7/5 Liverpool - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2018/2019

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 7/5 Liverpool - FC Barcelona

Indlæg af emo »

De to afslutningeg fra Coutinho og fra Suarez, hold nu kæft hvor var de slatne. De ligger perfekt, men der er ingen juice bag dem. Med de sparketeknikker de to har, så er det fucking sygt at de kan være så ringe i afslutningerne.
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 7/5 Liverpool - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

De tog for let på det. Som om det var en træningskamp. Ingen vilje - det skulle bare overståes.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 7/5 Liverpool - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Den opfattelse har jeg også. Som om de tænkte, "ah, den scorede vi ikke lige på, der kommer flere af dem, vi er sikre". Kæft en attitude! De kan på ingen måde være det bekendt. Ja Valverde fejler, men det gør spillerne i en grad også, og det gør ondt at se en Alba som har været ret så stabil hele sæsonen fejle sådan defensivt.
Allez...

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1577
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 168 gange

Re: 7/5 Liverpool - FC Barcelona

Indlæg af Champione »

Tello skrev:Er jeg den eneste der er fucking træt af Busquets?

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Synes at alderen har indhentet ham. Alt for statisk og alt for mange fejl.
Og aaaaalt for langsom!
---------------------------------------
Barca is my religion!

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 7/5 Liverpool - FC Barcelona

Indlæg af Tello »

Champione skrev:
Tello skrev:Er jeg den eneste der er fucking træt af Busquets?

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Synes at alderen har indhentet ham. Alt for statisk og alt for mange fejl.
Og aaaaalt for langsom!
Og alt for nonchalant.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: 7/5 Liverpool - FC Barcelona

Indlæg af Flax_Generous »

Daluigi skrev:Jeg har lagt mig i min seng og lagt hånden på min kones mave, hvori der ligger min ufødte søn og venter på at se livets lys ganske snart. Han bliver den førstefødte og han skal hedde Arthur.
Stort tillykke. Glæd dig. Og godt navn!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 7/5 Liverpool - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Ja tillykke med det Daluigi! Og husk at alle skænderier efter kl 00 glemmer man næste dag ;-)
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MarkMenace
Indlæg: 204
Tilmeldt: man sep 11, 2017 11:05 am
Har takket: 52 gange
Blevet takket: 30 gange

Re: 7/5 Liverpool - FC Barcelona

Indlæg af MarkMenace »

Jeg er målløs over hvor lidt vores spillere er villige til at kæmpe sig til den finale plads.
Hvor fanden er vildskaben? Uanset Valverdes taktiske disponeringer, må spillerne da være i stand til at hive sig i nakkehårene og få 'fandme-nej' indstillingen frem, når de kan se at det er ved at gå helt galt!

Af alle folk i truppen var Vidal den eneste der kæmpede for at forsvare de blårøde trøjer, og selvfølgelig skal han ud, fremfor en S. Roberto som nærmest var mere ringe end Coutinho.

blunderbaws
Indlæg: 294
Tilmeldt: lør aug 11, 2018 8:36 pm
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 26 gange

Re: 7/5 Liverpool - FC Barcelona

Indlæg af blunderbaws »

Så modtog jeg også en idiotsms fra min idiotbror. "Messi kan bare ikke i England".


Facepalm

Sendt fra min ONEPLUS A6003 med Tapatalk

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 7/5 Liverpool - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

MarkMenace skrev:Jeg er målløs over hvor lidt vores spillere er villige til at kæmpe sig til den finale plads.
Hvor fanden er vildskaben? Uanset Valverdes taktiske disponeringer, må spillerne da være i stand til at hive sig i nakkehårene og få 'fandme-nej' indstillingen frem, når de kan se at det er ved at gå helt galt!

Af alle folk i truppen var Vidal den eneste der kæmpede for at forsvare de blårøde trøjer, og selvfølgelig skal han ud, fremfor en S. Roberto som nærmest var mere ringe end Coutinho.
Jeg tror det er gamle trætte ben. Spillere som Suarez, Bussi, Rak og Pique har bare ikke den samme energi og vilje.

Og så kan man bare ikke altid forvente at Messi ordner det. Andre bliver også nødt til at tage intiativ men det sker ikke. Vi har brug for unge spillere der kommer med lidt vilje.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 7/5 Liverpool - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

blunderbaws skrev:Så modtog jeg også en idiotsms fra min idiotbror. "Messi kan bare ikke i England".


Facepalm

Sendt fra min ONEPLUS A6003 med Tapatalk
Jeg har også fået diverse sjove beskeder i dag. 2 gange, har vittige venner skrevet "YNWA," og krydret med et par smileys. Sjovt nok, er de United tilhængere, så jeg gemmer lige screenshots.

Det er ikke til at fatte, at vi ikke gik videre. Væk mig lige og sig, at vi spillede sprudlende og kørte dem over 5-0 ...

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 7/5 Liverpool - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

For helvede!

Objektivt set, er det sikkert ok at Liverpool gik videre. Uden at gå nærmere ned i det, så moste de os i høj grad, i begge kampe. Chancemæssigt vil jeg tro det var næsten lige, men vi var generelt bare et skræmt hold med bøjede nakker....

Gennem hele foråret har jeg tænkt: Det her er sku ikke et tripple hold eller et CL vinder hold!! Men for hver hårdt kæmpet og ofte solide sejr, har jeg rykket mig lidt. Det kan være det bare er sådan man vinder anno 2019!? Real var også ofte ualmindeligt meget på hælene gennem deres CL kampagner og de trak den altid hjem til sidst, så måske alligevel!!

Men nej, vi var der ikke, lavede for mange fejl og havde pludselig mistet den kynisme som var der hjemme mod United og Liverpool.

Det mest pinefulde er nok bare at vi HAVDE booked den finale..flere tilhængere havde sikkert allerede planlagt en weekend i Madrid, her om 3-4 uger.

Nu her hvor det er kommet marginalt på afstand, så tror jeg egentlig at jeg var mere nede i 2012 mod Chelsea. Dengang var det jo bare tyveri og dybt uretfærdigt. Det var det ikke i går, det var bare pisse træls. Jeg skal i hvert fald aldrig se den Messi chance ved 1-0 igen :sad:

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 7/5 Liverpool - FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

At vi tabte til et bedre hold er der ingen skam i denne gang.

Men at det var tydeligt at indstillingen var helt mat og at man ikke havde gearet samtlige spillere op efter fadæsen i Rom, det er en decideret skam. Og det er den del jeg simpelthen ikke forstår.

Flashbacks:

0-4 Bayern
0-4 PSG
0-3 Juventus
0-3 Roma
0-4 Liverpool

Bayern (med deres styrke dengang) og Liverpool i dag - kan jeg forstå at man taber til - men ikke med de cifre! De andre nederlag er blot skammelige.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 7/5 Liverpool - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Piquénbauer skrev:
MarkMenace skrev:Jeg er målløs over hvor lidt vores spillere er villige til at kæmpe sig til den finale plads.
Hvor fanden er vildskaben? Uanset Valverdes taktiske disponeringer, må spillerne da være i stand til at hive sig i nakkehårene og få 'fandme-nej' indstillingen frem, når de kan se at det er ved at gå helt galt!

Af alle folk i truppen var Vidal den eneste der kæmpede for at forsvare de blårøde trøjer, og selvfølgelig skal han ud, fremfor en S. Roberto som nærmest var mere ringe end Coutinho.
Jeg tror det er gamle trætte ben. Spillere som Suarez, Bussi, Rak og Pique har bare ikke den samme energi og vilje.

Og så kan man bare ikke altid forvente at Messi ordner det. Andre bliver også nødt til at tage intiativ men det sker ikke. Vi har brug for unge spillere der kommer med lidt vilje.
Men tror du Suarez, Bussi og Rak, ikke er blandt de foretrukne 11 i 2019-20??

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 7/5 Liverpool - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg havde glemt den chance... Fuck.

For mig er det fordi jeg vitterligt ikke troede vi kunne ryge ud. Jeg troede vi havde lært af sidste sæson og jeg troede at spillerne ville give alt for at komme videre. Men det enten ville eller kunne de ikke.

Hvis jeg skal se på det positive så vil jeg ikke blive sur over hvem der vinder cl i år. Jeg håber på ajax men jeg kan sagtens leve med de andre også. Og så var det bare fortjent at pool gik videre. De var bedre end os.

Vigtigst så får dette konsekvenser. Der vil blive taget beslutninger omkring træneren og truppen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster