Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Neymar jr has no release clause, but Barcelona reportedly see a possible legal maneuver to break the contract in 2020, whether PSG wants it or not.

According to the legal theory: Next summer, Neymar will have completed what FIFA defines as the “protected period,” which is the first three seasons or first three years, whichever happens first. Once this time is up, if a player has the same contract as when they signed, without having renewed it, FIFA recognizes the right for the player to leave the club, by paying an indemnity.

The cost of that indemnity is calculated with a formula provided by FIFA that looks at what the footballer’s transfer cost, the amortization of the transfer, and other variables. The report says that Neymar’s agents have consulted with FIFA and have been told the cost will be around 170 million.

If Neymar were to ask FIFA to activate this option next year, Barcelona could then pay the fee. [MD]

Jeg ville ønske, at den én gang for alle blev lagt i graven. Hvis det er rigtigt, at klubben og Neymar snart står overfor hinanden i retten, er det jo pløk, at klubben har villet hente ham tilbage. Nu tænker jeg ikke på det sportslige, men på det signal, som det sender.

I øvrigt, kan jeg godt se det dumme i, at jeg ønsker det i graven og selv viderebringer rygter. :roll: :lol:

"Hej, jeg hedder Lasse og jeg er komplet idiot."

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Daluigi »

Dytrax skrev:
Neymar jr has no release clause, but Barcelona reportedly see a possible legal maneuver to break the contract in 2020, whether PSG wants it or not.

According to the legal theory: Next summer, Neymar will have completed what FIFA defines as the “protected period,” which is the first three seasons or first three years, whichever happens first. Once this time is up, if a player has the same contract as when they signed, without having renewed it, FIFA recognizes the right for the player to leave the club, by paying an indemnity.

The cost of that indemnity is calculated with a formula provided by FIFA that looks at what the footballer’s transfer cost, the amortization of the transfer, and other variables. The report says that Neymar’s agents have consulted with FIFA and have been told the cost will be around 170 million.

If Neymar were to ask FIFA to activate this option next year, Barcelona could then pay the fee. [MD]
Jeg ville ønske, at den én gang for alle blev lagt i graven. Hvis det er rigtigt, at klubben og Neymar snart står overfor hinanden i retten, er det jo pløk, at klubben har villet hente ham tilbage. Nu tænker jeg ikke på det sportslige, men på det signal, som det sender.

I øvrigt, kan jeg godt se det dumme i, at jeg ønsker det i graven og selv viderebringer rygter. :roll: :lol:

"Hej, jeg hedder Lasse og jeg er komplet idiot."
.... Hej Lasse
Forumlegende

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Mig Rico fra MD melder at den spiller som ledelsen vil følge tættest i denne sæson er Fabian Ruiz. Man mener han vil være den perfekte spiller at hente i forsøget på at gennemføre et generationsskifte centralt. Prisen skulle være omkring 60 mio euro (ved ikke om han har en frikøbs).

Det giver god mening hvis det er sandt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af PuyolErGud »

Helt bestemt. Busquets har også været ude at fremhæve ham, samt De Jong som fremtidens spillere på de(n) position. Han vil være spænende at få ind, nu hvor næste sommer formentlig byder på farvel til Rakitic og Vidal som minimum.

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Rb88 »

60 mio euro? Hahahahaha hahaha. Fuck det er dumt.

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Men var han ikke allerede på tale for 1-2 år siden..og til en noget lavere pris :|

Er han og Jong ikke også lidt for ens?

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SpillerSomMESSI »

https://www.sport-english.com/en/news/b ... er-7629210

Ku’ være sjovt at se om han finder sin Liverpool form i denne sæson, når der ikke er så meget fokus på ham, og så vender tilbage til sommer i topform.

Men det er vigtigt at se ham som offensiv midtbane spiller i stedet for venstre kant, hvor selv magikeren Iniesta så dårlig ud.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/avis ... bappe.html

Kunne man garantere et Mbappe køb i 2021 (hvilket man selvfølgelig ikke kan!), lod jeg gerne Ney gå i 2020...

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Læst på Viva Barca på Facebook:
Barça don't expect to make January signings but there could be departures. Ivan Rakitic, Umtiti, Arturo Vidal, Aleña and Moussa Wague are the possible candidates to leave. [MARCA]

Ud af de nævnte, forstår jeg ikke at Wague er på vippen, medmindre der er tale om, at han lejes ud for på den måde at få spilletid og høste erfaring.

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Rb88 »

Håber de har stavet Semedo forkert

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Transferrygter

Indlæg af Lopezzz »

Rb88 skrev:Håber de har stavet Semedo forkert

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk
Og Roberto
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Rb88 »

Lopezzz skrev:
Rb88 skrev:Håber de har stavet Semedo forkert

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk
Og Roberto
Roberto er da fra La Masia. Vil du ikke gerne have et hold kun bestående af talenterne fra La Masia??

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Transferrygter

Indlæg af Lopezzz »

Rb88 skrev:
Lopezzz skrev:
Rb88 skrev:Håber de har stavet Semedo forkert

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk
Og Roberto
Roberto er da fra La Masia. Vil du ikke gerne have et hold kun bestående af talenterne fra La Masia??

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk
Ja men Roberto har ikke talentet
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Lopezzz skrev:
Rb88 skrev:
Lopezzz skrev:
Rb88 skrev:Håber de har stavet Semedo forkert

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk
Og Roberto
Roberto er da fra La Masia. Vil du ikke gerne have et hold kun bestående af talenterne fra La Masia??

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk
Ja men Roberto har ikke talentet
Roberto skal bare ud. Få de 40-50 mio for ham. Har sagt det længe, jeg ser ham ikke til at indgå i start-11. Han har fandme været heldig at Semedo har været så ringe. Han dur bare ikke på den midtbane. Han er løbestærk, men ikke prangende teknisk, hverken målfarlig eller god til at komme i boksen, desuden har han et kedeligt overblik. Det er sjældent man ser ham finde på noget kreativt eller for ikke at nævne hans mangel til at iscenesætte holdkammeraterne.
Vi har efterhånden en del spillere som bare fylder og trækker en kæmpe hyre uden at de gør en forskel.
Jeg ser ikke Barca blive dårligere hvis han og Raktic smutter. Det kan måske betyde spilletid til Alena&Puig som har meget mere flow i deres spil. Men først må Valverde forlade os..
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af kklaus »

Rygterne tager efterhånden til med Eriksen til Real Madrid i januar. Håber dog han ender et andet sted.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 8 gæster