Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af whidgee »

NEYMAR IS COMING HOME!!!! :thumbup: :clap:

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SpillerSomMESSI »

FCBSOCI skrev:
Lopezzz skrev:
SpillerSomMESSI skrev:Jeg har billet til FCB - Valencia, den14 sept... og nu er det faktisk muligt at jeg skal se Messi, Griezmann og Neymar spille sammen i den kamp.

Wauv
What???
Jeg er medlem af klubben og de sender mail hver gang billetter bliver sat til salg og jeg holder øje med det fordi jeg skal købe 3 billetter men jeg har ikke fået nogen mails fra Barca i dag og i går og heller ikke i weekenden.
Hvordan har du skaffet billetter?? hmmm.. :?
Hej Lopezzz
Håber ikke at zzz udtrykker, at Barca er søvndyssende at se på ;-) .
Vedrørende billetter så er jeg også medlem, og i går fik jeg som altid en mail med ordlyden “Be the first to get tickets for matches at the Camp Nou!”. Man kan købe billetter til en række forskellige kampe, men endnu ikke til kampen mod Valencia. Mon ikke snart vi får en mail om, at de kommer til salg for medlemmer?
Måske har de, som har fået billetter, købt gennem LA Travel eller nogen af de andre bureauer, der udbyder pakkerejser (hotel + billetter + evt. fly)?

Jeg har simpelthen købt 3 billetter for en uge siden, på den officielle side som jeg linkede til. Der var kun meget få billetter tilbage på det tidspunkt. Jeg har givet 119 euro pr billet.
Jeg har aldrig nogensinde købt kamp billetter andet steds end den officielle hjemmeside og arrangerer altid selv hele turen og opholdet dernede - samtlige 10 gange jeg har været der, har aldrig brugt en travel pakke eller ligende.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Transferrygter

Indlæg af Lopezzz »

SpillerSomMESSI skrev:
FCBSOCI skrev:
Lopezzz skrev:
SpillerSomMESSI skrev:Jeg har billet til FCB - Valencia, den14 sept... og nu er det faktisk muligt at jeg skal se Messi, Griezmann og Neymar spille sammen i den kamp.

Wauv
What???
Jeg er medlem af klubben og de sender mail hver gang billetter bliver sat til salg og jeg holder øje med det fordi jeg skal købe 3 billetter men jeg har ikke fået nogen mails fra Barca i dag og i går og heller ikke i weekenden.
Hvordan har du skaffet billetter?? hmmm.. :?
Hej Lopezzz
Håber ikke at zzz udtrykker, at Barca er søvndyssende at se på ;-) .
Vedrørende billetter så er jeg også medlem, og i går fik jeg som altid en mail med ordlyden “Be the first to get tickets for matches at the Camp Nou!”. Man kan købe billetter til en række forskellige kampe, men endnu ikke til kampen mod Valencia. Mon ikke snart vi får en mail om, at de kommer til salg for medlemmer?
Måske har de, som har fået billetter, købt gennem LA Travel eller nogen af de andre bureauer, der udbyder pakkerejser (hotel + billetter + evt. fly)?

Jeg har simpelthen købt 3 billetter for en uge siden, på den officielle side som jeg linkede til. Der var kun meget få billetter tilbage på det tidspunkt. Jeg har givet 119 euro pr billet.
Jeg har aldrig nogensinde købt kamp billetter andet steds end den officielle hjemmeside og arrangerer altid selv hele turen og opholdet dernede - samtlige 10 gange jeg har været der, har aldrig brugt en travel pakke eller ligende.
Sådan har jeg også gjort det sidste 14 år. Det er først gang nogensinde at jeg oplever det her.
Jeg skrev et langt brev til klubben lige før om min utilfredshed.
Det kan simpelthen ikke passe at billetter er væk. Jeg tjekkede min mail og Barcas hjemmeside hver dag sidste 3 uger men der var intet om Valencia kampen.
For 7 dage siden der kunne jeg se info/tickets om Betis kampen på deres hjemmeside. Andre kampe var utilgængelige.
Undrer mig også at de ikke skrev noget om Valencia kampen på min mail men jeg fik mail om Betis kampen.
Og medlemer får altid besked om at købe billetter 2-3 dage før alle andre.

Jeg venter spændt på deres svar men lige nu er jeg vildt skuffet. Det bliver værre når jeg skal fortælle det til min dreng hvis det ikke lykkes at skaffe billetter :|

Ps.: Jeg beklager at vi diskuterer billetter i denne tråd
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Transferrygter

Indlæg af Lopezzz »

FCBSOCI skrev:
Lopezzz skrev:
SpillerSomMESSI skrev:Jeg har billet til FCB - Valencia, den14 sept... og nu er det faktisk muligt at jeg skal se Messi, Griezmann og Neymar spille sammen i den kamp.

Wauv
What???
Jeg er medlem af klubben og de sender mail hver gang billetter bliver sat til salg og jeg holder øje med det fordi jeg skal købe 3 billetter men jeg har ikke fået nogen mails fra Barca i dag og i går og heller ikke i weekenden.
Hvordan har du skaffet billetter?? hmmm.. :?
Hej Lopezzz
Håber ikke at zzz udtrykker, at Barca er søvndyssende at se på ;-) .
Vedrørende billetter så er jeg også medlem, og i går fik jeg som altid en mail med ordlyden “Be the first to get tickets for matches at the Camp Nou!”. Man kan købe billetter til en række forskellige kampe, men endnu ikke til kampen mod Valencia. Mon ikke snart vi får en mail om, at de kommer til salg for medlemmer?
Måske har de, som har fået billetter, købt gennem LA Travel eller nogen af de andre bureauer, der udbyder pakkerejser (hotel + billetter + evt. fly)?
Hej cule
Zzz står for at det er tid til at gå i seng og ikke bekymre mig mere. Forhåbentlig vågner jeg til en mere positiv dag i morgen :?

Den mail som du nævner har jeg ikke fået :(
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6996
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

FCBSOCI skrev:Samtlige de store spanske sportsaviser, herunder AS, Sport, Marca og Mundo Deportivo, nævner nu at Ney er meget tæt på Barca til en pris på EURm 170 (det er også en slags penge LOL). De har muligvis oplysningerne fra samme kilde, så hvem ved, hvad vi kan stole på? Men spændende bliver det, hvad der sker.
Det er da en slags penge, må man sige. Men hvad i alverden stiller vi så op med Dembelé?

Kan vi ikke sælge ham til AGF? :idea:

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

Jeg kan bare ikke se hvordan vi kan have råd til Neymar, når vi ikke sælger flere spillere? :?

Og hvis vi hvis vi nu bruger budgettet for næste sæson, så kan vi jo ikke købe nogen spillere det, hvis vi får brug for det.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Transferrygter

Indlæg af Lopezzz »

Dytrax skrev:
FCBSOCI skrev:Samtlige de store spanske sportsaviser, herunder AS, Sport, Marca og Mundo Deportivo, nævner nu at Ney er meget tæt på Barca til en pris på EURm 170 (det er også en slags penge LOL). De har muligvis oplysningerne fra samme kilde, så hvem ved, hvad vi kan stole på? Men spændende bliver det, hvad der sker.
Det er da en slags penge, må man sige. Men hvad i alverden stiller vi så op med Dembelé?

Kan vi ikke sælge ham til AGF? :idea:
Jeg håber ikke at Dembele, Perez, Ruiz og Rafinha bliver fortid i klubben hvis Neymar kommer.
Vi har et sindssyg godt hold lige nu og med de unge spillere vi kan nå rigtig langt.
Jeg håber at Neymar kommer kun for at aflyse Suarez, ikke andet.
MDCCCXCIX

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »

Lopezzz skrev:
Dytrax skrev:
FCBSOCI skrev:Samtlige de store spanske sportsaviser, herunder AS, Sport, Marca og Mundo Deportivo, nævner nu at Ney er meget tæt på Barca til en pris på EURm 170 (det er også en slags penge LOL). De har muligvis oplysningerne fra samme kilde, så hvem ved, hvad vi kan stole på? Men spændende bliver det, hvad der sker.
Det er da en slags penge, må man sige. Men hvad i alverden stiller vi så op med Dembelé?

Kan vi ikke sælge ham til AGF? :idea:
Jeg håber ikke at Dembele, Perez, Ruiz og Rafinha bliver fortid i klubben hvis Neymar kommer.
Vi har et sindssyg godt hold lige nu og med de unge spillere vi kan nå rigtig langt.
Jeg håber at Neymar kommer kun for at aflyse Suarez, ikke andet.
Selvfølgelig ryger Perez ikke, og Ruiz ryger nok højst på lån.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6996
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Lopezzz skrev:
Dytrax skrev:
FCBSOCI skrev:Samtlige de store spanske sportsaviser, herunder AS, Sport, Marca og Mundo Deportivo, nævner nu at Ney er meget tæt på Barca til en pris på EURm 170 (det er også en slags penge LOL). De har muligvis oplysningerne fra samme kilde, så hvem ved, hvad vi kan stole på? Men spændende bliver det, hvad der sker.
Det er da en slags penge, må man sige. Men hvad i alverden stiller vi så op med Dembelé?

Kan vi ikke sælge ham til AGF? :idea:
Jeg håber ikke at Dembele, Perez, Ruiz og Rafinha bliver fortid i klubben hvis Neymar kommer.
Vi har et sindssyg godt hold lige nu og med de unge spillere vi kan nå rigtig langt.
Jeg håber at Neymar kommer kun for at aflyse Suarez, ikke andet.
Ja, vi har et virkelig godt hold og jeg skal blankt erkende, at jeg ikke havde overvejet, at det var Suarez, som Neymar skulle afløse, men kan sagtens se ideen i det.

Med hensyn til Dembelé, så tror jeg efterhånden ikke på at han, nogensinde, får forløst sit potentiale i klubben. Men jeg ville da ønske, at han gjorde, det peger bare i den forkerte retning.
Så hellere mere tid til Perez og længere nede ad vejen, også den unge Fati.

Brugeravatar
Ponte
Indlæg: 400
Tilmeldt: tors jun 18, 2009 1:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Ponte »

Drake skrev:Jeg kan bare ikke se hvordan vi kan have råd til Neymar, når vi ikke sælger flere spillere? :?

Og hvis vi hvis vi nu bruger budgettet for næste sæson, så kan vi jo ikke købe nogen spillere det, hvis vi får brug for det.
jf. transfermarkt har vi brugt 100,1 mill €.

https://www.transfermarkt.com/fc-barcel ... verein/131

Vi har sparet Cou's løn med Bayern aftalen.

Forstår tankegangen, men Ney er now og never og det skal ikke undervurderes hvor meget han bare som navn betyder for billetindtæger, trøjesalg, branding, marketing, for ikke tale om mere lukrative sponsoraftaler for klubben osv.

Sagt med andre ord, Ney er en indtægtskilde af dimensioner for klubben både på og uden for banen. Selv hvis vi skulle æde lidt af næste års budget, så er det en risiko jeg er mere end villig til at tage.

Jeg vil bare have ham hjem igen nu.
-----------------------------------------Samuel Eto´o 2004-2009------------------------------------
-------------------------------------------Barça Soci nr xxx23----------------------------------------

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SpillerSomMESSI »

@Lopezz: der er et lille banner nederst på siden som forsvinder hurtigt igen, men det er på det banner man vælger La Liga billetter og vupti så kommer Valencia og andre kampe frem og så kan man købe billetter.

Hvis man ikke vælger La Liga på det banner nederst på siden kommer kampen aldrig frem... det fandt jeg ud af i sidste uge og købte straks 3 billetter da jeg kunne se at der var meget få billetter tilbage (har aldrig set så få billetter tilgængelig før)

Nu ser det ud til at der ikke er flere billetter ledige, undtagen VIP

https://www.fcbarcelona.com/en/tickets/ ... laliga1920


OT:
Hvis Neymar kan købes, så er det en no brainer at gøre det.
Hvilket hold har angribere der er bedre end:
Messi
Griezman
Neymar
Suarez
?
Er det ikke kun Mbappe, CR, Aguero, Salah og Lewandowski, der er i nærheden af ovennævnte.

Hvis man kan råde over 4 angribere der er i top 8 i verden skal man da gå all in på det.

Som andre har sagt her i tråden: Jeg vil også bare have min Ney Ney hjem igen!
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Transferrygter

Indlæg af Lopezzz »

SpillerSomMESSI skrev:@Lopezz: der er et lille banner nederst på siden som forsvinder hurtigt igen, men det er på det banner man vælger La Liga billetter og vupti så kommer Valencia og andre kampe frem og så kan man købe billetter.

Hvis man ikke vælger La Liga på det banner nederst på siden kommer kampen aldrig frem... det fandt jeg ud af i sidste uge og købte straks 3 billetter da jeg kunne se at der var meget få billetter tilbage (har aldrig set så få billetter tilgængelig før)

Nu ser det ud til at der ikke er flere billetter ledige, undtagen VIP

https://www.fcbarcelona.com/en/tickets/ ... laliga1920
!
Mit eneste håb er at nogle pladser bliver frigivet et par dage før kampen men chancen er meget lille
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Transferrygter

Indlæg af Lopezzz »

Billede
MDCCCXCIX

Ba sai luo na
Indlæg: 287
Tilmeldt: søn jan 14, 2018 2:26 am
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 45 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Ba sai luo na »

Bare en lille vild blasfemi ish tanke.
Kunne man forestille at Messi smider bomben efter denne sæson og forlader Barca ?
33 år til den tid , Gude status i klubben og kan absolut ikke opnå mere i Barca . Et par i en anden liga kunne måske være tiltrækkende .

Derfor er man så ivrig efter at få neymar . At få neymar vil være den perfekte måde at forberede på livet efter Messi?

Og hvor dårligt ville det egentlig være for Barca? Hvad sker den dag ens Messiah , den evige frelser bare ikke kan opfylde den rolle ? Og den dag vil komme.

Vil gerne pointere at jeg ikke ønsker Messi væk. Det er bare random tanker . Manden er jo alt omkring Barca. Nogle gange griber jeg mig selv i at holde mere med Messi end Barca . Da Barca tabte til Liverpool tænkte jeg - fuck det syndt for Messi , nu få han måske ikke sin guldbold .

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6996
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Ba sai luo na skrev:Bare en lille vild blasfemi ish tanke.
Kunne man forestille at Messi smider bomben efter denne sæson og forlader Barca ?
33 år til den tid , Gude status i klubben og kan absolut ikke opnå mere i Barca . Et par i en anden liga kunne måske være tiltrækkende .

Derfor er man så ivrig efter at få neymar . At få neymar vil være den perfekte måde at forberede på livet efter Messi?

Og hvor dårligt ville det egentlig være for Barca? Hvad sker den dag ens Messiah , den evige frelser bare ikke kan opfylde den rolle ? Og den dag vil komme.

Vil gerne pointere at jeg ikke ønsker Messi væk. Det er bare random tanker . Manden er jo alt omkring Barca. Nogle gange griber jeg mig selv i at holde mere med Messi end Barca . Da Barca tabte til Liverpool tænkte jeg - fuck det syndt for Messi , nu få han måske ikke sin guldbold .
Det er ikke utænkeligt, at Messi gør sig overvejelser om livet efter Barca og at dette måske er tættere på end vi har lyst til at forestille os.

Men... Han skal helst blive i mange år. Har det sådan, at uanset om Fati så skal løbe rundt med Messi i en trillebør på banen, så vil tilstedeværelsen af geden være positivt for holdet.

Yikes, det bliver en tung dag, når Messi melder ud at han stopper. :eek:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 9 gæster