Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Antimadridista »


Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Rb88 »

Haha. De får ikke Jovic og Eriksen til de priser, det tør jeg godt garantere.

Men det ligner en ny omgang 2009 i så fald

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Antimadridista »

Men jeg tænker, Kroos og Casemiero..er de bare helt stanglakrids lige pludselig..?

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Real Madrid

Indlæg af Lopezzz »

De kan købe hvem de vil, jeg er pisse ligeglad
MDCCCXCIX

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af A$AP »

Læser flere steder, at Real har lukket Jovic handlen for sølle 60 mio euro...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Så må vi jo se om han er så god som du siger eller om det er twitter hype.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af emo »

A$AP skrev:Læser flere steder, at Real har lukket Jovic handlen for sølle 60 mio euro...
Hva? Det er billigt? Hvordan kan det lade sig gøre i dagens transfermarked, og vel vidende om at Real skal hente en spiller. Men, med Benz form pt., er han nok også deres første angriber næste sæson tænker jeg.

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
Allez...

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Kvoller »

Det bliver starten på et vildt transfervindue for dem. Der skal fyres nogle penge af. Bliver spændende at følge.

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af LeoMessi »

Jeg læser enkelte steder at Mariano Diaz bliver en del af handlen, der så gør at han bliver sendt afsted til Frankfurt.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af LeoMessi »

As much as Gareth Bale knows he is not Zinedine Zidane's favourite player, the Welshman was still shocked to see that he had been left out of the matchday squad for this weekend's fixture against Villarreal.
"He is very sad about this situation," explained somebody close to his inner circle to MARCA.
Dette må betyde, at der endegyldigt bliver sagt farvel til Bale til sommer, sikke en lettelse.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Rb88 »

LeoMessi skrev:
As much as Gareth Bale knows he is not Zinedine Zidane's favourite player, the Welshman was still shocked to see that he had been left out of the matchday squad for this weekend's fixture against Villarreal.
"He is very sad about this situation," explained somebody close to his inner circle to MARCA.
Dette må betyde, at der endegyldigt bliver sagt farvel til Bale til sommer, sikke en lettelse.
Men hvortil? Real har nogle gange storhedsvanvid med deres spillere og man hører tit at prisen for Bale skal være mindst 100+ mio euro på trods at han præsterer elendigt, klubben vil af med ham, snart 30 og har ofte skades problemer der holder ham ude

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af LeoMessi »

Rb88 skrev:
LeoMessi skrev:
As much as Gareth Bale knows he is not Zinedine Zidane's favourite player, the Welshman was still shocked to see that he had been left out of the matchday squad for this weekend's fixture against Villarreal.
"He is very sad about this situation," explained somebody close to his inner circle to MARCA.
Dette må betyde, at der endegyldigt bliver sagt farvel til Bale til sommer, sikke en lettelse.
Men hvortil? Real har nogle gange storhedsvanvid med deres spillere og man hører tit at prisen for Bale skal være mindst 100+ mio euro på trods at han præsterer elendigt, klubben vil af med ham, snart 30 og har ofte skades problemer der holder ham ude

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk
Jeg mener at et realistisk bud ville være Manchester United. De har før vist stor interesse i ham og til sommer skal de ud og investere. Jeg håber og tror, at Real Madrid godt selv er klar over at de ikke længere kan få €100 millioner for ham, og jeg er næsten helt sikker på, at de vil sælge ham for mindre end dette i sidste ende, for så får man lidt penge for ham og man undgår at betale den sindssyge løn han får.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Xavi6Smede »

Men er Bale interesseret i lønnedgang og mangel på CL, som formentlig vil være tilfældet i United? Og vil United virkelig risikere at lave en ny Alexis-handel? Men United er ikke desto mindre det bedste bud. Ellers skulle det være til Chelsea som et led i Hazard-handlen.. Hvis Chelsea altså må hente spillere.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Antimadridista »

Rb88 skrev:
LeoMessi skrev:
As much as Gareth Bale knows he is not Zinedine Zidane's favourite player, the Welshman was still shocked to see that he had been left out of the matchday squad for this weekend's fixture against Villarreal.
"He is very sad about this situation," explained somebody close to his inner circle to MARCA.
Dette må betyde, at der endegyldigt bliver sagt farvel til Bale til sommer, sikke en lettelse.
Men hvortil? Real har nogle gange storhedsvanvid med deres spillere og man hører tit at prisen for Bale skal være mindst 100+ mio euro på trods at han præsterer elendigt, klubben vil af med ham, snart 30 og har ofte skades problemer der holder ham ude

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk
Men de har dog ofte netop fået en glimrende pris for flere af deres spillere.
Men virkelig mærkeligt at Bale ikke selv lader til at ville væk??

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af LeoMessi »

Xavi6Smede skrev:Men er Bale interesseret i lønnedgang og mangel på CL, som formentlig vil være tilfældet i United? Og vil United virkelig risikere at lave en ny Alexis-handel? Men United er ikke desto mindre det bedste bud. Ellers skulle det være til Chelsea som et led i Hazard-handlen.. Hvis Chelsea altså må hente spillere.
Hvis det er det eneste sted han kan komme til, så er det da bare at komme afsted. Tilbage til Premier League i vante omgivelser, og hvor der i hans tilfælde er større potentiale for at opleve succes.

Jeg ville ikke blive overrasket hvis Bale stadig var at finde i Real Madrid efter sommer, men jeg finder det godt nok ekstremt mærkværdigt, at man af egen frie vilje vælger at blive et sted hvor man på ingen måder er ønsket, og et sted hvor man samtidigt ikke er integreret og ikke engang kan sproget, lol. Så vægter man vitterligt en lidt større pengepose fremfor livet/lykken.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 11 gæster