Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Oriol Domenech var manden der blev ved med at sige at de jong ville til barca og at det ville ende med at ske (han havde også tjek på pris, tidspunkt osv). Det virker til at han har rigtig gode kilder (både i barca men også ajax) og endnu vigtigere så melder han intet ud før han er sikker på det.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Rb88 »

Fuck jeg håber!! Ham og de Jong i et vindue. Er du sindssyg nogle vilde fremtids spillere

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

de Light og de Jong i samme vindue, ville være fabelagtigt.

Jeg har ikke fået fulgt i forhold til afløser for Suarez, har kun bidt mærke i at Jovic har været nævnt som en kandidat. Men det er, synes jeg, nødvendigt at vi får en kvalificeret afløser på. I denne sæson har tykke kanin ganske vist været på pletten flere gange, men der har også været seriøse blundere, hvor en mere skarp 9'er ville have omsat mulighederne til flere mål (Tror jeg)

Den våde drøm er at vi finder afløseren i egne rækker. Har læst at Jovic ikke vil til Barcelona, så den er nok pløkket ned. Og forleden læste jeg - på et Liverpool fora - at de tror, at Salah ryger til os. Det tvivler jeg på. Og han er jo heller ikke en 9'er.

Nå men, frem til spørgsmålet. Hvem vil I allerhest have, hvis der var frit hug på hylderne?

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg har ingen anelse. Men jeg stoler på at ledelsen tager den rigtige beslutning. Især hvis det betyder at de opfinder en tidsmaskine som vi kan smide suarez igennem og gøre ham 8 år yngre!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »

Piquénbauer skrev:Jeg har ingen anelse. Men jeg stoler på at ledelsen tager den rigtige beslutning. Især hvis det betyder at de opfinder en tidsmaskine som vi kan smide suarez igennem og gøre ham 8 år yngre!
Så håber jeg de smider Messi igennem samme maskine.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Han bliver bedre med alderen ;-)
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Piquénbauer skrev:Jeg har ingen anelse. Men jeg stoler på at ledelsen tager den rigtige beslutning. Især hvis det betyder at de opfinder en tidsmaskine som vi kan smide suarez igennem og gøre ham 8 år yngre!
Det ville være den perfekte løsning og hvis de så også lige napser Ronaldinho med tilbage, så ville jeg blive glad.

Men ja, mon ikke ledelsen finder den helt rigtige. Der er i hvert fald brug for det.

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Frit valg på alle hylder, i øjeblikket, havde jeg valgt Lacazette. :)
Den eneste der har erfaringen (+statistikken?) og alderen med sig.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Norbit skrev:Frit valg på alle hylder, i øjeblikket, havde jeg valgt Lacazette. :)
Den eneste der har erfaringen (+statistikken?) og alderen med sig.

Som direkte afløser for Suarez??

Edit: har kontrakt til 2022, bliver ikke billig!

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Xavi6Smede »

Ind: De Ligt, Joao Felix og en venstre back, gerne Alberto Moreno for min skyld.

Ud: Umtiti, Rakitic og Coutinho.

Det gør lidt ondt at nævne de 3 nævnte spillere under ud, især Umtiti og Rakitic, og jeg vil på ingen måde blive skuffet hvis de er der til næste sæson.
Umtiti er udelukkende nævnt fordi jeg vægter De Ligt over ham, og der efter min mening ikke er plads til 4 så store navne til midterforsvaret.
Rakitic skal sælges nu hvis vi stadigvæk skal have et stort beløb for ham. Vi er virkelig godt besat med De Jong, Arthur, Vidal og Alena+Roberto, der også kan spille der. Så det et godt tidspunkt inden hans niveau daler, og vi har samtidigt stadigvæk masser af midtbanerutine i Vidal og Busquets.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Xavi6Smede skrev:Ind: De Ligt, Joao Felix og en venstre back, gerne Alberto Moreno for min skyld.

Ud: Umtiti, Rakitic og Coutinho.

Det gør lidt ondt at nævne de 3 nævnte spillere under ud, især Umtiti og Rakitic, og jeg vil på ingen måde blive skuffet hvis de er der til næste sæson.
Umtiti er udelukkende nævnt fordi jeg vægter De Ligt over ham, og der efter min mening ikke er plads til 4 så store navne til midterforsvaret.
Rakitic skal sælges nu hvis vi stadigvæk skal have et stort beløb for ham. Vi er virkelig godt besat med De Jong, Arthur, Vidal og Alena+Roberto, der også kan spille der. Så det et godt tidspunkt inden hans niveau daler, og vi har samtidigt stadigvæk masser af midtbanerutine i Vidal og Busquets.
Rimelig enig vedr cou, rak og Umtiti. Ift rak, beholdt jeg ham gerne, hvis ikke der kommer et minimum 50m€ bud. Han er en nøglespiller i det nuværende system, og skal ikke "gives" væk!!

Ronaldinho
Indlæg: 778
Tilmeldt: fre aug 27, 2010 10:51 am
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 19 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Ronaldinho »

Hvis Umtiti bliver solgt efter en skadesplaget sæson er der ikke så meget “mes que un club” over klubben. Han har været vores bedste forsvarsspiller i flere sæsoner hvor han har overstrålet Pique. Imo er han også en bedre spiller end Lenglet, han mangler dog at komme tilbage i fulde omdrejninger ovenpå sin skade.
Ronaldinho Gaúcho

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Jovic er tilsyneladende blevet enig med Real Madrid om et skifte.

"I hvert fald har det anerkendte spanske sportsmedie AS smidt ham på forsiden af avisen med ordene 'Jovic på plads' sammen med et prisskilt på næsten 450 millioner kroner.

21-årige Jovic skulle ifølge mediet, der følger hovedstadens klubber tæt, være Real Madrid-spiller de næste seks sæsoner, mens Frankfurt har sikret sig 20 procent af næste salg."

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

Irriterende hvis Jovic ryger til RM! Så ser jeg ikke rigtig nogen angriber vi kan købe :mad:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Ronaldinho skrev:Hvis Umtiti bliver solgt efter en skadesplaget sæson er der ikke så meget “mes que un club” over klubben. Han har været vores bedste forsvarsspiller i flere sæsoner hvor han har overstrålet Pique. Imo er han også en bedre spiller end Lenglet, han mangler dog at komme tilbage i fulde omdrejninger ovenpå sin skade.
Det har intet med mes que un club at gøre.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 12 gæster