16/8 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2019/2020

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: 16/8 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Kvoller »

Og et lille PS. Man kan vel næsten ikke andet end at smile ved Aduriz' mål. Klublegende, 38 år og går ind og scorer på første berøring. Det gav lidt gåsehud

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 16/8 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Drake »

Jeg begik det fejl at glæde mig lidt til at se vores åbningskamp, selv om jeg enlig godt viste det ville blive same shit but new season :sørgelig:

Det kommer til at blive en laaang og kedelig sæson igen igen, og selv om vi skulle få Neymar, vil han ikke kunne fixe problemerne som Valderde og ledelsen står for, men han vil da komme med noget individuelt/underholdning som vi mangler, så det ikke kun er Messi der kan det, og det vil selvfølgelig hjælpe på det.

Så vi må igen igen igen igen igen sætte vores lid til at Messi forbliver en Alien, og bære os igennem sæsonen :mad:
Jeg tror desværre ikke vi vinder noget titler denne sæson, for det peger den vej med Valverde som træner. Første år 2 titler, andet år 1 titel og denne sæson 0 titler :sørgelig:

Det eneste der er at se frem til i denne sæson, er at se hvordan de nye klare sig og udvikler sig, og Messi selvfølgelig :smile:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 16/8 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Hatten af

phpBB [video]
MDCCCXCIX

Brugeravatar
SparetireDad
Indlæg: 397
Tilmeldt: man jul 14, 2014 9:04 am
Har takket: 28 gange
Blevet takket: 59 gange

Re: 16/8 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af SparetireDad »

Drake skrev:Jeg begik det fejl at glæde mig lidt til at se vores åbningskamp, selv om jeg enlig godt viste det ville blive same shit but new season :sørgelig:

Det kommer til at blive en laaang og kedelig sæson igen igen, og selv om vi skulle få Neymar, vil han ikke kunne fixe problemerne som Valderde og ledelsen står for, men han vil da komme med noget individuelt/underholdning som vi mangler, så det ikke kun er Messi der kan det, og det vil selvfølgelig hjælpe på det.

Så vi må igen igen igen igen igen sætte vores lid til at Messi forbliver en Alien, og bære os igennem sæsonen :mad:
Jeg tror desværre ikke vi vinder noget titler denne sæson, for det peger den vej med Valverde som træner. Første år 2 titler, andet år 1 titel og denne sæson 0 titler :sørgelig:

Det eneste der er at se frem til i denne sæson, er at se hvordan de nye klare sig og udvikler sig, og Messi selvfølgelig :smile:
Skru nu lidt ned for positiviteten..... suk.... ens humør bilver da ihvf ikke bedre af sådan en omgang gennemgående negativt dommedagsprofeti. Forstår slet ikke, at du hverken gider følge holdet eller bruge tid på at skrive herinde. I’m sorry - men det måtte bare ud.

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 16/8 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Drake »

SparetireDad skrev:
Drake skrev:Jeg begik det fejl at glæde mig lidt til at se vores åbningskamp, selv om jeg enlig godt viste det ville blive same shit but new season :sørgelig:

Det kommer til at blive en laaang og kedelig sæson igen igen, og selv om vi skulle få Neymar, vil han ikke kunne fixe problemerne som Valderde og ledelsen står for, men han vil da komme med noget individuelt/underholdning som vi mangler, så det ikke kun er Messi der kan det, og det vil selvfølgelig hjælpe på det.

Så vi må igen igen igen igen igen sætte vores lid til at Messi forbliver en Alien, og bære os igennem sæsonen :mad:
Jeg tror desværre ikke vi vinder noget titler denne sæson, for det peger den vej med Valverde som træner. Første år 2 titler, andet år 1 titel og denne sæson 0 titler :sørgelig:

Det eneste der er at se frem til i denne sæson, er at se hvordan de nye klare sig og udvikler sig, og Messi selvfølgelig :smile:
Skru nu lidt ned for positiviteten..... suk.... ens humør bilver da ihvf ikke bedre af sådan en omgang gennemgående negativt dommedagsprofeti. Forstår slet ikke, at du hverken gider følge holdet eller bruge tid på at skrive herinde. I’m sorry - men det måtte bare ud.
Hold da op, der skal jo være plads til alle :roll:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 16/8 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg er enig. Nu har der i en godt stykke efterhånden været rigtig, rigtig mange “trusler” om at man ikke gider holdet mere osv. Men eftersom de bliver skrevet efter hver kamp så må de samme personer jo åbenbart ikke være helt færdige alligevel. Så er spørgsmålet bare hvad man får ud af den slags indlæg? Personligt vil jeg hellere se en kritik af taktikken da der så er noget at debattere end “jeg vil underholder, hvor er mit Barca, jeg gidet ikke se kampene mere”. Den skid er slået og vi kommer ikke videre. Især ikke fordi vi alle er enige om at Valverde ikke er den rigtige.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 16/8 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Goaaal »

Hvor meget havde folk forventet af første kamp? Griez og Jong skal have lidt tid. Suarez blev skadet. Messi ude. Det skal næsten betyde en halvskidt kamp offensivt, når vi desværre hænger på Semedo og Dembele en sæson mere. Ufatteligt, at man igen ikke fik en ordentligt HB denne sommer.

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: 16/8 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af klogfyr »

Hvilken højreback skulle vi have købt? Jeg har ikke den store indsigt i højre backs, så aner ikke, hvem der er Up and coming

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: 16/8 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Rb88 »

Goaaal skrev:Hvor meget havde folk forventet af første kamp? Griez og Jong skal have lidt tid. Suarez blev skadet. Messi ude. Det skal næsten betyde en halvskidt kamp offensivt, når vi desværre hænger på Semedo og Dembele en sæson mere. Ufatteligt, at man igen ikke fik en ordentligt HB denne sommer.
Resultat mæssigt 1 point.

Kamp mæssigt: en ualmindelig svær kamp som det altid er mod Bilbao. Det det skuffet de fleste er nok mest det at vi ikke skaber nogen chancer overhovedet. Hvis vi så gjorde det, og keeper havde god kamp eller vi var uheldige og ramme stolpen, så fair nok. Vi havde skabt noget og blevet underhold, samtidigt med man ville trække på skulderen og tænke at vi vinder næste

Men nu skete intet af det desværre, så man igen føler holdet ingen vegne kommer. Vi vinder sikkert den næste kamp. Men ikke fordi der er noget i støbeskeen eller de nyere spillere er bedre spillet ind/sammen. Vi vinder den næste fordi vi har Messi. Og jeg tror egentligt også vi vinder ligaen. Fordi vi har Messi. Jeg tror bare ikke vi kommer længere end kvart/semifinale i CL fordi det at vi har Messi er bare ikke nok. Vi mangler i den grad en der kan sætte en mand og sætte spiller op for en anden. Efter ney røg og sidenhen Iniesta har vi ikke haft det. Vi har kun Messi. Griez dribler ikke fordi en, og selvom dembele kan det efter behov til tider så er der intet slutproduktet forbundet med det. Det er derfor vi trænger til en anden type kantspiller en Dembele. En der kan drible, og stadig sætte op eller spille i små rum eller afslutte. En sterling, sane, mane, hazard, vinicious, neymar osv type. Det er den type vi mangler mest som jeg ser det. Men guderne skal vide jeg heller ikke aner hvem det skulle være.

Samme situation på HB. Vi mangler lidt samme type der. Men igen. Ingen ide om hvem.

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 16/8 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Goaaal »

klogfyr skrev:Hvilken højreback skulle vi have købt? Jeg har ikke den store indsigt i højre backs, så aner ikke, hvem der er Up and coming
Hvis jeg skulle bestemme, så havde vi hentet Alves. Semedo til PSG. Sats på Wague og Alves denne sæson, mens man undersøger, hvem man kan hente til næste sæson.

jhp10
Indlæg: 15
Tilmeldt: tirs nov 13, 2018 6:55 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: 16/8 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af jhp10 »

Få nu Valverde ud.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 16/8 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

1) Jeg ser Suarez skade som en blessing in disguise, chance for at Demb og Griez kan få nogle kampe sammen.
2) De Jong skal spille sammen med Arthur før jeg kan bedømme denne sæson.
3) Semedo og Roberto er begge to fejlcastet som højre backs, lad os se flere kampe med Wague
4) Puig skal have nogle chancer mod de mindre hold
5) Findes der virkelig en god grund til at Barcas ledelse stadig har tillid til EV og hans motivations, og taktiske evner? Det er helt på månen for mig, ihvertfald.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 16/8 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af B-Freak »

Flot mål af Aduriz.. MEN!

Vi er på det her billede 9 imod 4....
Semedo slipper fuldstændig sin markering fordi han, ligesom resten af holdet, glor ud på ham der slår indlægget..


Det er simpelthen hamrende elendigt... Billede
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 16/8 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Tello »

Havde helt glemt følelsen.

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: 16/8 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af whidgee »

Det må godt nok være hårdt for folk at være så negative kamp efter kamp. Se så trist og opgivende på det hele. Kun lukke negativitet ud. Jeg håber inderligt for jer, og opfordrer jer til, at i ikke lever jeres liv på samme måde. For så kommer mine skattekroner en dag til at betale jeres lykkepiller.

Og nå ja, det var sæsonens FØRSTE kamp. På en af de sværeste udebaner. Uden Messi. Skadet Suárez. Rolig nu!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster