Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg må indrømme at jeg mister mere og mere for Messi med hver pris han taber. Hvis han ikke vinder b d’or så kan jeg ikke kalde ham for den bedste nogensinde...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Champions league

Indlæg af Antimadridista »

Piquénbauer skrev:Jeg må indrømme at jeg mister mere og mere for Messi med hver pris han taber. Hvis han ikke vinder b d’or så kan jeg ikke kalde ham for den bedste nogensinde...
Nogen af os går lidt op i disse priser, nogen gør ikke. Når nu man har disse priser og sætter gud og hver mand til at afgive sin stemme, så irriterer det mig blot, at folk stemmer så åbenlyst horribelt. Altså de må jo hverken have læst stats eller set særlig mange kampe, for at kunne placere Dijk før Messi.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Prisen (den store) er 100% forbundet med hvem der vandt cl. Jeg er vitterligt overrasket over at de Jong og Messi overhovedet vandt de priser de gjorde.

Men ja de priser er intet værd. Spild af tid.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Champions league

Indlæg af Antimadridista »

Piquénbauer skrev:Prisen (den store) er 100% forbundet med hvem der vandt cl. Jeg er vitterligt overrasket over at de Jong og Messi overhovedet vandt de priser de gjorde.

Men ja de priser er intet værd. Spild af tid.

Alle priserne, også ballon, er bundet op på CL. Sådan har det ikke altid været.

Da jeg var barn, var ballonen noget helt specielt og det er nok denne lige linje fra dengang der gør, at jeg eksempelvis stadig mener at den betyder noget (eller burde pga historien).

Edit: der er også bare noget fornuft i, at den bedste også er den der får kåringerne. Alene det at Cristiano stadig kan nå flere end Messi, er bare absurd. Man.kan også mene hvad man vil om disse kåringer, men mange (medier mfl) vil refferere til ballonen, når sammenligninger skal gøres.
Senest rettet af Antimadridista tors aug 29, 2019 8:04 pm, rettet i alt 1 gang.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Altså prisen i dag kommer jo kun på baggrund af cl... Så det er hvad det er.

Men omkring B d’or så har den som sagt mistet værdi. Så hvorfor bruge tid på det?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Champions league

Indlæg af Antimadridista »

Piquénbauer skrev:Altså prisen i dag kommer jo kun på baggrund af cl... Så det er hvad det er.

Men omkring B d’or så har den som sagt mistet værdi. Så hvorfor bruge tid på det?
Ja for dig. Men lad os stoppe her.

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Champions league

Indlæg af Xavi6Smede »

De Jong vandt årets midtbanespiller foran Eriksen og Henderson, så behøves der ikke at siges mere - os selvom De Jong har været fantastisk.

Jeg mindes ikke en midterforsvar, der har spillet på ligeså højt niveau over en sæson, som det Van Dijk præsterede i sidste sæson. Så at han vinder kan ikke sætte min pis i kog. Messi burde naturligvis have vundet den.

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: Champions league

Indlæg af whidgee »

Skandale at Van Dijk vinder. UEFAS pris regner i år ikke kun CL med, men også alle andre turneringer. Og der er Messi jo samlet set klar bedst

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Champions league

Indlæg af Antimadridista »

Xavi6Smede skrev:De Jong vandt årets midtbanespiller foran Eriksen og Henderson, så behøves der ikke at siges mere - os selvom De Jong har været fantastisk.

Jeg mindes ikke en midterforsvar, der har spillet på ligeså højt niveau over en sæson, som det Van Dijk præsterede i sidste sæson. Så at han vinder kan ikke sætte min pis i kog. Messi burde naturligvis have vundet den.
Har du tjekket stats. Whoscored Eksempelvis. Ikke at det fortæller alt, men noget gør det. Han har selvfølgelig været god, så er der gået hype i den og så rullede snebolden..

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Champions league

Indlæg af Goaaal »

Antimadridista skrev:
Xavi6Smede skrev:De Jong vandt årets midtbanespiller foran Eriksen og Henderson, så behøves der ikke at siges mere - os selvom De Jong har været fantastisk.

Jeg mindes ikke en midterforsvar, der har spillet på ligeså højt niveau over en sæson, som det Van Dijk præsterede i sidste sæson. Så at han vinder kan ikke sætte min pis i kog. Messi burde naturligvis have vundet den.
Har du tjekket stats. Whoscored Eksempelvis. Ikke at det fortæller alt, men noget gør det. Han har selvfølgelig været god, så er der gået hype i den og så rullede snebolden..
Plus folk er trætte af Messi (åbenbart). Først skulle Ronaldo indhente og nu skal en ny så have. Messi var vanvittig i år. 12 mål i Chl. Topscorer i Europa. Og så alle de ting han laver, som ikke ses i statistikkerne. Han får nok hverken Best eller b’dor. Vildt.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Champions league

Indlæg af A$AP »

Eriksen og Henderson??

Men altså, er der en fanbase der går mere op i disse individuelle priser end Barca fans? Sikkert endnu mere end Messi, Ronaldo osv selv gør. Det fremstår bare mere som usikkerhed på vegne af Messi, og at han selvfølgelig er historiens bedste spiller. Disse priser er hvad man selv gør dem til.

Det kunne lige så godt have været Alisson, men nu blev det bare VVD, som også var den bedste cb overhovedet i sidste sæson.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Champions league

Indlæg af Antimadridista »

whidgee skrev:Skandale at Van Dijk vinder. UEFAS pris regner i år ikke kun CL med, men også alle andre turneringer. Og der er Messi jo samlet set klar bedst
Ved ikke hvorfor de har inkluderet de nationale turneringer på.papiret, for det er jo åbenlyst, at de kun har kigget på CL. Hvorfor ikke bare lade det være en CL kåring. Ligesom vi har en la liga kåring og en PL kåring. Det vil give den lidt mere validitet.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Champions league

Indlæg af Antimadridista »

Goaaal skrev:
Antimadridista skrev:
Xavi6Smede skrev:De Jong vandt årets midtbanespiller foran Eriksen og Henderson, så behøves der ikke at siges mere - os selvom De Jong har været fantastisk.

Jeg mindes ikke en midterforsvar, der har spillet på ligeså højt niveau over en sæson, som det Van Dijk præsterede i sidste sæson. Så at han vinder kan ikke sætte min pis i kog. Messi burde naturligvis have vundet den.
Har du tjekket stats. Whoscored Eksempelvis. Ikke at det fortæller alt, men noget gør det. Han har selvfølgelig været god, så er der gået hype i den og så rullede snebolden..
Plus folk er trætte af Messi (åbenbart). Først skulle Ronaldo indhente og nu skal en ny så have. Messi var vanvittig i år. 12 mål i Chl. Topscorer i Europa. Og så alle de ting han laver, som ikke ses i statistikkerne. Han får nok hverken Best eller b’dor. Vildt.

Med mindre Messi scorer 12-15 mål i CL gruppespillet, får Dijk den naturligvis. Efteråret har ingen reel betydning. Sidste sæson lavede modric nærmest intet konstruktivt hele efteråret, men vandt uden problemer!

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Champions league

Indlæg af Goaaal »

A$AP skrev:Eriksen og Henderson??

Men altså, er der en fanbase der går mere op i disse individuelle priser end Barca fans? Sikkert endnu mere end Messi, Ronaldo osv selv gør. Det fremstår bare mere som usikkerhed på vegne af Messi, og at han selvfølgelig er historiens bedste spiller. Disse priser er hvad man selv gør dem til.

Det kunne lige så godt have været Alisson, men nu blev det bare VVD, som også var den bedste cb overhovedet i sidste sæson.
Ville vel også være underligt, da ingen andre klubber har verdens bedste spiller rendende? Som endda bliver forbigået.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Champions league

Indlæg af Lopezzz »

Messi skal reklamere sig selv meget mere hvis han skal vinde de her priser. Det duer ikke mere at han er kongen på banen. Han skal slikke medierne i røven hvis han skal være den bedste
MDCCCXCIX

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 9 gæster