31/8 Osasuna - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2019/2020

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 31/8 Osasuna - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Kubala skrev:Peps sidste sæson i Barca bød på et gennemsnit på 3 mål pr. kamp, så hvis det er ikke at kunne skabe chancer nok, ved jeg ikke, hvad er. Jeg køber i hvert fald ikke det der med, at det var en kontrollerende boldtrillende kedelig sæson. Og jeg synes også, at Messi sådan helt for alvor foldede sig ud i Franks sidste sæson i klubben, det er derfra, jeg ville starte regnskabet.

Ift Messi, er det lidt hvordan man ser på det. Allerede i 05-06, slog han igennem. Et niveau han øgede i 06-07 med større kontinuitet. Dog havde han et par længerevarende skader i begge disse sæsoner. 08-09, vil jeg mene, var sæsonen hvor han for alvor eksploderede.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 31/8 Osasuna - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Fred være med at du føler det med pep var noget vås men hvad var det Frank du var uenig i? Messi havde taget pladsen fra Giuly og spillede 28 kampe i la liga og 9 i cl. Vi endte forresten som nummer 3 med 67 point og 18 op til real.

Og forresten en komplet håbløs måde at slutte af på. Jeg har skrevet herinde i 10 år og skrevet over 20000 indlæg. Det gør man ikke hvis man troller. Så pak det fis væk.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Emancipator
Indlæg: 188
Tilmeldt: ons apr 05, 2017 6:56 pm
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 10 gange

Re: 31/8 Osasuna - FC Barcelona

Indlæg af Emancipator »

Nå real spillede uafgjort :twisted:

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: 31/8 Osasuna - FC Barcelona

Indlæg af PuyolErGud »

Så bliver de nok heller ikke mestre. Ud med Zidane. Atlético bliver mestre. Den er afgjort.

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk

Ba sai luo na
Indlæg: 287
Tilmeldt: søn jan 14, 2018 2:26 am
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 45 gange

Re: 31/8 Osasuna - FC Barcelona

Indlæg af Ba sai luo na »

Kan se mit første indlæg fik startet en god lang debat
Mit synspunkt omkring Valverde er helt på linie med hvad piquenbauer har skrevet allerede.
:clap: :clap: :clap:

blunderbaws
Indlæg: 294
Tilmeldt: lør aug 11, 2018 8:36 pm
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 26 gange

Re: 31/8 Osasuna - FC Barcelona

Indlæg af blunderbaws »

PuyolErGud skrev:Så bliver de nok heller ikke mestre. Ud med Zidane. Atlético bliver mestre. Den er afgjort.

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk
Jeg ved ikke om du er ironisk, men ligaen er da på ingen måder afgjort. Jeg tror dog ikke på, at Real kan gøre sig gældende. Ja, de har fået en bedre start end os, men hold da op der er ingen sammenhæng i deres spil. Jeg blev helt glad for vores spil, da jeg så kampen mellem real og Villareal igår aftes.

Atletico bliver en mundfuld, men spiller for spiller er vi bedre end dem. Jeg tror, en stor del af deres sæson hviler på skuldrene af Costa og Felix. Altså en notorisk hjerneblødning samt en helt ny stjerne. Tvivler på Felix kan blive ved i det tempo en hel sæson. Det bliver spændende.

Sendt fra min ONEPLUS A6003 med Tapatalk

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 31/8 Osasuna - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Skal blankt erkende, at jeg ikke har været tilpas nuanceret i min kritik af Valverde. Det skyldes, til dels, frustration over måden holdet spiller på under Valverde - og efter vores pinlige CHL exit, var jeg sikker på, at nu ville han blive fyret. Det skete ikke og når der så kommer en kamp som denne, bliver det meget let at trække Valverde er en nar-kortet.

Det er naturligvis mere og andet, end bare Valverde, som lægger til grund for holdets tilstand. Men jeg er enig med de, som skriver at det er trænerens opgave og ansvar at sætte holdet op, lægge en taktik og stå for et system.

Når det så er sagt, har vi 0 indflydelse på hvem træneren er og derfor kan det virke lidt hovedløst, når jeg tidligere i tråden skriver "Gå nu væk, Valverde," og på den måde lufter frustration. Men det er netop dét, som det er; Frustration.

Jeg har fulgt holdet siden de glade Laudrupdage og der har tidligere været perioder hvor holdet, mildest talt, ikke har spillet fænomenalt, men jeg kan ikke mindes, at det nogensinde har været så kedeligt - Underholdning er subjektivt, den er jeg med på, men jeg vil hellere se 30 timers DR Derude i et båndet loop end highlights fra denne kamp. Jeg elsker holdet og vil altid gerne se kampene, men under Valverde, har den lyst ikke været så insisterende som tidligere.

I øvrigt fedt med så konstruktiv en debat, hvis vi ser bort fra de personlige stikpiller. Alle er enige om at Valverde burde fyres (Lader det til), der hersker blot en smule uenighed om hvor problemet har sit udspring.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 31/8 Osasuna - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Dytrax skrev:Skal blankt erkende, at jeg ikke har været tilpas nuanceret i min kritik af Valverde. Det skyldes, til dels, frustration over måden holdet spiller på under Valverde - og efter vores pinlige CHL exit, var jeg sikker på, at nu ville han blive fyret. Det skete ikke og når der så kommer en kamp som denne, bliver det meget let at trække Valverde er en nar-kortet.

Det er naturligvis mere og andet, end bare Valverde, som lægger til grund for holdets tilstand. Men jeg er enig med de, som skriver at det er trænerens opgave og ansvar at sætte holdet op, lægge en taktik og stå for et system.

Når det så er sagt, har vi 0 indflydelse på hvem træneren er og derfor kan det virke lidt hovedløst, når jeg tidligere i tråden skriver "Gå nu væk, Valverde," og på den måde lufter frustration. Men det er netop dét, som det er; Frustration.

Jeg har fulgt holdet siden de glade Laudrupdage og der har tidligere været perioder hvor holdet, mildest talt, ikke har spillet fænomenalt, men jeg kan ikke mindes, at det nogensinde har været så kedeligt - Underholdning er subjektivt, den er jeg med på, men jeg vil hellere se 30 timers DR Derude i et båndet loop end highlights fra denne kamp. Jeg elsker holdet og vil altid gerne se kampene, men under Valverde, har den lyst ikke været så insisterende som tidligere.

I øvrigt fedt med så konstruktiv en debat, hvis vi ser bort fra de personlige stikpiller. Alle er enige om at Valverde burde fyres (Lader det til), der hersker blot en smule uenighed om hvor problemet har sit udspring.
Fint afbalanceret indlæg ;-)

Har også været fan siden slut 90`erne. Må tilstå, jeg ikke har set alle kampe siden da, vel ikke engang halvdelen, men der har bestemt været længerevarende dårlige perioder imellem. Rijkaards sidste sæson var slem. Husker det i høj grad som mangel på struktur, vilje og engagement på banen, samt rod udenfor. Han røg så også, men allerede i 06-07, var det begyndt at sejle udenfor banen, ligesom et mesterskab blev foræret væk. Der har helt sikkert også været andre perioder. Titos sæson var altså også enormt meget boldflytteri, nærmest til ekstremerne!

Ofte ser det ikke kønt ud under Valverde, han tager få chancer i spillet og har en lettere atypisk tilgang. Imo har han ikke haft et Barca hold på niveau med hverken Peps eller LE`s, altså ift truppens kvalitet. Der er ikke kæmpe forskelle, men en vis del er der. Han har tabt meget få kampe, men primært ret betydningsfulde, de få der har været.
CL nederlagene. Den mod Roma burde ikke kunne ske, så den ikke selv, men umiddelbart tænker jeg at det er sådan noget der i freak tilfælde kan ske (fratager bestemt ikke EV`s skyld, det er som om han ved forspring før et returopgør, forsøger at liste resultater hjem, lidt som at gå ubemærket gennem et lokale, hvor man ikke lige orker at stoppe op 4 gange og konversere!), for store hold i sjældne tilfælde, som Reals nedsmeltning mod Ajax.

Den mod Liverpool var imo lidt noget andet. Tror seriøst at mange af spillerne var bange inden den kamp. Både for ikke at fucke op så tæt på mål, men også reelt bange for at blive trumlet over. Hvis man er nervøs eller har en del frygt, så er 90 min lang tid. Derfor laver Alba mfl, 2-3 enorme fejl, som bare ikke burde kunne ske. Nøgternt set, var vi pisse heldige i kamp 1. Det var reelt en 1-1 eller 2-1 kamp. Jeg har ikke set kamp 2 siden den lorte aften, ikke engang højdepunkter. Personligt er det nok det værste nederlag jeg kan huske. Kan virkelig ikke komme på andre, hvor det sad så længe, gør det egentlig stadig.
Jeg var 100% for en Valverde fyring, allerhelst dagen efter. Tror faktisk også at det var tæt på.! Men nu er han her stadig. Vi vil alle, nogen mere end andre, brokke os højlydt, adskillige gange resten af sæsonen over EV, men går personligt ud fra at han bliver sæsonen ud, med mindre noget går helt ad H til. Jeg tror også at vi vil være med i mesterskabskampen hele vejen og at der skal meget til for at sende os ud af CL.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 31/8 Osasuna - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

Dytrax skrev:Skal blankt erkende, at jeg ikke har været tilpas nuanceret i min kritik af Valverde. Det skyldes, til dels, frustration over måden holdet spiller på under Valverde - og efter vores pinlige CHL exit, var jeg sikker på, at nu ville han blive fyret. Det skete ikke og når der så kommer en kamp som denne, bliver det meget let at trække Valverde er en nar-kortet.

Det er naturligvis mere og andet, end bare Valverde, som lægger til grund for holdets tilstand. Men jeg er enig med de, som skriver at det er trænerens opgave og ansvar at sætte holdet op, lægge en taktik og stå for et system.

Når det så er sagt, har vi 0 indflydelse på hvem træneren er og derfor kan det virke lidt hovedløst, når jeg tidligere i tråden skriver "Gå nu væk, Valverde," og på den måde lufter frustration. Men det er netop dét, som det er; Frustration.

Jeg har fulgt holdet siden de glade Laudrupdage og der har tidligere været perioder hvor holdet, mildest talt, ikke har spillet fænomenalt, men jeg kan ikke mindes, at det nogensinde har været så kedeligt - Underholdning er subjektivt, den er jeg med på, men jeg vil hellere se 30 timers DR Derude i et båndet loop end highlights fra denne kamp. Jeg elsker holdet og vil altid gerne se kampene, men under Valverde, har den lyst ikke været så insisterende som tidligere.

I øvrigt fedt med så konstruktiv en debat, hvis vi ser bort fra de personlige stikpiller. Alle er enige om at Valverde burde fyres (Lader det til), der hersker blot en smule uenighed om hvor problemet har sit udspring.
Alle er enige om at han bør ryge på porten. Ligeledes skal kamptrådene have plads til folks frustrationer. Især når de bliver skrevet i kampens hede - Det er netop en KAMPtråd.
Forumlegende

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: 31/8 Osasuna - FC Barcelona

Indlæg af PuyolErGud »

blunderbaws skrev:
PuyolErGud skrev:Så bliver de nok heller ikke mestre. Ud med Zidane. Atlético bliver mestre. Den er afgjort.

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk
Jeg ved ikke om du er ironisk, men ligaen er da på ingen måder afgjort. Jeg tror dog ikke på, at Real kan gøre sig gældende. Ja, de har fået en bedre start end os, men hold da op der er ingen sammenhæng i deres spil. Jeg blev helt glad for vores spil, da jeg så kampen mellem real og Villareal igår aftes.

Atletico bliver en mundfuld, men spiller for spiller er vi bedre end dem. Jeg tror, en stor del af deres sæson hviler på skuldrene af Costa og Felix. Altså en notorisk hjerneblødning samt en helt ny stjerne. Tvivler på Felix kan blive ved i det tempo en hel sæson. Det bliver spændende.

Sendt fra min ONEPLUS A6003 med Tapatalk
Det var ment ironisk ift. al den dommedagskritik der nærmest hersker efter vores to udebaneresulater. Det er selvfølgelig langt fra optimalt, men ligaen er tre runder gammel, og vi står stadig med alle muligheder for at vinde. Atlético ser skarpe ud, men det er stadig et relativt nyt hold, og de går nok ikke ubesejret gennem sæsonen, så er helt enig med dig på det punkt.

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: 31/8 Osasuna - FC Barcelona

Indlæg af whidgee »

Dytrax skrev:Alle er enige om at Valverde burde fyres (Lader det til
Daluigi skrev:Alle er enige om at han bør ryge på porten.
Jeg mener ikke at Valverde skal fyres. Lige nu.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 31/8 Osasuna - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Skal vi få Valencia på banen...? :glad:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster