Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Vi vil tabe hvis vi spiller de spillere mere. Og hvis der er en ting denne klub ikke kan håndtere så er det nederlag.

Og du hopper jo rundt i dine påstande. Først kan vi ligeså godt lukke la masia “da vi ikke bruger det til noget” og når det så bliver påpeget at flere faktisk er blevet spillet så skal de åbenbart spille 10 kampe i træk.

Faktum er at vi for første gang i noget tid har spændende spillere på vej. Og de får tid på førsteholdet. Alena er endda blevet brugt i vigtige kampe.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

blunderbaws
Indlæg: 294
Tilmeldt: lør aug 11, 2018 8:36 pm
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 26 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af blunderbaws »

Norbit skrev:
blunderbaws skrev:Hvis i vil have fart på kanterne, har jeg hørt Bale er billigt til salg.

Vil i allesammen til at spille indianerbold?

Sendt fra min ONEPLUS A6003 med Tapatalk
Ikke nødvendigvis indianerbold. Men, når vi ikke har en skid at komme med over to kampe mod Liverpool. Så er jeg bekymret for at vi har behov for det. Jeg kan ikke se Messi, Suarez eller Coutinho true i dybden og ofte bliver vi alt for ufarlige når modstanderne presser os lidt. Hvis det ikke er for Messi genialiteter så er vi helt ude og skide.

Ser vi på vinderne af CHL de seneste par år, helt tilbage fra 2013. Så har det altså været hold som har haft fart over kanterne. Bayern/Dortmund, Real/Atl.M, Juve/Os, Real/Atl.M, Real/Juve, Real/Liverpool.

Sidst vi var i finalen var holdet 4 år yngre.
Messi 4 år yngre, Suarez 4 år yngre, Rakitic 4 år yngre, Neymar, Alba, Dani Alves. Det var fart over felterne, som der desværre ikke er i dag!

Holdet i 2015 finalen bestod af:
Ter Stegen,
Dani Alves, Pique, Mascherano, Alba,
Inista, Bussi, Rakitic,
Messi, Suarez, Neymar.

Det er 4 ændringer i startopstillingen ift. Liverpool kampen 4 år senere. Stammen er god, men det er på tide at der sker noget. Vi vinder ikke CHL med Suarez, Rakitic og Roberto på holdet.
Tak for et godt indlæg. Jeg er egentlig meget enig. Det er bare de bud på transferemne der kommer op i denne tråd. Jeg kan ikke se meningen med Griezmann. Hvor skal han spille? Jeg tror, han får samme problem, som Dybala har med Messi - desuden er han 28. Det samme er Douglas Costa. Jeg synes det bedste bud i denne tråd er Sane, men ham får vi aldrig. Heller ikke med Coutinho i bytte.

Jeg tror det vigtigste er, at vi får en træner med et fast koncept, og som kan sparke energi ind i holdet. Spillerne er blevet lidt spanskerdovne :D

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Må indrømme, at jeg på ingen måde er glad for udsigten til Griezmann. Ville ønske, at der blev set i en anden retning. Især med tanke på det stunt Kaptajn Fortnite brillerede med i forbindelse med det mulige skifte, sidst navnet var på bordet.
Er også bange for at det vil blive Coutinho V2.0, idet han formentlig vil søge de samme rum som Messi og den går ikke, Granberg.

Med hensyn til højre back, er jeg i tvivl. Semedo har vist gode ting, men omvendt, har han også præsteret forfærdeligt. Han er ikke lige så sikker på bolden som Roberto, men bidrager til gengæld med mere fart. Så længe der ikke er et oplagt bud på en HB, er jeg tilfreds med de 2. (Dog uden at være begejstret) - Skal lige huske at nævne Wagué, som jeg tror kan blive vores næste fuldblods HB, men han mangler erfaring og ikke mindst spilletid på højeste niveau. Måske det kommer i næste sæson. We shall see.

Midtbanen er godt dækket ind. Forestiller mig, at Alena, de Jong, Puig og Arthur køres i stilling i forbindelse med generationsskifte, mens Busi (Forhåbentlig) har en sæson mere på absolut topplan i støvlerne. Ikke at han har været god i denne, hvor alderen ser ud til at presse på. Måske han også bare er vanvittigt træt. Nu får vi se.

Cou, Raki, Boateng og Malcolm ryger formentlig videre til andre klubber. Tilbage har vi Suarez, Demb & Messi. Drømmescenariet er en type som Jovic, men han skulle efter sigende være på vej til Madrid, så dén løsning bliver det nok ikke.
Har læst en masse rygter om Neymar, men den tror jeg heller ikke på. Til dels er han for dyr og primært på grund af måden han forlod klubben på. Er ikke sikker på, at han vil blive tilgivet.

Men vigtigst: En ny træner. Gerne én med en filosofi ala Ten Hag, som pt er min personlige favorit. Det kan godt være, at han er af den tyske skole, hvor der styres med hård hånd og at dét vil være vanskeligt i forhold til vores spillerbase, men omvendt, så tænker jeg også, at lige præcis dét, vil være sundt. Det er ikke en hyggeklub ala Tata, hvor der skal grilles og køres tapas ind. Enten leverer man på banen eller også sidder man på bænken. Looking at you, Suarez!

I det store og hele, er jeg positiv, for vi har spillere på vej gennem systemet, endda spillere med høj kvalitet. Ikke så udtalt som den gyldne generation, men spændende og særdeles talentfulde spillere.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Transferrygter

Indlæg af Lopezzz »

Piquénbauer skrev:Vi vil tabe hvis vi spiller de spillere mere. Og hvis der er en ting denne klub ikke kan håndtere så er det nederlag.

Og du hopper jo rundt i dine påstande. Først kan vi ligeså godt lukke la masia “da vi ikke bruger det til noget” og når det så bliver påpeget at flere faktisk er blevet spillet så skal de åbenbart spille 10 kampe i træk.

Faktum er at vi for første gang i noget tid har spændende spillere på vej. Og de får tid på førsteholdet. Alena er endda blevet brugt i vigtige kampe.
Men Alena koster ikke over 100 mil, derfor spillede Coutinho mod Liverpool.
Alena er 100% klar til første holdet.
Puig får hellere ikke lov til at spille fordi han skal først spille 15 min i hver 10. kamp 2-3 år i træk.
De bruger alt for langt tid til at teste dem og når de endelig får lov til at spille så er det fucking kun 10-15 min.
Hvad er vi bange for? Og hvad så hvis vi taber nogle kampe? De kan kun lære noget af det.
De unge talenter behandles meget dårligt synes jeg. De bruger deres liv på at spille for Barcelona men de bliver dømt efter nogle enkelte fejl fordi de får ikke nok spilletid
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Transferrygter

Indlæg af Lopezzz »

Dytrax skrev:Må indrømme, at jeg på ingen måde er glad for udsigten til Griezmann. Ville ønske, at der blev set i en anden retning. Især med tanke på det stunt Kaptajn Fortnite brillerede med i forbindelse med det mulige skifte, sidst navnet var på bordet.
:lol:
MDCCCXCIX

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Lopezzz skrev:
Piquénbauer skrev:Vi vil tabe hvis vi spiller de spillere mere. Og hvis der er en ting denne klub ikke kan håndtere så er det nederlag.

Og du hopper jo rundt i dine påstande. Først kan vi ligeså godt lukke la masia “da vi ikke bruger det til noget” og når det så bliver påpeget at flere faktisk er blevet spillet så skal de åbenbart spille 10 kampe i træk.

Faktum er at vi for første gang i noget tid har spændende spillere på vej. Og de får tid på førsteholdet. Alena er endda blevet brugt i vigtige kampe.
Men Alena koster ikke over 100 mil, derfor spillede Coutinho mod Liverpool.
Alena er 100% klar til første holdet.
Puig får hellere ikke lov til at spille fordi han skal først spille 15 min i hver 10. kamp 2-3 år i træk.
De bruger alt for langt tid til at teste dem og når de endelig får lov til at spille så er det fucking kun 10-15 min.
Hvad er vi bange for? Og hvad så hvis vi taber nogle kampe? De kan kun lære noget af det.
De unge talenter behandles meget dårligt synes jeg. De bruger deres liv på at spille for Barcelona men de bliver dømt efter nogle enkelte fejl fordi de får ikke nok spilletid
De spiller 2 fuldstændig forskellige pladser. Derfor spiller cou foran alena. Og ja det er alena og derfor får han også spilletid. Endda i svære kampe.

Jeg ved simpelthen ikke hvad du snakker om i resten du skriver om. Holdet er bange for at tabe da man ikke vinder titler ved at tabe. Og det er immervæk det vigtigste for Barca. Udover det så vil de unge spillere ikke få en fod til jorden hvis de spiller i flere kampe af betydning som holdet taber.

Din kritik er så malplaceret som den overhovedet kan være efter denne sæson.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

blunderbaws skrev:
Norbit skrev:
blunderbaws skrev:Hvis i vil have fart på kanterne, har jeg hørt Bale er billigt til salg.

Vil i allesammen til at spille indianerbold?

Sendt fra min ONEPLUS A6003 med Tapatalk
Ikke nødvendigvis indianerbold. Men, når vi ikke har en skid at komme med over to kampe mod Liverpool. Så er jeg bekymret for at vi har behov for det. Jeg kan ikke se Messi, Suarez eller Coutinho true i dybden og ofte bliver vi alt for ufarlige når modstanderne presser os lidt. Hvis det ikke er for Messi genialiteter så er vi helt ude og skide.

Ser vi på vinderne af CHL de seneste par år, helt tilbage fra 2013. Så har det altså været hold som har haft fart over kanterne. Bayern/Dortmund, Real/Atl.M, Juve/Os, Real/Atl.M, Real/Juve, Real/Liverpool.

Sidst vi var i finalen var holdet 4 år yngre.
Messi 4 år yngre, Suarez 4 år yngre, Rakitic 4 år yngre, Neymar, Alba, Dani Alves. Det var fart over felterne, som der desværre ikke er i dag!

Holdet i 2015 finalen bestod af:
Ter Stegen,
Dani Alves, Pique, Mascherano, Alba,
Inista, Bussi, Rakitic,
Messi, Suarez, Neymar.

Det er 4 ændringer i startopstillingen ift. Liverpool kampen 4 år senere. Stammen er god, men det er på tide at der sker noget. Vi vinder ikke CHL med Suarez, Rakitic og Roberto på holdet.
Tak for et godt indlæg. Jeg er egentlig meget enig. Det er bare de bud på transferemne der kommer op i denne tråd. Jeg kan ikke se meningen med Griezmann. Hvor skal han spille? Jeg tror, han får samme problem, som Dybala har med Messi - desuden er han 28. Det samme er Douglas Costa. Jeg synes det bedste bud i denne tråd er Sane, men ham får vi aldrig. Heller ikke med Coutinho i bytte.

Jeg tror det vigtigste er, at vi får en træner med et fast koncept, og som kan sparke energi ind i holdet. Spillerne er blevet lidt spanskerdovne :D
Tak for ros :oops: :lol:
Enig i det du skriver, jeg tror dog at Griezmann er røgslør for en anden. Kan ikke se hvorfor vi pludselig vil give 120 mio for ham. Hellere smide 70-80 mio efter Sane, 40 mio efter Neres eller 120 efter Rashford. Douglas Costa nævnte jeg, da han er uhyggelig i én-mod-én situationer, noget vi mangler udover Messi og til dels Dembele.

Vi skal have noget x-factor. Vi er alt for nemme at låse i de helt store kampe, i hvertfald i CHL de seneste mange år.
Håber vi ser nyt blod i angrebet, jeg ser gerne at man skipper flere første holds spillere.

Vil være så fræk og sige, at vi skal væk med Pique. Ind med De ligt. Så har vi et forsvar bestående af De Ligt, Umtiti, Lenglet, Todibo. Vil ikke miste Umtiti for at vi om 1 år skal ud og finde en erstatning. Det er håbløst. Nogle gange må man bare give slip. Selvom denne idé nok er umulig. Jeg tror dog, at holdet vil vokse på sigt.

Vil gerne se et hold efter sommer bestående af:
Stegen, Semedo, Wague, De Ligt, Umtiti, Lenglet, Todibo, Alba, Cucurella, Roberto, Arthur, De Jong, Alena, Ruig, Vidal, Bussi, Messi, Demb, Lacazette, Sane, ny reserve keeper, og så rykke 3 spillere fra b-holdet op.

Det er en trup på 22.
Det vil sige, vi mister følgende af den ene eller anden årsag: Rakitic, Pique, Coutinho, Malcom, Cillesen, Suarez.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Det vil vi fordi han er klasse. Jeg er ikke den store fan af griez’ personlighed men han er en topspiller og minimum et niveau over lacazette, sane (hvorfor skulle vi dog købe ham? Udover at pep konsekvent har set bort fra ham så spiller han samme plads som demb) og neres. Samtidig vil han have 3 gode sæsoner i sig som vil passe godt med Messi. Han kan desuden spille alle pladser helt fremme.

Og at sige farvel til pique ville være sindssygt. Jeg kan sagtens se at det på mange punkter er risikabelt at sende umtiti afsted men pique er ikke bare lederen af forsvaret, en af vores bedste spillere men også kulturbærer og kæmpe personlighed.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Gomes muligvis til spurs for 30 mio. Fin start!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Piquénbauer skrev:Gomes muligvis til spurs for 30 mio. Fin start!
Glimrende start, hvis Gomes ryger til Spurs.

Med hensyn til Griez, er min anke netop på personligheden. Men jeg syntes også at Suarez var en nar, da vi hentede ham, så det er godt, at det ikke er mig som står for indkøb :lol:

Så ville jeg gå stærkt efter Euron Greyjoy, for med den sigteteknik, vil han altid ramme indenfor målrammen.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Jamen enig. Griez fremstår som en kæmpe klovn. Og jeg er ikke fjollet med at hentes til klubben. Men samtidig kan han dække stort set alle pladser i vores angreb, han kan laver kasser, han er klog på bolden og han rykker til klubben for at vinde (han går ned i løn).

Hvis han hentes så synes jeg dog man skal beholde malcom. Demb og malcom kan stå for den fart vi til tider får brug for på kanten. Griez skal altså være en 1 til 1 med cou.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af B-Freak »

Og lad os så lige hente Jan Koller, så vi har en spiller at smide den op på til sidst i kampene.

Han må være billig nu.
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Piquénbauer skrev:Gomes muligvis til spurs for 30 mio. Fin start!
Står det nogle steder?
Det er da en god sjat penge. Rakitic meldes også på vej til Inter. Så er vi jo godt på vej. Hvad siger folk til Icardi, ved godt at han har alt det der med Messi, men tror vi virkelig på det? Grunden til at jeg ser denne handel sandsynlig skyldtes at jeg ikke tror klubben kan få mere end 30-35 mio for Rakitic, kunne vi få lavet en byttehandel er jeg fint tilfreds.

De kampe jeg har set med Inter, der giver han altså alt hvad han har i alle kampe. Han løber utrolig meget og meget i høj fart. Desværre er hans kone med til at ødelægge ham fuldkommen.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Hvis man synes suarez er dårlig på bolden så vil icardi fremstå som en decideret boldmongol. Han er en begrænset fodboldspiller og kan ikke ret meget andet end at score kasser i feltet. Så nej tak til ham.

Og det er sports.es der skriver om Gomes. Så det er langt fra sikkert. Men han har gjort det godt i England og vi burde kunne sælge til den pris.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Piquénbauer skrev:Hvis man synes suarez er dårlig på bolden så vil icardi fremstå som en decideret boldmongol. Han er en begrænset fodboldspiller og kan ikke ret meget andet end at score kasser i feltet. Så nej tak til ham.

Og det er sports.es der skriver om Gomes. Så det er langt fra sikkert. Men han har gjort det godt i England og vi burde kunne sælge til den pris.
Men er det ikke bedre at få ham i bytte for Rakitic end kun at få maks 35-40 mio for Rak?
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 19 gæster