7/5 Liverpool - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2018/2019

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 7/5 Liverpool - FC Barcelona

Indlæg af B-Freak »

Fuldt fortjent at Liverpool går videre, jeg håber bare at Ajax vinder det hele nu!

Ledelsen må se at Valverde skal ud og vi skal have noget offensiv power ind, så Messi kan blive aflastet lidt.
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 7/5 Liverpool - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Når, hvem vil vædde med at vi står op til forsider i Barcelona med Dembele der sidder med en hætte over hovedet og en eller anden lorteoverskrift, med at hvad der kunne være blevet hvis ikke han havde brændt en chance. Og Valverde med den samme gamle udtalelse efter kampen som altid. Sig selv op, ellers skal Bartomeu sætte det i gang.
Senest rettet af A$AP tirs maj 07, 2019 11:23 pm, rettet i alt 1 gang.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 7/5 Liverpool - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Dytrax skrev:
Piquénbauer skrev:Shit hvor mangler det her hold fart. Det er helt vildt.
Og noget vildskab ala Vidal, bare kombineret med bedre teknik.

Jeg håber og tror, at de Ligt og de Jong kommer med en smule af det. Men der skal ryddes op. Coutinho skal videre, Suarez skal - hvis ikke videre - spille andenviolin.

Og vigtigst: Vi skal have en ny træner.

Hold kæft, hvor er jeg skuffet. Har lyst til at ligge mig i fosterstilling og flæbe hele natten.
Men bare det at vidal spillede viser at Valverde var i tvivl. Vidal bringer kaos men han spiller ham med Roberto og Cou som ikke fungerer i kaos.

Det var ikke det ene eller andet. Vi angreb ikke 100% men vi spillede alligevel åbent og uden kontrol.

Simpelthen ufatteligt at Valverde ikke lærte noget sidste sæson.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 7/5 Liverpool - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

A$AP skrev:Når, hvem vil vædde med at vi står op til forsider i Barcelona med Dembele der sidder med en hætte over hovedet og en eller anden lorteoverskrift, med at hvad der kunne være blevet hvis ikke han havde brændt en chance. Og Valverde med den samme gamle udtalelse efter kampen som altid. Sig selv op, ellers skal Bartomeu sætte det i gang.
Det er der ikke rigtigt noget der tyder på. Alt hvad jeg har læst går på Roma v2.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 7/5 Liverpool - FC Barcelona

Indlæg af Tello »

Hey, vi fik da en pastillo af Celta [emoji57]

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 7/5 Liverpool - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

B-Freak skrev:Fuldt fortjent at Liverpool går videre, jeg håber bare at Ajax vinder det hele nu!

Ledelsen må se at Valverde skal ud og vi skal have noget offensiv power ind, så Messi kan blive aflastet lidt.
Ja, der skal hentes offensivt fyrværkeri ind. Lige nu, ville jeg bytte Cou (+ en pose penge) og hente Neymar tilbage uden at blinke med øjnene.

Brugeravatar
puyol83
Indlæg: 269
Tilmeldt: man dec 08, 2008 1:56 pm
Har takket: 10 gange
Blevet takket: 27 gange

Re: 7/5 Liverpool - FC Barcelona

Indlæg af puyol83 »

"Det handler ikke om, at vi skal have bolden - det ville være en absurd tankegang og en kæmpe fejl. Vi skal angribe".
- Valverde forud for kampen

Hold kæft hvor jeg savner en træner der vil styre kampene og forsvare med bolden for fødderne. Det er jo absurd så dårlige vi er blevet på bolden de seneste par år.

Håber Ajax tager CL og viser ledelsen hvordan det skal gøres.
O le le O la la, ser del Barça és el millor que hi ha

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 7/5 Liverpool - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Valverde: "The second goal hurt us because the third one came soon. The possibilities we had weren't converted. No excuse. They were better." [movistar+]

Valverde: "I don't know how it can affect me. I haven't had time to think about a lot of things. Here we are. And the coach assumes his responsibility."

Busquets: "The 4-0 score? We were confused and Liverpool were very fast. I don't know what else to say."

Busquets: "We apologize. After what happened in Rome, it came back to us. Liverpool were better than us."


Busquets har været confused hele sæsonen.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 7/5 Liverpool - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Tello skrev:Hey, vi fik da en pastillo af Celta [emoji57]

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

:lol:

Nå ja, for den da også. Og vi spillede da også et par kampe, hvor vi lignede Barcelona.

*Indsæt klapsalve som starter langsomt, men så bygger op til øredøvende klimaks*

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: 7/5 Liverpool - FC Barcelona

Indlæg af Xavi6Smede »

En ny træner kan være Coutinhos chance. Men det kræver at han får en rolle på midtbanen, hvilket jeg tvivler på.
Da vi var allerbedst var Pedro en fast starter. Han var måske ikke en spiller fra øverste hylde, men hold kæft hvor var han god med sin fart og bevægelse uden bold.. Den type mangler vi virkelig oppe foran.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 7/5 Liverpool - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

puyol83 skrev:"Det handler ikke om, at vi skal have bolden - det ville være en absurd tankegang og en kæmpe fejl. Vi skal angribe".
- Valverde forud for kampen

Hold kæft hvor jeg savner en træner der vil styre kampene og forsvare med bolden for fødderne. Det er jo absurd så dårlige vi er blevet på bolden de seneste par år.

Håber Ajax tager CL og viser ledelsen hvordan det skal gøres.
Det mest absurde er at vi faktisk havde længe perioder i dag hvor vi kørte bolden rundt stille og roligt. Jeg fatter ikke hvorfor man ikke bare fortsatte. Pool så i flere perioder trætte ud og kom ikke i nærheden af bolden.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

FCBSOCI
Indlæg: 2448
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 507 gange

Re: 7/5 Liverpool - FC Barcelona

Indlæg af FCBSOCI »

Vi manglede hjerte og vilje mod et hold, der var kraftigt svækket.

Det kan godt være, at vi kan trille bolden rundt fra nu af og til juleaften, men hvor er modet, viljen, mandshjertet? Måske meget sigende, at den eneste der gav alt, er ham med den dårligste teknik, Vidal.

Jeg er nok allermest skuffet over vores indstilling. Selvfølgelig kan vi tabe en kamp, men vi kunne i det mindste vise lidt mere vilje og energi mod et hold, der modsat vores, ikke har haft mulighed for at stille op udhvilet.

Var den gået i forlænget tror jeg, at vi var gået videre. Liverpool var drænet for energi. Men så vælger vi lige at snorksove ved et hjørnespark. Men ok, det betød ikke noget, det kostede kun en CL finale. No problem.

Ba sai luo na
Indlæg: 287
Tilmeldt: søn jan 14, 2018 2:26 am
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 45 gange

Re: 7/5 Liverpool - FC Barcelona

Indlæg af Ba sai luo na »

Gutter - det jo ikke tilfældigt

4-0 psg
3-0 Juventus
3-0 Roma
0-0 Lyon
4-0 Liverpool

Osv ....der er jo noget galt .
Hvordan var det før Valverde kom til ?

Av Av - det her tror jeg ikke nogle Barca kommer over foreløbig .
Nu vil Messi til City

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 7/5 Liverpool - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Xavi6Smede skrev:En ny træner kan være Coutinhos chance. Men det kræver at han får en rolle på midtbanen, hvilket jeg tvivler på.
Da vi var allerbedst var Pedro en fast starter. Han var måske ikke en spiller fra øverste hylde, men hold kæft hvor var han god med sin fart og bevægelse uden bold.. Den type mangler vi virkelig oppe foran.
Tænk, hvis vi havde haft Pedro i dag. Suk ...

Og ja, det er måske Coutinhos chance, men jeg tror, ærlig talt, at Cou gerne vil videre og det vil jeg også foretrække, for det er svært at se, at han pludselig hiver en kanin op af hatten og spiller blændende i en længere periode.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 7/5 Liverpool - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Bartomeu: "Liverpool's 4th goal was a surprise. There is no explanation. For the second year, it was a disastrous night. We need to get up and think about the Copa Del Rey." #fcblive [movistar+]
Var det virkelig en overraskelse? Når, det lyder som om, at han får til Copa del rey og så bliver det offentliggjort.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster