Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Nu mente jeg selv at Valverde skulle væk men han tilføjer stabilitet. Både på banen og udenfor. Og det skal man ikke se bort fra. I en storklub er stabilitet vigtigt og det at kunne holde så mange spillere/egoer tilfredse er ekstremt vigtigt. På banen har han også fået resultater. Det er på ingen måder sikkert at en anden træner ville kunne levere dette.

Og så kan jeg desuden også selv huske hvor meget kritik lucho fik. Præcis ligesom tito og tata før ham.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af klogfyr »

Piquénbauer skrev:Nu mente jeg selv at Valverde skulle væk men han tilføjer stabilitet. Både på banen og udenfor. Og det skal man ikke se bort fra. I en storklub er stabilitet vigtigt og det at kunne holde så mange spillere/egoer tilfredse er ekstremt vigtigt. På banen har han også fået resultater. Det er på ingen måder sikkert at en anden træner ville kunne levere dette.

Og så kan jeg desuden også selv huske hvor meget kritik lucho fik. Præcis ligesom tito og tata før ham.
Stabilitet er vigtigt, uden tvivl. Jeg vil faktisk også gå så langt og sige, at det første år under Valverde var det super vigtigt med stabilitet efter det med Neymar. Vi har dog brugt, jeg ved ikke hvor mange millioner siden hen og ikke rykket os fremad. Tværtimod så er det langsomt gået tilbage resultatmæssigt. Hvis du så lægger den utrolig kedelige spillestil oveni, så er det ikke godt nok. Det er tid til en anden. Det kommer dog først til at ske til næste sæson medmindre vi smelter helt sammen, hvilket vi ikke gør. Mht. Lucho, så var jeg selv en, der kritiserede ham, da jeg synes han var lidt for meget kontrafikseret og der var for meget kaos i spillet. Jeg vil dog indrømme at jeg hellere end gerne så på det end Valverdes fodbold. Allerhelst så jeg dog en som f.eks. Ajax træner.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Det er vi alle enige i. Men det betyder jo ikke at Valverde får alle til at ligne serie 5 spillere.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af klogfyr »

Piquénbauer skrev:Det er vi alle enige i. Men det betyder jo ikke at Valverde får alle til at ligne serie 5 spillere.
Nej, selvfølgelig ikke alle, bare de aller dyreste.

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2804
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 177 gange
Blevet takket: 416 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Nu fortsætter Neymar ugen..
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Antimadridista
Indlæg: 9203
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 919 gange
Blevet takket: 941 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/her- ... eymar.html

Den der, har jeg godt nok ualmindelig svært ved at se gå igennem :roll: :|

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2804
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 177 gange
Blevet takket: 416 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Antimadridista skrev:https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/her- ... eymar.html

Den der, har jeg godt nok ualmindelig svært ved at se gå igennem :roll: :|
Føler stadigvæk at Neymar skal presse mere, selv Paris har ikke råd til at holde ham ud på den måde.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Ronaldinho
Indlæg: 778
Tilmeldt: fre aug 27, 2010 10:51 am
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 19 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Ronaldinho »

Sidste bud på Neymar skulle lyde på 50 mio. i leje denne sæson og en købsoption på 120 næste. Ikke obligatorisk. Man satser på Coutinho vil dække Neys pris til næste vindue.
Ronaldinho Gaúcho

Ba sai luo na
Indlæg: 287
Tilmeldt: søn jan 14, 2018 2:26 am
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 45 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Ba sai luo na »

Læste her på siden at Juventus er med I kampen om neymar.
Dybala med I en byttehandlen. Ja , hvorfor ikke? Det tænker jeg egentlig sagtens kunne lade sig gøre.

Så ville Juventus godt nok se stærke ud og Ronaldo kan forlænge sine balon og BEST drømme endnu en sæson.......

Antimadridista
Indlæg: 9203
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 919 gange
Blevet takket: 941 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Ba sai luo na skrev:Læste her på siden at Juventus er med I kampen om neymar.
Dybala med I en byttehandlen. Ja , hvorfor ikke? Det tænker jeg egentlig sagtens kunne lade sig gøre.

Så ville Juventus godt nok se stærke ud og Ronaldo kan forlænge sine balon og BEST drømme endnu en sæson.......
Kunne i princippet sagtens ske ja, tror faktisk sandsynligheden er større end til Real. Hos Juvevil der komme knap så meget Barca raseri fra tilhængere, end hvis han valgte Real. Det kan han nok lettere kapere! Væk fra PSG vil han jo...

Desuden ønsker Tuchel en erstatning. Det kan Juve tilbyde, vi kan ikke længere...bortset fra Demb, men hvem pokker gider ham (og nu pt skadet igen!)

Kubala
Indlæg: 10049
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 107 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kubala »

Det der lejeaftale noget må jo være naivt. Det er som om, at Barca ikke vil have ham. Man har brug for ham. Man skal have en rigtig kant på den der venstreside. Giv dem Dembele og 100 mio. euro.

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1580
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 172 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Champione »

Kubala skrev:Det der lejeaftale noget må jo være naivt. Det er som om, at Barca ikke vil have ham. Man har brug for ham. Man skal have en rigtig kant på den der venstreside. Giv dem Dembele og 100 mio. euro.
Kunne også handle om både lønbudget og transfermidler. Rakitic er der stadig, som trækker en stor løn, Rafinha havde man også regnet med en pæn sum også. Man kunne ikke afsætte Cou og få midler ind.

Så for at omgås FFP og tage hensyn til ovenstående, så er leje eneste mulighed. Ikke optimalt for nogle parter.
Men samme gælder i Madrid også.
PSG kræver en sum, som gør at man skal brændes en hel sommers budget af.
Derfor prøver vi at skubbe det til næste sommer, hvor hele budgettet så ville ryge.
---------------------------------------
Barca is my religion!

emo
Indlæg: 17773
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af emo »

PSG vil vel også have nogle penge ind så de kan gå ud og hente en erstatning, de kan vel hellere ikke bare gå ud og bruge uden at have tjent noget.
Allez...

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af A$AP »

Næste sommer hvor vi højst sandsynligt ikke længere kan udsætte, at vi skal hente en ny 9'er til at erstatte Suarez, og vi måske også skal erstatte Dembele. Og selv der skal vi muligvis hente endnu en spiller til angrebet, hvis ikke Abel Ruiz eller Perez bliver aktuelle som førsteholdsspillere.

Altså, hvis man alligevel ikke kunne få en bedre aftale for Coutinho, uden nogen garanti for Neymar eller en anden spiller, så kunne man bare have beholdt ham.

Antimadridista
Indlæg: 9203
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 919 gange
Blevet takket: 941 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

emo skrev:PSG vil vel også have nogle penge ind så de kan gå ud og hente en erstatning, de kan vel hellere ikke bare gå ud og bruge uden at have tjent noget.
Korrekt. Derfor Juves deal måske er det PSG allerhelst vil.

Enig med Kubala: Demb + 100 m€ (som næsten bliver nødt til at være tæt på obligatorisk). Tænker bare at PSG også må kunne se det rod, der foregår med Demb og så nok kølner den interesse lidt.

Ift næste sommer/ny 9'er. Tænker også det bliver meget svært at finde de penge, hvis der skal være plads økonomisk, til Ney! Men så må Griez kunne indtage den position et års tid.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 11 gæster