21/9 Granada - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2019/2020

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 21/9 Granada - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

SpillerSomMESSI skrev:
Antimadridista skrev:Vi er ik bedre. Ik når start elveren ikke er klar. Tror folk vil blive overraskede over hvor lidt en ny træner vil kunne gøre.
Pep ville få os til at spille dominerende possesion bold
Så let tror jeg ikke det er. Desuden er pep en illusion. Glem ham nu.

FCBSOCI
Indlæg: 2448
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 508 gange

Re: 21/9 Granada - FC Barcelona

Indlæg af FCBSOCI »

0-1, 2-2, 0-0 og 0-2 med Barca nævnt først. Det er vores “flotte” udebane statistik foreløbig i denne sæson.

Vi har haft det svært på udebane i CL i flere år og nu også i La Liga. Det er mildt sagt bekymrende. Tak for alt, Valverde og ikke på gensyn.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 21/9 Granada - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

Det ville være ansvarsfuldt af ledelsen, at agere hurtigt nu og få kylet Valverde ud af vagten! Denne her sæson er alligevel aldeles shaky og uden perspektiv. Få en ny mand ind og giv ham den tid, som Valverde alligevel bare pisser væk! Det ville i det mindste give frisk luft og HÅB! Der er intet håb her mere, og alle dem som sad på deres hvide hest, fordi vi kunne score 5 mål mod et Valencia hold i dyb sorg, skal bare krybe til korset og beklage deres naive indlæg! For der er intet håb med Valverde mere, og INGEN skal gøre det dårligere med denne trup! Hvordan skulle man seriøst kunne det? Vi har smidt 8 point mod Bilbao, Osasuna og Granada. 2 oprykkere og sidste års bundskrabere. Endda i en sæson hvor spillerne har ALT at undskylde og bevise for sine fans. En fantastisk De Jong og en dygtig Griezmann. Men uanset hvem du smider ind i Valverdes elendige maskine, så kommer der lort ud i den anden ende!
Forumlegende

Brugeravatar
Gnomitz
Indlæg: 214
Tilmeldt: tors maj 14, 2009 7:57 pm
Har takket: 155 gange
Blevet takket: 27 gange

Re: 21/9 Granada - FC Barcelona

Indlæg af Gnomitz »

Spændende at se hvad Valverde siger til sådan noget lort.
Lad vær og bliv ved, op til dig.

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 629 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 21/9 Granada - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Barcelona have failed to win 5 away La Liga matches in a row for the first time since April-May 2008 (end of Rijkaard era).

Barcelona have failed to win 7 away matches in a row in all competitions for the first time since spring 2001 !!
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 21/9 Granada - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

Antimadridista skrev:Vi er ik bedre. Ik når start elveren ikke er klar. Tror folk vil blive overraskede over hvor lidt en ny træner vil kunne gøre.
Jeg tror du vil blive overrasket over, at INGEN kunne gøre det ringere end det her. Så vi har intet at miste.
Forumlegende

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 21/9 Granada - FC Barcelona

Indlæg af Drake »

Hold nu kæft det er pinligt!!!! :mad:

Det kan simpelthen ikke være rigtig at vi har sådan en udulig ledelse der stadig vil have Valverde som træner!! :mad:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 21/9 Granada - FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Antimadridista skrev:
SpillerSomMESSI skrev:
Antimadridista skrev:Vi er ik bedre. Ik når start elveren ikke er klar. Tror folk vil blive overraskede over hvor lidt en ny træner vil kunne gøre.
Pep ville få os til at spille dominerende possesion bold
Så let tror jeg ikke det er. Desuden er pep en illusion. Glem ham nu.

Du er sørme en fest bremse!

Du tror oprigtig ikke at en træner som Pep ville få dette hold til at spille dominerende possesion bold?

Hvilket hold som han har trænet har nogensinde spillet sådan som vi gør nu?

Pep er er illusion? Fordi han ikke vil tilbage til Barca? Det kan du da aldrig sige ikke sker... selv Mou er på tale i Real for anden gang nu..
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: 21/9 Granada - FC Barcelona

Indlæg af Norbit »

Det er en af de ringeste kampe set i megeet lang tid, og vi har spillet nogle ganske forfærdelige nogle. At vi taber 4-0 til Liverpool undre mig ikke. Valverde er en pisse elendig træner som skal ud af bagdøren så hurtigt som muligt. Det kan ikke passe at vi i 3 år med ham ikke har spillet noget flot fodbold. Guardiola får spillere som Fernandinho, Otamendi, Walker til at ligne absolut verdensklasse. De vinder 8-0 i dag, i en kamp der nemt kunne være endt 16-0..
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 21/9 Granada - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Vi skal jo bare træne og have tid...

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
Allez...

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: 21/9 Granada - FC Barcelona

Indlæg af klogfyr »

Hvis Valverde bliver fyret efter denne kamp, så er det sæsonens største sejr... Ellers er det bare endnu et minde i Valverdes hall of shame.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 21/9 Granada - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Daluigi skrev:
Antimadridista skrev:Vi er ik bedre. Ik når start elveren ikke er klar. Tror folk vil blive overraskede over hvor lidt en ny træner vil kunne gøre.
Jeg tror du vil blive overrasket over, at INGEN kunne gøre det ringere end det her. Så vi har intet at miste.
Nej nej, jeg ville da bestemt heller ikke græde snot hvis han røg, men for det første tror jeg ikke det sker og for det andet, så er vi bare ikke top dollar pt! Slet ikke uden Messi :|

blunderbaws
Indlæg: 294
Tilmeldt: lør aug 11, 2018 8:36 pm
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 26 gange

Re: 21/9 Granada - FC Barcelona

Indlæg af blunderbaws »

Antimadridista skrev:
Daluigi skrev:
Antimadridista skrev:Vi er ik bedre. Ik når start elveren ikke er klar. Tror folk vil blive overraskede over hvor lidt en ny træner vil kunne gøre.
Jeg tror du vil blive overrasket over, at INGEN kunne gøre det ringere end det her. Så vi har intet at miste.
Nej nej, jeg ville da bestemt heller ikke græde snot hvis han røg, men for det første tror jeg ikke det sker og for det andet, så er vi bare ikke top dollar pt! Slet ikke uden Messi :|
Hvor er vi ikke top dollar? Spiller for spiller har vi da, på papiret, et af de bedste hold i verden?

Sendt fra min ONEPLUS A6003 med Tapatalk

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 21/9 Granada - FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Fun fact:

Hvis Real Madrid vinder i morgen er de nr 1 i ligaen og fire point foran os, i en sæson hvor Real er fuldstændig rådvilde med en træner der ikke har en enste vision og en trup der er forældet og træt.

Tænk lige over det.. i forhold til at vi har købt stjerner som Griezmann og De Jong!
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 21/9 Granada - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

Antimadridista skrev:
Daluigi skrev:
Antimadridista skrev:Vi er ik bedre. Ik når start elveren ikke er klar. Tror folk vil blive overraskede over hvor lidt en ny træner vil kunne gøre.
Jeg tror du vil blive overrasket over, at INGEN kunne gøre det ringere end det her. Så vi har intet at miste.
Nej nej, jeg ville da bestemt heller ikke græde snot hvis han røg, men for det første tror jeg ikke det sker og for det andet, så er vi bare ikke top dollar pt! Slet ikke uden Messi :|
... Og det er Valverdes ansvar. Han har haft 3 år i klubben nu - Det er jo hans ansvar at holdet er i sådan en forfatning her! Han har selv kunne vælge spillere og spillestil. Men vi er nu ligeså elendige som i 2001!! Det troede jeg faktisk ikke, at jeg skulle opleve i Messi-æraen. Skadet eller ej, så viser dette netop blot, at alle havde ret lige fra dag 1, som kunne se at Valverdes pragmatik, ville blive Barcas endeligt... I hvert fald dét Barca, som henrykte og underholdte verden.
Forumlegende

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 7 gæster