Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af A$AP »

Det ville være et skridt tilbage, at hente Neymar igen. Specielt for Dembele. Nu siger vi farvel til Valverde, så skal vi også gå all in på det her og sælge de spillere vi ikke længere kan regne med. Vi skal ikke hente gamle spillere tilbage, der satte sig selv før klubben. Desuden er Neymar kun blevet ældre siden han skiftede, og de kedelige udfald udenfor banen er kun blevet flere. For eksempel til PSG's sidste ligakamp hvor han ikke var med, selvom han var fysisk klar. Han fik ikke lov til at rejse af Tuchel, så gik han til folk højere oppe i hierarkiet og fik så lov. Og så kom han med de obligatoriske billeder af ham og søsteren i en eller anden restaurant.

Det er ikke 2015 mere, og Bartomeu har flere gange været ude og sige at Dembele er bedre end Neymar. Jo hurtigere man glemmer Neymar, desto bedre. Omend jeg godt kan forestille mig potentialet for sådan et projekt for PSG med de to største franske talenter i spidsen.

Om det så var i en byttehandel med Coutinho.

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Goaaal »

Der er ingen transfer, der kunne forstærke os fra dag 1, som Neymar kunne. Han er i sin bedste alder, vanvittig dygtig, verdens/nr. 2 bedste til at bryde kæderne og kunne hjælpe Messi med alt det, andre ikke har formået siden han smuttede. Kan ikke se, der kan gøres en bedre handel. Specielt hvis det kunne blive en handel med Cou.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Kan vi regne med demb? Der er meget snak om problemer udenfor banen med ney men det er jo ikke fordi demb ligefrem har opført sig professionelt hos os. Og så er der skader oveni.

Der kan ikke herske nogen tvivl om at ney var en markant bedre spiller for os end demb har været. Og at han arbejdede hårdere på banen. Især defensivt. Spørgsmålet er så hvor meget demb kan udvikle sig men han har i hvert fald langt igen før han kommer i nærheden af det niveau vi så fra ney.

Med det sagt så så jeg stadig helst at man beholdte demb og hentede griez.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Enig med A$AP.

Kunne dog fristes, hvis vi taler Coutinho!

Tror dog det er en MEGA FULDVOKSEN AND...

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af A$AP »

Neymar spillede 17 kampe i Ligue 1 i denne sæson og 20 i sidste sæson. 30 og 28 kampe i alt. Han har også haft den ene skade efter den anden. Og når det ikke var skader, var det noget andet, som ikke rigtigt handlede om fodbold.



Jeg elskede Neymar i klubben, og jeg ville da også ønske at han aldrig skiftede til PSG.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Du kan sige det præcis samme om demb.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1577
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 168 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Champione »

Forstår udemærket man ikke orker Neymar show (udenom fodbolden), men hans skills kan man aldrig sætte en finger på.

Jeg tror desuden man ville se en toptunet Neymar, som inderligt brænder for at vise klubben at han oprigtigt har fortrudt sin handling.
Tror han vil være mere motiveret end nogensinde før.

Jeg tager ham gerne både for Demb eller Cou - jeg ville gøre alt for at få ham tilbage.
---------------------------------------
Barca is my religion!

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Tello »

Mangler bare at Valverde bliver, og at vi så henter Neymar. Så tror jeg sgu bare jeg ser City næste år.

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af whidgee »

Champione skrev:Forstår udemærket man ikke orker Neymar show (udenom fodbolden), men hans skills kan man aldrig sætte en finger på.

Jeg tror desuden man ville se en toptunet Neymar, som inderligt brænder for at vise klubben at han oprigtigt har fortrudt sin handling.
Tror han vil være mere motiveret end nogensinde før.

Jeg tager ham gerne både for Demb eller Cou - jeg ville gøre alt for at få ham tilbage.
Helt enig. Jeg tror Neymar vil være virkelig motiveret hvis han vender tilbage. Han vil indordne sig under Messi og bevise at han stadig er lige så god som dengang han var i Barca.

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Goaaal »

A$AP skrev:Neymar spillede 17 kampe i Ligue 1 i denne sæson og 20 i sidste sæson. 30 og 28 kampe i alt. Han har også haft den ene skade efter den anden. Og når det ikke var skader, var det noget andet, som ikke rigtigt handlede om fodbold.



Jeg elskede Neymar i klubben, og jeg ville da også ønske at han aldrig skiftede til PSG.
Men det er jo ikke muskelskader, han har haft? Forstår ikke folk, er så bekymret for Neymars skader?

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Michman »

Nej tak. Den arrogante knægt kan blive væk kan han. Tilgiver aldrig den måde han skred på. Neymar du vil være nummer 1 det blev du. Og nu er det ikke godt nok?
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Goaaal »

Den eneste bekymring ift. Neymar er, hvordan samarbejdet går med ham og Alba denne gang. Alba blomstrede mest efter Ney smuttede.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Transferrygter

Indlæg af Lopezzz »

Det bliver en lang og trættende offseason med alle de her rygter hver eneste dag :crazy:
MDCCCXCIX

blunderbaws
Indlæg: 294
Tilmeldt: lør aug 11, 2018 8:36 pm
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 26 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af blunderbaws »

Uagtet Neymars talent, ser jeg ham ikke komme tilbage i klubben. Det er en and.

Er rygterne om griezmann gået i sig selv igen?

Sendt fra min ONEPLUS A6003 med Tapatalk

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af A$AP »

Når man snakker om solen. Neymar har lige forladt en træning for landsholdet pga en skade i knæet.


Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 19 gæster