31/8 Osasuna - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2019/2020

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 31/8 Osasuna - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Elendig første halvleg. Og ja semedo er elendig. Vi kommer så flot igen og ender med at smide det på en tosset fejl.

Når man tænker på hvilke spillere vi mangler og vores program så kan jeg leve med 4 point. Men hvor er det dog ærgerligt at vi ikke ender med 3 point.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 31/8 Osasuna - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Semedo er simpelthen ikke god nok og jeg håber at Wague får flere minutter og dermed mulighed for at vise sig frem.

Perez var ivrig og det er forståeligt, selv om det er irriterende, at det måske kunne have givet mål, om han havde afleveret.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 31/8 Osasuna - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Roberto skal bare ned på backen. Længere er den ikke. Han er langt bedre offensivt og på bolden. Vi har kæmpe problemer med at spille bolden ud af forsvaret med semedo.

Vi blev 10 gange bedre på bolden i anden halvleg fordi Valverde smed ham på backen (og desuden lavede andre gode udskiftninger). Og hvis det ikke havde været for pique så havde vi givet osasuna deres første nederlag i 26 kampe.

Jeg hader forresten at spille ude mod osasuna. Jeg er så glad for at kampen mod dem og Bilbao er overstået. Og vi er stadig fint med i ligaen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 31/8 Osasuna - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Ligaen er lige startet og alle ved at det altid bliver afgjort i sidste 4-5 runder så ingen panik
MDCCCXCIX

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: 31/8 Osasuna - FC Barcelona

Indlæg af klogfyr »

Jeg er også glad for at Bilbao og Osasuna udebanekampene er overstået og vi kun tabte 5 point i de kampe. Nu er der kun Betis, Espanyol, Sociedad, Celta Vigo, Villareal, Valencia, Sevilla, Atletico og Real Madrid tilbage af svære udebanekampe.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 31/8 Osasuna - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Ja du har sgu ret. Jeg tror vi taber dem alle. Vi er ikke ret gode til at vinde ligaen og med alle de kampe så går det nok galt. Især fordi vores trup jo er i en fremragende forfatning pt hvilket vi selvfølgelig ikke kan regne med fortsætter.

Det havde forresten ikke noget med selve sværhedsgraden men nærmere hårdheden og tilgangen der er fra de skide hold.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 31/8 Osasuna - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

klogfyr skrev:Jeg er også glad for at Bilbao og Osasuna udebanekampene er overstået og vi kun tabte 5 point i de kampe. Nu er der kun Betis, Espanyol, Sociedad, Celta Vigo, Villareal, Valencia, Sevilla, Atletico og Real Madrid tilbage af svære udebanekampe.
Altså Espanyol og Real plejer nu at gå :glad:

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: 31/8 Osasuna - FC Barcelona

Indlæg af klogfyr »

Piquénbauer skrev:Ja du har sgu ret. Jeg tror vi taber dem alle. Vi er ikke ret gode til at vinde ligaen og med alle de kampe så går det nok galt. Især fordi vores trup jo er i en fremragende forfatning pt hvilket vi selvfølgelig ikke kan regne med fortsætter.

Det havde forresten ikke noget med selve sværhedsgraden men nærmere hårdheden og tilgangen der er fra de skide hold.
Jep, god stråmand. Det var lige, hvad jeg sagde i min post. Jeg tror stadig selv vi vinder ligaen. 1 point i to udekampe mod et midterhold og en oprykker er dog en ret ringe start og der er mange svære udekampe tilbage, så kunne ikke helt se, hvorfor du var glad for lige de 2 kampe var overstået, når det resultatmæssigt næsten ikke kunne være værre i de kampe og vi ville jo have overstået dem på et tidspunkt, så det ville vel have været bedre at møde dem senere, hvor vi havde bedre chance for at vinde.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 31/8 Osasuna - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Som jeg skrev i transfertråden, at Betis-kampe har man set, dem burde man ikke overraskes over, for de bliver efterfulgt af kampe som i dag. Håber virkelig meget for det her hold, at man henter Ney. Sådan virkelig meget.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 31/8 Osasuna - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

klogfyr skrev:
Piquénbauer skrev:Ja du har sgu ret. Jeg tror vi taber dem alle. Vi er ikke ret gode til at vinde ligaen og med alle de kampe så går det nok galt. Især fordi vores trup jo er i en fremragende forfatning pt hvilket vi selvfølgelig ikke kan regne med fortsætter.

Det havde forresten ikke noget med selve sværhedsgraden men nærmere hårdheden og tilgangen der er fra de skide hold.
Jep, god stråmand. Det var lige, hvad jeg sagde i min post. Jeg tror stadig selv vi vinder ligaen. 1 point i to udekampe mod et midterhold og en oprykker er dog en ret ringe start og der er mange svære udekampe tilbage, så kunne ikke helt se, hvorfor du var glad for lige de 2 kampe var overstået, når det resultatmæssigt næsten ikke kunne være værre i de kampe og vi ville jo have overstået dem på et tidspunkt, så det ville vel have været bedre at møde dem senere, hvor vi havde bedre chance for at vinde.
Selvfølgelig ville det være bedre hvis de var kommet på et tidspunkt hvor vi havde noget der minder om en offensiv men sådan går det. Derfor er jeg glad for at de er overstået - jeg hader kampe i Baskerlandet og især mod de nævnte modstandere. Du ved lidt lys i mørket.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 31/8 Osasuna - FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Når alt kommer til alt sidder jeg bare målløs tilbage efter disse 2 udekampe.

Vi har et hold bestående af VM mestre, liga mestre med afstand og nogle af de allerbedste på hver plads. Også med Messi og Suarez skadet.
Osasuna har på alle pladser spillere der ville spille på vores b hold i bedste fald.
Jeg er ligeglad med om vi spiller på udebane, når vi har så god en trup skal vi bare være overlegne mod et oprykker hold.

Det har Valverde ikke kunnet vise med sine ideer og taktiske evner.

Jeg mener... Griezman og De Jong er i start elleveren foruden stjerner en masse ... alligevel bliver vi nærmest udspillet i første halvleg.

Valverde Out!
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 31/8 Osasuna - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

klogfyr skrev:
Piquénbauer skrev:Ja du har sgu ret. Jeg tror vi taber dem alle. Vi er ikke ret gode til at vinde ligaen og med alle de kampe så går det nok galt. Især fordi vores trup jo er i en fremragende forfatning pt hvilket vi selvfølgelig ikke kan regne med fortsætter.

Det havde forresten ikke noget med selve sværhedsgraden men nærmere hårdheden og tilgangen der er fra de skide hold.
Jep, god stråmand. Det var lige, hvad jeg sagde i min post. Jeg tror stadig selv vi vinder ligaen. 1 point i to udekampe mod et midterhold og en oprykker er dog en ret ringe start og der er mange svære udekampe tilbage, så kunne ikke helt se, hvorfor du var glad for lige de 2 kampe var overstået, når det resultatmæssigt næsten ikke kunne være værre i de kampe og vi ville jo have overstået dem på et tidspunkt, så det ville vel have været bedre at møde dem senere, hvor vi havde bedre chance for at vinde.
Præcis. Tænkte nøjagtig det samme.
Forumlegende

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 31/8 Osasuna - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Altså hør nu. Jeg vil ikke forsvare at Valverde stadig står i spidsen og 4 point pt er ikke godt.

Men ser man historisk på udekampe mod osasuna, så smider vi point ca hver anden gang. De har fået en god start og har selvtillids momentum fra sidste sæson.

Vi stiller med Roberto på midt (har han ikke gjort meget de sidste par år), Jong, der er helt ny, Griez helt ny, Perez grøn og helt ny, Rafinha (har nærmest ikke spillet for Barca i et par år).

Flere har meget lidt erfaring i at spille sammen. Det er ikke en fredning af Valverde, men syntes bare ikke at det skal være disse indledende kampe, der skal besejle Valverde.

Ja vi er afhængige af Messi, men sådan har det jo været længe.

Skal Valverde ud, ja måske, men det sker sandsynligvis ikke, med mindre det fortsætter, al helvede til, den næste måned og hvem skal overtage/være bedre!!??

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 31/8 Osasuna - FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Ja ja ja, men De Jong og Griezman er jo klassespillere og Barca har oceaner af erfaring i liga og CHL, og burde derfor som minimun rent taktisk kunne udspille et oprykkerhold bestående af b spillere.

Det er en træners job at kunne forudse hvordan modstanderen spiller og kunne finde ud af hvordan man taktisk overvinder dem med de klassespillere vi har.

Det ser ud til at EV har 0 ideer om hvad man skal stille op mod et højt pres inkl genpres... Roma, Liverpool, Levante etc _ EV sætter sig med det ene knæ i græsset og ser sur ud. Det er hvad jeg har set fra ham.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 31/8 Osasuna - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

klogfyr skrev:Jeg er også glad for at Bilbao og Osasuna udebanekampene er overstået og vi kun tabte 5 point i de kampe. Nu er der kun Betis, Espanyol, Sociedad, Celta Vigo, Villareal, Valencia, Sevilla, Atletico og Real Madrid tilbage af svære udebanekampe.
:lol:
MDCCCXCIX

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster