31/8 Osasuna - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2019/2020

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 31/8 Osasuna - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Her er en quiz: hvilken tæner har siden Messi fik sin debut ikke haft et resultatmæssig fin sæson med Barca?
Frank R, pep, tata og lucho. Når man ikke vinder enten ligaen eller cl så er det ikke en god sæson.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: 31/8 Osasuna - FC Barcelona

Indlæg af klogfyr »

Piquénbauer skrev:Underholdning er subjektivt. Derfor har jeg også for længe siden forsøgt at gøre det klart at jeg ikke gider gå ind i om det er underholdende eller ej. Jeg ser i stedet for på hvad der virker og ikke virker indenfor de rammer Valverde nu engang sætter op. Det handler derfor ikke nær så meget om undskyldninger som det gør om forklaringer på hvorfor tingene ikke fungerer/fungerer hvorfor alle de ting jeg nævner giver mening.

Det er lidt som om dette bare ikke vil trænge igennem. Og som jeg skrev før så tror jeg vitterligt ikke at der er en bruger herinde der ville have Valverde men det er nu som det er og derfor er det sjovere at snakke fodbold end at brokke sig.

...

Men det bliver bedre. Dog kun indenfor de rammer som Valverde sætter op. Så mens der bliver pointeret at det er kedelig fodbold så giver det også titler. Det ville det dog ikke gøre hvis vi fortsatte på dette niveau og smed point i kampe vi burde vinde.

Og du kan så også vende den om. Valverde har fået helt vildt meget kritik for ikke at spille de unge men her var der så heller ingen der gik op i at han havde en bred trup med mange ældre rutinerede spillere som også skulle holdes tilfredse. Så hvorfor gælder det kun den ene vej og når det så vender så findes der undskyldninger for hvorfor det egentlig ikke rigtigt er op til Valverde men derimod noget han er tvunget til. Man skulle næste tro det var forbudt at rose ham.

...

Valverde skal fyres fordi han ikke kunne se de samme ting gentage sig i cl. Det er utilgiveligt på det niveau at han ikke får stoppet udviklingen mod pool når han har set det ske mod Roma.

Men fordi jeg mener det så betyder det bare ikke at jeg fralægger alt fornuft til ham og angriber ham for alt. Sådan hænger det bare ikke sammen.
Jeg kan sagtens se dine pointer, jeg synes bare, det er alt for lidt positivt, han bidrager med. Vi bør have større krav til en træner. Når man ser Valverde som det grundlæggende problem, som jeg gør, så kan jeg ikke se fornuften i at diskutere de få ting, han får rigtigt, når jeg mener, at det i det store hele er alt for ringe, det han bidrager med og det ikke bliver godt, før han er væk. Hvis du er i et toxic relationship, så nytter det jo heller ikke at blive ved med at fokusere på de gode tider, for så ender man med at give personen en chance eller to for meget. Jeg har også lidt på fornemmelsen, at ledelsen har haft sådan en tilgang, at okay, vi spiller måske ikke så godt, men det er ikke helt katastrofalt alligevel, derfor får han lov at fortsætte. Jeg ved godt, at dine eller andres indlæg ikke gør fra eller til ift. Valverdes fortsættelse, men hvis man er af den overbevisning, at Valverde er problemet, så er det bare en torn i øjet, at læse den ene, i mine øjne, bortforklaring på, hvorfor det ikke lykkes for ham.

Nu har jeg pointeret dig ud, men det skal ikke ses som et personligt angreb. Hvis du har følt dig stødt, så beklager jeg. Der skal selvfølgelig også være plads til glasset er halvt fuld mennesker, ellers bliver det bare et ekkokammer. Det er jo kun, fordi vi ser forskellig på, hvilken tilgang, der er den mest konstruktive for klubben. Jeg tror ikke, vi bliver enige og det er okay.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 31/8 Osasuna - FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Piquénbauer skrev:
Her er en quiz: hvilken tæner har siden Messi fik sin debut ikke haft et resultatmæssig fin sæson med Barca?
Frank R, pep, tata og lucho. Når man ikke vinder enten ligaen eller cl så er det ikke en god sæson.
Hvor mange sæsoner er det i forhold til de 15 sæsoner Messi har spillet?
Hvordan var spillet i de 4 sæsoner du nævner (selvom Frank R sæson måske slet ikke skulle tælles med), i forhold til EV’ s Barca?
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 31/8 Osasuna - FC Barcelona

Indlæg af Michman »

Piquénbauer skrev:Nej ikke spillemæssigt. Men resultatmæssige kan vi godt få en rigtig fin sæson.
Uenig.. Spillet er elendigt. Tror det bliver et af de år hvor vi ikke vinder noget. Måske pokalen.. CL er udelukket.
Juventus, Liverpool, Man City er langt langt stærkere end os. Jeg forstår ikke Valverde får så lang snor. I Madrid vil han være røget ud forlængst. Spillet er kedeligt, uinspirerende. Forsvaret virker ikke optimalt. Jeg kan ganske enkelt ikke se hvordan vi kan vinde noget når spillet er som det er. Vi er imo mere afhængige af Messi end nogensinde før. Sureaz er på vej ned, Dembele slår ikke til. Griezmann prøver. Men hvis man så kampen igår satte han ikke et ben rigtigt. Jeg undre mig bare hvornår har Barca sidst fyret en træner? Real fyrede 2 sidste sæson fordi det ikke var godt nok. Jeg vil hellere satse på Xavi end at se den klub jeg elsker blive ført af en mand der er røget ud i CL 2 sæsoner i træk. Hvor man har været foran med 2-3 mål inden man skal møde dem på udebane. Og hvis det ikke fungere så prøv at gå tilbage til tiki-taka?
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 31/8 Osasuna - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Piquénbauer skrev:
Kubala skrev:Jeg vil mene, at det er et dårligt argument at bruge Peps første sæsonstart mod Valverdes nuværende. Han er altså ikke blevet ansat i sommers, men er i gang med sin tredje sæson. Det er en dårlig start af ham med de 4 point, længere burde det ikke være.
Tja nu handlede det mere om at en dårlig start ikke er ensbetydende med en dårlig sæson. Men resten har du selvfølgelig ret i.
Nej, det er rigtigt. Man kan sagtens vende en dårlig start til en god afslutning.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 31/8 Osasuna - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

SpillerSomMESSI skrev:
Piquénbauer skrev:
Her er en quiz: hvilken tæner har siden Messi fik sin debut ikke haft et resultatmæssig fin sæson med Barca?
Frank R, pep, tata og lucho. Når man ikke vinder enten ligaen eller cl så er det ikke en god sæson.
Hvor mange sæsoner er det i forhold til de 15 sæsoner Messi har spillet?
Hvordan var spillet i de 4 sæsoner du nævner (selvom Frank R sæson måske slet ikke skulle tælles med), i forhold til EV’ s Barca?
4... Og det er svært at sige. Peps Barca var i hans sidste sæson lettere tandløst og alt for fokuseret på kontrol. Det samme kan man sige om tatas hvor han i sidste halvdel også begyndte at vægte kontrol alt for højt. Luchos var bare direkte og kaos uden en decideret midtbane.

Så hvis man skal sammenligne dem så minder ev’s mest om det man så med pep og tata. Forskellen er bare at ev har vundet titler.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 31/8 Osasuna - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Michman skrev:
Piquénbauer skrev:Nej ikke spillemæssigt. Men resultatmæssige kan vi godt få en rigtig fin sæson.
Uenig.. Spillet er elendigt. Tror det bliver et af de år hvor vi ikke vinder noget. Måske pokalen.. CL er udelukket.
Juventus, Liverpool, Man City er langt langt stærkere end os. Jeg forstår ikke Valverde får så lang snor. I Madrid vil han være røget ud forlængst. Spillet er kedeligt, uinspirerende. Forsvaret virker ikke optimalt. Jeg kan ganske enkelt ikke se hvordan vi kan vinde noget når spillet er som det er. Vi er imo mere afhængige af Messi end nogensinde før. Sureaz er på vej ned, Dembele slår ikke til. Griezmann prøver. Men hvis man så kampen igår satte han ikke et ben rigtigt. Jeg undre mig bare hvornår har Barca sidst fyret en træner? Real fyrede 2 sidste sæson fordi det ikke var godt nok. Jeg vil hellere satse på Xavi end at se den klub jeg elsker blive ført af en mand der er røget ud i CL 2 sæsoner i træk. Hvor man har været foran med 2-3 mål inden man skal møde dem på udebane. Og hvis det ikke fungere så prøv at gå tilbage til tiki-taka?
Jeg venter til vi har spillet en 10-15 kampe før jeg begynder at spekulere lidt i hvordan det kommer til at gå. Der er alt for mange ukendte så tidligt på sæsonen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 31/8 Osasuna - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

klogfyr skrev:
Piquénbauer skrev:Underholdning er subjektivt. Derfor har jeg også for længe siden forsøgt at gøre det klart at jeg ikke gider gå ind i om det er underholdende eller ej. Jeg ser i stedet for på hvad der virker og ikke virker indenfor de rammer Valverde nu engang sætter op. Det handler derfor ikke nær så meget om undskyldninger som det gør om forklaringer på hvorfor tingene ikke fungerer/fungerer hvorfor alle de ting jeg nævner giver mening.

Det er lidt som om dette bare ikke vil trænge igennem. Og som jeg skrev før så tror jeg vitterligt ikke at der er en bruger herinde der ville have Valverde men det er nu som det er og derfor er det sjovere at snakke fodbold end at brokke sig.

...

Men det bliver bedre. Dog kun indenfor de rammer som Valverde sætter op. Så mens der bliver pointeret at det er kedelig fodbold så giver det også titler. Det ville det dog ikke gøre hvis vi fortsatte på dette niveau og smed point i kampe vi burde vinde.

Og du kan så også vende den om. Valverde har fået helt vildt meget kritik for ikke at spille de unge men her var der så heller ingen der gik op i at han havde en bred trup med mange ældre rutinerede spillere som også skulle holdes tilfredse. Så hvorfor gælder det kun den ene vej og når det så vender så findes der undskyldninger for hvorfor det egentlig ikke rigtigt er op til Valverde men derimod noget han er tvunget til. Man skulle næste tro det var forbudt at rose ham.

...

Valverde skal fyres fordi han ikke kunne se de samme ting gentage sig i cl. Det er utilgiveligt på det niveau at han ikke får stoppet udviklingen mod pool når han har set det ske mod Roma.

Men fordi jeg mener det så betyder det bare ikke at jeg fralægger alt fornuft til ham og angriber ham for alt. Sådan hænger det bare ikke sammen.
Jeg kan sagtens se dine pointer, jeg synes bare, det er alt for lidt positivt, han bidrager med. Vi bør have større krav til en træner. Når man ser Valverde som det grundlæggende problem, som jeg gør, så kan jeg ikke se fornuften i at diskutere de få ting, han får rigtigt, når jeg mener, at det i det store hele er alt for ringe, det han bidrager med og det ikke bliver godt, før han er væk. Hvis du er i et toxic relationship, så nytter det jo heller ikke at blive ved med at fokusere på de gode tider, for så ender man med at give personen en chance eller to for meget. Jeg har også lidt på fornemmelsen, at ledelsen har haft sådan en tilgang, at okay, vi spiller måske ikke så godt, men det er ikke helt katastrofalt alligevel, derfor får han lov at fortsætte. Jeg ved godt, at dine eller andres indlæg ikke gør fra eller til ift. Valverdes fortsættelse, men hvis man er af den overbevisning, at Valverde er problemet, så er det bare en torn i øjet, at læse den ene, i mine øjne, bortforklaring på, hvorfor det ikke lykkes for ham.

Nu har jeg pointeret dig ud, men det skal ikke ses som et personligt angreb. Hvis du har følt dig stødt, så beklager jeg. Der skal selvfølgelig også være plads til glasset er halvt fuld mennesker, ellers bliver det bare et ekkokammer. Det er jo kun, fordi vi ser forskellig på, hvilken tilgang, der er den mest konstruktive for klubben. Jeg tror ikke, vi bliver enige og det er okay.
Altså det eneste jeg kan sige er at jeg er glad for at jeg ikke har det som dig idet jeg ikke ser situationen så kritisk som du gør. Bevares jeg vil gerne af med Valverde men vi har indtil videre stadig vundet titler og det virker som om han er begyndt at tage de første skridt mod et generationsskifte (som en anden træner kan fortsætte i næste sæson). Nej spillet er ikke noget specielt men jeg bliver altid underholdt af at se spillere jeg holder af kæmpe for klubbens farver.

Og jeg følte mig overhovedet ikke trådt på over det du skrev. Jeg kan sagtens følge dig og så længe det virker til at den man skriver sammen med læser hvad der bliver skrevet fremfor kun at skrive egne holdninger igen og igen så er det for mig en fin oplevelse.

Jeg må dog skuffe dig med at der fortsat vil komme “undskyldninger” for Valverde. Personligt kan jeg ikke tilskrive en træner den komplette skyld for dårlige resultater og jeg vil derfor fortsat se på forklaringer for hvorfor en kamp endte som den gjorde.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: 31/8 Osasuna - FC Barcelona

Indlæg af FCBSOCI »

I det store hele synes jeg, at vi har en saglig og sober diskussion om Valverde, også selvom bølgerne af og til går højt. Lad os fortsætte med det.

Som jeg ser det, er der mindst to særskilte problemstillinger angående Valverde. Den første vedrører de resultater, som han har opnået. Her har Valverde sikret Barca to La Liga titler i overlegen stil samt en Copa del Rey titel. I CL nåede vi ikke helt i mål, men resultatmæssigt er det vel godt og vel godkendt for Valverde (selvom nedturene mod Roma og Liverpool var til at tage og føle på). Når dertil kommer at Valverde tilsyneladende er i høj kurs hos spillerne og fremstår sympatisk og afbalanceret, forstår jeg til dels godt, at han fortsat er træner i Barca.

Den anden problemstilling vedrører det spillemæssige. Her mener jeg, at underholdningen kunne være bedre, med det materiale vi har til rådighed. Som kæmpe Barca fan følger jeg holdet i tykt og tyndt. Det har jeg altid gjort, og det vil jeg fortsat gøre. Det ændrer ikke på, at jeg godt kun tænke mig, at underholdningsværdien var større.

I det store billede konkurrerer fodbold med alt anden form for underholdning. Leverer Barca ikke det forventede på den front, så er risikoen, at fodboldelskere, som ikke er hardcore fans, finder noget andet at bruge deres tid og penge på.

Når jeg gerne så, at Valverde blev fortid skyldes det problemstilling nr. 2.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 31/8 Osasuna - FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Piquénbauer skrev:
SpillerSomMESSI skrev:
Piquénbauer skrev:
Her er en quiz: hvilken tæner har siden Messi fik sin debut ikke haft et resultatmæssig fin sæson med Barca?
Frank R, pep, tata og lucho. Når man ikke vinder enten ligaen eller cl så er det ikke en god sæson.
Hvor mange sæsoner er det i forhold til de 15 sæsoner Messi har spillet?
Hvordan var spillet i de 4 sæsoner du nævner (selvom Frank R sæson måske slet ikke skulle tælles med), i forhold til EV’ s Barca?
4... Og det er svært at sige. Peps Barca var i hans sidste sæson lettere tandløst og alt for fokuseret på kontrol. Det samme kan man sige om tatas hvor han i sidste halvdel også begyndte at vægte kontrol alt for højt. Luchos var bare direkte og kaos uden en decideret midtbane.

Så hvis man skal sammenligne dem så minder ev’s mest om det man så med pep og tata. Forskellen er bare at ev har vundet titler.

4 hvis vi tæller Franks med hvor Messi var perifer.
Peps mener du ikke seriøst, vel?
Tata - ja, og hvor mange sæsoner fik han... 1 og det var endda på målstregen han tabte ligaen.
Enrique.. hans sidste sæson var kaos ... og den eneste hvor han tabte... men vi scorede jo bunkevis af mål med ham ved roret ... aldrig en ørkeløs ideløs kamp uden angreb..., og så startede han jo også lige med en treble, hvilket gav ham lidt mere kredit end EV.

Siden Messi blev vores 10}er har vi næsten udelukkende haft resultatmæssige gode sæsoner, så hvad skal vi med EV der måske nok kan skaffe os ligaen igen, men uden at vi sådan rigtig gider at se kampene.

Enhver anden træner kunne skaffe os ligaen på samme måde... dog ville nogle også have visionære ideer til hvordan vi kunne komme til at angribe kampene fra start og spille langt mere sprudlene.

Lad os dog prøve sådan en i stedet for.

EV har over 2 sæsoner vist os hvordan hans visioner er for hvordan vi bør spille, endda med nogle af verdens bedste teknikere på holdet, og han har rykket os, med lidt god vilje, en snert tilbage, fra Enriques sidste sæson, desværre.

Jeg ved ikke hvad du ser i EV?
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 31/8 Osasuna - FC Barcelona

Indlæg af Goaaal »

Selvfølgelig ville enhver træner ikke kunne vinde ligaen for os... men det virker seriøst som om, at mange mener det. Det er en kæmpe præstation i en liga, hvor Real og ATM også spiller.

Valverde gjorde det godt igår. 2 gode indskiftninger. 2 mål med et helt nyt angreb. Han smider endda en 16-årig ind, som ender med at score. Vildt!! Pilen peger virkelig på spillerne i forsvaret, der -uanset træner - bør spille bedre end det der.

Jeg kan godt forstå, at folk havde håbet på en ny træner. CL x2 har været beskæmmende. Spillet kan diskuteres. Men hvorfor snakke trænerfyring i september? Det giver jo ingen mening.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 31/8 Osasuna - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

SpillerSomMESSI skrev:
Piquénbauer skrev:
SpillerSomMESSI skrev:
Piquénbauer skrev:
Her er en quiz: hvilken tæner har siden Messi fik sin debut ikke haft et resultatmæssig fin sæson med Barca?
Frank R, pep, tata og lucho. Når man ikke vinder enten ligaen eller cl så er det ikke en god sæson.
Hvor mange sæsoner er det i forhold til de 15 sæsoner Messi har spillet?
Hvordan var spillet i de 4 sæsoner du nævner (selvom Frank R sæson måske slet ikke skulle tælles med), i forhold til EV’ s Barca?
4... Og det er svært at sige. Peps Barca var i hans sidste sæson lettere tandløst og alt for fokuseret på kontrol. Det samme kan man sige om tatas hvor han i sidste halvdel også begyndte at vægte kontrol alt for højt. Luchos var bare direkte og kaos uden en decideret midtbane.

Så hvis man skal sammenligne dem så minder ev’s mest om det man så med pep og tata. Forskellen er bare at ev har vundet titler.

4 hvis vi tæller Franks med hvor Messi var perifer.
Peps mener du ikke seriøst, vel?
Tata - ja, og hvor mange sæsoner fik han... 1 og det var endda på målstregen han tabte ligaen.
Enrique.. hans sidste sæson var kaos ... og den eneste hvor han tabte... men vi scorede jo bunkevis af mål med ham ved roret ... aldrig en ørkeløs ideløs kamp uden angreb..., og så startede han jo også lige med en treble, hvilket gav ham lidt mere kredit end EV.

Siden Messi blev vores 10}er har vi næsten udelukkende haft resultatmæssige gode sæsoner, så hvad skal vi med EV der måske nok kan skaffe os ligaen igen, men uden at vi sådan rigtig gider at se kampene.

Enhver anden træner kunne skaffe os ligaen på samme måde... dog ville nogle også have visionære ideer til hvordan vi kunne komme til at angribe kampene fra start og spille langt mere sprudlene.

Lad os dog prøve sådan en i stedet for.

EV har over 2 sæsoner vist os hvordan hans visioner er for hvordan vi bør spille, endda med nogle af verdens bedste teknikere på holdet, og han har rykket os, med lidt god vilje, en snert tilbage, fra Enriques sidste sæson, desværre.

Jeg ved ikke hvad du ser i EV?
Det var da utroligt. Hvor mange gange skal jeg skrive at jeg mener at Valverde skal fyres?

Så jeg ser som sådan ikke noget i Valverde udover en stabil hånd der har vist at han kan styre holdet og vinde titler. At du er sikker på at en træner kan det samme må stå for egen regning men for mig skal vi have topkvalitet ind før jeg tror det.

Og jo jeg er dybt seriøs omkring peps sidste sæson. Det var noget rod hvor Cesc spillede flere kampe som falsk 9’er. Vi havde bolden meget men kom ikke frem til det store. Messi var desuden ikke en breddespiller for Frank r. Han fik for alvor sit gennembrud i sæsonen inden den sidste katastrofale Frank r hvor han feks var vild i cl.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 31/8 Osasuna - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Shit næste kamp spilles først om 14 dage :eh:
MDCCCXCIX

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 31/8 Osasuna - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Peps sidste sæson i Barca bød på et gennemsnit på 3 mål pr. kamp, så hvis det er ikke at kunne skabe chancer nok, ved jeg ikke, hvad er. Jeg køber i hvert fald ikke det der med, at det var en kontrollerende boldtrillende kedelig sæson. Og jeg synes også, at Messi sådan helt for alvor foldede sig ud i Franks sidste sæson i klubben, det er derfra, jeg ville starte regnskabet.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 31/8 Osasuna - FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

@Piquenbauer

Vi er meget langt fra hinanden og jeg synes at noget af det sidste du skrev om Pep og Frank er vås.

Men noget kan jeg dog se at vi kan enes om: EV skal fyres, så jeg lader den ligge der, da jeg nogle gange føler du smug troller.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 1 gæst