1/5 FC Barcelona - Liverpool

Alle kamptråde fra sæsonen 2018/2019

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Wennerberg
Forum Admin
Indlæg: 910
Tilmeldt: man apr 25, 2005 8:38 pm
Har takket: 63 gange
Blevet takket: 224 gange

1/5 FC Barcelona - Liverpool

Indlæg af Wennerberg »

FC Barcelona - Liverpool
Champions League
1. Maj - kl. 21.00
TV: 3+
Wennerberg
Forum Admin

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: 1/5 FC Barcelona - Liverpool

Indlæg af whidgee »

Jeg er sgu lidt bange for at vi får klø :eek:

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 1/5 FC Barcelona - Liverpool

Indlæg af Skydefinten »

Jeg har sgu fået billet - endda glimrende pladser - og ryger mod Barcelona i morgen til torsdag.

Ikke dumt. Den skal have fuld gas!
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 1/5 FC Barcelona - Liverpool

Indlæg af Lopezzz »

Skydefinten skrev:Jeg har sgu fået billet - endda glimrende pladser - og ryger mod Barcelona i morgen til torsdag.

Ikke dumt. Den skal have fuld gas!
God tur cule ;-)
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Reevenge
Indlæg: 1228
Tilmeldt: lør maj 02, 2009 10:27 pm
Har takket: 146 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: 1/5 FC Barcelona - Liverpool

Indlæg af Reevenge »

God tur, Skydefinten!

Jeg er også alvorligt bekymret forud for de 2 kampe, men jeg håber mine bange anelser bliver gjort til skamme; holdet har formået at løfte sig et gear eller to til de store opgør (Clasicos, kampe mod Atl. Madrid, Man Utd osv.) dog uden at spille sig alvorligt ud - men mindre kan bestemt også gøre det.

Det vigtigste er at holde nullet og spille vores spil uden at lade dem få gang i deres pres- og omstillingsspil.

Det bliver forhåbentligt nogle seværdige kampe mellem de nok 2 mest formstærke mandskaber i Europa i indeværende sæson (sammen med måske City og Ajax).

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 1/5 FC Barcelona - Liverpool

Indlæg af B-Freak »

Det kunne godt gå hen og blive målrigt.

Vi holder ikke buret rent så vi skal altså op og lave nogle stykker!
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: 1/5 FC Barcelona - Liverpool

Indlæg af LeoMessi »

Alt kan ske, men jeg tror dette bliver endestationen for FC Barcelona. Havde der været tale om én kamp, på neutral stadion, så havde jeg set dem som favoritter. Men når den nu skal afgøres over to kampe, og den sidste kamp bliver spillet på Anfield, ja så ser det godt nok svært ud.

Jeg personligt blev ikke imponeret i den seneste kamp mod Manchester United på Camp Nou, hvor samtlige mål reelt fald på baggrund af to individuelle præstationer, og et kæmpe drop. Liverpool ligner mere et hold der er sammenspillet, og et hold der ikke er så super afhængige af enkelte spillere, hvorimod FC Barcelona alt for ofte lever på at Messis genialiteter.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Brugeravatar
Muddi12345
Indlæg: 1466
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:47 pm
Geografisk sted: Camp Nou
Har takket: 40 gange
Blevet takket: 74 gange

Re: 1/5 FC Barcelona - Liverpool

Indlæg af Muddi12345 »

Det var ikk meget optimisme mod denne kamp. Jeg er også nervøs. Men det er ganske normalt på dette stadie af turneringen. Men jeg tror stadig på, at vi går videre af flere årsager - motivationen for CHL er i top i år, og jeg tror ikke på de dummer sig på samme måde som mod Roma. Jeg tror holdet er tændt i begge opgør uanset resultatet af første kamp.
Derudover har vi rutinen i de helt store opgør og vi har Messi.

Jeg tager, ligesom Skydefinten, også afsted fra tirsdag til torsdag og ser drengene på Camp Nou.
Her skal vi have en sejr! VAMOS EQUIPO
"Carrick was faced with Xavi and Iniesta coming past him, and Messi in behind him. That’s 3rd, 2nd and 1st in the 2010 World Footballer of the Year award forming a triangle around him. He desperately needed help".

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: 1/5 FC Barcelona - Liverpool

Indlæg af FCBSOCI »

LeoMessi skrev:Alt kan ske, men jeg tror dette bliver endestationen for FC Barcelona. Havde der været tale om én kamp, på neutral stadion, så havde jeg set dem som favoritter. Men når den nu skal afgøres over to kampe, og den sidste kamp bliver spillet på Anfield, ja så ser det godt nok svært ud.

Jeg personligt blev ikke imponeret i den seneste kamp mod Manchester United på Camp Nou, hvor samtlige mål reelt fald på baggrund af to individuelle præstationer, og et kæmpe drop. Liverpool ligner mere et hold der er sammenspillet, og et hold der ikke er så super afhængige af enkelte spillere, hvorimod FC Barcelona alt for ofte lever på at Messis genialiteter.
Jeg var på Camp Nou mod United, og var faktisk imponeret. Barca scorede to klassemål, og efter min bedste overbevisning spillede holdet kun for halv kraft i anden halvleg. Det var alt rigeligt. Bortset fra de første 5 min. og en chance til Sanchez i slutminutterne havde United intet at byde på.

Det bliver anderledes spændende mod Liverpool. Her har vi ikke råd til den start, som vi havde mod United. Tror på fuldt hus, fed stemning og en 2-1 sejr til Barca. Interessen for kampen er helt enorm. Jeg har nok haft omkring 100 venner, kolleger, tidligere arbejdskolleger mv., som har spurgt om jeg kunne skaffe billetter.

Nøj, hvor jeg glæder mig til kampen...

¡VISCA EL BARÇA!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 1/5 FC Barcelona - Liverpool

Indlæg af Lopezzz »

B-Freak skrev:Det kunne godt gå hen og blive målrigt.

Vi holder ikke buret rent så vi skal altså op og lave nogle stykker!
Bitch please! :grin:
Billede
MDCCCXCIX

Ba sai luo na
Indlæg: 287
Tilmeldt: søn jan 14, 2018 2:26 am
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 45 gange

Re: 1/5 FC Barcelona - Liverpool

Indlæg af Ba sai luo na »

Ingen tvivl om dette er sæsonens sværeste kamp.
Liverpool er på et helt andet niveau end Lyon og United og selv Real Madrid . ( i denne sæson )

Måske hjemme kampen mod atl Madrid var bedste general prøve ift til denne kamp. Men Liverpool kommer med så meget fart oppe foran med målfarlige angribere - at der virkelig skal være fuld fokus.
Tror det bliver de personlige fejl der kommer til at afgøre disse kampe - medmindre Valverde kommer med noget taktisk genialt og finder Liverpools svagheder .

Jeg tror Liverpool nok ( desværre ) skal få Messi delvist lukket ned. Det plejer de gode hold desværre at kunne. så det er vigtigt at suarez får skruet støvlerne ordentligt på til denne kamp.

2-0 ville være et dejligt resultat men har desværre drømt den ender 1-2.
Men håber på en kamp uden dumme VAR kendelser og hvor man kan sige det bedste hold vandt

Barca har nok ikke Real Madrid heldet - så tvivler på allison laver 2 drop ......

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1/5 FC Barcelona - Liverpool

Indlæg af Piquénbauer »

Hold bolden fra dem. De skal jagte og jagte og jagte uden at komme i nærheden af bolden. Hvis vi gør det så har vi en god chance.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 915
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 173 gange
Blevet takket: 150 gange

Re: 1/5 FC Barcelona - Liverpool

Indlæg af !Option »

Fuuuuck man! Jeg troede vi spillede i dag, så jeg har booket billetter til Endgame i morgen kl. 20! :eek:
(No spoilers please...)

Den bliver vanvittig svær den kamp her, og kan i min verden gå i alle retninger. Kan vi som Piq skriver, kontrollere kampen fra midten så tror jeg på vi står med de bedste kort på hånden da vores offensiv hvis de rammer dagen kan skille ethvert forsvar ad.

Vores forsvar skal samtidig, anført af Pique og Stegen, være FULDT fokuseret hele kampen for at dæmme op for dem!

Jeg tror ikke på at vi holder nullet, men vores midtbane og angreb skal være i stand til at score 2-3 mål på hjemmebane. Så må vi håbe det er nok, for det bliver endnu sværere på Anfield!
Rey Abi!

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: 1/5 FC Barcelona - Liverpool

Indlæg af FCBSOCI »

50/50 hvem der kommer i finalen. Liverpool har fordel af hjemmebane i returen, Barca har Messi. Det bliver to vanvittigt spændende kampe.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1/5 FC Barcelona - Liverpool

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg ser sgu os som favoritter... Hermed ikke sagt at vi ikke kan få en på hatten men vi kan igennem vores "normale" spil tage pools største styrke fra dem - deres omstillinger. Jeg vil ikke gå så langt som at kalde pool for et decideret kontrahold men imo er de bedst når det går hurtigt og de er direkte. Det er ikke et hold der sætter tempoet fra deres midt hvor deres cm'er mest går op i at tage bolden end at have den (sat på spidsen).

Som det er i de fleste semi'er så skal vi ramme vores topniveau og hvis det ikke sker så får vi store problemer. Men hvis vi gør så tror jeg vi kan komme igennem kampene ret overbevisende.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster