Premier League Tråden

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Tello »

Qatar/Emiraterne, og ændrede også min post. Lande der bogstaveligt talt bruger slaver til deres stadions, mishandler sydøstasiatere, køber alt sport de kan få, bruger folkets penge på bl.a. PSG, mens de ved siden af finansierer bl.a. Al Nusra.

once you develop "it is what it is" mentality, a lot of things stop bothering you.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Piquénbauer »

Jep. Hvis man er i tvivl om den klamme kultur der hersker hos City så læs der Spiegels skriverier omkring City.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Xavi6Smede »

Oliepenge. Og det bryder jeg mig bestemt heller ikke om, ligesom jeg syntes det var skrækkeligt da vi blev sponsoreret af Qatar airways. Men at Pep sælger sin sjæl ved at være manager i Manchester City er noget vrøvl.

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Tello »

Ift. spillere, så bruger de ikke så mange penge pr. spiller som andre Qatar klubber, men de bruger en del penge set på hele holdet. Der er vel også en del korruption, insider aftaler, penge under bordet osv. Når det så er sagt, så spiller de imponerende, det kan man ikke tage fra dem, el. Pep.

Havde helst selv set Pep i United.

once you develop "it is what it is" mentality, a lot of things stop bothering you.

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Tello »

Xavi6Smede skrev:Oliepenge. Og det bryder jeg mig bestemt heller ikke om, ligesom jeg syntes det var skrækkeligt da vi blev sponsoreret af Qatar airways. Men at Pep sælger sin sjæl ved at være manager i Manchester City er noget vrøvl.
Pep har en kæmpe frihed i City. Ganske enkelt, så får han lige hvad han vil have, og det tror jeg var det der lokkede ham mest. Friheden til at styre et sportsligt projekt, og ledelsen har fuld tillid til ham.

once you develop "it is what it is" mentality, a lot of things stop bothering you.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Piquénbauer »

Det er jo ikke bare oliepenge. Pep er frontmanden for en kæmpe propagandamaskine.

Ja de gør det godt sportsligt men de laver så meget lort. Og som lønmodtager er man selvfølgelig medskyldig. Så kan det godt være han har økonomisk/sportslig frihed men det vil han også have i en masse andre klubber som ikke arbejder på samme måde som City.

Så jo jeg synes han sælger mere og mere af sin sjæl ved at blive der.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Premier League Tråden

Indlæg af Flax_Generous »

Piquénbauer skrev:Det er jo ikke bare oliepenge. Pep er frontmanden for en kæmpe propagandamaskine.
Præcis. Oliepengene og korruptionen er dybt problematisk og konkurrenceforvridende for sporten, men det er renvaskningen af regimet som er værst på et overordnet menneskeligt plan. Pep bidrager mere end nogen anden til den del.

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af LeoMessi »

Haha, den eneste grunde til at man har lidt ondt bag i er fordi der er nogle arabere der er i besiddelse af disse såkaltde oliepenge.

Klubber som Real Madrid og FC Barcelona er helt sikkert helt 'rene' på dette område, alle deres finanser er helt igennem legale og ingen af dem har aldrig været med i noget der nogensinde kunne minde om korruption - jeg elsker dobbeltmoralen i denne verden hahahah :glad:
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Premier League Tråden

Indlæg af Flax_Generous »

Prøv at læse de to indlæg umiddelbart inden dit indlæg. De burde ikke være svære at forstå.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af A$AP »

80 mio for Harry Maguire :lol:

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af A$AP »

Nicolas Pepe fra Lille til Arsenal for godt 80 mio. Det er virkelig et interessant køb, han havde en vanvittig sæson i Ligue 1. Jeg synes, at Arsenal har mere brug for defensive forstærkninger, men han skal nok blive sjov at følge. Der var flere og større klubber efter ham.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af A$AP »

Pedro :lol:


Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af A$AP »

Tottenham siges at være på nippet til at hente både Lo Celso og Ryan Sessegnon, her lige inden deadline. Selvom de ikke henter Dybala eller Coutinho, så må de siges at have haft et af de bedste vinduer, overhovedet. Everton og West Ham har virkelig også haft nogle gode transfervinduer.

United derimod. Deres eneste forstærkninger bliver højst sandsynligt Wan Bissaka og Maguire. Det må være at af de mest skuffende transfervinduer. Glem Dybala og Mandzukic, de kunne ikke engang hente Bruno Fernandes fra Sporting.

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af emo »

Og de har sagt farvel til Lukaku.

Sendt fra min ONEPLUS A6003 med Tapatalk
Allez...

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af A$AP »

Arsenal har også haft noget af et transfervindue. Her til allersidst med tilføjelserne af Kieran Tierney og så ser jeg en masse Arsenal fans der jubler over købet af David Luiz.. Han er åbenbart spilleren der skal opgradere deres forsvar. Det forstår jeg ikke helt, men ellers har de også haft et meget godt transfervindue.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 16 gæster