Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Rb88 »

B-Freak skrev:Var der ikke noget om at vi havde en "aftale" med Saul fra ATM? Synes der blev snakket om det for en del måneder siden.
Men var det ikke en vi havde for år tilbage hvor vi kunne have købt ham relativt billigt?

Men Saul skal heller ikke ligge så dybt som Busquets. Hvis det er en Saul type vil jeg langt hellere have fingre i Lo Celso. Han er fandme spændende. Banens bedste idag indtil videre herimod Real Madrid

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1577
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 168 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Champione »

B-Freak skrev:Var der ikke noget om at vi havde en "aftale" med Saul fra ATM? Synes der blev snakket om det for en del måneder siden.
Den aftale bestod så vidt jeg ved, kun af at Atletico er forpligtet til at oplyse et accepteret bud til os, hvis vi også vil købe ham.
Så kan vi få ham til samme betingelser.
Ergo, ikke særlig “speciel” aftale.

Kender ikke Rodri godt, han får lidt taletid grundet hans vanvittige mål igår.
Købte de ham ikke i sommer, i Villarreal?
---------------------------------------
Barca is my religion!

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af B-Freak »

Flere medier skriver I dag at De Ligt kommer til os!

Den er hjemme og nu skal han bare præsenteres.
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »



Hmm jeg læser det trækker i den anden retning. Ifølge espn så er der ikke kun raiola der er løbet fra sin aftale med klubben. Det samme er de ligt som nu vil have mere i løn. Penge som Barca ikke har og ikke vil give. Psg, Bayern og juve er kommet tilbage med nye bud.

Jeg vil rigtig gerne have de ligt. Som i rigtig rigtig gerne. Men det er sgu dårlig stil. Domenech meldte for et par uger siden at stort set alt var på plads men nu løber de fra det pga ajaxs præstationen i cl.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1577
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 168 gange

Transferrygter

Indlæg af Champione »

Piquénbauer skrev:

Hmm jeg læser det trækker i den anden retning. Ifølge espn så er der ikke kun raiola der er løbet fra sin aftale med klubben. Det samme er de ligt som nu vil have mere i løn. Penge som Barca ikke har og ikke vil give. Psg, Bayern og juve er kommet tilbage med nye bud.

Jeg vil rigtig gerne have de ligt. Som i rigtig rigtig gerne. Men det er sgu dårlig stil. Domenech meldte for et par uger siden at stort set alt var på plads men nu løber de fra det pga ajaxs præstationen i cl.
Ville ikke overraske mig med Raiola i spidsen for sådan en handel.
Men De Ligt har bare virket meget “Pro Barca” hele vejen igennem ifg adskillige medier, og ser man på flere PSG spillere, er de fanget i klubberne nu og kan ikke komme videre.
Er egentlig rimelig tryg ved Lenglet og Umtiti, så vi skal altså ikke smide alt over i hænderne De Ligt lejren.
Chancen for De Ligt er her nu. Han er næsten garanteret spilletid i verdens største klub.
---------------------------------------
Barca is my religion!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg tror vi ender med ham men det kan godt komme til at tage lang tid. De vil presse os for alt hvad vi har og der vil konstant være rygter om alle mulige klubber!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Han er et enestående talent imo og det vil være som et højhælet spark i nederste region, ikke at få ham.

Det sagt, skal vi ikke lade en ung knægt og hans entourage, fucke med os :sørgelig:

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Antimadridista skrev:Han er et enestående talent imo og det vil være som et højhælet spark i nederste region, ikke at få ham.

Det sagt, skal vi ikke lade en ung knægt og hans entourage, fucke med os :sørgelig:
Fuldstændig enig.

Men har også på fornemmelsen, at han bliver præsenteret indenfor rimelig fremtid.

Har set billeder af de Ligt som knægt, hvor han poserer i vores farver, så mon ikke, at knægten er ret interesseret i at komme til klubben

Men ... Raiola, den blodsuger ... suk.

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1577
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 168 gange

Transferrygter

Indlæg af Champione »

Valverde bekræftede på dagens pressemøde at der er kontakt mellem os og Griezmann, samt at den er undervejs, men at der ikke kommer nyt før pokalfinalen.

Er vel helt sikkert så?

Valverde: Ingen Griezmann-aftale før Copaen https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/val ... er-copaen/
---------------------------------------
Barca is my religion!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af A$AP »

Hvis ikke, så fint nok. Det er ikke fordi, at vi faktisk står og har brug for at forbedre centerforsvaret. Det har vi derimod på andre pladser som venstrebacken og angriberpositionen. Mere end centerforsvaret. Det vil blot give mere penge til det.

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af whidgee »

Champione skrev:Valverde bekræftede på dagens pressemøde at der er kontakt mellem os og Griezmann, samt at den er undervejs, men at der ikke kommer nyt før pokalfinalen.

Er vel helt sikkert så?

Valverde: Ingen Griezmann-aftale før Copaen https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/val ... er-copaen/
Haha. Bold.dk som citerer Football Italia om hvad Valverde har sagt på et pressemøde?? Kan det blive mere troværdigt?

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1577
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 168 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Champione »

whidgee skrev:
Champione skrev:Valverde bekræftede på dagens pressemøde at der er kontakt mellem os og Griezmann, samt at den er undervejs, men at der ikke kommer nyt før pokalfinalen.

Er vel helt sikkert så?

Valverde: Ingen Griezmann-aftale før Copaen https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/val ... er-copaen/
Haha. Bold.dk som citerer Football Italia om hvad Valverde har sagt på et pressemøde?? Kan det blive mere troværdigt?
Men han har vel sagt det?
---------------------------------------
Barca is my religion!

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af emo »

Og nu er der helt andre rygter omkring De Ligt om at vi er ved at falde af på den i forhold til Juve, Paris og Bayern.

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
Allez...

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Michman »

Billede
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Oriol Domènech on @ClubMitjanit: "I still think De Ligt will end up with Barça. The only "but" is the demand of high commissions asked by his agent, Mino Raiola. Manchester United are currently giving him the best economical offer."
Vi skal nok få ham. Men raiola må godt lige tage sig sammen!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 11 gæster