14/9 FC Barcelona - Valencia

Alle kamptråde fra sæsonen 2019/2020

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Wennerberg
Forum Admin
Indlæg: 910
Tilmeldt: man apr 25, 2005 8:38 pm
Har takket: 63 gange
Blevet takket: 224 gange

14/9 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Wennerberg »

FC Barcelona - Valencia
La Liga
14. september - kl. 21.00
TV: TV2 Sport
Wennerberg
Forum Admin

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 14/9 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Antimadridista »

Thank you!

En sjælden Valencia afstraffelse kunne gøre godt! Spændende hvad deres nye træner gør for dem..

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 14/9 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Lopezzz »

Jeg forventer en træls kamp hvor vi sejler som sædvanligt men jeg drømmer om 3 point.
De lover regn, lyn og torden på lørdag. Dejligt :cool:
MDCCCXCIX

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: 14/9 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Kvoller »

Endelig ordentlig fodbold igen!

Ba sai luo na
Indlæg: 287
Tilmeldt: søn jan 14, 2018 2:26 am
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 45 gange

Re: 14/9 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Ba sai luo na »

Ingen Messi igen - og det bliver dælme spændende at se udfaldet af denne kamp.
Skulle Barca tabe til Valencia kan det godt blive op af bakke resten af sæsonen og spørgsmålet er om det er hvad man kan forvente fremover( når messi er væk) - at vi får en par halvsløje sæsoner lidt ligesom real Madrid har haft med Ronaldos exit.

Barca kan sagtens vinde mod Valencia - kvaliteten er der 100% men det er bare en af disse kampe som kan sætte kursen for resten af sæsonen. Det bliver stadig et barca uden dembele , Messi og en suarez helt uden kampform.
Før denne sæson var jeg overbevist barca ville vade sig igennem til mesterskabet da man kunne bygge videre på alt fra sidste sæson , real fumler stadig og Atl Madrid er et helt nyt hold.

Jeg mener stadig Barca er favoritter - Men et nederlag til Valencia og jeg vil begynde at få en smule panderynker.
Tror dog på en sejr men hjemme mod Valencia er en kamp der altid har kunne ende begge veje.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 14/9 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Taber vi denne kamp er der vel en reel chance for at EV fyres... for så er vi potentielt 8 point efter Atl. Madrid, og det vil være helt grotesk efter blot 4 runder.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 14/9 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Antimadridista »

SpillerSomMESSI skrev:Taber vi denne kamp er der vel en reel chance for at EV fyres... for så er vi potentielt 8 point efter Atl. Madrid, og det vil være helt grotesk efter blot 4 runder.
Der er håb i din pen hva ;-)

Tror virkelig der skal mere til. Væsentlig mere.

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: 14/9 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af whidgee »

Jeg tror ikke Valverde er i nærheden af at blive fyret hvis vi taber i morgen. Og det ville helt objektivt også være stupidt at fyre ham så tidligt i sæsonen

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 14/9 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Hvis vi taber i morgen, er der da noget der er helt galt, så hvorfor er det stupidt at overveje at fyre træneren så tidlig på sæsonen?

Det vil da være stupidt at vente, når man nu har haft ham så længe og spillet ser mere og mere skidt ud. Hvis så resultaterne også er derefter med kun 4 point efter 4 kampe vil det da være klogt at skifte træneren allerede nu så en ny træner kan få næsten en hel sæson for at få styr på spillet.

Jeg siger ikke at EV absolut bør fyres hvis vi taber i morgen, men det ville da være det naturligste i verden at kigge på træneren hvis han med sådan en trup ikke kan skabe resultater.

Han har skabt resultater i de 2 sæsoner han har været her, men spillet har haltet, og hvis ikke en trup med så store talenter og stjerner på hver plads kan skabe resultater i ligaen så må man kigge på hvorfor det er tilfældet.

Jeg er på stadium i morgen, og bare rolig, jeg håber da vi vinder og spiller sprudlende, det andet var blot hypotetisk.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: 14/9 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af whidgee »

SpillerSomMESSI skrev:Hvis vi taber i morgen, er der da noget der er helt galt, så hvorfor er det stupidt at overveje at fyre træneren så tidlig på sæsonen?
Det ville være stupidt at fyre Valverde efter to eller tre dårlige kampe i starten af sæsonen, hvor man har været uden verdens bedste spiller og hvor Dembélé og Suárez også har været skadet. Det er sådan noget Real Madrid gør. Derudover ville det overhovedet ikke hjælpe spillerne at skifte træner efter fem kampe. Og husker du kampen mod Betis? Der så vores spil fantastisk ud. Så måske man liiiige skulle trække vejret

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 14/9 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af SpillerSomMESSI »

whidgee skrev:
SpillerSomMESSI skrev:Hvis vi taber i morgen, er der da noget der er helt galt, så hvorfor er det stupidt at overveje at fyre træneren så tidlig på sæsonen?
Det ville være stupidt at fyre Valverde efter to eller tre dårlige kampe i starten af sæsonen, hvor man har været uden verdens bedste spiller og hvor Dembélé og Suárez også har været skadet. Det er sådan noget Real Madrid gør. Derudover ville det overhovedet ikke hjælpe spillerne at skifte træner efter fem kampe. Og husker du kampen mod Betis? Der så vores spil fantastisk ud. Så måske man liiiige skulle trække vejret

Jeg har trukket vejret i over 2 sæsoner, det hjælper en enlig svale som Betis kampen ikke på desværre.

Ja vi har nogle nøgle spillere skadet, men resten af truppen er niveau over de modstandere vi har mødt, men vi har overhovedet ikke kunnet hverken styre spillet eller set bare nogenlunde sprudlende ud. Lidt ligesom sidste sæson’ish og den før’ish...

Vi er faktisk meget uenige, men fred være med det.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 14/9 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Antimadridista »

Skal vi ikke lade den disk ligge..minder umådelig meget om efter seneste kamp! Vi kan altid genoptage efter kampen... ;-)

Og god kamp i øvrigt :glad: Er det drenge tur eller med hustruen :?:

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 14/9 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Antimadridista skrev:Skal vi ikke lade den disk ligge..minder umådelig meget om efter seneste kamp! Vi kan altid genoptage efter kampen... ;-)

Og god kamp i øvrigt :glad: Er det drenge tur eller med hustruen :?:
Disken er “in the vault”!

Jeg var dernede med konen og datteren og au pair pigen i maj, men denne gang er det den årlige september tur med de 2 sædvanlige gutter, der faktisk ikke er særlig meget fans af Barca men bare godt kan li’ stranden etc.

De tager med ind på Camp Nou modvilligt hvergang blot for at støtte min skingrende vanvittige obsession med min soul mate, Barca, som jeg elsker mere end alt andet end Gud, min kone og min datter.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 14/9 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Antimadridista »

SpillerSomMESSI skrev:
Antimadridista skrev:Skal vi ikke lade den disk ligge..minder umådelig meget om efter seneste kamp! Vi kan altid genoptage efter kampen... ;-)

Og god kamp i øvrigt :glad: Er det drenge tur eller med hustruen :?:
Disken er “in the vault”!

Jeg var dernede med konen og datteren og au pair pigen i maj, men denne gang er det den årlige september tur med de 2 sædvanlige gutter, der faktisk ikke er særlig meget fans af Barca men bare godt kan li’ stranden etc.

De tager med ind på Camp Nou modvilligt hvergang blot for at støtte min skingrende vanvittige obsession med min soul mate, Barca, som jeg elsker mere end alt andet end Gud, min kone og min datter.
Også mere end din au pair... ;-)

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 14/9 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af B-Freak »

Ansu Fati er med igen!
Truppen mod Valencia:
Ter Stegen, Inaki Pena, Semedo, Piqué, Rakitic, Busquets, Todibo, Arthur, Suárez, Lenglet, Wague, Griezmann, Alba, Lenglet, Alena, Roberto, De Jong, Vidal, Junior, Perez og Ansu Fati
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster