Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Rb88 »

250 Mill vil være en flot pris at få

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Kvoller
Indlæg: 5143
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 789 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »

https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/avis ... tinho.html

Hvis det er sandt, så skal vi bare takke ja!

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2804
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 177 gange
Blevet takket: 416 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Kvoller skrev:https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/avis ... tinho.html

Hvis det er sandt, så skal vi bare takke ja!
Tror jeg sku ikke på. Muligvis håber man det, men det kommer ikke til at ske. Hvorfor skulle de give 20 mio mere end hvad vi har givet for en spiller der er blevet næsten 2 år ældre og ikke rigtig har vist noget ekstraordinært endnu.
De bør kunne få ham for maks 100 mio. hvis vores ledelse virkelig er utilfredse med Coutinhos arbejde. Tror de vil kunne presse prisen en del. Vores ledelse er heller for gode til at sælge. Det er 101% en and.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Nu siger jeg ikke at det er sandt men så usandsynligt er det heller ikke.

Chelsea står i en skidt situation. Mulig transferkarantæne og et farvel til deres største stjerne. Samtidig er de i den grad blevet overhalet af pool og City. Hvis der er konkurrence om Cou så ville det overhovedet ikke undre mig hvis de kastede en enorm gang penge efter en spiller der har leveret i PL. De skal snart til at vise sig frem igen ellers går det galt for dem.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Antimadridista
Indlæg: 9182
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 915 gange
Blevet takket: 938 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Det lyder langt ude det der. Udover at det sikkert aldrig bliver til noget pga transfer ban (hvilket i øvrigt gør det til en let historie at bringe), så er Cou milevidt fra Hazard!! De må også have øjne i hovedet i London!

Desuden, hvis Cou mærker et pres i Barca, hvad vil han så ikke mærke i London, iført Hazards sko...

Tror i øvrigt ikke hverken Cou, Rak eller evt Umtiti ryger før sidst på sommeren, når arvtagerer er godt gennemsøgt og overblikket over egne indkomne handler er mere på plads.

Tror Juni bliver en kavalkade af rygter...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Man tager hvad man kan få. Ligemeget hvor travlt folk har med at svine Cou så har han stadig en god alder og han har vist et højt niveau i PL. Og da de lige netop har øjne i hovedet i Chelsea så ved de har muligheden for at hente en god spiller. Dem er der ikke mange af på markedet.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Antimadridista
Indlæg: 9182
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 915 gange
Blevet takket: 938 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Altså helt bottom line, små 160m€, selv i dagens marked og selv for Chelsea, er altså noget man burde genoverveje 7-8 gange på direktionsgangene i London...!!!

Desuden: Er Coutinho en top spiller? Altså er han en på niveauet lige under Messi?? Dvs verdensklasse? Eller er han reelt et niveau længere nede...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Han er en topspiller. Hvilke niveau under Messi ved jeg ikke men han har vist sig som en rigtig god spiller. Det at man falder igennem/kommer i overskud hos Barca er ikke ensbetydende med at man ikke kan leverer andre steder. Det ved Chelsea selv med Cesc og pedro mens Zlatan og Alexis også gjorde det fint efter de smuttede.

Når snakken falder på prisen så må vi simpelthen snart forstå at det er et andet marked i dag. Hvis Chelsea er oppe imod feks psg og man u om Cou så kan han sagtens ende med at koste kassen. Og det er man klar til i disse dage hvor en spiller med en god sæson koster 80-100 mio.

Som sagt så står Chelsea i en skidt situation og de skal til at reagere. Der er kamp om top 4 i PL og et farvel til hazard er ikke ligefrem godt for dem.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kvoller
Indlæg: 5143
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 789 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »

Det niveau han havde viste i Liverpool var imo verdensklasse. Så tænker de måske ser tilbage på det niveau han havde dengang.

Antimadridista
Indlæg: 9182
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 915 gange
Blevet takket: 938 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Jeg er ikke enig i at han er en topspiller. Jeg har aldrig været hans største fan, forstod slet ikke meningen da han første gang blev nævnt i foråret 17, så måske er jeg lidt biased.

Men Deniz Suarez gjorde det lige så godt, da han fik sine muligheder.

Syntes slet ikke sammenligning med Pedro, Alexis og Zlatan er vedkommende her. Deres historier og det niveau de trods alt viste, er slet ikke i nærheden af det lave niveau Coutinho viser.

Finter og ryk ind i banen, krydret med et fint langskud. Som han endvidere kun har 1 udgave af. Han ER så overvurderet!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Du er tydeligvis biased så jeg ser ikke rigtigt nogen grund til at køre videre i det. Lad os være enige om at være uenige.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Antimadridista
Indlæg: 9182
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 915 gange
Blevet takket: 938 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Piquénbauer skrev:Du er tydeligvis biased så jeg ser ikke rigtigt nogen grund til at køre videre i det. Lad os være enige om at være uenige.
Der gav jeg dig lige en bagdør kære Piq :glad:

Håber han får en fin Copa, med finale nederlag til Argentina ;-)

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Det er simpelthen utroligt som nogle medier bliver ved med de der skide byttehandler. Nu er sport i gang med cille og denis til Valencia så Barca kan hente rodrigo billigere. Og ikke bare det. De snakker også rafinha og Miranda til Betis så Barca kan få fingrene i Firpo.

Jeg ville ikke have noget imod nogle af de spillere (især firpo ville være fin) men stop nu med det fis.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17768
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af emo »

Piquénbauer skrev:Det er simpelthen utroligt som nogle medier bliver ved med de der skide byttehandler. Nu er sport i gang med cille og denis til Valencia så Barca kan hente rodrigo billigere. Og ikke bare det. De snakker også rafinha og Miranda til Betis så Barca kan få fingrene i Firpo.

Jeg ville ikke have noget imod nogle af de spillere (især firpo ville være fin) men stop nu med det fis.
Hvorfor er det fis? Valencia har været interesseret i Cille, hvis han kunne være en del af den handel, er det jo kun godt?
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Fordi de aldrig bliver til noget. Hver eneste sæson bliver der snakket om byttehandler og den sidste vi så faldt for ca 10 år siden.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 2 gæster