7/5 Liverpool - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2018/2019

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 7/5 Liverpool - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Arthur har været skidt i to måneder nu. Der kommer ikke noget fra ham. Oh well, Suarez, Coutinho, Valverde, Busquets, Rakitic, pick and choose, alle gode kandidater til kampens dårligste spillere. Ja,også Valverde.
Senest rettet af A$AP tirs maj 07, 2019 11:00 pm, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: 7/5 Liverpool - FC Barcelona

Indlæg af abx »

Lavpunkt


Sent from my iPhone using Tapatalk
Próxima Estación.... Parallel!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 7/5 Liverpool - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Tillykke til Liverpool. Det er flot, at de formår at veksle nederlaget til en sikker sejr.

Valverde må og skal ud. Messis bedste år er spildt på en træner med midterklub-mentalitet.

Fuck, hvor er det bittert.

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 7/5 Liverpool - FC Barcelona

Indlæg af Goaaal »

Vi har nok ikke fortjent at gå videre. Det var taber-mentalitet igen idag. Var det vel også sidst. Alligevel er jeg vanvittigt skuffet. Kæft de er nogle privilegerede røvhuller. Alba, Messi og Valverde er de største skuffelser for mig. Dermed ikke sagt, at de var de dårligste. Eller. Det var 2 af dem.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 7/5 Liverpool - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Det her er simpelthen det værste jeg har oplevet i mange mange år som Barca mand.

Jeg kan slet ikke tro hvad jeg lige har set..

Hold kæft hvor er det her trist.

CL, ballon alt muligt væk..

Jeg fatter det ikke.

Skal ikke se bold i meget lang tid.

Ialocin
Indlæg: 727
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 118 gange
Blevet takket: 115 gange

Re: 7/5 Liverpool - FC Barcelona

Indlæg af Ialocin »

Nå. Det var det. Endnu engang ser man Barca's tabermentalitet når de kommer bagud og bliver lidt pressede.

Tænk at vi ryger ud på at sove på et hjørnespark. To fucking år i træk ydmyger de Barcelona. Jeg fatter det ikke rigtig..

DeanCassady
Indlæg: 1573
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: 7/5 Liverpool - FC Barcelona

Indlæg af DeanCassady »

Tello skrev:
DeanCassady skrev:Stort tillykke til Liverpool. De var bedre.

Ud med Valverde. Ud med Coutinho. Ud med Suárez. Jeg har aldrig været så skuffet og målløs som Barcelona-fan.
Men, hvem skal Messi så hygge med nu?

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Hehe, sandt. De kan jo blive generhvervede som kit-managers eller lignende.
Robert Zimmerman

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: 7/5 Liverpool - FC Barcelona

Indlæg af PuyolErGud »

Michman skrev:Det er utilgivelig.. Bruge Dembele i en ligegyldig kamp..
Han skulle da bruges for at få kamptræning. At han knækker som en tændstik er en anden ting.

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: 7/5 Liverpool - FC Barcelona

Indlæg af FCBSOCI »

Hvorfor spillede vi ikke 442? Virkede som om vi slet ikke var forberedte på Liverpools pres. Samtidig havde vi alle chancer for at lukke kampen, havde vi blot udlignet i 1. halvleg på vores store chancer.

Der kan gå mange år endnu inden vi får chancen for så overkommelig en finale som mod Tottenham eller Ajax. Jeg er dybt, dybt, dybt skuffet. Vi har i flere år efterhånden været ufatteligt ringe i playoff kampene i CL på udebane.

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 7/5 Liverpool - FC Barcelona

Indlæg af B-Freak »

Valverde skal altså ud nu, der er ingen undskyldning!!
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: 7/5 Liverpool - FC Barcelona

Indlæg af FCBSOCI »

Tillykke til Liverpool, fuldt fortjent (desværre).

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 7/5 Liverpool - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Det var bare en taberattitude kombineret med en enorm taktisk usikkerhed.

Det går ikke længere. Vi skal have unge spillere ind med hjerte. Der er for mange tunge og gamle ben på holdet.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 7/5 Liverpool - FC Barcelona

Indlæg af Tello »

Hvis Ajax også går videre, så får vi en flot, flot finale. Vi kan sætte os i skammekrogen.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: 7/5 Liverpool - FC Barcelona

Indlæg af Kvoller »

Ej det er simpelthen ikke godt nok. Hvorfor helvede kunne Liverpool presse så højt og vi havde ikke et modsvar. Chancerne skal det scores på. Messi falder total ud, man kan ikke forsvare ham i den her kamp. Dårlige beslutninger, overkomplicerede driblinger i stedet for at spille.
Hvordan Roberto kunne få lov at spille kampen færdig er mig en gåde. Ligaen har ikke betydning lige nu. Der har du 38 kampe til at være bedst i. De her knald eller fald kampe, dem skal man vinde med det hold man har. Messi og Valverde skal simpelthen kunne sætte alle op til det her. 3 måls føringen var for komfortabel, er man gået ind med den forudsætning at vi allerede havde vundet CL? Det er under al kritik.. Træk en måneds løn, sælg Cou og send Valverde ud. Der skal mere konkurrence ind, man skal ikke have lov til at spille så ringe uden konsekvenser.
Få en træner ind der kan sætte noget gejst i spillerne. Det er imponerende Valverde kan sidde squat i 90 minutter, men det er så også det eneste. Den ild Messi havde i øjnene blev da slukket pænt op til kampen her.
Seriøst pinligt. Godt folk på mit arbejde ikke ser fodbold. Så havde jeg meldt mig syg i morgen.

Brugeravatar
Reevenge
Indlæg: 1228
Tilmeldt: lør maj 02, 2009 10:27 pm
Har takket: 146 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: 7/5 Liverpool - FC Barcelona

Indlæg af Reevenge »

Der er en rådden kultur i klubben som falder tilbage på Olympiakos træneren Valverde, hvis tilgang (heldigvis for fodbolden, uheldigvis for alle os cules) bliver straffet. Igen. Han er en kujon af en træner, der har verdens bedste spiller gennem tiderne som sit es. Han kan stikke se to Doubles skråt op i røven, jeg nægter at se gennem fingrene med to så gedigne fiaskoer, når vi sætter alle sejl ind på det trofæ.

Valverde skal præsenteres med en dejlig lyserød fyreseddel dagen efter CdR-finalen og Coutinho skal fucke af sammen med Suarez. Vildeste Jedi Mind Tricks nogensinde fra Liverpool; de har voldtaget klubben hele tre gange på ingen tid - sælger os en pose lort for over en milliard. Lader selvsamme spiller, grundet sin høje transfer fee spille som en sæk lort for os (bl.a. over to kampe mod Liverpool). Så fandme om de ikke os boller os i røven her til aften. Fuck dig, Valverde. Send en stor fed blankocheck afsted til Klopp prompte.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster