21 - Frenkie De Jong

Diskussion vedr. spillere fra FC Barcelona

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Frenkie De Jong

Indlæg af Piquénbauer »

Det er sjovt det der. Jeg har efterhånden sagt en del gange at jeg vil af med Valverde. Men betyder det at han ikke har vist sig som en fin træner for unge spillere? Nej. For det har han. Både Arthur og demb har spillet når de var bedst på deres positioner. Det samme har lenglet.

Så i stedet for at forholde dig til hvad der faktisk sker for holdet og hvilke spillere der faktisk bliver spillet så smider du bare din “Valverde er en lort” ned over alt. Og det smadre niveauet. For selvfølgelig kommer de Jong til at spille.

Man kan godt være af den overbevisning at Valverde er den forkerte træner og at klubben faktisk er ved at forbedre truppen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

blunderbaws
Indlæg: 294
Tilmeldt: lør aug 11, 2018 8:36 pm
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 26 gange

Re: Frenkie De Jong

Indlæg af blunderbaws »

Jeg synes ikke, demb har startet, når han har været bedst på hans plads. Coutinho derimod har fået utrolig lang line. Men jeg har faktisk forsvaret valverde langt hen ad vejen.

Sendt fra min ONEPLUS A6003 med Tapatalk

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Frenkie De Jong

Indlæg af Piquénbauer »

Når demb har været frisk så har han spillet. Skader og deres efterspil har ødelagt den sidste del af dembs sæson men inden skaden mod leganes var der ingen tvivl om at han var starter.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Frenkie De Jong

Indlæg af Lopezzz »

Jeg så De Jong for første gang da Ajax spillede mod Real, Juve og Tottenham. Jeg kunne ikke dømme hans spil da hele holdet spillede godt. De var allesammen som en stor familie og det de viste på banen var ekstraordinært.
Når han kommer til Barcelona bliver det fuldstændig anderledes. Her skal han lære at holde sin kæft når Suarez eller Alba eller nogen af de gamle skælder ham ud.
Jeg synes at vi skal sælge et par spillere ellers kommer det aldrig til at fungere. Men hvem skal vi sælge?
Mit bud er Rakitic og Coutinho men jeg er ikke sikker
MDCCCXCIX

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: Frenkie De Jong

Indlæg af PuyolErGud »

Men er der folk der forventer at han kommer ind og spiller fuldtid alle kampe? Han er kun 21, og skal selvfølgelig gennem en tilvænning, på trods af at han har vist højt niveau for Ajax i de europæiske kampe, samt den hollandske liga. Det ville da være lækker med en midtbane bestående af De Jong, Arthur og Puig der bare kunne spille drømmebold, men realiteten er, at der stadig skal være noget balance og rutine som de nye og yngre spillere kan læne sig op af.

Mit håb er bare at han falder godt til, ingen skader for, ikke bliver presset for meget, og kan sætte sig præg på kampene han bliver involveret i.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Frenkie De Jong

Indlæg af Piquénbauer »

Hvis han får en sæson som arthurs så er jeg godt tilfreds!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Frenkie De Jong

Indlæg af emo »

Kunne sagtens se De Jong være en af de to med mest spilletid på midten efter Busquets, end of season. Slår Vidal, kunne godt slå Rakitic, spørgsmålet er hvor meget Arthur gider at gøre ud af sin sæson.

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
Allez...

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Frenkie De Jong

Indlæg af Antimadridista »

emo skrev:Kunne sagtens se De Jong være en af de to med mest spilletid på midten efter Busquets, end of season. Slår Vidal, kunne godt slå Rakitic, spørgsmålet er hvor meget Arthur gider at gøre ud af sin sæson.

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk

Hvad er det egentlig du mener med din Arthur kommentar?

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Frenkie De Jong

Indlæg af emo »

Han har haft et formdyk, har været meget anonym, elsker hans profil og det han kan, men vil gerne se lidt mere fremmedrettet spil fra ham.

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
Allez...

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Frenkie De Jong

Indlæg af Rb88 »

Man skal også lige huske at Arthurs sæsonstart var i januar pga Brasiliens liga så hans sæson har også været 6 måneder længere end de andre, også selvom han var med til pre season. Så der kan også ligge lidt forklaring der

Forud en ny liga og nyt hold. Ingen grund til bekymring om Arthur. Lad ham få en ordinær sæson og så lad os bedømme ham derfra. Han har i min optik gjort det mere end okay af hvad man kunne forvente

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

DeanCassady
Indlæg: 1573
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: Frenkie De Jong

Indlæg af DeanCassady »

Jeg kan ikke se, at der skulle være nogen grund til at tvivle på Arthur. Han er skræddersyet til os, og vil formentlig blomstre i endnu højere grad, når han får en mere driblestærk midtbanespiller end Rakitic ved siden af sig. Som kontrollerende midtbanespiller er han fantastisk, og velsagtens vores næstmest boldsikre spiller.
Robert Zimmerman

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Frenkie De Jong

Indlæg af Antimadridista »

emo skrev:Han har haft et formdyk, har været meget anonym, elsker hans profil og det han kan, men vil gerne se lidt mere fremmedrettet spil fra ham.

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk

Aah ok, formdykket! Det frygter jeg på ingen måde fremadrettet. Han bliver formidabel :glad:

Man må have sin tro i orden... ;-)

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Frenkie De Jong

Indlæg af emo »

Jeg tvivler slet ikke på ham. Han er klasse. Han skal bare til at gøre sit magic lidt oftere. For det kan han.

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
Allez...

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Frenkie De Jong

Indlæg af SirJonas »

Er der nogen, der kan fortælle mig mere konkret, hvad der er med Arthur og de faste udskiftninger hver kamp.

Jeg læste/hørte engang, at han skulle få særlig skånekost, sparring etc.

At man passer særligt på hans fysisk og forsøger at skåne ham en hel del.

Men er der nogen, der kan gøre mig klogere herpå?

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Frenkie De Jong

Indlæg af Piquénbauer »

Han har spillet med en skade længe. Valverde sagde ved et pressemøde for nyligt at den har drillet ham siden jul.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster