Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Hvis man fulgte med så stod det for det første klart at vi på ingen måder slikker røv på raiola. Tværtimod. Og når det kommer til ney så er der efterhånden rigtig mange der har skrevet at han ikke er en del af planerne.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Antimadridista
Indlæg: 9206
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 919 gange
Blevet takket: 944 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Kan du ikke give eksempler på de folk, som benægter at der skulle være noget om Neymar?

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg er på min fon og gider ærlig talt ikke sidde og finde citater nu. Men tjek de “kendte” twitter kontoer med Barca nyheder. Der er rigeligt.

Og lad mig lige stille et spørgsmål som ingen rigtigt stiller. Hvordan skulle Barca nogensinde få økonomien til at hente griez og ney?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1580
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 172 gange

Transferrygter

Indlæg af Champione »

Piquénbauer skrev:Jeg er på min fon og gider ærlig talt ikke sidde og finde citater nu. Men tjek de “kendte” twitter kontoer med Barca nyheder. Der er rigeligt.

Og lad mig lige stille et spørgsmål som ingen rigtigt stiller. Hvordan skulle Barca nogensinde få økonomien til at hente griez og ney?
Ved salg af Rakitic, Cou, Semedo og alverdens fyld?

Ney - 200 mio euro måske? Tror jeg ikke er en urealistisk pris, hvis han så gerne vil væk.

120 mio euro for Griez.
Alves og Felipe Luis på frie transfers (dog med sign on), lad os lege med 10 mio euro.

330 mio euro.
100 for Cou, 40 for Rak, 50 for Semedo og 40-60 mio euro for vores fyld.
Og så vores oprindelig budget.

Er ikke umuligt overhovedet.

Edit: synes faktisk det lufter op til at man virkelig vil have begge - og ser ikke samme tendens du gør omkring Ney.
---------------------------------------
Barca is my religion!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Det er jo bare transferpriser (rygter fra Frankrig siger desuden 300-350 for ney). Så skal der løn oveni hvor vi allerede er presset og så vil tilføre nogle af de mest løntunge spillere overhovedet.

Jeg ser det som dybt urealistisk.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17776
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af emo »

Rygterne siger at Ney vil tage imod samme løn som han fik i Barca tidligere, 22 mill i modsætning til 36 nu.

Men vi er den klub med den mest belastede lønbudget, og Messi trækker en kæmpe del af den. Men vi er fanme gode til at give ok høje lønninger. Skal vi blive bedre til.

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
Allez...

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af A$AP »

Heldigvis forlyder det, at klubben ikke har nogen interesse i at hente Alves tilbage.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Det er stadig en enorm løn. Griez vil også gå ned i løn men de 17-18 han vil få er også en del.

Altså jeg vil med glæde se et angreb ned ney, griez og Messi næste sæson men jeg tror bare ikke på det.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Rb88 »

Men Alves er stadig i en alder af 36 muligvis den bedste HB der findes.

Det er lidt problemet med markedet nu. På HB er der nærmest intet kvalitet at komme efter. Lidt ligesom på 9eren hvor man venter på der bryder nogle talenter igennem som skal tage over for de gamle Suarez, aguero, cavani, lewa, cr osv. Der er lidt stilstand på nogle positioner i moderne fodbold

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1580
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 172 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Champione »

Rb88 skrev:Men Alves er stadig i en alder af 36 muligvis den bedste HB der findes.

Det er lidt problemet med markedet nu. På HB er der nærmest intet kvalitet at komme efter. Lidt ligesom på 9eren hvor man venter på der bryder nogle talenter igennem som skal tage over for de gamle Suarez, aguero, cavani, lewa, cr osv. Der er lidt stilstand på nogle positioner i moderne fodbold

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk
Og lige præcis derfor er han er fin løsning, hvis Semedo smutter.
---------------------------------------
Barca is my religion!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af A$AP »

Men det er han jo ikke. Han vil bare være endnu en totalt kortsigtet signing. Det er som om, at Liverpool kampen aldrig skete, og at vi ikke er blevet revet rundt i manegen de sidste 3-4 år i Europa. Det er jo ikke 2015 eller 2011 mere. Vores højreside har minimal betydning, og det samme kan siges om Rakitic. Han vil mindst blive udstillet lige så meget som de to andre vi allerede har. Det burde snart være slut med de der Arda Turan køb. Så kan man lige så godt holde på Roberto og bruge Waque som backup, hvis man sælger Semedo. Han har jo ikke vist noget i sidste sæson, som retfærdiggør at vi henter ham tilbage.

mathi
Indlæg: 336
Tilmeldt: søn maj 02, 2010 3:48 pm
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 25 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af mathi »

@FCBarcelonaFl

⚠ Barça directors want to sign both Neymar and Griezmann, they have it decided it #fcblive [cat radio]

Tello
Indlæg: 7692
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 557 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Tello »

mathi skrev:
@FCBarcelonaFl

[emoji615] Barça directors want to sign both Neymar and Griezmann, they have it decided it #fcblive [cat radio]
Håber ved samtlige guder, at det ikke passer.

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Goaaal »

A$AP skrev:Men det er han jo ikke. Han vil bare være endnu en totalt kortsigtet signing. Det er som om, at Liverpool kampen aldrig skete, og at vi ikke er blevet revet rundt i manegen de sidste 3-4 år i Europa. Det er jo ikke 2015 eller 2011 mere. Vores højreside har minimal betydning, og det samme kan siges om Rakitic. Han vil mindst blive udstillet lige så meget som de to andre vi allerede har. Det burde snart være slut med de der Arda Turan køb. Så kan man lige så godt holde på Roberto og bruge Waque som backup, hvis man sælger Semedo. Han har jo ikke vist noget i sidste sæson, som retfærdiggør at vi henter ham tilbage.
WHAT?? Han har spillet fremragende. Han er en ægte HB, og stadig en af de bedste. Roberto er ikke HB og Semedo er elendig offensiv. Hvis han kan spille for os 1-2 sæsoner, indtil vi finder en ordentlig løsning, kan jeg ikke se, hvorfor det skulle være mere kortsigtet, end at rende rundt med Roberto der klart er under Barca-niveau. Vi binder jo ikke en kæmpe kapital i en transfer her. Han vil endda kunne spares i Copa, hvor Wague kunne få chancen.

Edit: autocorrect har dramatiseret mit what lidt. Det skulle ikke stå med stort :-)

Antimadridista
Indlæg: 9206
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 919 gange
Blevet takket: 944 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Piquénbauer skrev:Jeg er på min fon og gider ærlig talt ikke sidde og finde citater nu. Men tjek de “kendte” twitter kontoer med Barca nyheder. Der er rigeligt.

Og lad mig lige stille et spørgsmål som ingen rigtigt stiller. Hvordan skulle Barca nogensinde få økonomien til at hente griez og ney?
Allright!

Er ikke på Twitter og har ingen anelse om, hvem der er til at stole på alligevel.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 24 gæster