Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

ulrich
Indlæg: 1701
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af ulrich »

Antimadridista skrev:Endte den 1-6!!!?? Wauuw.

Men stadig. Træningskamp.

Vi blev bøllet af Real i super cupen 17, hvorefter real haltede afsted da først sæsonen gik i gang..
Nej, 3-7. :D

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Antimadridista »

Et eller andet sted, fortæller det måske også lidt den historie der har været med Real de sidste par år (uden at jeg har hverken læst om eller set opgøret!), at deres motivation, når det gælder mindte vigtige/hårde opgør, den har de det lidt svært med! Hvorved de mister fjollede point i la liga!

Men.lad det bare fortsætte :glad:

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Antimadridista skrev:Endte den 1-6!!!?? Wauuw.

Men stadig. Træningskamp.

Vi blev bøllet af Real i super cupen 17, hvorefter real haltede afsted da først sæsonen gik i gang..

Nej den endte 7-3
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af LeoMessi »

Det er nemt at gå ud og sige(som Zidane har gjort), at det 'bare' var en træningskamp når man lige er blevet røvpulet og har indkasseret 7! fucking mål. Jeg er helt overbevist om, at det ikke bare var en træningskamp for hverken spillerne eller Zidane inden kampen startede, for selvfølgelig vil man da levere en god indsats mod rivalerne fra Atlético Madrid og især når man endnu ikke har leveret noget godt i pre-season - problemet er bare, at man ikke var bedre.

Det er muligvis den værste præstation jeg har været vidne til siden jeg begyndte at holde med Real Madrid i 1999, og hold fast hvor er Ramos dog helt gennemført elendig! - ej, hvor gør det helt ondt at se på. Samtidigt har jeg virkeligt ondt af Hazard, sat på en spids, så er det næsten som at se Messi i FC Barcelona, et geni omringet af alt for mange fjolser.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Real Madrid

Indlæg af Lopezzz »

LeoMessi skrev:Det er nemt at gå ud og sige(som Zidane har gjort), at det 'bare' var en træningskamp når man lige er blevet røvpulet og har indkasseret 7! fucking mål. Jeg er helt overbevist om, at det ikke bare var en træningskamp for hverken spillerne eller Zidane inden kampen startede, for selvfølgelig vil man da levere en god indsats mod rivalerne fra Atlético Madrid og især når man endnu ikke har leveret noget godt i pre-season - problemet er bare, at man ikke var bedre.

Det er muligvis den værste præstation jeg har været vidne til siden jeg begyndte at holde med Real Madrid i 1999, og hold fast hvor er Ramos dog helt gennemført elendig! - ej, hvor gør det helt ondt at se på. Samtidigt har jeg virkeligt ondt af Hazard, sat på en spids, så er det næsten som at se Messi i FC Barcelona, et geni omringet af alt for mange fjolser.
Atletico og Real bliver aldrig en træningskamp. Der var gang i den som i La Liga og Real var heldige med at de ikke fik indkasseret flere mål
MDCCCXCIX

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Tello »

Allerede en masse snak om fyring og desperation [emoji23]

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Antimadridista »

Ser ud til at Bale tager til Kina. 3 årig kontrakt. 8 millioner dkr/ugen.....samlet indtægt: 1,248 milliard....

Meget kan man sige, men han går sku ikke med hovedet under armen!

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Rb88 »

Satans !!! Han skal blive og sluge deres lønkroner jo [emoji3]

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af kklaus »

Real Madrid president Florentino Perez has blocked Gareth Bale's move to China as he believes the Welshman is too valuable a player to let go on the cheap, according to The Telegraph
;-)
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af LeoMessi »

Ifølge BBC Sport vil ledelsen ikke lade Bale tage til Kina.

Det er simpelthen for tragikomisk. Først går Zidane ud og siger til hele verden, at Bale ingen plads har i Real Madrid og en uge senere så vil ledelsen ikke lade ham gå - en indbyrdes forståelse der vil noget.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Antimadridista »

LeoMessi skrev:Ifølge BBC Sport vil ledelsen ikke lade Bale tage til Kina.

Det er simpelthen for tragikomisk. Først går Zidane ud og siger til hele verden, at Bale ingen plads har i Real Madrid og en uge senere så vil ledelsen ikke lade ham gå - en indbyrdes forståelse der vil noget.
Eller trouble in paradise, for papa og "søn"

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af B-Freak »

I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af LeoMessi »

Det er ikke første gang at Hazard er kommet ind en smule overvægtig, for så efterfølgende at krølle den ene engelske spiller efter den anden.

Det er ikke ligefrem det bedste førstehåndsindtryk når man ankommer til verdens største og bedste klub, men at Florentino Pérez ligefrem skulle have mistet troen på ham er jo at blæse det fuldstændigt ud af proportioner. Han er trods alt den der indtil videre har gjort det bedst i pre-season, eller ihvertfald lignet en der før har rørt en bold før.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Kawhi
Indlæg: 215
Tilmeldt: man aug 14, 2017 8:16 am
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Kawhi »

LeoMessi skrev:
Det er ikke første gang at Hazard er kommet ind en smule overvægtig, for så efterfølgende at krølle den ene engelske spiller efter den anden.

Det er ikke ligefrem det bedste førstehåndsindtryk når man ankommer til verdens største og bedste klub, men at Florentino Pérez ligefrem skulle have mistet troen på ham er jo at blæse det fuldstændigt ud af proportioner. Han er trods alt den der indtil videre har gjort det bedst i pre-season, eller ihvertfald lignet en der før har rørt en bold før.
Det lader til at være endnu en omgang sladder. Ingen kilder i artiklen og så kommer den selvfølgelig først efter et 7-3 nederlag mod ATM. Hvis der var hold i historien, så var artiklen vel bragt med det samme at Hazard vendte tilbage fra sin sommerferie. Som LeoMessi også skriver, så har Hazard angiveligt gjort det bedst i pre-season.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Perez har da heller ikke efter disse 2-3 træningskampe fuldstændig mistet al tro på Hazard.. man har lige betalt et astronomisk beløb for ham, baseret på hans evner og generalieblad fra Pr. L hvor han har været i top 5 år efter år.

Det er helt ude i hegnet at skrive det der.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 8 gæster