12/5 FC Barcelona - Getafe

Alle kamptråde fra sæsonen 2018/2019

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: 12/5 FC Barcelona - Getafe

Indlæg af Tello »

Så er det sgu ligemeget om vi får en Suarez erstatning, eller De Ligt. De kan agere sædevarmere.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 12/5 FC Barcelona - Getafe

Indlæg af Goaaal »

Kritikken af Valverde har taget overhånd. Ved godt, det er en upopulær holdning. Kritikken ift. CHL er fuldstændigt berettiget. Selvom Liverpool var bedre, så skal vi ALDRIG som et top 4 hold i verden smide en 3-0. Men at sige, at det ikke vil gøre forskel at få nye spillere, samt at negligere 2x double er for meget. Valverde har gjort MEGET rigtigt denne sæson. Nye spillere har fået spilletid, vi har roteret spillere og vi vandt ligaen tidligt nok, til at kunne fokusere på CHL. Han har endda sparet Messi. Osv. Valverde er ramt af, at der er åbenlyse mangler på holdet. Jeg har sagt det før, og nu kommer det igen. Det er et kæmpe problem, at vi kun har elendige HB’s. Der kommer intet offensivt derfra. Dvs. vi kommer til at spille over midten + venstre side. Derudover er vores front for ringe til CHL. Suarez scorer ikke i Chl og selvom Messi er fantastisk, så er der bare altid en kamp eller 2, hvor han falder ud. Her har vi haft Neymar mfl. til at tage over før. I år har vi intet haft. Dembele har været skadet, og Cou er vanvittigt ufarlig tæt på mål. Der skal kvalitet ind på holdet, medmindre vi kan holde Dembele skadesfri. Og nej, Mere spilletid til Malcolm lignede heller ikke en løsning. Flere dårlige minutter end gode.

Jeg er dog stadig rystet over, hvor ringe holdet og Valverde præsterede mod Liverpool.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 12/5 FC Barcelona - Getafe

Indlæg af A$AP »

Valverde er ramt af meget mere, end at der bare er mangler på holdet. Og kom nu, så dårlige er vores højrebacks ikke. Mané rundbarberede Roberto gang på gang i første kamp, hvad gør manden så? Han stiller jo bare med Roberto igen, selvom vi har en langt hurtigere og stabil højreback på bænken. Semedo er også langt bedre anlagt til Liverpool. Og når vores højreside er så tandløs som den er, så er det jo i høj grad også fordi, at vores system under Valverde lægger an til det. Ikke sagt, at der klart findes bedre højrebacks end vores derude. Og Valverde og alle andre er jo netop med til hele tiden at forsvare Suarez. Han bliver aldrig skiftet ud og han spiller altid.

Ja, vi har ikke andre 9'er, men det er så ledelsens dårlige beslutninger der er årsag til det. Og ellers har der også været andre løsninger i offensiven, som kunne være prøvet, men Valverde har været fast besluttet på Suarez. Ligemeget hvor dårligt han har spillet.
Alt det der var præcis det samme man sagde efter første sæson, vi købte godt ind med Vidal, Arthur, Malcom, Lenglet. Spillet er ikke blevet bedre, vi har lukket flere mål ind, og vi oplevede det præcis samme i CL.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 12/5 FC Barcelona - Getafe

Indlæg af A$AP »

Arthur er skadet, og det er usikkert om han bliver klar til finalen. Det bliver nok den helt sjove midtbane igen så.

Billede

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2799
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 152 gange
Blevet takket: 289 gange

Re: 12/5 FC Barcelona - Getafe

Indlæg af whidgee »

Og Boateng ikke udtaget selvom Suárez er skadet. Virkelig god løsning vi fandt der. Men forhåbentlig kan det give spilletid til Abel Ruiz

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 12/5 FC Barcelona - Getafe

Indlæg af Piquénbauer »

Mon ikke vi har årsagen til Arthurs svingende præstationer og de få minutter han har fået med den seneste skade? Jeg tror han har været mærket i noget tid. Ligesom suarez.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7195
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1878 gange
Blevet takket: 1116 gange

Re: 12/5 FC Barcelona - Getafe

Indlæg af Dytrax »

Messi uden skæg i aften. Så et billede på FB og tænkte, at jeg ville foretrække Messi uden Valverde, men mon ikke det sker snart?

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 12/5 FC Barcelona - Getafe

Indlæg af A$AP »

Man har jo lov at håbe, men det lader til at spillerne gerne vil holde på ham (de der har noget at sige), også Messi. Så kan man jo ikke gøre så meget. De får vel bare hvad de selv vil have så.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7195
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1878 gange
Blevet takket: 1116 gange

Re: 12/5 FC Barcelona - Getafe

Indlæg af Dytrax »

A$AP skrev:Man har jo lov at håbe, men det lader til at spillerne gerne vil holde på ham (de der har noget at sige), også Messi. Så kan man jo ikke gøre så meget. De får vel bare hvad de selv vil have så.
Ja, det forstår man godt, at de gerne vil, for stjernerne er faste startere og får det som de vil have det under Valverde.
Eller, det er i hvert fald sådan det ser ud udefra, synes jeg.


Med hensyn til kampen, er jeg spændt på hvordan tilhængerne tager imod holdet og ikke mindst holdets reaktion. Selv om ingen sejr er stor nok til at slette Anfield fra hukommelsen.

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: 12/5 FC Barcelona - Getafe

Indlæg af Tello »

Håber publikum giver dem en verbal røvfuld. Var man røget ud med æren i behold, så fortjente man hyldest og respekt, men det i Liverpool var en farce.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 12/5 FC Barcelona - Getafe

Indlæg af Piquénbauer »

Det kunne være at Valverde faktisk bare er ret god når det kommer til mandskabspleje?

Omkring suarez så vil jeg vædde alt hvad jeg ejer og har på at 98% af alle trænere ville spille ham i samtlige kampe hvis de kunne.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 12/5 FC Barcelona - Getafe

Indlæg af A$AP »

Barcelona XI v Getafe: Cillessen, Sergi Pique Umtiti Alba - Busquets Rakitic Vidal - Malcom Messi Coutinho

That midtbane :thumbup: :thumbup:


I det mindste får vi Malcom at se.

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: 12/5 FC Barcelona - Getafe

Indlæg af Tello »

Sergi Roberto. Yay.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 12/5 FC Barcelona - Getafe

Indlæg af Piquénbauer »

Så blev kampen da værd at se alligevel. Vamos!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7072
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 12/5 FC Barcelona - Getafe

Indlæg af Daluigi »

Piquénbauer skrev:Det kunne være at Valverde faktisk bare er ret god når det kommer til mandskabspleje?

Omkring suarez så vil jeg vædde alt hvad jeg ejer og har på at 98% af alle trænere ville spille ham i samtlige kampe hvis de kunne.
Og en klub som vores behøver en træner der er fra øverste hylde og dermed blandt de 2% der ikke ville.
Forumlegende

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 1 gæst