Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Enig, den handel begynder at se dum ud. Neymar er en klassespiller, utvivlsomt, men det er at gamble, synes jeg, at vi sender Todibo afsted til PSG.

Nu har jeg ikke fulgt med i La Masia og ved ikke om vi har talenter på vej derfra? Eller tænker I, at ledelsen har en plan om at hente en forstærkning til vinter?

Glæder mig til mandag aften, hvor alt det her hejs slutter. (Forhåbentlig)

Ba sai luo na
Indlæg: 287
Tilmeldt: søn jan 14, 2018 2:26 am
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 45 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Ba sai luo na »

Men måske tolibo bare ikke er god nok til at være en pålidelig erstatning i forsvaret?
Måske der findes en “forsvars” fati rundt nede på b-holdet.

Handlen med neymar skal ihverfald ikke falde til jorden kun pga Tolibo. Så må busquest derned engang imellem
Ellers kan vi vel få vermalen hentet tilbage ..( :

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af A$AP »

Ba sai luo na skrev:Men måske tolibo bare ikke er god nok til at være en pålidelig erstatning i forsvaret?
Måske der findes en “forsvars” fati rundt nede på b-holdet.

Handlen med neymar skal ihverfald ikke falde til jorden kun pga Tolibo. Så må busquest derned engang imellem
Ellers kan vi vel få vermalen hentet tilbage ..( :

Meget sigende for hvor Barca fans i dette transfervindue.. Hvot langt man faktisk er villig til at gå, for en spiller vi ikke har brug for. Ikke kun økonomisk, men holdets balance, fremtidsplaner osv.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kubala »

Hm.. Hvorfor har jeg fornemmelsen af, at Barca ikke rigtigt vil hente Ney? Første bud var d. 27/08 ifølge Leonardo. Lidt sent vil jeg mene.
Senest rettet af Kubala lør aug 31, 2019 12:02 pm, rettet i alt 1 gang.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kubala »

Man har da i den grad brug for en spiller som Ney.

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Goaaal »

Kubala skrev:Hm.. Hvorfor har jeg fornemmelsen af, at Barca ikke rigtigt vil hente Ney? Først bud var d. 27/08 ifølge Leonardo. Lidt sent vil jeg mene.
Det var der faktisk lidt artikler fremme om i Paris tidligere. Altså at Barca forsøger at få det til at virke, som om de virkelig prøver, fordi de ved at Neymar er ønsket i truppen af vores helt store profiler.


Håber transfervinduet lukker tidligere i fremtiden. Den her farce har været lang. Håber stadig på en Dembele/Neymar handel.

Ba sai luo na
Indlæg: 287
Tilmeldt: søn jan 14, 2018 2:26 am
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 45 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Ba sai luo na »

Hmm - jeg vælger bare at tro på at hvis man vælger at sælge tolibo , så må det være fordi han ikke har vist sig som en Golden boy. Det må man trods alt forvente ledelsen har et pænt indblik i.

Neymar vil forstærke holdet - men det er klart at det skal ikke være for enhver pris

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kubala »

Goaaal skrev:
Kubala skrev:Hm.. Hvorfor har jeg fornemmelsen af, at Barca ikke rigtigt vil hente Ney? Først bud var d. 27/08 ifølge Leonardo. Lidt sent vil jeg mene.
Det var der faktisk lidt artikler fremme om i Paris tidligere. Altså at Barca forsøger at få det til at virke, som om de virkelig prøver, fordi de ved at Neymar er ønsket i truppen af vores helt store profiler.


Håber transfervinduet lukker tidligere i fremtiden. Den her farce har været lang. Håber stadig på en Dembele/Neymar handel.
Aha. Ved ikke, men på mig virker det som om, at man ikke rigtigt er investeret. Og ja, Demb må gerne være en del af Ney-handlen. Det vil ikke gøre mig noget.

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af FCBSOCI »

Håber, at vi får Ney, selvom det nok betyder, at Dembele ryger til PSG. Dembele er et kæmpetalent, men er:

1. Ofte skadet
2. Meget svingende i sine præstationer

Dembele minder lidt om Pogba mht. kvalitet. Den ene kamp med et vanvittigt højt topniveau, den næste kamp nærmest ugidelig og fraværende. Måske vil det også være godt for Dembele at komme til PSG. Uden at vide det, kunne jeg forestille mig at PSG’ træner praktiserer lidt tysk disciplin - langt mere end Valverde - og måske kan det få Dembele på ret køl?

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Goaaal »

FCBSOCI skrev:Håber, at vi får Ney, selvom det nok betyder, at Dembele ryger til PSG. Dembele er et kæmpetalent, men er:

1. Ofte skadet
2. Meget svingende i sine præstationer

Dembele minder lidt om Pogba mht. kvalitet. Den ene kamp med et vanvittigt højt topniveau, den næste kamp nærmest ugidelig og fraværende. Måske vil det også være godt for Dembele at komme til PSG. Uden at vide det, kunne jeg forestille mig at PSG’ træner praktiserer lidt tysk disciplin - langt mere end Valverde - og måske kan det få Dembele på ret køl?
Der var også problemer med Dembele, inden vi købte ham. Jeg tror, at han laver en Bendtner/Ballotelli.


I øvrigt forstår jeg ikke, at folk er bange for, at vi køber Neymar for “enhver pris”. Hvis det var tilfældet, så spillede ham allerede i denne weekend. Jeg synes, det er tydeligt, at vi ikke vil give “for meget”. Jeg tror, vi har mere skyld i den manglende handel ( evt. Dembele der nægter også), end Paris har. Selvom vi hader Paris herinde ;-)

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af B-Freak »

Guillem Balague (journalist): "For the first time, I've been told Dembélé seems willing to be part of the Neymar deal." [@GuillemBalague]
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af B-Freak »

Den ser død ud nu
The financial problems of the club, the theme of UEFA Fair Play and Dembélé's reluctance to enter the move have made the move impossible for Barcelona. [rac1]

There is a 99% chance that the deal will not happen. [rac1]

The Neymar operation is practically impossible right now. Several sources confirm that the high economic demands of PSG make the operation to be discarded. [rac1]

Dembélé refuses to go to PSG. Neither Barça nor PSG coach Tuchel have managed to convince him. Without his departure, the signing of Neymar is impossible. [sport]
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Ved ikke noget ang ffp etc. Men ift Demb, så virker den da til at være lidt varmere lige asap!

Edit: ift cb situationen, hvad enten todibo er en guldklump eller ej, så er vi godt nok tynde, hvis lenglet eller pique skulle få en længerevarende skade!!

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af B-Freak »

Dembélé is certainly considering a move to PSG. Rakitić and Todibo have already given their 'yes' to a move to Paris. [@GuillemBalague]
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

B-Freak skrev:
Dembélé is certainly considering a move to PSG. Rakitić and Todibo have already given their 'yes' to a move to Paris. [@GuillemBalague]
Ja, men i aften bryder forhandlingerne sammen igen. Sikke et cirkus.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster