Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af emo »

Rb88 skrev:LM: så 66 mio euro i overskud. Så har RM købt for 310 nu, og med snak om at Pogba /Eriksen skal lukkes inden 1 juli. Så potentielt set 450. Det bliver så også et underskud på 450-66 = 384 mio euro.

Så stadig noget der ikke helt stemmer, ikke?

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk
Hvorfor skal de handler lukkes inden 1.7 ?
Allez...

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Rb88 »

Eftersigende fordi det skal tælle i disse regnskabs år, så at den næste periode starter i nul hvis de skal lave et stort køb mere

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af emo »

RAC1 meddeler blandt andet, at Barcelona køber Neto ved udgangen af denne måned på en pris mellem 185 og 225 millioner kroner, da Valencia i forhold til Financial Fair Play-regler har behov for indtjeningen inden udgangen af juni. Aftalen er så, at Valencia den 1. juli køber Cillessen fri i Barca for præcis det samme beløb.
Vi ender med Neto istedet for Cillessen, og vi ender med samme pose penge som før handlen. Dvs., en ren byttehandel mellem de to spillere, eller læser jeg det helt forkert?
Allez...

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af LeoMessi »

Rb88 skrev:LM: så 66 mio euro i overskud. Så har RM købt for 310 nu, og med snak om at Pogba /Eriksen skal lukkes inden 1 juli. Så potentielt set 450. Det bliver så også et underskud på 450-66 = 384 mio euro.

Så stadig noget der ikke helt stemmer, ikke?

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk
Men det er stadig det samlede regnskab der bliver set på, og lige på dette punkt har jeg desværre ikke et indblik i hvordan det står til i Real Madrid. Jeg kunne dog ikke forestille mig, at man vil begynde at se bort fra FFP reglerne, medmindre man er villig til at betale nogle ret så heftige bøder.
Clubs need to balance football-related expenditure - transfers and wages - with television and ticket income, plus revenues raised by their commercial departments. Money spent on stadiums, training facilities, youth development or community projects is exempt.
Senest rettet af LeoMessi tirs jun 18, 2019 2:04 pm, rettet i alt 1 gang.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af emo »

Rb88 skrev:Eftersigende fordi det skal tælle i disse regnskabs år, så at den næste periode starter i nul hvis de skal lave et stort køb mere

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk
Tænkte mere at hvis de ville bruge næste sæsons transferbudget denne sommer, så skulle handlerne først kommer efter 1.7? Men kan være det ikke hænger sådan sammen. Hvis de handler inden 1.7 så vil deres udgifter jo være enorme, tænker jeg.
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

[MD] | Barça-Valencia agreement for the Cillessen-Neto exchange

Both clubs are preparing the documentation before the announcement of an operation that will benefit them financially

The two goalkeepers will be valued at 30 million euros as the transfer price
En af de mest random handler længe. Ok man kunne nok ikke få det for cille som flere forventede men alligevel.

Det lugter af fusk og jeg forventet at Valencia kigger nærmere på rafinha og denis.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Rb88 »

emo skrev:
Rb88 skrev:Eftersigende fordi det skal tælle i disse regnskabs år, så at den næste periode starter i nul hvis de skal lave et stort køb mere

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk
Tænkte mere at hvis de ville bruge næste sæsons transferbudget denne sommer, så skulle handlerne først kommer efter 1.7? Men kan være det ikke hænger sådan sammen. Hvis de handler inden 1.7 så vil deres udgifter jo være enorme, tænker jeg.
Ja det er det som det lyder på. Så at de kan nå at lave et køb mere inden 1 juli, og så lave et kæmpe efter 1 juli som mbappe. Men det vil potentielt det koste 700 mio euro i alt på en sommer. Altså 3 gange så meget som i 2009. Selv med markedet udvikling taget i betragtning vil det jo være absurd latterligt hvis det blev en realitet. Er du gal en bunke penge

Men om det er realistisk ved jeg så ikke. Inde på madridista er det jo ikke realismen der styrer deres transfer ønsker men mere det at de er "verdens største klub" så at de kan købe alle de bedste spillere hvis de vil, med papa perez tilsyneladende bundløse pengepung

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »

Ifølge det brasilianske medie Globoesporte er Barcelona klar med et enormt bud på PSG's Neymar.

Globoesporte mener at vide, at Barca er klar til at byde 750 millioner kroner + Samuel Umtiti, Ivan Rakitic og Ousmane Dembele for angriberen.

Mediet skriver, at flere af Barcelonas største profiler fortsat har et godt forhold til Neymar, og at det er en af årsagerne til, at Barca-præsident Josep Maria Bartomeu er villig til at strække sig langt for at hente PSG-stjernen tilbage til klubben.

Neymar kostede PSG mere end 1,6 milliarder kroner, da klubben hentede ham i Barcelona i sommeren 2017, men præsident Nasser Al-Khelaifi har for nyligt åbnet op for, at Neymar kan forlade klubben.
Aner ikke hvor troværdige de er, men det der, det har bare at være løgn. Og jeg tror simpelthen ikke på, at vi er så summe at sende sådan et bud af sted. 100 mio euro plus Umtiti, Dembele of Rak. Så hellere 1 år med hæmorider end det bud. Hovedløst

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Michman »

Billede
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af emo »

Helt enige. Latterlige rygter der er derude nu. Demb er mindst 100 værd, Umtiti 60-70 og Rak 40, dvs., vi vurdere Neymar til at koster små 300mill euro. Langt mere end hvad de gav for ham. Aaargh? Om noget så er han billigere nu end før.

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
Allez...

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

emo skrev:Helt enige. Latterlige rygter der er derude nu. Demb er mindst 100 værd, Umtiti 60-70 og Rak 40, dvs., vi vurdere Neymar til at koster små 300mill euro. Langt mere end hvad de gav for ham. Aaargh? Om noget så er han billigere nu end før.

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
Skulle lige til at skrive nøjagtigt det samme.

Tag Umtiti ud og fjern 50% af pengeposen, så nærmer vi os.

Eller Umtiti, Rak og Demb uden ekstra penge + de holder sig fra de Ligt.... :glad:

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Rb88 »

Neymar er 150-160 værd i min optik. Så alt derover er en dårlig handel. Cou eller Dembele plus 30 mio euro. Fair
Rak plus 100 mio euro. Fair

Men det andet er hjernedød vanvid.

Og når det er sagt så tror jeg godt aviserne ved at overskrifter med neymar sælger så derfor bliver der skrevet så ufattelig meget lort om alt det her

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

En samlet værdi omkring de 200m€, tror jeg vil være minimum for PSG.

Et tab på en lille halv milliard (150-160m), vil være et alt for stort los i kaliffens nødder og selvforståelse..

blunderbaws
Indlæg: 294
Tilmeldt: lør aug 11, 2018 8:36 pm
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 26 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af blunderbaws »

Hvordan har I det med at skulle af med dembele for evt at hente Neymar? Selv er jeg ret stor fan af dembele, så jeg håber ikke, ledelsen laver den byttehandel. Jeg anerkender dog den konklusion, at Messi skal have de bedste ved sin side de sidste år på topplan. Her er Neymar selvfølgelig en af de spillere, der kan presse alt ud af Messis kommende sæsoner.

Sendt fra min ONEPLUS A6003 med Tapatalk

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »

Jeg vil helst ikke af med Dembele. Jeg tror han kan blive rigtig god for os, han har vist det i glimt. Jeg ville stadig gerne have Neymar til klubben, men stadig beholde Dembele.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 10 gæster