Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Det lyder da til at man forhandler videre? Ud fra hvad jeg har set så er psg åbne for et lån med et obligatorisk køb. Man forhandler om hvad prisen skal være.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Muligt du har ret. Ringeagtet hvad der står, har jeg bare så ualmindeligt svært ved at tro på, at PSG på noget tidspunkt afviger fra deres tydelig Barca afsky og accepterer!!

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Kan man ikke gå andre veje for så mange penge og for så meget ballade?
Findes der simpelthen ingen andre spillere der kan pynte på vores hold udover Neymar? Jeg tænker om Sadio Mane fra Liverpool kunne hentes for den sum. Han er 27 år. Har vist sig i Europa og er meget sjældent skadet (har misset ca. 21 kampe fra 12/13 sæsonen mens Neymar har misset alene 27 i sidste sæson). Han kæmper røven ud af bukserne og score ofte afgørende mål.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1577
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 168 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Champione »

Norbit skrev:Kan man ikke gå andre veje for så mange penge og for så meget ballade?
Findes der simpelthen ingen andre spillere der kan pynte på vores hold udover Neymar? Jeg tænker om Sadio Mane fra Liverpool kunne hentes for den sum. Han er 27 år. Har vist sig i Europa og er meget sjældent skadet (har misset ca. 21 kampe fra 12/13 sæsonen mens Neymar har misset alene 27 i sidste sæson). Han kæmper røven ud af bukserne og score ofte afgørende mål.
Mané er blot en god Dembele.
En spiller som er skræddersyet til kontrabold og højintense løb, hvilket vi ikke gør og i, og er årsagen til at Dembele ser skidt og Cou ikke blev forløst.
---------------------------------------
Barca is my religion!

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Champione skrev:
Norbit skrev:Kan man ikke gå andre veje for så mange penge og for så meget ballade?
Findes der simpelthen ingen andre spillere der kan pynte på vores hold udover Neymar? Jeg tænker om Sadio Mane fra Liverpool kunne hentes for den sum. Han er 27 år. Har vist sig i Europa og er meget sjældent skadet (har misset ca. 21 kampe fra 12/13 sæsonen mens Neymar har misset alene 27 i sidste sæson). Han kæmper røven ud af bukserne og score ofte afgørende mål.
Mané er blot en god Dembele.
En spiller som er skræddersyet til kontrabold og højintense løb, hvilket vi ikke gør og i, og er årsagen til at Dembele ser skidt og Cou ikke blev forløst.
Cou blev ikke forløst fordi vi ikke spiller kontrabold. Cou blev ikke forløst fordi han blev spillet på venstre kant. Han mangler fart og uforudsigelighed til den position. Han kunne ét træk, hvilket var at gå ind i banen og skyde udefra. På denne position vil jeg mene at Mane udspiller ham på alle parametre. Hurtighed, uforudsigelighed, målsøgende, chanceskabene, arbejdsom og løbevillig. Mane er tit den spiller der åbner et forsvar op for Liverpool. Taget prisen samt skadehistoriken for Neymar i betragtning, vil jeg mene at Mane er mindst lige så godt et alternativ.

Dembeles problem er at han bliver kastet rundt på forskellige positioner, ingen herinde ved hvad Dembeles foretrukne position på banen er. Nogle gange spiller han venstre kant andre gange højre - der er ingen kontinuitet. Han burde spille én plads fast (og ellers få gange på de øvrige pladser) for at få dannet nogle relationer med de øvrige spillere. Han løber jo rundt som en forvirret kylling. Det er tydeligt at han ikke selv ved hvordan han skal positionere sig. Hvor mange kampe fik Neymar som højre kant i sin Barca tid? 0? 1? maks 5? Har samme følelse med Griezmann. Han vil blive kastet rundt i angrebet og på den måde se dårligere ud end han reelt er (her står vi klar til at dømme ham).

Derfor tror jeg at en som Mane ville være god. Han har én position, man ved hvad man/ikke får.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Xavi6Smede »

Champione skrev:
Norbit skrev:Kan man ikke gå andre veje for så mange penge og for så meget ballade?
Findes der simpelthen ingen andre spillere der kan pynte på vores hold udover Neymar? Jeg tænker om Sadio Mane fra Liverpool kunne hentes for den sum. Han er 27 år. Har vist sig i Europa og er meget sjældent skadet (har misset ca. 21 kampe fra 12/13 sæsonen mens Neymar har misset alene 27 i sidste sæson). Han kæmper røven ud af bukserne og score ofte afgørende mål.
Mané er blot en god Dembele.
En spiller som er skræddersyet til kontrabold og højintense løb, hvilket vi ikke gør og i, og er årsagen til at Dembele ser skidt og Cou ikke blev forløst.
Nu spiller han fantastisk på et hold, der næsten har ligeså meget boldbesiddelse som vi har (58,8% v 61,4%). I modsætning til Dembele, så tager Mane ofte de rigtige beslutninger og er fantastisk uden bold, noget vi virkelig savner i vores angreb. Som type minder han mere om Sterling. At han så samtidig er fantastisk til kontra gør jo ikke noget.

Men det alt sammen ligemeget, Liverpool sælger ham selvfølgelig ikke på nuværende tidspunkt.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kubala »

Hvorfor skulle Liverpool sælge Mane? Jeg tror ikke, at man bare kan hente spillere fra Liverpool. De dage er slutte. De vinder nu og er med om PL. Fortsætter de sådan(med at vinde og være med i løbet om trofæer), så kan man ikke bare sådan hente spillere fra dem.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af A$AP »

Det er heller ikke fordi, at vi ligefrem spiller flydende, hurtigt og simpelt tiki-taka bold under Valverde. Det er faktisk svært at sige hvad/hvordan vi reelt spiller og har spillet under ham. Men ja, vi har i hvert fald ikke højintense løb eller bare intenst spil for den sags skyld.

Mané er dog nærmest bare mere usandsyndlig end Neymar. Liverpools transfervindue er lukket, og de har alligevel ikke købt nogen offensiv spiller ind. De har ingen grund til at sælge ham, for noget beløb.

Men en forstærkning til angrebet, det skal der simpelthen komme.

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Jeg ser det som mere muligt end Neymar handlen. Tror ikke at PSG vil sælge til os. Det kunne tænkes at de ville sælge for den rigtige pris - var Klopp ikke ud med en meldning om at man gerne ville beholde Coutinho men at de ikke kunne fordi Barca lokkede med penge? De har ovenikøbet brugt alle Countinho pengene og derfor ikke har kunnet forstærke sig med markant med de penge de har haft. Origi kunne få fast spilletid, Oxlade mere spilletid og alle i Liverpool er glade.
Tror ikke Liverpool har magten til at afvise 150-160-170-180-300 mio (eller hvad man nu byder på Neymar).
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af PuyolErGud »

Altså udover at Mané selvfølgelig er en god spiller, og interessant for de fleste, så er det tæt på utopi at tro på at vi kan hente ham, især på nuværende tidspunkt hvor PL's transfervindue er lukket.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Hvor Demb spiller har jo ingen betydning. Om han fik 356 kampe på højre efterfulgt af samme antal på venstre så ville han stadig lave de samme idiotiske fejl han laver nu. Det handler om hans manglende fodboldiq. Strive som har folk tæt på trænerne under kampene har gang på gang sagt at den spiller som Valverde brugt klart længst tid på er demb. Men han fatter det tydeligvis ikke. Og så er der skaderne der gør at han ikke kan spille mere end 5 kampe i træk uden at skulle sidde ude i flere uger.

Jeg vil til hver en tid give rafinha mere spilletid end demb. Hvis ney ikke kommer så håber jeg virkelig vi beholder ham og han holder sig frisk.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

SigurdDenGremme
Indlæg: 22
Tilmeldt: tors jul 11, 2019 3:13 pm
Har takket: 2 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SigurdDenGremme »

Piquénbauer skrev:Det lyder da til at man forhandler videre? Ud fra hvad jeg har set så er psg åbne for et lån med et obligatorisk køb. Man forhandler om hvad prisen skal være.
uenig

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

[ESPN] | PSG rebuff Barça's €190m offer for Neymar.

Barça offered an upfront sum of €40m cash for the loan with a future obligation of €150m to sign Neymar permanently.

PSG rejected the offer as they want to get atleast €200m for the Brazilian.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

SigurdDenGremme
Indlæg: 22
Tilmeldt: tors jul 11, 2019 3:13 pm
Har takket: 2 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SigurdDenGremme »

Piquénbauer skrev:Hvor Demb spiller har jo ingen betydning. Om han fik 356 kampe på højre efterfulgt af samme antal på venstre så ville han stadig lave de samme idiotiske fejl han laver nu. Det handler om hans manglende fodboldiq. Strive som har folk tæt på trænerne under kampene har gang på gang sagt at den spiller som Valverde brugt klart længst tid på er demb. Men han fatter det tydeligvis ikke. Og så er der skaderne der gør at han ikke kan spille mere end 5 kampe i træk uden at skulle sidde ude i flere uger.

Jeg vil til hver en tid give rafinha mere spilletid end demb. Hvis ney ikke kommer så håber jeg virkelig vi beholder ham og han holder sig frisk.
Ah han er næsten samme niveau som Messi valverde er bare måske en rimelig ikke god træner som stadig har et job som ikke giver mening det giver jo sig selv med hans historik

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Først er bravo bedre end MAtS og nu er demb næsten på niveau som messi...

Nej det gider jeg vitterligt ikke bruge tid på.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 19 gæster