Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Meh. Mens ney opførte sig som et fjols på vej væk fra klubben så gav han den gas for os og kæmpede røven ud af bukserne. Har demb gjort det? Har det egentlig overhovedet virket som om demb giver en flyvende fuck for klubben?

Og de spillemæssige problemer du kommer ind på kan jo lige netop løses. Ney - Messi - griez. Så har vi 2 hårdtarbejdende spillere på kanten (vi skal ikke glemme hvor hårdt ney arbejdede da han var hos os mens griez heller ikke holder sig tilbage) som tager deres udgangspunkt bredt og ellers deltager i presset.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Xavi6Smede »

Jeg har hele tiden været kritisk over for Dembele - mere end du har, så ham gider jeg ikke forsvare :grin: Men det ændrer ikke på situationen med Neymar. Og udover måden han forlod os på, så det vanvittigt at smide 1,5 mia efter ham, med alle de skader og skandaler han har haft de to seneste sæsoner.

For det første kan jeg ikke forestille mig, at Suarez ikke er tiltænkt en startplads i næste sæson. Den kan han så miste i løbet af sæsonen, det vil i hvert fald ikke gøre mig noget. Men har Griezmann overhovedet spillet højre kant før? Altså udover enkelte kampe for Atletico, hvor han ikke har præsteret. Så går han, som jeg frygter, lige præcis hen og bliver endnu et Coutinho køb, hvor vi køber en dygtig spiller for et vanvittigt beløb, og så prøver vi at finde ham en position på banen.

DeanCassady
Indlæg: 1573
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DeanCassady »

Piquénbauer skrev:Meh. Mens ney opførte sig som et fjols på vej væk fra klubben så gav han den gas for os og kæmpede røven ud af bukserne. Har demb gjort det? Har det egentlig overhovedet virket som om demb giver en flyvende fuck for klubben?

Og de spillemæssige problemer du kommer ind på kan jo lige netop løses. Ney - Messi - griez. Så har vi 2 hårdtarbejdende spillere på kanten (vi skal ikke glemme hvor hårdt ney arbejdede da han var hos os mens griez heller ikke holder sig tilbage) som tager deres udgangspunkt bredt og ellers deltager i presset.
Det er vist en halv sandhed. Jeg kan passende henvise til historien om Neymar, der nu fem år i træk, har været enten "skadet" eller haft karantæne på sin søsters fødselsdag. Det er da om noget at skide på sin klub.
Robert Zimmerman

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg har set ham gøre det fremragende som højrekant i en flad 442. Griez er intelligent og ikke nær så “fastlåst” i sin spilforståelse som cou. Med det sagt så ved jeg ikke hvad det ender med men imo kan han spille stort set alle positioner helt fremme på banen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

DeanCassady skrev:
Piquénbauer skrev:Meh. Mens ney opførte sig som et fjols på vej væk fra klubben så gav han den gas for os og kæmpede røven ud af bukserne. Har demb gjort det? Har det egentlig overhovedet virket som om demb giver en flyvende fuck for klubben?

Og de spillemæssige problemer du kommer ind på kan jo lige netop løses. Ney - Messi - griez. Så har vi 2 hårdtarbejdende spillere på kanten (vi skal ikke glemme hvor hårdt ney arbejdede da han var hos os mens griez heller ikke holder sig tilbage) som tager deres udgangspunkt bredt og ellers deltager i presset.
Det er vist en halv sandhed. Jeg kan passende henvise til historien om Neymar, der nu fem år i træk, har været enten "skadet" eller haft karantæne på sin søsters fødselsdag. Det er da om noget at skide på sin klub.
Ikke mere end at æde usundt og komme for sent til flere træninger.

Og på banen var der ingen tvivl om hvor ney stod i forhold til klubben.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

DeanCassady
Indlæg: 1573
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DeanCassady »

Piquénbauer skrev:
DeanCassady skrev:
Piquénbauer skrev:Meh. Mens ney opførte sig som et fjols på vej væk fra klubben så gav han den gas for os og kæmpede røven ud af bukserne. Har demb gjort det? Har det egentlig overhovedet virket som om demb giver en flyvende fuck for klubben?

Og de spillemæssige problemer du kommer ind på kan jo lige netop løses. Ney - Messi - griez. Så har vi 2 hårdtarbejdende spillere på kanten (vi skal ikke glemme hvor hårdt ney arbejdede da han var hos os mens griez heller ikke holder sig tilbage) som tager deres udgangspunkt bredt og ellers deltager i presset.
Det er vist en halv sandhed. Jeg kan passende henvise til historien om Neymar, der nu fem år i træk, har været enten "skadet" eller haft karantæne på sin søsters fødselsdag. Det er da om noget at skide på sin klub.
Ikke mere end at æde usundt og komme for sent til flere træninger.

Og på banen var der ingen tvivl om hvor ney stod i forhold til klubben.
Det er da en pinlig indstilling at have. Han har decideret misset turneringskampe fem sæsoner i træk, fordi han skulle feste med sin familie. I hvilken verden er det ikke værre end at komme for sent til træning et par gange?
Robert Zimmerman

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Hvor mange kampe har dembele misset fordi han lever som en teenager og ikke passer sin krop? Den slags fiberskader han får er lige netop noget man kan tage hånd om men i stedet bliver tiden brugt på at spise lort, spille fortnite hele natten og komme for sent til træning.

Vi kan blive ved med det her og ingen af dem er de mest pro. Men der er ingen tvivl om hvem der gav mest til klubben.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Goaaal »

Neymar er som skabt, til det spil vi ønsker. Dembele skal lære at indgå i det. Sådan ser jeg på det. Neymar tilbage i Barca ville betyde, at vi om 2-3 år højest sandsynligt stadig er indehaver af den bedste spiller i verden, når Messi (måske) går et gear eller 2 ned. Dembele er en lottokupon.

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af whidgee »

Vi skal have Neymar, punktum!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af A$AP »

Det er jo meget usikkert hvor Neymar vil være om 2-3 år. Man troede endelig, at han var sine skader kvit og var klar for Brasilien her til sommer, men så ramte de igen. Bare i år har han misset 18 kampe med PSG på grund af skader og nu Copa America. Og mange af de her skader ligger omkring samme sted på højrefoden, en skade som han først blev ramt af i februar 2018. Og ved vi overhovedet hvordan Valverde ønsker at spille? Hvis man skal sige noget om vores spil under Valverde, så er det jo hvor fremtrædende Alba han er blevet offensivt, det bliver umuligt det samme med Neymar.

Og der er jo intet der tyder på at Suarez ikke fremover også skal være starter. Valverde har altid spillet med en klassisk 9'er, og Valverde har nok stadigvæk et rigtigt godt øje til ham.

Og med Griezmann er der ingen tvivl om, at han er bedst inde centralt og i løbet af en sæson er det minimalt, hvor mange kampe han har spillet ude på højrekanten. Han vil uden tvivl trække ind i banen, hvor vi allerede har Messi og Suarez. Vi snakker om manden der ikke kunne implementere Coutinho på holdet, efter Neymar OG Iniesta skiftede, som nu skal få de 4 til at fungere på samme hold. Så ifølge rygterne vil vi have solgt Neymar for 220, for så 2 år og et hav af skader senere give meget mere end det, bare for at få ham tilbage (Dembele og Coutinho, som var tiltænkt fremtiden). Og når det er sket, så skal vi også have solgt dem igen, det skal nok gå godt med vores historik.

Jeg håber og tror stadig, at det bare er en af dem vi henter. Det ville være til at bære. Hvad der var så åbenlyst og klart efter Liverpool kampen af forandringer og nødvendigheder i truppen er nu blevet så meget mere kompliceret, med det her transfervindue. Først glipper De Ligt, der er ikke længere snak om at hente en ny 9'er. venstreback rygterne er døde, og nu det her.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Hvor du er overbevist om at suarez fortsætter med at spille og at der ikke bliver gjort nok ved holdet så er jeg et helt andet sted. Man bruger ikke så mange penge og henter så gode spillere uden grund. Som det stod klart i sidste sæson så kan vi ikke regne med cou, suarez er svingende og gammel og demb er for lang tid om at komme i gang efter de mange skader (vi ved heller ikke hvor han er om 2-3 år). Så nej vi ved ikke hvordan vi vil spille men det er da om noget en revolution af holdet at købe så gode offensive spillere og en erkendelse af at Messi skal have mere hjælp.

Så kan det godt være at ney ofte er skadet og der er tvivl om hvor griez skal spille men lige meget hvordan man vender og drejer den så er de en forstærkning i forhold til demb der også konstant er skadet (og svingende) og cou som ikke har redskaberne til at spille fremme. Ney er en top 3 spiller når han er frisk og griez har brugt hele sin karriere fremme på banen og er alsidig. Samtidig omringer vi Messi med top offensive talenter i deres bedste alder.

Så ja vi har brug for at gøre noget nyt og med de Jong, griez, ney og en vb (som selvfølgelig kommer) er det lige netop det vi gør. Det er ærgerligt med de ligt men han skal ikke have de penge.

MAtS
Roberto - pique - umtiti - Alba
Bussi
De Jong - Arthur
Griez - Messi - ney

Det er et vanvittigt hold. Og det er hold der faktisk kan presse og være balanceret.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

ladislau
Indlæg: 1261
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af ladislau »

Ved godt udmeldingerne har været BÅDE Griez og Ney, men jeg ser lang bedre perspektiver med Dembele i den start 11'er.
Håber godtnok Griez er backup køb.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Griezman vil aldrig nogensinde være et backup køb. Messi, Neymar og Griezman vil være tiltænkt galla opstilling selvdølgelig.

Suarez rolle må blive mere sekundær hvis både Ney og Griez kommer.. men jeg tror at Griez har en aftale med PSG i stedet for os og at PSG ikke vil sælge Ney til os, men derimod vil de lave en aftale med Real bare for at tvære os i ansigtet.

Jeg tror vi står som dumme tabere ligesom sidste års transfer sæbeopra med Griez.

Hvis det sker er det ej heller en katastrofe. Vi skal bruge Dembele, hente en højre back, en vestre back backup, og evt en venstre kant, og spille 4-4-2

............... Stegen ...............
XXXX....PIQUE....UMTITI.....ALBA
........ DE JONG .... BUSQUETS...
...ARTHUR............ COUTINHO..
....DEMBELE.....MESSI..............
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Hvad baserer du det på? ALT peger da på at griez skal til Barca?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Piquénbauer skrev:Hvad baserer du det på? ALT peger da på at griez skal til Barca?
Enig, men hvor kommer det fra? Sidste år var det 99% sikkert at Griez kom til Barca.
Jeg tror Griez entourage har lavet det her spin med at skifte til Barca for at skjule at han tar til PSG ... hvor han kan komme tilbage til sit hjemland som den store frelser for PSG og tjene det dobbelte af hvad han kan hos os... og blive holdets største stjerne sammen med sin landsholdskammerat Mbappe.

Jeg kan ikke forestille mig at han skulle ønske sig til BARCA nu hvor han har gjort sig upopulær og stadig vil spille i skyggen af Messi.. han er for arrogant til sådan en rolle tror jeg.

Men det er blot gisninger...

Kan du ikke se hvilket scoop det ville være for PSG at lave en aftale med Real mht Ney, for at tvære os i ansigtet?
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster