Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Rb88 »

Hold kæft en åndssvag handel

Han er da sikkert fin nok men det er en reserve målmand og bundsolide Mats. Brug nu bare en fra B holdet. Det er altså nogle dårlige signaler man sender til B holdet på denne måde. Det er klart talenterne søger væk når ledelsen agerer sådan her

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Rb88 skrev:Hold kæft en åndssvag handel

Han er da sikkert fin nok men det er en reserve målmand og bundsolide Mats. Brug nu bare en fra B holdet. Det er altså nogle dårlige signaler man sender til B holdet på denne måde. Det er klart talenterne søger væk når ledelsen agerer sådan her

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk
Enig her - det samme var tilfældet med Onana i sin tid. Nu er han sikkert omkring 40 mio værd.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Kawhi
Indlæg: 215
Tilmeldt: man aug 14, 2017 8:16 am
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kawhi »

Umiddelbart skuffende handel, når man tager alder og pris i betragtning...
Samtidig virker det mærkeligt, at brænde så mange penge af, når vi efter sigende er ved at lave kæmpe transfers.

Hvis han kunne leve med begrænset spilletid, så gad jeg virkelig godt at have set André Onana fra Ajax vende tilbage til Barca.

Føler også at Peña skulle have haft en chance. Test manden i de lette CdR-kampe og hvis han fucker helt op, så hent en erstatning ind til vinter.

Hvordan passer Neto overhovedet ind i vores spillestil?

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Mon ikke Neto bliver sendt afsted efter en sæson? Jeg tror man vil have pena op....

Denne handel handler ikke om andet end at få afstemt budgettet.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1577
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 168 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Champione »

Piquénbauer skrev:Mon ikke Neto bliver sendt afsted efter en sæson? Jeg tror man vil have pena op....

Denne handel handler ikke om andet end at få afstemt budgettet.
Hvorfor ikke få Pena op? Og indskrive de 35 mio for Cille i budgettet = flere penge/bedre afdragsmuligheder til Ney handlen?
---------------------------------------
Barca is my religion!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Fordi Valencia ikke ville købe ham ellers og fordi der nok ikke var andre der var rigtig interesseret. Nu kommer han videre (som han ville), vi får afstemt kontoen og vi fortsætter det gode forhold til Valencia som efter alt at dømme vil købe Denis og/eller Rafinha fra os.

Jeg synes selv det er tosset men et eller andet sted giver det mening.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af B-Freak »

Så vores vicepræsident har udtalt at Neymar gerne vil tilbage, men at man pt ikke regner med det.
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Emancipator
Indlæg: 188
Tilmeldt: ons apr 05, 2017 6:56 pm
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 10 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Emancipator »

B-Freak skrev:Så vores vicepræsident har udtalt at Neymar gerne vil tilbage, men at man pt ikke regner med det.
det jo for vildt det er blevet italesat nu, right?

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Emancipator skrev:
B-Freak skrev:Så vores vicepræsident har udtalt at Neymar gerne vil tilbage, men at man pt ikke regner med det.
det jo for vildt det er blevet italesat nu, right?


DET BLIVER ET VILDT VINDUE!
Raktic ud, Cou ud, Malcom ud.

Griz ind, Ney ind. Hold da fast.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

Så er vores retarderet ledelse på spil igen.
Åndssvagt at give så mange penge for en reserve målmand :eek:

Det må være den dyreste reserve målmand i historien :roll:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Det bliver ren U Elbæk CRAZY, hvis han virkelig vender tilbage!!! Han er 27, brasser og alt det der med dem og deres fester, men hvis det sker, så syntes jeg det viser, at han tager sin karriere seriøs. Han kunne så let blive i Frankrig og indkassere, men vil (efter sigende) hellere være hvor det sker, og så sige bye bye til flere hundrede millioner! Desuden, hvis han virkelig er så indigneret omkring at komme væk fra PSG og vi ikke slår til, så frygter jeg lidt at Real i stedet slår til... :sørgelig:

For at få plads, så skal som minimum Cou eller Demb væk. Hvis ikke det lykkes med Cou, så må det blive Demb, da vi mangler den milliard. Demb vil være ærgerligt, men imo er han stadig et niveau under Neymar og vi ved reelt ikke om han nogensinde får indfriet de løfter..!!?

Derudover selvfølgelig Rak og Malcolm ud og hvis stadig i pengenød, så Vidal (vil personligt helst beholde ham) til Kina, om muligt.

Ligt, som en anden sagde, så er det fint han ikke kommer, med alle de omstændigheder der omkranser ham og (åbenbart) hans person!!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af A$AP »

Ja, lad os sælge Dembele og Coutinho. Måske også Malcom.. så kan vi hente Griezmann, Neymar (til et angreb der allerede består af Messi og Suarez) Alves og Filipe Luis! Læg alle værdier og principper til side. Taktikken er alligevel også underordnet når vi har unikummet Valverde.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Hvilke værdier og principper? Underligt som de dukker op hver gang der bliver taget en beslutning man ikke kan lide.

Lige meget hvordan man vender og drejer den så er ney og griez mærkbare forstærkninger.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Umiddelbart vil jeg mene at tilgivelse er en positiv ting. Jeg vil også mene at det er positivt at man er i stand til at indse fejl og endda gå markant ned i løn for at rette op på denne fejl.

Værdier og principper kan vendes og drejes. Man kan feks også mene at man går imod sine værdier og principper ved at lade en spiller blive på trods af at denne ikke kan møde op til tiden og opfører sig uprofessionelt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Xavi6Smede »

Nu er der trods alt stor forskel på, om et ungt talent kommer for sent til træning, og på at en top 3 spiller holder klubben for nar, for derefter at lægge sag an imod den for over 220 mio.

Vi risikerer at have brugt ca. 5 mia på offensive spillere de seneste 2 år. En offensiv, der allerede indeholdte Messi og Suarez. Vores problemer om hvordan holdet skal bygges op om Messi i hans nuværende rolle bliver fortsat ignoreret.
Vi vil jo formentlig stadigvæk have problemer med, at vi ikke har nogen højre side, selvom Griezmann og Neymar kommer til, og vi vil fortsat hverken kunne lave genpres eller forsvare os dybt. Og vi vil formentlig stadigvæk være pisse kedelige i næste sæson under Valverde.
Om vi lægger vores værdier og principper til side skal jeg ikke kunne svare på, men noget sympatisk projekt er det ikke ligefrem.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 19 gæster