Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Jeg tænker bare, at hvis Neymar virkelig vil tilbage. Så må han da gå ud offentligt og udtale sig om en evt. retur. Han ved hvordan ledelsen i PSG om nogen fungere, han bør selv få fingeren ud..

Ville hellere have at man gemte de penge og prøvede at få Mbappe næste sommer. Så må Real gerne få Neymar denne sommer.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Ronaldinho skrev:Seneste nyt fra Gerard Romero er at PSG kræver enten Coutinho eller Dembele + Semedo og en bunke penge. Barca har afvist at inddrage Semedo i forhandlingerne. And it goes on...
Altså et eller andet sted, ikke så skævt igen, imo.

Cou ER faldet i pris. 100m€ max


Semedo (kan personligt godt lide ham, men valverde...?) har været ude og inde af holdet. Nu så pludselig en man satser på :|
Man kunne anvende Wague og Roberto igen. 50-60m€ max

Pose penge. Ja hvad snakker vi? Er det ca 50m€, så lander vi på godt 200m€, hvilket imo sagtens kan være en fair Neymar pris.

At PSG sikkert blot leger med os, er en helt anden snak...

Ronaldinho
Indlæg: 778
Tilmeldt: fre aug 27, 2010 10:51 am
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 19 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Ronaldinho »

Antimadridista skrev:
Ronaldinho skrev:Seneste nyt fra Gerard Romero er at PSG kræver enten Coutinho eller Dembele + Semedo og en bunke penge. Barca har afvist at inddrage Semedo i forhandlingerne. And it goes on...
Altså et eller andet sted, ikke så skævt igen, imo.

Cou ER faldet i pris. 100m€ max


Semedo (kan personligt godt lide ham, men valverde...?) har været ude og inde af holdet. Nu så pludselig en man satser på :|
Man kunne anvende Wague og Roberto igen. 50-60m€ max

Pose penge. Ja hvad snakker vi? Er det ca 50m€, så lander vi på godt 200m€, hvilket imo sagtens kan være en fair Neymar pris.

At PSG sikkert blot leger med os, er en helt anden snak...
Der skulle være tale om 100 mil. (euro). Tror slet ikke PSG har en alt for seriøs tilgang til forhandlingerne.
Ronaldinho Gaúcho

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Ronaldinho skrev:
Antimadridista skrev:
Ronaldinho skrev:Seneste nyt fra Gerard Romero er at PSG kræver enten Coutinho eller Dembele + Semedo og en bunke penge. Barca har afvist at inddrage Semedo i forhandlingerne. And it goes on...
Altså et eller andet sted, ikke så skævt igen, imo.

Cou ER faldet i pris. 100m€ max


Semedo (kan personligt godt lide ham, men valverde...?) har været ude og inde af holdet. Nu så pludselig en man satser på :|
Man kunne anvende Wague og Roberto igen. 50-60m€ max

Pose penge. Ja hvad snakker vi? Er det ca 50m€, så lander vi på godt 200m€, hvilket imo sagtens kan være en fair Neymar pris.

At PSG sikkert blot leger med os, er en helt anden snak...
Der skulle være tale om 100 mil. (euro). Tror slet ikke PSG har en alt for seriøs tilgang til forhandlingerne.
100m€! Ok, så er det for overdrevet. Tag Semedo ud af ligningen så.

Men nej, jeg har også mistet troen på at det sker. Var ellers optimistisk for en måneds tid siden. Troede nok at Neymar lejren havde lidt flere muskler end det har vist sig.
Derudover er Kaliffen jo bare komplet gak gak!! Barca vil for tid og evighed være på hans lorteliste. Sund fornuft forefindes ikke....

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SirJonas »


Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af B-Freak »

Fedtmule skrev:https://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder/n ... er-i-gang/


Neymar udeladt af dagens kamp
Så er spørgsmålet om det er os eller Madrid....
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Hvis han ryger til Real, er det fandme klamt af dem. Alle ved at Barca gerne vil have ham. Alle ved at neymar helst vil til Barca. Jo kun pga PSG's ejers vanvid ift Barca, at Real har nogen som helst mulighed. Da Neymar jo VIL væk

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Michman »

Tror det bliver Real..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Bliver det Real, er han værre end Figo :sørgelig: :mad:

Brugeravatar
SIOUX
Indlæg: 1457
Tilmeldt: søn mar 11, 2018 5:33 pm
Har takket: 389 gange
Blevet takket: 195 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SIOUX »

Jeg kan virkelig ikke forestille mig, at Ney vælger RM. Han ved, at hvis det sker, så skal han ikke vise sig i Barcelona mere. Det håber og tror jeg ikke sker.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Taler for Real:

1 Neymar har endnu ikke talt

2 Neymar og c/o tænker historisk penge først. I Real kan de tilbyde væsentlig højere løn

3 Neymar har fucked Barca før, det kan han igen.

4 Real har tidligere ville have ham, nu kan de tage lidt hævn

5 PSG vil ikke sælge til Barca.

Meget taler desværre til Reals fordel..

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5422
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Hvis det sker må man da håbe at han er ægte brasilianer og styrtdykker i form her ved år 27, og at han stadig holder sig skadesramt ‘en masse’
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Ponte
Indlæg: 400
Tilmeldt: tors jun 18, 2009 1:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Ponte »

Hvis Neymar tager til Real er det fordi han selv vil. Hvis han vil til os, er det fuldstændigt ligegyldigt hvor meget Florentino og Al-Khelaifi spiller ludo sammen.

Neymar har tydeligvis indgivet en transfer request qua Leonardo's udtalelse og det er positivt.

Absolut intet taler mere for, at han skal til Real end os, tværtimod.
-----------------------------------------Samuel Eto´o 2004-2009------------------------------------
-------------------------------------------Barça Soci nr xxx23----------------------------------------

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Ponte skrev:Hvis Neymar tager til Real er det fordi han selv vil. Hvis han vil til os, er det fuldstændigt ligegyldigt hvor meget Florentino og Al-Khelaifi spiller ludo sammen.

Neymar har tydeligvis indgivet en transfer request qua Leonardo's udtalelse og det er positivt.

Absolut intet taler mere for, at han skal til Real end os, tværtimod.
Selvfølgelig kan Perez og kaliffen ikke tvinge Neymar til Real, men som du selv siger, så kan han tage til Real, hvis han vil! Hvilket jeg så tror han hellere vil, end blive hos PSG. Derudover, kan kaliffen sagtens bestemme, at de ikke vil handle med Barca. Så er det lidt lige meget om Neymar gerne vil til Barca!

Kan du nævne noget der taler for Barca fremfor Real, hvis du ser bort fra alle historierne om, at han vil "hjem"

Brugeravatar
Ponte
Indlæg: 400
Tilmeldt: tors jun 18, 2009 1:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Ponte »

Antimadridista skrev:Kan du nævne noget der taler for Barca fremfor Real, hvis du ser bort fra alle historierne om, at han vil "hjem"
Og du synes ikke de talrige og vedvarende historier om, at han vil "hjem" er et ret stærkt signal?

Der findes rigeligt med argumenter i denne tråd og i pressen for, hvad der taler mere for os end Real. Hvis Ney har et brændende ønske om at komme til Real, så kommer det også til at ske.
De 5 punkter du har listet finder jeg bare ikke som klare/afgørende argumenter for, at Real står med en fordel.
PSG har, naturligt nok, givet Neymar mundkurv på. Vi kommer ikke til at høre fra ham før et evt. skifte væk fra PSG bliver officielt. Og så er det stadig PSG der taler først.

Ney har gjort hvad han skal bag kulissen for at komme væk og PSG må nu finde en løsning.
Timingen om, at Real pludselig og i løbet af meget kort tid, skulle være favoritter til at lande ham så sent i transfervinduet er ret spøjs, medmindre Ney kun vil til Real og det hele tiden har været hans plan.
Antimadridista skrev:Selvfølgelig kan Perez og kaliffen ikke tvinge Neymar til Real, men som du selv siger, så kan han tage til Real, hvis han vil! Hvilket jeg så tror han hellere vil, end blive hos PSG. Derudover, kan kaliffen sagtens bestemme, at de ikke vil handle med Barca. Så er det lidt lige meget om Neymar gerne vil til Barca!
Ja, jeg taler om "vil" som i at Ney har indgivet request fordi han vil til os. Ikke at han har indgivet den request for at skifte til Real. For mig tror jeg ikke Ney har en plan der hedder "hvis jeg ikke må skifte til Barca, så tager jeg til Real", som du udlægger det.

Ja, Al-Khelaifi kan blokere et skifte til os. Men de står med alt for dårlige kort på hånden til at effektuere den. Det vil desuden give PSG som klub et ret kedeligt image over for hele fodboldverdenen, klubber, nuværende+fremtidige spillere, agenter osv. ved decideret at blokere et salg imod en spillers ønske, som de selv offenligt har accepteret afgangen af.
-----------------------------------------Samuel Eto´o 2004-2009------------------------------------
-------------------------------------------Barça Soci nr xxx23----------------------------------------

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 17 gæster