FC Barcelona Futsal

Basket, håndbold, hockey, futsal mm.

Redaktører: Guardiola, Diabolito, soul_pitcher, Wennerberg

Brugeravatar
Barcaholic
Indlæg: 1592
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:42 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 190 gange
Blevet takket: 182 gange

Re: Futsal FCB Alusport

Indlæg af Barcaholic »

phpBB [video]


Hvis nogen sku ha lyst starter FC Barcelona Lassa - Catgas Santa Coloma nu.

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: Futsal FCB Alusport

Indlæg af FCBSOCI »

Snart to år siden, at nogen har skrevet i denne tråd.
Som sidste nyt kan jeg tilføje, at jeg netop har overværet Barca vinde en meget hårdt tilkæmpet sejr på 3-1 med mål i sidste sekund af Barcas målmand!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Futsal FCB Alusport

Indlæg af Skydefinten »

De tog målmanden med frem ved en 2-1 føring:)

Var forresten på vej ind og se en kamp i december, men røg i et hul på en bar i stedet.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Futsal FCB Alusport

Indlæg af JonasV »

Skydefinten skrev:De tog målmanden med frem ved en 2-1 føring:)

Var forresten på vej ind og se en kamp i december, men røg i et hul på en bar i stedet.
Den slags sker!
Men futsal i Palau Blaugrana er virkelig anbefalelsesværdigt, så næste gang foreslår jeg at du tager tidligt på bar, har et godt buzz kørende til futsalkampen og tager på bar igen bagefter. Den perfekte aften.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Futsal FCB Alusport

Indlæg af Lopezzz »

Vi er også godt kørende i segunda division hvor Barca B ligger nummer 2
MDCCCXCIX

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: Futsal FCB Alusport

Indlæg af FCBSOCI »

Skydefinten skrev:De tog målmanden med frem ved en 2-1 føring:)

Var forresten på vej ind og se en kamp i december, men røg i et hul på en bar i stedet.
Nej, Barca tog ikke målmanden ud. Han reddede et straffe ca. 20 sekunder før tid. Efterfølgende angreb Jaén Paraíso med en ekstra spiller (tog målmanden ud). Barcas målmand erobrede bolden, slap den og scorede fra egen banehalvdel i tomt mål. I kan se highlights på Barcelona.com, Sports, Futsal, News. Faktisk ret imponerende gjort af Barcas målmand.

Når familien (kone og tre børn) ikke er med til Barcelona går jeg i ‘sportsmode’. Løber langs stranden (det er smukt, når solen står op) og ser basket, håndbold, futsal, Barca B, rulleskøjtehockey og what have you. Det meste er heldigvis gratis for medlemmer :glad:. Basket er desværre ret dyrt, men jeg køber de lidt dårligere pladser (læs: billigere). Stemningen og oplevelsen er den samme uanset hvor man sidder.

Uanset alt ovenstående er det der virkelig tænder mig Barca. Glæder mig vildt til at se kampen mod Chelsea, selvom mine minder er dårlige. Så os spille 2-2 mod Chelsea i CL (Chelsea røg i finalen) og det tre dage efter at jeg havde set os tabe 2-1 til Real Madrid. Tal om nedtur.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Futsal FCB Alusport

Indlæg af Lopezzz »

Uefa semifinalen spilles lige nu mod Inter Movistar. Hvis vi vinder så venter Sporting i finalen
MDCCCXCIX

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: Futsal FCB Alusport

Indlæg af FCBSOCI »

Netop hjemvendt fra topkampen: Barca - El Pozo Murcia 3-3

Vanvittig stemning i Palau Blaugrana og godt besat i hallen. Desværre smed Barca en føring på både 2-0 og 3-1. Murcia scorede to mål i slutminutterne ved at tage målmanden ud og spille med en ekstra markspiller. Det kunne Barca desværre slet ikke dæmme op for.

I øvrigt betalte jeg € 5 for billetten. Det overlever jeg nok, men tidligere har det altid været gratis for medlemmer. Det har åbenbart ændret sig, anyone?

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Futsal FCB Alusport

Indlæg af JonasV »

Futsal i Palau Blaugrana slår aldrig fejl. Må lige have tjekket om der er hjemmekamp næste gang, jeg er i byen.

Skal vi i øvrigt ikke have ændret trådens navn til FCB Lassa?

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Futsal FCB Alusport

Indlæg af Lopezzz »

Copa del Rey campeones :clap:
Jeg prøver at finde senere link til kampen
MDCCCXCIX

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: Futsal FCB Alusport

Indlæg af FCBSOCI »

Vi vandt 3-1 her til aften. Stemningen var som altid fed i Palau Blaugrana.

Siden sidste fredag har jeg nu set Barca live i Palau Blaugrana i basket, håndbold, futsal og rulleskøjtehockey med lutter sejre til følge. Samt naturligvis vores sejr mod Inter i CL. Det vil være en perfekt afslutning på ferien, hvis vi også vinder på Camp Nou på søndag. Så har vi gjort rent bord...

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: Futsal FCB Alusport

Indlæg af FCBSOCI »

Fik vidst vist mit tidligere indlæg i den forkerte tråd. Sorry. Nogen gange går det for stærkt. Her kommer det i det rigtige Forum:

Fra TV3 Sport er der her fredag aften CL semifinale med Barca. De skal ud i forlænget spilletid efter 2-2 i ordinær tid. Øv, at der er coronakrise. Kampen spilles i Palau Blaugrana. Ville helt sikkert have været i hallen, hvis der havde været adgang for tilskuere.

Kampen om CL titlen og bronzekampen vises også i dansk TV. Futsal er supersjovt at se.

Barca i finalen efter straffedrama. 2-2 efter ordinær tid. 3-3 efter forlægning, hvor KPRF udlignede på straffe 12 sekunder før tid. Straffekonkurrencen vandt Barca 5-4. Nøj, det var spændende.

Finalen vises både på TV3 Sport og Barca Tv.

God weekend til jer alle.

Visca el Barca!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Futsal FCB Alusport

Indlæg af Lopezzz »

Fedt fedt fedt!! Nu har vi noget at glæde sig til denne weekend under denne kedelige landsholdspause.
Finalen spilles på søndag kl 20 ;-)
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Futsal FCB Alusport

Indlæg af Lopezzz »

Jeg tror at man kan se kampen gratis her https://www.uefa.tv/competition/UFCL
MDCCCXCIX

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: Futsal FCB Alusport

Indlæg af FCBSOCI »

2-0 til Barca efter 1. halvleg. Tredje CL titel på vej?

Heldet har tilsmilet Barca i de første 20 min. Først en scoring på en afretning, hvorefter Murcia havde to gigantiske chancer, som de (heldigvis) missede. I den ene sparkede de forbi et tomt mål, nærmest på målstregen. Barcas mål til 2-0 var også lidt tilfældigt. But who cares? Snart tid til anden halvleg. Det kan fortsat blive meget spændende. Murcia var gode i store dele af første halvleg.

Visca el Barca!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster