Politik

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Politik

Indlæg af Flax_Generous »

Puha, godt jeg ikke arbejder på Christiansborg længere. De seneste valgkampe har givet mig PTSD. Det er ikke sundt at skulle høre på politikere nærmest døgnet i flere uger. Denne gang kan jeg heldigvis (næsten) bare ignorere dem.

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: Politik

Indlæg af whidgee »

Kvoller skrev:Frygter godt nok for, hvor mange stemmer Stram Kurs får..
Jeg har på fornemmelsen at de får glæde af DF-effekten og får rigtig mange stemmer. Hvis meningsmålingerne allerede sender dem i Folktinget så bliver det reelle resultat endnu bedre for dem

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Politik

Indlæg af Tello »

Manden er jo hjerneskadet (bogstaveligt talt) - ifølge ham selv. Hans hjerneskade, som følge af en bilulykke, gør at han bl.a. ikke kan tolerere andre menneskers fejl. Aha.

Måske derfor han kaldte Abdul Aziz en kriminel samfundstaber, da Abdul trollede ham tilbage.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Politik

Indlæg af Tello »

Hvor står i til valget? Mine vigtigste punkter er børnehaver/skoler, pensionsalderen, afskaffelse af besparelser på de gymnasielle uddannelser, mindre centralisering, flere reelle aktioner vedrørende klima og afskaffelse af hjemsendelsesloven.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Politik

Indlæg af Rb88 »

Mine vigtige punkter er uddannelse (væk med det loft), ulighed i sundhed og klimaet.

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: Politik

Indlæg af whidgee »

Skatten skal sættes ned!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Politik

Indlæg af Lopezzz »

X
Senest rettet af Lopezzz man okt 24, 2022 11:13 pm, rettet i alt 1 gang.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: Politik

Indlæg af whidgee »

Lopezzz skrev:Det vigtigste punkt for mig er løn. Når samtlige politikere går ned i løn og er på samme lønniveau som mig så vil jeg stemme.
Jeg står op hver fucking dag kl lort om morgenen og knokler røven ud af bukserne for at skaffe lidt penge til familien mens Lars og alle andre går bare rundt og snakker i mikrofon og lever luksus liv med dyre biler, luksusvilla, dyre rejser, dyre tøj, lækkert mad på bordet hver dag osv osv

Plus vi har nazistiske svin i klubben som HADER sådan en som mig fordi jeg er ikke hvid og hedder ikke Anders :roll:
Og de vil have at jeg stemmer?????
Det var hash du røg en del af, ikke?

ulrich
Indlæg: 1701
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Politik

Indlæg af ulrich »

De vil gerne have at du stemmer fordi du er en del af et demokrati.
Du bliver jo ikke hørt, hvis du ikke stemmer.

Sendt fra min ONEPLUS A5010 med Tapatalk

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Politik

Indlæg af Lopezzz »

X
Senest rettet af Lopezzz man okt 24, 2022 11:14 pm, rettet i alt 1 gang.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: Politik

Indlæg af LeoMessi »

Er der egentligt nogle herinde der har overvejet at stemme på et parti som Nye Borgerlige, Dansk Folkeparti eller Stram Kurs?

Hvis ja - hvorfor? (-:
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Politik

Indlæg af Tello »

Jeg ved heller ikke lige hvem jeg skulle give min stemme til. De sidste par gange har jeg stemt for sjov, på en eller anden med et sjovt navn, alene fordi jeg ikke følte nogen af kandidaterne bragte hvad der var brug for. Den her gang tror jeg dog det bliver SF eller Enhedslisten. Har taget kandidattesten, og det er i den retning mine holdninger peger.

Men, at Paludan stifter parti er jo netop en del af demokratiet. Det der med at man godt må, og at man godt kan, fordi vi lever i et demokratisk samfund. Paludan er bare ekstremt dygtig til at pisse folk af, til at vide hvor han skal - og hvor han ikke skal træde, og til at tage de kampe han kan vinde. Hvis Paludan bliver stillet overfor en klog, velvidende person i en debat, der ikke mister modet, der ikke bliver sur, der kender sine fakta og som kan finde ud af at debattere, så bliver han udstillet, og så flipper han fuldstændig ud.

Prøv at tjek Amerikanske populistiske journalister og politikere. Eksempel; Lauren Southern. Hun tager til stærkt islamisk prægede områder i eksempelvis England, og provokerer udenfor en moské. Når de så angriber hende, så beviser de den pointe hun prøver at lave. Tjek f.eks. nogle af de videoer hvor 'SJW's bliver 'triggered', og angriber folk med pis, fordi de får at vide, at der kun er to køn. Det handler om at ignorere, argumentere, debattere og vise sig som den rationelle.

Jeg vil vædde på, at Paludan's Youtube historik er fyldt med Lauren Southern, Paul Joseph Watson, Stefan Molyneux, Ben Shapiro, Stephen Crowder, Gavin McInnes, Tommy Robinson, Faith Goldy, Roaming Millenial og så videre. 100 procent sikker. Læste et opslag et sted hvor han skrev om multikulturelle samfund, hvor han citerede Jordan Peterson.

Ignorer ham, og vent på at han udstiller sig selv. Så længe vi tosprogede (Lopez, er du ikke bosnier?) gør som der blev gjort på Nørrebro, så vil der altid være 3-4 procent på Lars Tyndskids mark der stemmer på ham.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Politik

Indlæg af Lopezzz »

X
Senest rettet af Lopezzz man okt 24, 2022 11:15 pm, rettet i alt 1 gang.
MDCCCXCIX

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Politik

Indlæg af Kvoller »

Lopezzz skrev:Jeg har desværre nul tolerance overfor folk som provokerer andre folk uden grund.
Heldigvis for ham har han ikke direkte provokeret mig eller nogen fra min familie.
Paludan er den største idiot Danmark har haft. Han er racist og racister står kun for had og diskrimination.
Sådan nogle onde mennesker burde afskaffes eller sendes på den øde ø.
Kan I forestille jer Danmark uden en eneste racist?
Det vil være den bedste land i hele verden ;-)
Det ville være dejligt ja. Men det duer jo heller ikke du indirekte truer med vold, fordi der er en eller anden hjerneskadet klaphat der provokerer.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Politik

Indlæg af Lopezzz »

X
Senest rettet af Lopezzz man okt 24, 2022 11:15 pm, rettet i alt 1 gang.
MDCCCXCIX

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 16 gæster