Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1577
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 168 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Champione »

Allerede nu er tingene brudt sammen, og der bliver ikke en handel i år.
Tre forskellige medier melder det. Dembele afviser en handel og vi kan ikke øge økonomien i transferen pga ffp.
Det bliver en sæson uden Neymar.
---------------------------------------
Barca is my religion!

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Rb88 »

Fedt. Og lad os så ikke gå efter ham næste år igen, hvor han er et år ældre

Brug de penge mere fornuftigt, og så scout markedet lidt bedre så man ikke køber flere coutinho'er og dembele'er

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1577
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 168 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Champione »

Rb88 skrev:Fedt. Og lad os så ikke gå efter ham næste år igen, hvor han er et år ældre

Brug de penge mere fornuftigt, og så scout markedet lidt bedre så man ikke køber flere coutinho'er og dembele'er

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk
Synes ikke det er fedt, ligefrem.

Men det blev for voldsomt - ift hvad vi tilbød for at få det til at lykkedes. At ofre balancen defensivt ville være helt hul i hovedet fx.

Men enig omkring næste år, det næste år bliver meget meget svært for Neymar - han kan dårligt vinde folks tillid tilbage - og fansene er godt på nakken af ham allerede.

Om et år vil han være væsentlig mindre værd. Han kan ligeledes vokse sig til at blive et større problem i klubben, hvis han sætter sig over holdet og smitter truppen med en ugidelig attitude.
---------------------------------------
Barca is my religion!

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Daluigi »

Skørt hvis PSG beholder ham... Neymar går jo i protest så. Er han vel allerede...

Hvis Dembele er stopklodsen i denne handel, så hader jeg det køb mere end noget andet køb vi nogensinde har lavet. Elendige amatør og forkælet møgunge! Måske også decideret dum.

At Neymar så ikke er meget bedre mentalt, er en anden snak. Han har i det mindste kontinuerlig verdensklasse.
Forumlegende

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Nu giver jeg ik alene Demb skylden, men hvad pokker har han tænkt sig??? Har han overhovedet tænk.?

Han er halv upopulær hos fans (hvilket kan blive endnu værre med dette og dermed endnu større pres), upopulær hos ledelsen, konstant skadet og virker ikke helt integreret! Har han fået lært spansk??

Forstår ik at han ikke kan se et års udlån, som en sikker mulighed for kampform og fornyet selvtillid. Plus i sit hjemland!

Emancipator
Indlæg: 188
Tilmeldt: ons apr 05, 2017 6:56 pm
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 10 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Emancipator »

Guys manden er 22 har vidst kæmpe klasse og spillet én kamp efter denne sommer. Han skal også i gang ligsom fx. Busquets også lige plejer at skulle efter sommer.

Jeg syntes det max fed vi beholder Dembele

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Xavi6Smede »

Jeg så gerne Dembele væk, men han fortjener absolut ingen kritik for, at han foretrækker at blive i klubben.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Antimadridista skrev:Nu giver jeg ik alene Demb skylden, men hvad pokker har han tænkt sig??? Har han overhovedet tænk.?

Han er halv upopulær hos fans (hvilket kan blive endnu værre med dette og dermed endnu større pres), upopulær hos ledelsen, konstant skadet og virker ikke helt integreret! Har han fået lært spansk??

Forstår ik at han ikke kan se et års udlån, som en sikker mulighed for kampform og fornyet selvtillid. Plus i sit hjemland!
Ja, det har jeg også tænkt. Ikke at Dembelé skal klandres for at ville blive, men jeg forestiller mig, at det bliver op ad bakke for ham i forhold til fans, ledelse osv, hvis han ikke leverer dér hvor det tæller: på banen.

Når det så er sagt, havde jeg egentlig set frem til at se Neymar i trøjen igen, men når tingene er som de er, er det vist okay, at det ikke bliver til noget.

Ba sai luo na
Indlæg: 287
Tilmeldt: søn jan 14, 2018 2:26 am
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 45 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Ba sai luo na »

Lad os nu se hvad det ender med - tydeligvis nogle svære forhandlinger.
Skulle årsagen være dembele så er det ihverfald ikke noget han skal have kritik for. Dembele vælger det han synes der er bedst for ham .

At Barca købte en spiller til overpris og som er skadet hele tiden - er ikke noget der skal bruges mod ham i en transfer .
Bliver dembele ,så er han barca spiller - endda en som viser lyst til at være her. Nu skal man heller ikke gøre dembele til syndebuk for alt .

Jeg tror nu stadig på en neymar transfer .

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Emancipator skrev:Guys manden er 22 har vidst kæmpe klasse og spillet én kamp efter denne sommer. Han skal også i gang ligsom fx. Busquets også lige plejer at skulle efter sommer.

Jeg syntes det max fed vi beholder Dembele

Kæmpe klasse.. :?:

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Ba sai luo na skrev:Lad os nu se hvad det ender med - tydeligvis nogle svære forhandlinger.
Skulle årsagen være dembele så er det ihverfald ikke noget han skal have kritik for. Dembele vælger det han synes der er bedst for ham .

At Barca købte en spiller til overpris og som er skadet hele tiden - er ikke noget der skal bruges mod ham i en transfer .
Bliver dembele ,så er han barca spiller - endda en som viser lyst til at være her. Nu skal man heller ikke gøre dembele til syndebuk for alt .

Jeg tror nu stadig på en neymar transfer .

Jeg siger blot, at det imo ikke virker fornuftigt af Dembele, hans situation taget i betragtning. Der er, hvis man skal tro blot nogle af rygterne, mange tegn på at han netop ikke viser sin dedikation til klubben, ved sin ageren udenfor banen, livsstil mm.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af A$AP »


Blaugrana al vent
Indlæg: 520
Tilmeldt: ons maj 10, 2017 5:45 pm
Geografisk sted: Esé
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 38 gange
Kontakt:

Re: Transferrygter

Indlæg af Blaugrana al vent »

Nu hvor Neymar ikke kommer, hvorfor var det så egentligt at vi ikke beholdte Coutinho?
Jeg bløder Blaugrana

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Rb88 »

Fordi han var elendig for os og vi har nok til 10'er positionen nu Griez også ankom

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1577
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 168 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Champione »

Og nu er vi ved at sende Rafinha til Celta.
Vi er gået officielt “full retard”.
---------------------------------------
Barca is my religion!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 22 gæster