Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af A$AP »

Tænk at vi bruger så meget tid, energi og så mange penge, på en position vi ikke engang er specielt presset på. Og så for en 19 årig knægt, der jo tydeligvis er lidt for stor til sine støvler.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Hvem siger vi gør det? Ifølge samtlige rygter har vi givet et bud og efterfølgende trukket os tilbage. Der er overhovedet ikke blev lagt samme arbejde i de ligt som man så med de Jong.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Min intuition siger mig at vi hverken får De Ligt, Neymar eller Griezman.

Vi beholder Coutinho som begynder at vise de takter vi købte ham for og Demb eksploderer på verdensscenen som det nye vidunder.
Vi henter en ung Fransk middel 9’er som aflastning for Suarez.

Desværre.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Vi henter griez med 100% sikkerhed. Ney kommer ikke og de ligt ser svær ud men ikke umulig.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Rb88 »

Juve er oplagt for de ligt men hvor håber jeg han ikke ryger dertil

Håber bare det er røgslør for et evt Pogba retur til Juve og at vi stadig er så forbandet heldige at hente ham

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1577
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 168 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Champione »

Jeg kigger sådan på De Ligt vs. Ney/Griezmann, at De Ligt forbedrer ikke defensiven så meget, som de to herrer ville pynte på offensiven.
Synes det er så fedt, at vi viser format og sætter grænser for hvad vi vil.
Vil han Barca er han så velkommen - men en budkrig er usmageligt.

Vi mangler uforudsigelighed i front - og kan man bare minimere et par procenters afhængighed af Messi, så skal det gøres.
En super motiveret Ney tror jeg ville kunne forvandle holdet offensivt, og med Griezmann tror jeg endelig at vi kunne få en angriber med mål i støvlerne europæisk også. Og vi ville virkelig kunne lege med opstillingerne. 4-4-2, 4-2-3-1, 4–3-3, osv.
Ville være så ondt med Griez, Ney, Messi, Suarez og Dembele. Og Dembele ville endelig kunne få ro til at komme sig rigtigt med de skader og blive bygget langsomt op.
---------------------------------------
Barca is my religion!

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Xavi6Smede »

Det kan så diskuteres om vi viser format, når vi går efter Griezmann og Neymar.

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1577
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 168 gange

Transferrygter

Indlæg af Champione »

Xavi6Smede skrev:Det kan så diskuteres om vi viser format, når vi går efter Griezmann og Neymar.
Ja, er da helt idiotisk at plukke to spillere fra absolut øverste hylde - kontra en one season wonder spiller fra en segundaliga!

Pak nu den morale væk, fordi Griez blev overbevist i sidste sæson og Ney har truffet et forkert valg i fortiden.
Det sker for os alle.
---------------------------------------
Barca is my religion!

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Xavi6Smede »

Champione skrev:
Xavi6Smede skrev:Det kan så diskuteres om vi viser format, når vi går efter Griezmann og Neymar.
Ja, er da helt idiotisk at plukke to spillere fra absolut øverste hylde - kontra en one season wonder spiller fra en segundaliga!

Pak nu den morale væk, fordi Griez blev overbevist i sidste sæson og Ney har truffet et forkert valg i fortiden.
Det sker for os alle.
Griezmann havde chancen sidste sæson. Efter hans ageren sidste sommer, bør han slet ikke være en mulighed. Og han er endda 20 mio euro dyrere nu, selvom hans værdi er faldet.

Og det altså under 2 år siden, at Neymar lagde sag an imod klubben og krævede ca 30 mio euro, fordi vi af gode grunde ikke ville betale hans loyalitetsbonus. Jeg finder det helt absurd, at han overhovedet overvejes! Og da slet ikke til en pris, der ikke er betragtelig lavere end hvad han blev solgt for.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af A$AP »

Champione skrev:Jeg kigger sådan på De Ligt vs. Ney/Griezmann, at De Ligt forbedrer ikke defensiven så meget, som de to herrer ville pynte på offensiven.
Synes det er så fedt, at vi viser format og sætter grænser for hvad vi vil.
Vil han Barca er han så velkommen - men en budkrig er usmageligt.

Vi mangler uforudsigelighed i front - og kan man bare minimere et par procenters afhængighed af Messi, så skal det gøres.
En super motiveret Ney tror jeg ville kunne forvandle holdet offensivt, og med Griezmann tror jeg endelig at vi kunne få en angriber med mål i støvlerne europæisk også. Og vi ville virkelig kunne lege med opstillingerne. 4-4-2, 4-2-3-1, 4–3-3, osv.
Ville være så ondt med Griez, Ney, Messi, Suarez og Dembele. Og Dembele ville endelig kunne få ro til at komme sig rigtigt med de skader og blive bygget langsomt op.
Tager vi det vitterligt ikke for givet, at Griezmann bare sådan vil forbedre offensiven? Specielt med Suarez og Messi i angrebet. Kig hvor han er bedst på banen, hos Atletico og for Frankrig. Pladsen og rummene bag 9'eren.

Og vi får aldrig begge to i samme vindue. Det ville ikke give nogen mening.

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Rb88 »

Det vil jeg også mene jo. I min optik har vi meget mere brug for en kantspiller til VW som samtidig er målfarlig Ala Hazard. Og helst ikke Ney heller. Jeg er også lidt bange for Griez bliver en Coutinho 2.0 selvom han da passer bedre ind end Cou med hans la liga erfaring

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

DeanCassady
Indlæg: 1573
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DeanCassady »

Vi har brug for en, der kan true i dybden, så vores offensive spil ikke bliver så endimensionelt. Jeg ser (fra et sportsligt synspunkt) frem til at bytte Coutinho ud med enten Griezen eller Neymar.
Robert Zimmerman

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Tello »

Shit, hvor har folk dog stirret sig blinde i Neymar. De Ligt kan ærligt talt også blive væk.

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Goaaal »

Alves stopper i PSG. Hent ham. Vi har intet alternativ.

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Tello »

Ifølge medier hist og pist, så bruger vi seriøst i øjeblikket tid på at slikke røv på Raiola og jagte Neymar. Way to fucking go. Rakitic bliver sikkert også i klubben. Ham og Roberto. Tsk.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 14 gæster