Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Antimadridista skrev:
SpillerSomMESSI skrev:@Lopezz: Ellers kan du jo købe VIP billetter - som jeg gjorde ved en fejl - til Xavis afskedskamp... 540 Euro


OT: Det lyder som en fantastisk deal med Rak + Demb på lån og 125 M for Neymar!

Men hvordan er Barcas økonomi rustet til det?
https://en.as.com/en/2019/08/28/footbal ... 25854.html
Damn...jeg ville fandme sove dårligt om natten... :|
Jeg huskede forkert mht. prisen..

GISP!

Billede
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Rb88 »

Den der artikel siger vi bruger 68 % af indkomst på lønninger, og er dermed under 70 %.

Det er lidt sjovt, fordi for nylig har de på madridista diskuteret hvordan vi skulle have råd til Neymar med vores skrantende økonomi og der blev nævnt at vi betalte lønninger for op mod 81-82 % af indkomsten. Noget af en forskel

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Rb88 skrev:Den der artikel siger vi bruger 68 % af indkomst på lønninger, og er dermed under 70 %.

Det er lidt sjovt, fordi for nylig har de på madridista diskuteret hvordan vi skulle have råd til Neymar med vores skrantende økonomi og der blev nævnt at vi betalte lønninger for op mod 81-82 % af indkomsten. Noget af en forskel

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

62% :glad: ;-)

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Rb88 »

Antimadridista skrev:
Rb88 skrev:Den der artikel siger vi bruger 68 % af indkomst på lønninger, og er dermed under 70 %.

Det er lidt sjovt, fordi for nylig har de på madridista diskuteret hvordan vi skulle have råd til Neymar med vores skrantende økonomi og der blev nævnt at vi betalte lønninger for op mod 81-82 % af indkomsten. Noget af en forskel

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

62% :glad: ;-)
Gør kun forholdet til 82 % endnu større [emoji3]

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Antimadridista skrev:
Rb88 skrev:Den der artikel siger vi bruger 68 % af indkomst på lønninger, og er dermed under 70 %.

Det er lidt sjovt, fordi for nylig har de på madridista diskuteret hvordan vi skulle have råd til Neymar med vores skrantende økonomi og der blev nævnt at vi betalte lønninger for op mod 81-82 % af indkomsten. Noget af en forskel

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

62% :glad: ;-)
Simpel matematik: :lol:
Man kan ikke sige at fordi Neymar kommer, så bruger vi 20% mere i løn, medmindre indkomsten ikke stiger.
Neymar har en kæmpe indvirkning på sponsorer, tilskuere, trøjesalg, Barcas angreb hedder nu (Demb), Neymar, Messi, Griez og Suarez - det vil alt andet lige tiltrække en masse opmærksomhed, generelt må man forvente at indkomsten stiger med et køb af Neymar. Kunne forstille mig at man gik fra 62% til maks. 70%.
Hvis udgifterne stiger lidt mere end hvad indkomsten gør, så er vi stadigvæk nede på et fornuftigt niveau.

Hvis forholdet hedder (forbrug/indkomst) = x/y = 62% og både x, y stiger nogenlunde parallelt vil det ikke betyde det helt store på lønudgifterne. Det er endda med Rakitic i billedet.

For det andet, så tror jeg ikke at klubben vil sætte økonomien over styr for kun at lande Neymar.

EDIT:
Har lige søgt lidt på nettet, det ser ud til at vi i øjeblikket bruger 57% af indkomsten på løn - vi har en indkomst på 990 mio euro og et forbrug på 562 mio euro (med Coutinho vistnok). (562/990=57%)
Rakitic får 7. mest i truppen med en indkomst på ca. 15 mio. euro årligt.
Hvis det passer, så kan vi forbruge op til 688 mio euro årligt på løn og vi er stadigvæk under 70% grænsen.
Ingen stress drenge.. Barca lander Neymar og skipper Rakitic.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Se regresará a casa
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af B-Freak »

Rakitic has given the OK to be involved in the Neymar operation. Dembele, however, is still hesitant. [le parisien]
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SpillerSomMESSI »

B-Freak skrev:
Rakitic has given the OK to be involved in the Neymar operation. Dembele, however, is still hesitant. [le parisien]
Demb skal bare makke ret.. han har været udisciplineret 2 sæsoner!
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Emancipator
Indlæg: 188
Tilmeldt: ons apr 05, 2017 6:56 pm
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 10 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Emancipator »

Ousmane Dembélé's agent, Moussa Sissoko, DENIES the possibility of Dembélé leaving to Paris for Neymar: "Ousmane is 100% staying in Barcelona. There's no chance of him leaving. He wants to, and will, stay & win [games & trophies] with Barcelona."
Jeg tror simpelthen ikke på de her rygter om at Dembele er en del af aftalen. Og især ikke nu når der så mange fra landsholdet som han har det mægtig godt sammen med.

blunderbaws
Indlæg: 294
Tilmeldt: lør aug 11, 2018 8:36 pm
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 26 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af blunderbaws »

Hvis det er rigtigt, at dembele nægter at tage til PSG i én sæson, håber jeg, man køber Neymar for rakitic + en pose penge. Derefter man skal man lade dembele sidde på bænken og give ansu og Perez spilletid fremfor dembele.


Mega konstruktivt hehe.

Sendt fra min ONEPLUS A6003 med Tapatalk

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af A$AP »

Det er ikke alle der vil gå fra den bedste liga i verden til Ligue 1. Forståeligt nok.

blunderbaws
Indlæg: 294
Tilmeldt: lør aug 11, 2018 8:36 pm
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 26 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af blunderbaws »

A$AP skrev:Det er ikke alle der vil gå fra den bedste liga i verden til Ligue 1. Forståeligt nok.
Hvis han leverede en professionel indsats og kæmpede for sin plads i verdens bedste liga, så ville jeg have haft sympati for ham.

Sendt fra min ONEPLUS A6003 med Tapatalk

Nyhuus
Indlæg: 531
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 8:34 pm
Har takket: 47 gange
Blevet takket: 35 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Nyhuus »

Med det engagement han har vist de sidste 2 år, er jeg på et eller andet plan bedøvende ligeglad med, hvad han gerne vil. Så må han bide i det sure æble og tage til PSG 1 år. Måske han kan tanke noget selvtillid og disciplin op der, og så komme tilbage på fuld smadder.

Alternativt må man ramme ham, hvor det gør ondt. Spilletid og penge. Ikke de der 50k bøder, som intet hjælper. Man må kunne give større straf end små ubetydelige beløb. Det er et problem, at man har så dyr en spiller med så stort et potentiale, der optager en plads på holdet uden at tage den alvorligt. Den plads kunne gå til en anden spiller, der rent faktisk leverede når han fik chancen.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af A$AP »

Er det ikke netop at kæmpe for sin plads, at han ikke bare tager til Ligue 1 og PSG hvor der ingen modstand er?

Og Dembele skal simpelthen straffes, ikke bare økonomisk men også sportsligt, hvor han skal have en eller anden form for karantæne? Det gavner hverken Dembele eller klubben. Det er bare ukonstruktivt.

Vi er kommet til et punkt i dette transfervindue, hvor jeg er indifferent med om det sker, og hvad der bliver sendt den ene og den anden vej for at det kommer til at ske, men lad os nu ikke gøre Dembele dårligere end hvad han rent faktisk er. Han har præsteret for klubben, selvom hans tid i klubben stadig i det store hele må beskrives som at have været skuffende, indtil videre, quo det uforløste potentiale. Men han er ikke en eller anden fjende af klubben, som bare bliver skadet med vilje, hvorfor meget af den ellers velplaceret kritik af Dembele bare er gået hen og blevet absurd og ubrugelig. Specielt på de sociale medier, ligesom med Rakitic.

Hvis det sker, så sker det. Men indtil videre er han stadig en spiller i klubben, ligesom Valverde stadig er træner. Men man kan ikke bebrejde nogen, at de hellere vil blive i Barcelona og La Liga, end at tage til Ligue 1. Ligesom at Riqui Puig hellere vil blive og stort set bruge hele sæsonen på b-holdet igen, end at blive lånt ud til en random la liga klub.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Hvis mbappe kan udvikle sig hos psg så kan demb vel også? Han ville også komme til at arbejde sammen med tuchel igen hvilket måske kunne hjælpe ham.

Og så må han da bare have lidt hjerne. Han er allerede upopulær og hvis han ene mand koster ney handlen så vil han komme under et enormt pres i denne sæson. Det kan godt gå hen og blive rigtig ubehageligt for ham.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 15 gæster