Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Daluigi »

Dembele har fået samme tålmodighed som Valverde... Gid at de begge blev skippet afsted.
Forumlegende

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Rb88 »

Piquénbauer skrev:Det er 12 mio euro vi slipper for at skulle betale Cou. Det er immervæk en del.

Omkring ney så ville jeg uden at blinke sende semedo og demb til psg. De har ikke hjernen til at spille for Barca.
Ja. Men han kan også falde 10 i værdi når han bliver et år ældre. Eller har en dårlig sæson. Og så mangler vi en spiller uden vi får noget for det. Bayern køber ham hvert fald ikke til den pris


Jeg er helt enig med Dembele. Han er så vanvittigt fejlcastet og jeg har svært ved at se fremgang eller forhåbning om at det skal blive bedre. Carles Perez gjorde mere på 10 min end dembele nærmest. Jeg tror aldrig Dembele bliver god for hold der spiller andet end indianerbold

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg vil ikke sige han er fejlcastet for hvis han bare udviklede lidt mere fodboldiq så ville han kunne fungerer for os. Men i 3 år har han ikke udviklet sig. Han venter stadig bare på bolden, løber ikke dybt, elendig forståelse for spillet, smider åndssvage bolde væk osv. Han er vitterligt en bedre udgave af rommedahl men når han ikke engang forstår at løbe i dybden så kan vi ikke bruge hans fart til noget. Det er bare hovedet ned og så drible direkte ind i 3 modspillere.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Rb88 »

Han prøvede en smule mod slutningen af kampen igår da Rafinha trak ned på midten. Men det var nogle håbløse løb hvor det var umuligt at spille en bold til. Han er bare ikke den type kantspiller vi har brug for

Og hvad angår løb i dybden, gad jeg godt se lidt flere fra midten, specielt når en Roberto var inde igår. Løb fra midten skaber dynamik og det burde Roberto kunne levere

De eneste godkendte indsatser igår var De Jong og MATS

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

blunderbaws
Indlæg: 294
Tilmeldt: lør aug 11, 2018 8:36 pm
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 26 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af blunderbaws »

Rb88 skrev:Han prøvede en smule mod slutningen af kampen igår da Rafinha trak ned på midten. Men det var nogle håbløse løb hvor det var umuligt at spille en bold til. Han er bare ikke den type kantspiller vi har brug for

Og hvad angår løb i dybden, gad jeg godt se lidt flere fra midten, specielt når en Roberto var inde igår. Løb fra midten skaber dynamik og det burde Roberto kunne levere

De eneste godkendte indsatser igår var De Jong og MATS

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk
Og Rafinha da han kom gjorde det også fint.

Sendt fra min ONEPLUS A6003 med Tapatalk

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Rb88 »

Naturligvis. Havde glemt Rafinha
Og syntes faktisk også Carles Perez kom med lidt entusiasme og gå på mod men 10 min er bare ikke noget til et efterlade et indtryk.

Situationen er desværre den med vores stjerneindkøb at Coutinho var fejlcastet men Dembele i endnu højere grad. På den måde kunne man sagtens have argumenteret for at have solgt dembele over coutinho.

Griezmann er jeg ikke så urolig for.

Men med en mere løbestærke midtbane igår, så de 3 fremme som vi havde så var det heller ikke megen offensiv støtte der kom fra vores backs. En af fordelene ved løbestærke CM's er jo lige præcis at backs kan assistere mere i angrebet da der er lidt ekstra til at dække op for dem, og så er de i sig selv hurtige begge 2. Men der kom intet fra bogen af dem

Og griezman skal ikke spille VW. Enten skal han spille i midten eller på højre kanten.

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

Jeg er også blevet mere for at sælge Dembele, han passer simpelthen bare ikke ind hos os, desværre.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af emo »

Dembele er en sindssyg kontra spiller, en direkte spiller, født til bundesligaen. Men alt for sjældent viser han kvaliteter i samspillet med de andre, i de små rum. Der var Cou flere længder foran. Jeg er vild med Demb men ved bare ikke havd han kan blive til hos os. Kunne han indgå i en handel med Ney så, ja tak. Desværre.

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
Allez...

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af A$AP »

Så folk vil simpelthen gerne se os gå ind til en sæson på 60-70 kampe med et angreb bestående af Messi, Suarez, Neymar og Griezmann, hvor Alena og Carlez perez kan være afløsere på kanterne, når de andre er skadet? Det kommer til at blive sjovt i April.

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af klogfyr »

Det er ligemeget hvem vi køber, Valverde skal nok få dem til at ligne serie 5 spillere.

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Goaaal »

A$AP skrev:Så folk vil simpelthen gerne se os gå ind til en sæson på 60-70 kampe med et angreb bestående af Messi, Suarez, Neymar og Griezmann, hvor Alena og Carlez perez kan være afløsere på kanterne, når de andre er skadet? Det kommer til at blive sjovt i April.
Hvorfor skulle Dembele i stedet for Neymar være at foretrække?

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af A$AP »

Goaaal skrev:
A$AP skrev:Så folk vil simpelthen gerne se os gå ind til en sæson på 60-70 kampe med et angreb bestående af Messi, Suarez, Neymar og Griezmann, hvor Alena og Carlez perez kan være afløsere på kanterne, når de andre er skadet? Det kommer til at blive sjovt i April.
Hvorfor skulle Dembele i stedet for Neymar være at foretrække?
Fordi så kan vi stadig købe en femte spiller til angrebet, nu hvor vi får lidt penge for Coutinho. Hvis vi køber Neymar nu, uden en Coutinho med i byttehandlen bliver det først umuligt. For de vil nok gerne have Dembele og en masse penge for Neymar. Ellers skal man slappe af med Dembele nedslagtningen og håbe på en låneafatale med Neymar og PSG. Det tror jeg dog ikke de vil gå med til.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

klogfyr skrev:Det er ligemeget hvem vi køber, Valverde skal nok få dem til at ligne serie 5 spillere.
Har han fået lenglet til at ligne en serie 5 spiller? Eller hvad med Arthur? Eller alena?

Den holder simpelthen ikke den der. Man kan ikke bare fjerne spillernes ansvar. Nu har jeg flere gange hørt kommentatorerne bemærke at Valverde er i konstant dialog med demb. Det var han så sent som i venskabskampene mod Napoli og i går. Og han har været det lige siden han kom til. Men han rykker sig ikke.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Goaaal »

A$AP skrev:
Goaaal skrev:
A$AP skrev:Så folk vil simpelthen gerne se os gå ind til en sæson på 60-70 kampe med et angreb bestående af Messi, Suarez, Neymar og Griezmann, hvor Alena og Carlez perez kan være afløsere på kanterne, når de andre er skadet? Det kommer til at blive sjovt i April.
Hvorfor skulle Dembele i stedet for Neymar være at foretrække?
Fordi så kan vi stadig købe en femte spiller til angrebet, nu hvor vi får lidt penge for Coutinho. Hvis vi køber Neymar nu, uden en Coutinho med i byttehandlen bliver det først umuligt. For de vil nok gerne have Dembele og en masse penge for Neymar. Ellers skal man slappe af med Dembele nedslagtningen og håbe på en låneafatale med Neymar og PSG. Det tror jeg dog ikke de vil gå med til.
Jeg forstår heller ikke Cou handlen, men jeg synes virkelig, at vi mangler Neymar på holdet. Vi har ikke spillet sprudlende, siden Ney skiftede og Ney i Real ville være skidt. Det er selvfølgelig svært at sige, om Griez bliver så god, at Ney er overflødig. Derudover ville jeg gerne se os sælge Dembele, mens han stadig har værdi. PSG ville være en fin destination for ham.

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af klogfyr »

Piquénbauer skrev:
klogfyr skrev:Det er ligemeget hvem vi køber, Valverde skal nok få dem til at ligne serie 5 spillere.
Har han fået lenglet til at ligne en serie 5 spiller? Eller hvad med Arthur? Eller alena?

Den holder simpelthen ikke den der. Man kan ikke bare fjerne spillernes ansvar. Nu har jeg flere gange hørt kommentatorerne bemærke at Valverde er i konstant dialog med demb. Det var han så sent som i venskabskampene mod Napoli og i går. Og han har været det lige siden han kom til. Men han rykker sig ikke.
Nope, Lenglet og Arthur har været gode. Det ændrer dog ikke på, at jeg ikke synes at Valverde forbedrer os som hold eller de individuelle spillerne for den sags skyld. Hvad er det præcist du synes Valverde tilføjer vores hold, som enhver anden middelmådig træner ikke også kunne klare? Selv under middelmådige trænere som Rijkaard og LE spillede vi fin fodbold. Det her er jo bare en ørkenvandring under Valverde tilsat lidt magi fra den bedste spiller i historien.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 18 gæster