Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

blunderbaws
Indlæg: 294
Tilmeldt: lør aug 11, 2018 8:36 pm
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 26 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af blunderbaws »

Lopezzz skrev:For mange fans skal Dembele score i hver eneste kamp, eller lave 100% målgivende assists og blive aldrig skadet før de accepterer ham. Med andre ord han skal simpelthen være PERFEKT.
De fans er ikke rigtige Barca fans i min øjne
Du rammer forbi skiven, synes jeg. Mit indtryk er, at langt de fleste fans anerkender, at hans talent er fra en anden planet. Man er faktisk hurtig til at hylde ham, når han gør noget godt.
Problemet opstår i manglende disciplin. Han vil ikke klubben det bedste, når han dækker over en skade.

Sendt fra min ONEPLUS A6003 med Tapatalk

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1577
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 168 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Champione »

Sport skriver nu at Tobido skifter permanent til PSG og Rakitic lige så og 130 mio euro, samt en handel er meget tæt på?

De melder faktisk at den sandsynligvis lukkes i morgen!
---------------------------------------
Barca is my religion!

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

blunderbaws skrev:
Lopezzz skrev:For mange fans skal Dembele score i hver eneste kamp, eller lave 100% målgivende assists og blive aldrig skadet før de accepterer ham. Med andre ord han skal simpelthen være PERFEKT.
De fans er ikke rigtige Barca fans i min øjne
Du rammer forbi skiven, synes jeg. Mit indtryk er, at langt de fleste fans anerkender, at hans talent er fra en anden planet. Man er faktisk hurtig til at hylde ham, når han gør noget godt.
Problemet opstår i manglende disciplin. Han vil ikke klubben det bedste, når han dækker over en skade.

Sendt fra min ONEPLUS A6003 med Tapatalk
Jeg kan ikke lade vær med at tænke over, hvad det gør af forskel om klubben havde vidst det om lørdagen/søndagen eller først fandt ud af det mandag?
Faktum er, at han nok blev skadet under Bilbao kampen. Han har mærket noget i benene, men ikke vidst om det har været en reel skade eller om det har været ømhed. Han dukker op mandag og finder ud af at han er skadet efter at have henvendt sig til lægerne og bedt om en undersøgelse.

Det er jo ikke fordi at skades-perioden bliver kortere af at klubbens læger havde undersøgt ham om søndagen.
Det eneste som jeg er bekymret over er at han nok ikke har den taktiske forståelse for at spille i Barca. Tit virker det han foretager sig hovedløst, andre gange virker det som om at hans ben bevæger sig så hurtigt at hjernen ikke kan følge med. Jeg mener at klubben skal hjælpe ham fremfor at straffe ham. Få nogle af de større spillere (Suarez, Messi, Griezmann) til at sætte sig med ham og fortælle hvordan en topspiller tænker på banen.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Champione skrev:Sport skriver nu at Tobido skifter permanent til PSG og Rakitic lige så og 130 mio euro, samt en handel er meget tæt på?

De melder faktisk at den sandsynligvis lukkes i morgen!
Klamt at de får Todibo. Han er en mulig fremtidig super centerback. Det er helt hul i hovedet hvor meget vi går efter Neymar i øjeblikket. Lige før at man er villig til at give Ter Stegen også.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Emancipator
Indlæg: 188
Tilmeldt: ons apr 05, 2017 6:56 pm
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 10 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Emancipator »

helt ærligt. Det kan simpelthen ikke være hold i mange af de rygter. Vi har jo snart spurgt hele holdet om de vil flyttte til PSG. Jeg tror på Raktic og et sted mellem 100-170 mil. Intet andet.

jhp10
Indlæg: 15
Tilmeldt: tirs nov 13, 2018 6:55 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: Transferrygter

Indlæg af jhp10 »

Lopezzz skrev:For mange fans skal Dembele score i hver eneste kamp, eller lave 100% målgivende assists og blive aldrig skadet før de accepterer ham. Med andre ord han skal simpelthen være PERFEKT.
De fans er ikke rigtige Barca fans i min øjne
Kan assits være andet end målgivene ??

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Lopezzz skrev:For mange fans skal Dembele score i hver eneste kamp, eller lave 100% målgivende assists og blive aldrig skadet før de accepterer ham. Med andre ord han skal simpelthen være PERFEKT.
De fans er ikke rigtige Barca fans i min øjne
Jeg har været stor fan af Dembelė, idet han har et sindssygt topniveau og den der lækre X-faktor som kan være afgørende. Omvendt, kan han også være den sygeste boldmongol og jeg tænker, som andre også nævner, at han ikke har den rigtige mentalitet til klubben. Både på og udenfor banen.

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Rb88 »

Tror ikke en dyt på Todibo. Han er fjerdevalg I forsvaret og uden ham har vi kun 3 CB hvoraf den ene er Umtiti der lige har været gennem skades perioder. Det vil være alt for satset

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Nyhuus
Indlæg: 531
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 8:34 pm
Har takket: 47 gange
Blevet takket: 35 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Nyhuus »

Lige for at ryde enhver tvivl, oven på min måske lidt hårde udmelding om Dembele.
Jeg mener på ingen måde, at man kan gøre ham til ansvarlig for, hvis Neymar ikke kommer retur.
Det mener jeg som sådan ikke rigtig anden nogen i klubben kan gøres til. Det er udelukkende PSG, man kan skyde skylden på, da de bare er ekstremt svære at handle med for Barca.

Jeg mener heller ikke, at Dembele skal være perfekt. Efterspørger bare engagement og professionalisme, som skal bevise at han gerne vil være i en klub der konkurrerer på højeste niveau. Det synes jeg ærligt talt ikke er for meget at forlange.
Vil hellere end gerne have, at han bliver succesfuld i klubben, da han lader til at kunne bidrage med nogle kvaliteter, som vi ikke ser fra andre på holdet.

Og så synes jeg bare det er ret ærgerligt, at han skal optage en plads og en lønpost på holdet, som kunne gå til en anden, der måske vil det mere end ham.

Men al min kritik af ham er udelukkende baseret på de meldinger, der er kommet om hans opførsel igennem de 2 år han har været i klubben. Det kan sagtes være, at det ikke står så slemt til. Og at hans skader kommer mere af det at være ung og ivrig, end det er en forkert livsstil. Det er bare frustrerende, hvis det rent faktisk er som man hører.

Jeg skal bestemt også huske mig selv på, at han er ret ung, og jeg derfor nok også liiige skal være lidt mere tålmodig.
Men jeg gætter ikke på, at klubben kommer til at give ham mange sæsoner endnu, til at bevise sit værd. De trækker vel nok en streg i sandet før eller siden.

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1577
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 168 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Champione »



NU ER DEN DER
---------------------------------------
Barca is my religion!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af A$AP »

Så længe Todibo ikke er en del af aftalen, og vi ikke giver over 150 mio + Rakitic.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Transferrygter

Indlæg af Lopezzz »

OT: Billetter til Valenia kampen er sat til salg igen. Man skal nok være lynhurtig ligesom mig :razz:
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Champione skrev:

NU ER DEN DER
Hvad står der? :o
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1577
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 168 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Champione »

Norbit skrev:
Champione skrev:

NU ER DEN DER
Hvad står der? :o
At handlen er lukket. Og at underskrifter sker de næste timer.
Ingen informationer om spillere og pris.

Han kommer hjem nu [emoji3590][emoji170]
---------------------------------------
Barca is my religion!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Selvfølgelig skal Demb ikke klandres alene for evt Neymar rod. Det er hele pakken med Demb. Alle de historier man hører om hans ageren og lade disciplin udenfor banen. Er blot halvdelen sandt, er det mere end rigeligt.

Dertil skaderne, som han selvfølgelig har været uheldig med, men som måske også kan tilskrives livsstil. Endvidere er der selve den kvalitet vi oplever på banen. På mange planer er der mangler, manglende forståelse og ringe udnyttelse af egne evner.

JEG tror ikke han ændrer sig mærkbart. Han har været her i 2 år og er altså ikke 18-19 år, men en fyr der alderen taget i betragtning, har en vis erfaring i det professionelle game. Kunne han tage ved lære af Suarez,Messi mfl, havde han gjort det allerede.
Så hellere erkende et tab, sende ham videre (evt under pres) og satse på yngre egne folk som Ruiz, Perez.

At han så måske stejler over at komme væk, er blot endnu et irritationsmoment.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 19 gæster