Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

DeanCassady
Indlæg: 1574
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DeanCassady »

Såfremt vi kan få ham billigere, end vi solgte (hvilket næppe kommer til at ske), må han gerne returnere. Ellers, nej tak. Udover at være et kæmpe fjols, har han været relativt skadesplaget i Paris, og er tilmed to år ældre.

Vi har i forvejen nok cunts i klubben - især hvis Griezmann også kommer.
Robert Zimmerman

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Michman »

Jeg gider ikke have ham heller..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af LeoMessi »

Neymar er på vej til Real Madrid ;-)

Billede
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

DeanCassady
Indlæg: 1574
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DeanCassady »

Ville heller ikke være overkill med Hazard og Jr. 1 og 2 til venstrekanten. Personlighedsmæssigt passer han dog fint til hovedstaden.
Robert Zimmerman

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Transferrygter

Indlæg af Lopezzz »

Jeg er imod alle indkøb og vil helst have skolens produkter men sådan fungerer det ikke mere. Og vores indkøb er ikke noget særligt men jeg tænker hvis Neymar kommer og vi tilgiver ham og han ændrer sig 360 grader og begynder at bombe i hver kamp så er jeg med :razz:
MDCCCXCIX

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af LeoMessi »

DeanCassady skrev:Ville heller ikke være overkill med Hazard og Jr. 1 og 2 til venstrekanten. Personlighedsmæssigt passer han dog fint til hovedstaden.
Ja, hans personlighed ændrede sig i den grad(til det værre hvis nogen skulle være i tvivl) efter et par år i FC Barcelona. Det skal der selvfølgelig rettes op på hvis han vil spille for Real Madrid (-:
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Blaugrana al vent
Indlæg: 520
Tilmeldt: ons maj 10, 2017 5:45 pm
Geografisk sted: Esé
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 38 gange
Kontakt:

Re: Transferrygter

Indlæg af Blaugrana al vent »

Neymar er for meget skadet. Derudover er der gået superstjerne i den for ham. Han har spildt 2 år i Frankrig hvor han ikke er blevet udfordret tilstrækkeligt. Han er dyrere end det vi fik for ham. Og rent sportsligt skulle det ikke undre mig, hvis han ender som en Fabregas, hvor "tilbagevendelsen" bare aldrig blev helt som håbet.

Kunne vi få ham "billigt" og evt med en Coutinho i byttehandel, så ville det være værd at overveje. Men han er ikke mere værd nu end da de købte ham fra os.
Jeg bløder Blaugrana

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af emo »

Men jeg tror at en Neymar i Paris og en Neymar i Barcelona er en verden til forskel rent personligt på banen men også sportsligt. Han har ikke gjort det dårligt i Paris på banen, det er mere udenfor.

Jeg var gal da han smuttede på dne måde, og den måde han udstillede Barcelona på, men en Cou for ham, med en lille pose penge = ja tak.

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
Allez...

DeanCassady
Indlæg: 1574
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DeanCassady »

LeoMessi skrev:
DeanCassady skrev:Ville heller ikke være overkill med Hazard og Jr. 1 og 2 til venstrekanten. Personlighedsmæssigt passer han dog fint til hovedstaden.
Ja, hans personlighed ændrede sig i den grad(til det værre hvis nogen skulle være i tvivl) efter et par år i FC Barcelona. Det skal der selvfølgelig rettes op på hvis han vil spille for Real Madrid (-:
Tværtimod. Han har altid været et bedre match til "verdens mægtigste klub" og den dertilhørende opblæste arrogance.

Det betyder dog ikke, at Barça er Guds bedste børn - vi kæmper med ligeledes med egoet. Blot på andre måder.
Robert Zimmerman

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Det er ikke til at finde hoved og hale i de ligt rygterne. I Catalonien er der snak om store nyheder på tirsdag, i Italien er han på vej til juve (de byder åbenbart 15-20 mio om året :eek: og i Frankrig er det et spørgsmål om tid før han rykker til psg.

Jeg tror ikke rigtigt nogen ved hvad der sker. Raiola samler bud på ham og så tager de ligt en beslutning på et tidspunkt. Men hvis man skal gætte så virker juve mest oplagt da hollandske medier også peger i den retning.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Efter at have læst og tænkt lidt over det så lugter det sgu af at raiola presser Barca. Fra april stod det klart at Barca ville have de ligt og at man forhandlede. Så kom man u og var lige ved at nappe ham. Stilhed. Så kom psg og var lige ved at nappe ham. Et spørgsmål om dage. Stilhed. Og nu er det juve der er ved at købe ham.

Det er sgu lidt suspekt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana al vent
Indlæg: 520
Tilmeldt: ons maj 10, 2017 5:45 pm
Geografisk sted: Esé
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 38 gange
Kontakt:

Re: Transferrygter

Indlæg af Blaugrana al vent »

Hvis man er fan af et hold, og ens ven samtidig skifter dertil, så kan der vel ikke være meget at rafle om? :eek:
Jeg bløder Blaugrana

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg ved ikke om han er decideret barcafan. Men ja bedste ven er i klubben og jeg er ret sikker på han har familie i Barcelona også.

Det er bare underligt at han nu stort set har været solgt til man u og psg og nu åbenbart er meget tæt på juve uden det er gået igennem. Man skulle næsten tro han venter på et eller andet.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Mere og mere peger mod juve. Det er bedre end psg men ærgerligt. Men ok 15-20 mio om året :eek:
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Transferrygter

Indlæg af Lopezzz »

Blaugrana al vent skrev:Hvis man er fan af et hold, og ens ven samtidig skifter dertil, så kan der vel ikke være meget at rafle om? :eek:
I dagens Barca når en ny spiller ankommer sandsynligheden er ret stort at man ender på bænken.
Derfor kommer han ikke til Barcelona.
Jeg synes heller ikke at han er Barca fan
MDCCCXCIX

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 8 gæster