en Sevilla)
Athletic 1-0 Barça
Osasuna 2-2 Barça
Dortmund 0-0 Barça
Granada 2-0 Barça
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 21/9 Granada - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/valv ... ymret.html

Samme gamle sang... Hvornår er nok mon nok??? Det er jo seriøst grotesk dette her! Vi taber jo fordi vi er dårligere end Granada... MEGET dårligere. Og det sker jo henover en lang periode... Absurd at ledelsen intet gør!
Forumlegende

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 21/9 Granada - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Spillersom messi@

Vil lige afrunde den her.

Grundlæggende er vi ikke langt fra hinanden. Jeg vil også gerne have Pep eller en anden visionær træner. Syntes bare tegnene til at dette skulle ske, er tæt på lig nul.
Ift truppen, mener jeg det jeg skrev i går og stadig at det altså har en betydning. Derudover mente jeg truppen sat op imod de bedste og jeg kan godt tvivle på, om det flotte visionære spil vil kunne lykkes derhen, hvor vi står med ligaen og gode cl chancer, med nuværende trup. Altså at nuværende trup med eksempelvis pep eller lignende, pludselig vil være city v2. For det er vel det der ønskes!?

Samtidig er det selvfølgelig også åbenlyst, at så længe vi kører med EV, så finder vi i hvert fald aldrig ud af det. Ligesom CL, imo, aldrig kommer til at ske med ham. Så det kan da godt være at chancen (eller muligheden) er værd at tage lige nu!?
Til de folk der som det højeste ønsker sig CL, vil jeg bare minde op, at Real vandt mere på sin defensiv og selvfølgelig på effektivitet end sprudlende bold. Ligesom Pep den ene gang efter den anden, har misset med flot fodbold. Det kunne bare være sjovt at vide, hvordan folkvil tage det, hvis vi gang på gang, røg ud af CL, selvom vi vandt skudststats 25-5...!

Bottom line, vil jeg også gerne have en træner med lidt flere visioner, men man skal bare passe på med at tro, at alt så vil løse sig.

Men altså, jeg nærmer mig da også et punkt, hvor jeg tror at der ikke skal mange flere fadæser til, før de bliver nødt til at afskedige EV. Immun er han vel trods alt ikke!? :|

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster