10 - Ansu Fati

Diskussion vedr. spillere fra FC Barcelona

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: Anssumane “Ansu” Fati

Indlæg af PuyolErGud »

Lopezzz skrev:Den ego irriterende insekt vil gøre alt for at skade vores klub og Messi.
Fuck hvor jeg håber at jeg møder ham ansigt til ansigt :twisted: Jeg vil gå Khabib amok
Det der er simpelthen for ynkeligt. Prøv at læs hvad du skriver og tænk over det igen.

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Anssumane “Ansu” Fati

Indlæg af Lopezzz »

PuyolErGud skrev:
Lopezzz skrev:Den ego irriterende insekt vil gøre alt for at skade vores klub og Messi.
Fuck hvor jeg håber at jeg møder ham ansigt til ansigt :twisted: Jeg vil gå Khabib amok
Det der er simpelthen for ynkeligt. Prøv at læs hvad du skriver og tænk over det igen.

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk
Hvor mange gange skal jeg forklare det. Jeg kan ikke lide ham, jeg hader ham. Kan du ikke se hvad der foregår hver gang han åbner hans klamme mund eller hver gang han scorer, hver gang der er prisuddeling, hver gang hans kammerater scorer (fatter overhoved ikke at nogen gider og være hans kammerat) Han er fucking FALSK. Hans syn på verden er at han er Gud og alle ser op til ham. Fucking møg idiot, undskyld mit sprog.
Når han siger at han presser Messi til at blive bedre på grund af ham :eek: Wat D Fak!!!!! :twisted:
Jeg har respekeret alle klubber og alt omkring fodbold før han kom men nu er det ikke andet end had.
For mig han er ikke et menneske, han hører ikke til nogen steder.
Alle andre store og små spillere beundrer og respekterer Messi undtagen ham
MDCCCXCIX

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Anssumane “Ansu” Fati

Indlæg af emo »

Lopezzz skrev:
PuyolErGud skrev:
Lopezzz skrev:Den ego irriterende insekt vil gøre alt for at skade vores klub og Messi.
Fuck hvor jeg håber at jeg møder ham ansigt til ansigt :twisted: Jeg vil gå Khabib amok
Det der er simpelthen for ynkeligt. Prøv at læs hvad du skriver og tænk over det igen.

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk
Hvor mange gange skal jeg forklare det. Jeg kan ikke lide ham, jeg hader ham. Kan du ikke se hvad der foregår hver gang han åbner hans klamme mund eller hver gang han scorer, hver gang der er prisuddeling, hver gang hans kammerater scorer (fatter overhoved ikke at nogen gider og være hans kammerat) Han er fucking FALSK. Hans syn på verden er at han er Gud og alle ser op til ham. Fucking møg idiot, undskyld mit sprog.
Når han siger at han presser Messi til at blive bedre på grund af ham :eek: Wat D Fak!!!!! :twisted:
Jeg har respekeret alle klubber og alt omkring fodbold før han kom men nu er det ikke andet end had.
For mig han er ikke et menneske, han hører ikke til nogen steder.
Alle andre store og små spillere beundrer og respekterer Messi undtagen ham
Lige præcis den linje jeg har fremhævet har Messi selv sagt om CR, at konkurrencen med CR har gjort ham bedre, altså gjort Messi bedre.
Allez...

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Anssumane “Ansu” Fati

Indlæg af Antimadridista »

Lopezzz skrev:
PuyolErGud skrev:
Lopezzz skrev:Den ego irriterende insekt vil gøre alt for at skade vores klub og Messi.
Fuck hvor jeg håber at jeg møder ham ansigt til ansigt :twisted: Jeg vil gå Khabib amok
Det der er simpelthen for ynkeligt. Prøv at læs hvad du skriver og tænk over det igen.

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk
Hvor mange gange skal jeg forklare det. Jeg kan ikke lide ham, jeg hader ham. Kan du ikke se hvad der foregår hver gang han åbner hans klamme mund eller hver gang han scorer, hver gang der er prisuddeling, hver gang hans kammerater scorer (fatter overhoved ikke at nogen gider og være hans kammerat) Han er fucking FALSK. Hans syn på verden er at han er Gud og alle ser op til ham. Fucking møg idiot, undskyld mit sprog.
Når han siger at han presser Messi til at blive bedre på grund af ham :eek: Wat D Fak!!!!! :twisted:
Jeg har respekeret alle klubber og alt omkring fodbold før han kom men nu er det ikke andet end had.
For mig han er ikke et menneske, han hører ikke til nogen steder.
Alle andre store og små spillere beundrer og respekterer Messi undtagen ham
Verden ville helt sikkert være et frygteligt sted, hvis alle var som Cristiano. Men ansvaret ligger også hos alle de folk, institutioner, organisationer, journalister og holdkammerater, som slikker en vis r..! Dette forstår jeg faktisk mindre?

Eksempelvis de historier om Juve der pludselig giver alle spillere mm mundkurv og reprimander hvis Cristianos voldtægssag nævnes etc. Det er så ulækkert. Der er så meget "jeg vil have noget glimmer på mig også" attitude overalt, så op i r.... med anstændighed.

I øvrigt tror jeg ikke han har en eneste kammerat. Men tonsvis af rygklappere der vil have noget spotlight.

Brugeravatar
Gnomitz
Indlæg: 214
Tilmeldt: tors maj 14, 2009 7:57 pm
Har takket: 155 gange
Blevet takket: 27 gange

Re: Anssumane “Ansu” Fati

Indlæg af Gnomitz »

Man kan hade, men man kan også elske at hade. ;-)

Ansu skal have alle de minutter han kan få, ingen tvivl om det, men de minutter han har fået har jo langt fra været optimale, knægten er jo blevet kastet for løverne! Han skal jo spille i perioder hvor hans fejl ikke kan ende med at være kampafgørende, det ansvar må vi lade andre spillere om. (Folk der får en 100x så stor lønseddel)

Sendt fra min ALE-L21 med Tapatalk
Lad vær og bliv ved, op til dig.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Anssumane “Ansu” Fati

Indlæg af Antimadridista »

Gnomitz skrev:Man kan hade, men man kan også elske at hade. ;-)

Ansu skal have alle de minutter han kan få, ingen tvivl om det, men de minutter han har fået har jo langt fra været optimale, knægten er jo blevet kastet for løverne! Han skal jo spille i perioder hvor hans fejl ikke kan ende med at være kampafgørende, det ansvar må vi lade andre spillere om. (Folk der får en 100x så stor lønseddel)

Sendt fra min ALE-L21 med Tapatalk

For mit vedkommende, drejer det sig om ærgerlig forundring over hvad han kan slippe af sted med at gøre, sige og fremstille sig som.
Lidt som når Trump får lavet en ekstra tusch streg på et officielt vejrkort og folk, en mas' bare æder den.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: Anssumane “Ansu” Fati

Indlæg af Michman »

Billede
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Anssumane “Ansu” Fati

Indlæg af Lopezzz »

emo skrev:
Lopezzz skrev:
PuyolErGud skrev:
Lopezzz skrev:Den ego irriterende insekt vil gøre alt for at skade vores klub og Messi.
Fuck hvor jeg håber at jeg møder ham ansigt til ansigt :twisted: Jeg vil gå Khabib amok
Det der er simpelthen for ynkeligt. Prøv at læs hvad du skriver og tænk over det igen.

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk
Hvor mange gange skal jeg forklare det. Jeg kan ikke lide ham, jeg hader ham. Kan du ikke se hvad der foregår hver gang han åbner hans klamme mund eller hver gang han scorer, hver gang der er prisuddeling, hver gang hans kammerater scorer (fatter overhoved ikke at nogen gider og være hans kammerat) Han er fucking FALSK. Hans syn på verden er at han er Gud og alle ser op til ham. Fucking møg idiot, undskyld mit sprog.
Når han siger at han presser Messi til at blive bedre på grund af ham :eek: Wat D Fak!!!!! :twisted:
Jeg har respekeret alle klubber og alt omkring fodbold før han kom men nu er det ikke andet end had.
For mig han er ikke et menneske, han hører ikke til nogen steder.
Alle andre store og små spillere beundrer og respekterer Messi undtagen ham
Lige præcis den linje jeg har fremhævet har Messi selv sagt om CR, at konkurrencen med CR har gjort ham bedre, altså gjort Messi bedre.
Hvornår har han sagt det? Det ligner ikke Messi. Han snakker aldrig om individuelle sammenligninger. Messi er hold spiller og det er holdet der gøre ham stærkere og bedre. Hvis holdet har fejlet så føler han at det er hans skyld og presser sig selv for at blive bedre.
Han tænker slet ikke på ego fjolsen og at blive den bedste i verden. Messi er helt normal menneske. Det ved alle
MDCCCXCIX

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Anssumane “Ansu” Fati

Indlæg af Kubala »

Klausulen på de 100 mio. euro i Fatis kontrakt kunne lige pludseligt godt være sat for lavt; hvis han fortsætter i samme gear.

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Anssumane “Ansu” Fati

Indlæg af Norbit »

Kubala skrev:Klausulen på de 100 mio. euro i Fatis kontrakt kunne lige pludseligt godt være sat for lavt; hvis han fortsætter i samme gear.
Han kan i hvertfald noget som få andre 16 årige kan.. én ting er at han er dygtig med bolden, men en anden ting jeg bed mærke i under kampen mod Villarreal var hvor meget han ville have bolden. Han blev ved med at kalde på den selv da den var i modsatte side. Han prøver virkelig at gøre sit, det lykkedes og det er en fornøjelse at se.

EDIT:
Han minder mig lidt om Sterling. Han var på nogenlunde samme måde da han kom frem i Liverpool. Dog virker Fati en tand eller to skarpere.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Anssumane “Ansu” Fati

Indlæg af Norbit »

Hvis Ansu stiller op for Spanien U17 betyder det vel ikke at han er låst eller hvordan? Er der ikke noget med at man skal spille for A-landsholdet for at blive låst, og først efter 5 år kan søge om at spille for et andet landshold??
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Anssumane “Ansu” Fati

Indlæg af Lopezzz »

Jeg vidste det. Hans far er sikkert kæmpe fan af Penaldo. Ansu smutter 100%

https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/ansu ... isisk.html
MDCCCXCIX

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Anssumane “Ansu” Fati

Indlæg af emo »

Lopezzz skrev:Jeg vidste det. Hans far er sikkert kæmpe fan af Penaldo. Ansu smutter 100%

https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/ansu ... isisk.html
Men så skulle hans far jo have accepteret tilbudet fra Real da de var ude efter ham.

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
Allez...

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: Anssumane “Ansu” Fati

Indlæg af PuyolErGud »

Og så skulle man måske ikke tage farens ord for gode vare. Der er vist nok eksemplar på, at de nogle gange ikke tænker sig synderligt om før de udtaler sig.

Hvis Ansu stiller op for Spanien U17 betyder det vel ikke at han er låst eller hvordan? Er der ikke noget med at man skal spille for A-landsholdet for at blive låst, og først efter 5 år kan søge om at spille for et andet landshold??
Ungdomskampe og venskabskampe låser ikke en spiller, så ned han er ikke låst ved at spille for U/17. Hvis han får en kamp for A-landsholdet, så er han låst. Og der er ikke nogen regel om at man kan søge om at spiller for et andet land, medmindre der opstår et "nyt" land, ala Kosovo. Munir spillede fx en landskamp for Spanien i en ung alder, og dermed låst dertil, hvilket gjorde/gør at han ikke kan repræsentere Marokko.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Anssumane “Ansu” Fati

Indlæg af Lopezzz »

emo skrev:
Lopezzz skrev:Jeg vidste det. Hans far er sikkert kæmpe fan af Penaldo. Ansu smutter 100%

https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/ansu ... isisk.html
Men så skulle hans far jo have accepteret tilbudet fra Real da de var ude efter ham.

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
Jeg håber at Ansu vælger med hjertet og at han bliver i klubben i mange år men han er stadigvæk meget ung og han kan hurtig skifte mening
MDCCCXCIX

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 10 gæster