Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Nej jeg kan ikke se psg ville sælge ney til Real. Jeg kan i det hele taget ikke se dem sælge ham så det vil kræve at han går helt amok og det kan jeg kun se ham gøre for at komme til Barca.

Det kommer fra stort set alle medier i Spanien og Frankrig. Samt atm og griez selv. Om det er direktøren for atm der siger han tager til Barca, griez selv der siger han går ned i løn, det at griez er med i pumas reklame for la liga bolden i næste sæson. Der er alt for meget der peger mod Barca til at det ikke er sandt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Antimadridista
Indlæg: 9204
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 919 gange
Blevet takket: 943 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

ladislau skrev:Ved godt udmeldingerne har været BÅDE Griez og Ney, men jeg ser lang bedre perspektiver med Dembele i den start 11'er.
Håber godtnok Griez er backup køb.
De Dembele perspektiver, hvordan lyder de for dig? Er det pga alderen eller evnerne?

Efter 2 år, syntes jeg stadig ikke at vi har set den talenpakke, som han efter sigende skulle indeholde. Selvfølgelig har han været uheldig, men han har heller ikke søgt sit held (involvere sig) og muligheder (træne og fokusere ordentligt).

Jeg ville virkelig gerne at Dembele slår igennem og lykkedes. Jeg er bare meget i tvivl om han nogensinde når det nødvendige og stabile niveau. Potentielt har han 10 gode år for sig, men han skal også derop, før det overhovedet er aktuelt at tale om disse mængder af år.

Ney har måske 5 år, men de er altså imo langt mere sikre.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Barcelona have reminded Moussa Sissoko, Dembélé's agent, that the release clause of the French winger is 400 million euros and there is no intention of selling him. [md]
Det er fra i dag. Planen er tydeligvis at holde på demb.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2804
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 177 gange
Blevet takket: 416 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Hvis både Ney og Griez kommer til, tror i så det betyder farvel til Suarez? Jeg tror ikke at han gider være back up over en hel sæson. Men måske vil det motivere ham endnu mere?
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg tror han bliver men går ned i tid.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kvoller
Indlæg: 5144
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 792 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »

Jeg tror 100% også at Suarez bliver. Med den hyre han har, og venskaberne (specielt med Messi) i klubben, så ser jeg ham slet ikke smutte. Han skal helt sikkert også nok få spilletid, og så har han en masse at lære fra sig, som er guld værd for vores unge spillere

Kvoller
Indlæg: 5144
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 792 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »


Antimadridista
Indlæg: 9204
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 919 gange
Blevet takket: 943 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »


Skulle lige til at skrive det samme og udelukkende på overskriften!! :mad:

Og så Vidal på leje.. :sørgelig: :devil: Giv 30m€ og send Naingo til Hawaii eller whatever

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14960
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1675 gange
Blevet takket: 1116 gange
Kontakt:

Re: Transferrygter

Indlæg af Lopezzz »

Grizz bliver den ny Coutinho. Han flopper big time
MDCCCXCIX

Emancipator
Indlæg: 188
Tilmeldt: ons apr 05, 2017 6:56 pm
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 10 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Emancipator »

Lopezzz skrev:Grizz bliver den ny Coutinho. Han flopper big time
Tror han bliver genial og bliver en fryd at se en med flotte og svære tekniske løsninger.

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2804
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 177 gange
Blevet takket: 416 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Hvad er meningen med at hente Neto helst seriøst, nu hvor CdR ændre format virker handlen endnu mere håbløs. Som det ser ud lige nu er Neto tiltænkt 2 semifinale kampe, 2-3 kampe i de tidlige faser + 1 eventuel finale. Det vil sige Maks 6 kamp fra start med mindre der sker Mats noget.. Håbløst man ikke finder et bedre alternativ og at man ikke er bedre til at handle. Real sælger ligegyldige b spillere for hvad vi får for anerkendte spillere.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2586 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

Norbit skrev:Hvad er meningen med at hente Neto helst seriøst, nu hvor CdR ændre format virker handlen endnu mere håbløs. Som det ser ud lige nu er Neto tiltænkt 2 semifinale kampe, 2-3 kampe i de tidlige faser + 1 eventuel finale. Det vil sige Maks 6 kamp fra start med mindre der sker Mats noget.. Håbløst man ikke finder et bedre alternativ og at man ikke er bedre til at handle. Real sælger ligegyldige b spillere for hvad vi får for anerkendte spillere.
Kun 6 kampe? :eek:
Ja så er det da en fuldstændig retarderet handel! :mad:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2794
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 152 gange
Blevet takket: 289 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af whidgee »

Norbit skrev:Hvad er meningen med at hente Neto helst seriøst, nu hvor CdR ændre format virker handlen endnu mere håbløs. Som det ser ud lige nu er Neto tiltænkt 2 semifinale kampe, 2-3 kampe i de tidlige faser + 1 eventuel finale. Det vil sige Maks 6 kamp fra start med mindre der sker Mats noget.. Håbløst man ikke finder et bedre alternativ og at man ikke er bedre til at handle. Real sælger ligegyldige b spillere for hvad vi får for anerkendte spillere.
Meningen er at have en god keeper med erfaring hvis Ter Stegen bliver skadet. Så man ikke står tilbage med en ung målmand fra b-holdet hvis Ter Stegen er ude i 3 måneder. Med Neto får vi en målmand som lige har spillet en god sæson for Valencia og som kender La Liga. Men folk skal jo have ondt i røven over et eller andet nu når Barca ikke spiller.

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Xavi6Smede »

whidgee skrev:
Norbit skrev:Hvad er meningen med at hente Neto helst seriøst, nu hvor CdR ændre format virker handlen endnu mere håbløs. Som det ser ud lige nu er Neto tiltænkt 2 semifinale kampe, 2-3 kampe i de tidlige faser + 1 eventuel finale. Det vil sige Maks 6 kamp fra start med mindre der sker Mats noget.. Håbløst man ikke finder et bedre alternativ og at man ikke er bedre til at handle. Real sælger ligegyldige b spillere for hvad vi får for anerkendte spillere.
Meningen er at have en god keeper med erfaring hvis Ter Stegen bliver skadet. Så man ikke står tilbage med en ung målmand fra b-holdet hvis Ter Stegen er ude i 3 måneder. Med Neto får vi en målmand som lige har spillet en god sæson for Valencia og som kender La Liga. Men folk skal jo have ondt i røven over et eller andet nu når Barca ikke spiller.
Nu husker jeg, at du argumenterede for, at niveauet herinde er blevet højere og tonen er blevet bedre. Så please stop med sætninger som du slutter af med, det et er så skadeligt for debatten og bidrager ikke til noget som helst.

Ja, det kan være vigtigt at have en dygtig reservekeeper. Men det vanvittigt at smide op til 35 mio euro for en, der står til at spille højest 6 kampe pr sæson. Det gør ham til den 3.dyreste målmand i historien, sammen med Cillesen og Courtois.

Tello
Indlæg: 7692
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 557 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Tello »

whidgee skrev:
Norbit skrev:Hvad er meningen med at hente Neto helst seriøst, nu hvor CdR ændre format virker handlen endnu mere håbløs. Som det ser ud lige nu er Neto tiltænkt 2 semifinale kampe, 2-3 kampe i de tidlige faser + 1 eventuel finale. Det vil sige Maks 6 kamp fra start med mindre der sker Mats noget.. Håbløst man ikke finder et bedre alternativ og at man ikke er bedre til at handle. Real sælger ligegyldige b spillere for hvad vi får for anerkendte spillere.
Meningen er at have en god keeper med erfaring hvis Ter Stegen bliver skadet. Så man ikke står tilbage med en ung målmand fra b-holdet hvis Ter Stegen er ude i 3 måneder. Med Neto får vi en målmand som lige har spillet en god sæson for Valencia og som kender La Liga. Men folk skal jo have ondt i røven over et eller andet nu når Barca ikke spiller.
Så du synes slet ikke der er noget suspekt over den handel?

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 19 gæster