Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Tello »

Han burde have bænket busi for semedo, sådan som busi spillede her til sidst. Heck, han kunne have bænket ham for prince.

Hvad? It is what it is? Det var da sådan det var efter Anfield.

once you develop "it is what it is" mentality, a lot of things stop bothering you.

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Xavi6Smede »

Roberto præsterer bedre end Semedo, Busquets er stadigvæk vores bedste defensive midt, Rakitic har været vores bedste midtbanespillere gennem de sidste par sæsoner, og Suarez er bedre end Munir og Prince. Påstanden om at det er ligemeget vi køber, for de ender alligevel på bænken, er godt nok ved at blive trættende. Og ulogisk.

Nå, tilbage til emnet; Får Real Madrid gang i en højre kant (Asensio/Diaz/Vinicus/Rodrygo - eller en ny udefra), så begynder deres angreb at se rigtig godt ud med Benzema og Hazard på holdet. Jeg tror desværre et køb af Hazard vil løfte dem enormt. På den anden side vil det da også være fint, hvis de holder titelkampen åben til i det mindste jul denne gang.

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af LeoMessi »

Piquénbauer skrev:Ikke ligefrem en offensiv der gør en nervøs... Jeg håber for Real at de har lidt bedre muligheder end at skulle spille benz på kanten og starte med en angriber der har en god sæson bag sig.
Så længe vi ikke har en Suárez, som endnu engang har været medskyldig i at pisse et Champions League trofæ langt væk, så er alt vidst fint - der er godt nok langt op til de 13 med ham på holdet, og det ser ud til at han igen er at finde i startelleveren fra næste sæson af.

31 big chances missed i La La sammenhæng, det må da være tæt på en rekord.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Haha en madridista der snakker lort!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5422
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Det eneste vi manglede i at vinde CHL de sidste 3 år er ca...

At vi må lave offside mål i både semi finaler mod Bayern og finaler mod Atl. Madrid.
At dommenren vil være så venlig at vi må spille med en mand i overtal 2 semi finaler i streg.
At modstanderne vil lade deres målmænd (Neur Stand-in) og Karius Baktus give os 3 mål som rene gaver.
At dommeren vil være sød og give et ikke eksisterende straffe til os når vi er på nippet til at blivet slået ud på hjemmebane af Juve.

phpBB [video]

phpBB [video]

phpBB [video]

phpBB [video]

phpBB [video]

phpBB [video]







Den søde dommer, eller Allison skulle blot gøre een af ovenstående som gave til os og hopla vi ville være CHL mestre i pr, og måske endda de 2 foregående år også.

Desværre er vi udsat for ikke så søde dommere og målmænd der faktisk er klar over at de er målmænd.
Senest rettet af SpillerSomMESSI fre maj 17, 2019 3:18 pm, rettet i alt 1 gang.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af LeoMessi »

SpillerSomMESSI skrev:Desværre er vi udsat for ikke så søde dommere
Billede
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af A$AP »

Og at vi har en angriber der faktisk laver mere end et mål i sæsonen, i turneringen. Og så har Real Madrid også bare vist en anden vilje og gejst end vi har i CL. Specielt når de er kommet bagud. Man vidste bare, at de ville vende den. Med os vidste man bare, at når vi kom bagud, så bukkede alle under.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5422
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af SpillerSomMESSI »

LeoMessi skrev:
SpillerSomMESSI skrev:Desværre er vi udsat for ikke så søde dommere
Billede

Han udviste Abidal helt grundløst i samme kamp... husker du det? Altså længe før Iniesta scorede et helt legalt mål.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Haha i gik lige i fælden! Godt trolljob af vores alles madridista messifan.

Det eneste der selvfølgelig er relevant at snakke om i forlængelse af barca vs real er ligaen. Og der har vi (og suarez) haft det mægtig sjovt med at pisse dem i munden set over de seneste mange sæsoner. Her tænker jeg også at Madrid om nogen kunne have brugt suarez’ 26 mål og 6 assists i denne sæson. Hvem ved måske havde de kun været bagud med 10 point nu?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5422
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Piquénbauer skrev:Haha i gik lige i fælden! Godt trolljob af vores alles madridista messifan.

Når alt det der fnidder er sagt - som vi jo skal - så tar jeg alligevel hatten af for de 3 CHL sejre til Real Madrid, det kræver mere end held og dårligere dommere.

There, I said it!
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Antimadridista »

SpillerSomMESSI skrev:
LeoMessi skrev:
SpillerSomMESSI skrev:Desværre er vi udsat for ikke så søde dommere
Billede

Han udviste Abidal helt grundløst i samme kamp... husker du det? Altså længe før Iniesta scorede et helt legalt mål.

Det vi fik tildelt i 09, fik vi så sandelig taget fra os igen i 10 (Inter) :mad:

Real havde nærmest alt på deres side, 3 sæsoner i streg! Alene det at VAR, var det indført 2 år tidligere, kunne have ændret en masse, er bare næsten absurd.

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af LeoMessi »

Piquénbauer skrev:Haha i gik lige i fælden! Godt trolljob af vores alles madridista messifan.

Det eneste der selvfølgelig er relevant at snakke om i forlængelse af barca vs real er ligaen. Og der har vi (og suarez) haft det mægtig sjovt med at pisse dem i munden set over de seneste mange sæsoner. Her tænker jeg også at Madrid om nogen kunne have brugt suarez’ 26 mål og 6 assists i denne sæson. Hvem ved måske havde de kun været bagud med 10 point nu?
Apropos de 26 mål i ligaen, så ville det da være interessant at se om de er faldet på baggrund af om Suárez er skarp foran målet, eller om de er faldet på baggrund af, at han kommer frem til rigtigt mange chancer som hovedsageligt er blevet skabt af Messi?

Det nedenstående billede fra marts 2018 viser mig ihvertfald et lidt andet billede. 25 big chances skabt af Messi, og 24 big chances missed af Suárez, det var da pudsigt.

Billede

I dette års Champions League har han spillet 10 kampe (900 minutter) og blot scoret - og hold nu godt fast - 1! mål. Hvem var det egentligt der havde den største chance på Anfield, Suárez. Hvem blev den store chance skabt af, Messi. Det samme gjorde sig gældende i Roma kampen, og som jeg kan forstå det, så er det ham man gerne vil vinde Champions League med - held og lykke med det ihvertfald.

Ser vi på det reelle billede, så virker det ikke til at de 26 mål er kommer på baggrund af at Suárez er så fandens skarp foran målet, så nej vi vil egentligt helst gerne være fri for ham, for vi har ikke en spiller (Læs:Messi) der kan skabe så fandens mange chancer.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Haha jeg er pisse ligeglad. Faktum er at han lavede 26 kasse og de har spillet en rolle i at Barca pt er oppe med 18 point. Og så skal vi selvfølgelig ikke glemme de 3 dejlige basser mod jer. Uden Messi.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af whidgee »

Súarez har været en historisk angriber for Barca og har haft en mere end godkendt sæson med de mål han har lavet og ikke mindst det løbearbejde og det pres han utrætteligt har stået for i alle kampe. Og hvor er det komisk at en Real-fan skal sidde herinde og nedgøre Suárez, når Real Madrid har været historisk elendige og blevet revet rundt af os

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af LeoMessi »

whidgee skrev:Súarez har været en historisk angriber for Barca og har haft en mere end godkendt sæson med de mål han har lavet og ikke mindst det løbearbejde og det pres han utrætteligt har stået for i alle kampe. Og hvor er det komisk at en Real-fan skal sidde herinde og nedgøre Suárez, når Real Madrid har været historisk elendige og blevet revet rundt af os
Hvor er det jeg ligefrem har nedgjort Suárez? Det virker til, at det er en opfattelse du selv har dannet dig efter at have læst mine indlæg. Det jeg postulere er blot fakta, og det er denne metode jeg bruger når jeg kommentere på en spiller, eller skal danne mig en holdning. (det kan dog virke ret så kontroversielt i disse dage).

Så jeg kan ikke kommentere på Suárez i et FC Barcelona forum, fordi Real Madrid har været historiske elendige? Jeg kan ikke se koblingen.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 7 gæster