10 - Lionel Andrés Messi

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Scorer Messi eksempelvis 8 mål i gruppespillet og er liga topscorer i november, så betyder det altså også noget.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Antimadridista »

SpillerSomMESSI skrev:Scorer Messi eksempelvis 8 mål i gruppespillet og er liga topscorer i november, så betyder det altså også noget.

Han er nærmest altid liga topscorer i november...

Men jo jo, scorer han 8+ mål i gruppespillet, betyder det måske en smule. Men.tænk bare tilbage til sidste efterår! Da scorede han en bunke mål i gruppespillet, samt var liga topscorer....

Edit: En anden detalje er at de øvrige kåringer: UEFAs og Best, ligger allerede i aug/sep og vinderen af disse, vinder sandsynligvis automatisk ballonen, hvilket gør efteråret ligegyldigt...

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af kklaus »

Messi’s son Mateo is unreal

When playing with his dad in the backyard he goes “I’m Liverpool and Valencia because they beat you”

At home when Tiago and Mateo are watching football together, Mateo will celebrate Real Madrid goals to piss off his bro
:lol:
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af LeoMessi »

Comunicado Oficial: Mateo Messi
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af LeoMessi »

Van Dijk kravler tættere og tættere på Messi.

Vildt at en Mickey Mouse Cup kan have så stor en betydning(havde faktisk helt glemt at den overhovedet eksisterede). Vinder Holland finalen, så tager Van Dijk nok alligevel Ballon d'Or 2019.

Ja, Messi mangler stadig Copa América som vil have afgørende betydning, men kun hvis han vinder den... og med det hold Argentina har, ja så har jeg ikke ligefrem de højeste forventninger.

Billede
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Lopezzz »

LeoMessi skrev:Van Dijk kravler tættere og tættere på Messi.

Vildt at en Mickey Mouse Cup kan have så stor en betydning(havde faktisk helt glemt at den overhovedet eksisterede). Vinder Holland finalen, så tager Van Dijk nok alligevel Ballon d'Or 2019.

Ja, Messi mangler stadig Copa América som vil have afgørende betydning, men kun hvis han vinder den... og med det hold Argentina har, ja så har jeg ikke ligefrem de højeste forventninger.

Billede
Når man vælger den bedste spiller man kan ikke sammenligne en forsvarsspiller med en angriber.
Det er åndssvagt.
Og findes der overhoved nogen man kan sammeligne med Messi i denne sæson?
Svaret er NEJ.
Det at DE ikke ønsker at give Messi prisen er en helt anden sag.
MDCCCXCIX

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Antimadridista »

Lopezzz skrev:
LeoMessi skrev:Van Dijk kravler tættere og tættere på Messi.

Vildt at en Mickey Mouse Cup kan have så stor en betydning(havde faktisk helt glemt at den overhovedet eksisterede). Vinder Holland finalen, så tager Van Dijk nok alligevel Ballon d'Or 2019.

Ja, Messi mangler stadig Copa América som vil have afgørende betydning, men kun hvis han vinder den... og med det hold Argentina har, ja så har jeg ikke ligefrem de højeste forventninger.

Billede
Når man vælger den bedste spiller man kan ikke sammenligne en forsvarsspiller med en angriber.
Det er åndssvagt.
Og findes der overhoved nogen man kan sammeligne med Messi i denne sæson?
Svaret er NEJ.
Det at DE ikke ønsker at give Messi prisen er en helt anden sag.

Må lige korrigere igen. De odds var der også før kampen i går.

Dijk vinder den ikke pga nations league, den har absolut minimal betydning.

Han var allerede klar favorit og vinder pga følgende:

1 CL sejr: Som betyder uforholdsmæssigt meget.

2 Modric-effekten: modric vandt pga CL sejr, samt den fortælling der blev bygget om omkring Kroatiens VM. At Modric var absolut hovedperson i det lille lands VM sølv.
På samme måde bygges Dijk fortællingen op om, at han ene mand er skyld i Liverpools mere solide defensiv som gav 97 point og CL sejr. Ringeagtet at Allison og den klart forbedrede midtbane, også skal have klar kredit for denne forbedring.

3 Dette punkt er lidt mere subjektivt, men syntes det er tydeligt at der er gået noget politik i den. Messi bliver bare vægtet anderledes. Som om man næsten er træt af at han bliver ved med at præstere så højt, så han vægtes bare anderledes. Samtidig er der også lidt fornemmelse af at Ronaldo og Messi bare skal blive stående på de 5 ballons hver.

4 Dijk har selvfølgelig også haft en rigtig, rigtig flot sæson og han blev også player og the year i PL. Så en plads i top 3, vil være fair.

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af emo »

Er der EN titel som kan give en forsvarspiller BDO så er det VM, og ingen andre titler. :glad: :grin:
Allez...

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Daluigi »

Selv Van Dijk mener at Messi bør have den. Ballonen er komplet useriøs, og uanset hvad folk måtte mene at den har af værdi, så taler alle fornuftige mennesker om, at Messi er den bedste i historien. Så slap nu for helved lidt af med det ræs der! Iøvrigt tror jeg Messi vinder den i år. Han er da også bookmakernes favorit, og han har Copa til at vise sig frem i. Nogle gode kampe der, samt et efterår hvor han bomber videre, så er han urørlig. At en forsvarsspiller er den eneste, som udfordrer ham pt, siger jo alt om, at man holder spændingen kunstigt i live. Den bedste spiller på kloden er Messi, og denne sæson er der INGEN, som har nogle titler der bør kunne vælte ham af pinden. Ellers må de snart omdøbe trofæet til ballon d’ Champions League.
Forumlegende

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Antimadridista »

Daluigi skrev:Selv Van Dijk mener at Messi bør have den. Ballonen er komplet useriøs, og uanset hvad folk måtte mene at den har af værdi, så taler alle fornuftige mennesker om, at Messi er den bedste i historien. Så slap nu for helved lidt af med det ræs der! Iøvrigt tror jeg Messi vinder den i år. Han er da også bookmakernes favorit, og han har Copa til at vise sig frem i. Nogle gode kampe der, samt et efterår hvor han bomber videre, så er han urørlig. At en forsvarsspiller er den eneste, som udfordrer ham pt, siger jo alt om, at man holder spændingen kunstigt i live. Den bedste spiller på kloden er Messi, og denne sæson er der INGEN, som har nogle titler der bør kunne vælte ham af pinden. Ellers må de snart omdøbe trofæet til ballon d’ Champions League.
Hvorfor er det at du regelmæssigt skal ind og lege overmyndighed på dette emne og bede folk om for helvede at slappe af!!?? Hvis det rager dig en papand og du ikke værdiger emnet eller prisen en tøddel, så bliv dog væk fra tråden!!??

Derudover. Selvfølgelig er Messi bedst og har haft en fænomenal sæson. Hvis man følger lidt med, så ved man dog også, at det ikke helt hænger sammen på den måde.

Det med at Dijk nævner Messi, er jo blot for at vise respekt. Kun Ronaldo nævner sig selv!

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Daluigi »

Antimadridista skrev:
Daluigi skrev:Selv Van Dijk mener at Messi bør have den. Ballonen er komplet useriøs, og uanset hvad folk måtte mene at den har af værdi, så taler alle fornuftige mennesker om, at Messi er den bedste i historien. Så slap nu for helved lidt af med det ræs der! Iøvrigt tror jeg Messi vinder den i år. Han er da også bookmakernes favorit, og han har Copa til at vise sig frem i. Nogle gode kampe der, samt et efterår hvor han bomber videre, så er han urørlig. At en forsvarsspiller er den eneste, som udfordrer ham pt, siger jo alt om, at man holder spændingen kunstigt i live. Den bedste spiller på kloden er Messi, og denne sæson er der INGEN, som har nogle titler der bør kunne vælte ham af pinden. Ellers må de snart omdøbe trofæet til ballon d’ Champions League.
Hvorfor er det at du regelmæssigt skal ind og lege overmyndighed på dette emne og bede folk om for helvede at slappe af!!?? Hvis det rager dig en papand og du ikke værdiger emnet eller prisen en tøddel, så bliv dog væk fra tråden!!??

Derudover. Selvfølgelig er Messi bedst og har haft en fænomenal sæson. Hvis man følger lidt med, så ved man dog også, at det ikke helt hænger sammen på den måde.

Det med at Dijk nævner Messi, er jo blot for at vise respekt. Kun Ronaldo nævner sig selv!
Hvis du ikke gider at have folk kommenterer på dit evindelige piveri, så lad vær med at skrive her i tråden. Jeg har ret til min holdning og det jeg skriver. Jeg har intet sted påstået at du ikke må have din.

Så jeg gentager - slap nu for helvede lidt af.
Forumlegende

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Lopezzz »

Nu må i begge to slappe lidt af og nyde Messis ny video :cool:

phpBB [video]
MDCCCXCIX

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Antimadridista »

Daluigi skrev:
Antimadridista skrev:
Daluigi skrev:Selv Van Dijk mener at Messi bør have den. Ballonen er komplet useriøs, og uanset hvad folk måtte mene at den har af værdi, så taler alle fornuftige mennesker om, at Messi er den bedste i historien. Så slap nu for helved lidt af med det ræs der! Iøvrigt tror jeg Messi vinder den i år. Han er da også bookmakernes favorit, og han har Copa til at vise sig frem i. Nogle gode kampe der, samt et efterår hvor han bomber videre, så er han urørlig. At en forsvarsspiller er den eneste, som udfordrer ham pt, siger jo alt om, at man holder spændingen kunstigt i live. Den bedste spiller på kloden er Messi, og denne sæson er der INGEN, som har nogle titler der bør kunne vælte ham af pinden. Ellers må de snart omdøbe trofæet til ballon d’ Champions League.
Hvorfor er det at du regelmæssigt skal ind og lege overmyndighed på dette emne og bede folk om for helvede at slappe af!!?? Hvis det rager dig en papand og du ikke værdiger emnet eller prisen en tøddel, så bliv dog væk fra tråden!!??

Derudover. Selvfølgelig er Messi bedst og har haft en fænomenal sæson. Hvis man følger lidt med, så ved man dog også, at det ikke helt hænger sammen på den måde.

Det med at Dijk nævner Messi, er jo blot for at vise respekt. Kun Ronaldo nævner sig selv!
Hvis du ikke gider at have folk kommenterer på dit evindelige piveri, så lad vær med at skrive her i tråden. Jeg har ret til min holdning og det jeg skriver. Jeg har intet sted påstået at du ikke må have din.

Så jeg gentager - slap nu for helvede lidt af.
Hold da op noget legendarisk sludder.

Brugeravatar
SIOUX
Indlæg: 1457
Tilmeldt: søn mar 11, 2018 5:33 pm
Har takket: 389 gange
Blevet takket: 195 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af SIOUX »

2 pinde fra Messi i nat. han kunne dog havde scoret flere :grin:

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Lopezzz »

Aii papi :cry:

Billede
MDCCCXCIX

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 9 gæster